Lastik Tamir mi Degisim mi?
-
-
Bu fotoğrafa göre vidanın girdiği kısım omuz kısmı sayılmaz. Özellikle arka tekerde kullanmanızın bir problem yaratacağını düşünmüyorum.
Ben gördüğüm kadarıyla ömrünün sonuna kadar bu lastiği kullanmaya devam ederdim. -
Hiçbir şey olmaz Allah'ın izni ile. Lastik daha sıfır zaten belli. -
Lastik arka ya cekilir ve mümkünse vu omuz arabanın iç tarafına doğru takılır (yönlü değil ise). Herhangi bir şüphe olmadan binilir. Tel kırmadığı sürece iç yama gayet yeterli oluyor. -
Yönsüz lastik kaldı mı? Artık lastik üzerindeki desenler rastgele yapılmıyor, o küçük kılcal kanalların bile görevleri farklı. Çoğu lastik simetrik bile değil artık. Binek otomobillerde o devir biteli çok oldu.
Bu fotoğraftaki lastikte bir sorun olmaz. Yamalar uzun ömürlüdür, lastiği değiştirene kadar sorunsuz kullanırsınız.
-
buradan hiçbir şey olmaz rahatlıkla binin -
Michelin crosclimate gibi dış iç yan olarak inside outside fark etmeyen modellerden ise demek istedim. Simetrik lastik tam dürüst yok zaten de sağda sola gecebilen yönlü lastikler var -
Hiç bir problem olmaz, aynı yerden benimde lastik tamir gördü 2 yıldır sorunsuz kullanıyorum 2 yıldır defalarca yüksek hızlara çıktım, sert viraj aldım ama bir probleme rastlamadım. -
pazar günü ( 05.09.21) benimde nakkaştepe üsküdar da oldu koçları geçtim mezarlığın yanında basınç uyarısı oldu
hemen kenara çektim aracı ; sağ arka tekerlek fosur fosur kaçırıyor. 900 metre mesafede bir lastikçi buldum da haritadan jant lastiği ezmeden çözdük
E5 e dönmüş olsaydım stepne ile uğraşacaktım
tamir konusundada önce jantı söktü o deliğe fitil soktu kesti cugul ile yüzeysel işlem yaptı yapıştırıcı sürmeye hazırladı zemini sonra yapıştırıcı ilaç sürdü kururken diğer lastiklerin havalarını kontrol etti ; ardından yama yaptık taktık lastiği.
1 çivi için 1 lastik alacaksak işimiz var ; lastiklerim 2020 model , bu ikinci çivi girmesi
tamir bedeli : 50 TL
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi speedman -- 7 Eylül 2021; 9:5:1 >
-
quote:
Orijinalden alıntı: speedmanpazar günü ( 05.09.21) benimde nakkaştepe üsküdar da oldu koçları geçtim mezarlığın yanında basınç uyarısı oldu
hemen kenara çektim aracı ; sağ arka tekerlek fosur fosur kaçırıyor. 900 metre mesafede bir lastikçi buldum da haritadan jant lastiği ezmeden çözdük
E5 e dönmüş olsaydım stepne ile uğraşacaktım
tamir konusundada önce jantı söktü o deliğe fitil soktu kesti cugul ile yüzeysel işlem yaptı yapıştırıcı sürmeye hazırladı zemini sonra yapıştırıcı ilaç sürdü kururken diğer lastiklerin havalarını kontrol etti ; ardından yama yaptık taktık lastiği.
1 çivi için 1 lastik alacaksak işimiz var ; lastiklerim 2020 model , bu ikinci çivi girmesi
tamir bedeli : 50 TL
Cumartesi aynı şekilde Dacia Duster Aracımın lastiği patladı, Lastiğin tamiri, 4 Lastiğin hava kontrolü ücret 20 TL (İzmir de yaşıyorum). İstanbul da yaşamanın bedeli mi bu 50 TL? Çok pahalı.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tefennili -- 7 Eylül 2021; 9:51:16 >
-
quote:
Orijinalden alıntı: tefenniliCumartesi aynı şekilde Dacia Duster Aracımın lastiği patladı, Lastiğin tamiri, 4 Lastiğin hava kontrolü ücret 20 TL (İzmir de yaşıyorum). İstanbul da yaşamanın bedeli mi bu 50 TL? Çok pahalı.
Alıntıları Göstervalla hocam istanbul pahalı malesef evler pahalı gıda pahalı ulaşım pahalı mekanlar menüler pahalı otopark pahalı
herşey pahalı
bende anadoluda yaşamak isterdim ama malesef istanbuldayız.
lastik tamir bedeli 50 TL
bana ucuz geldi bile diyebilirim.
tersanenin araçlarını tamircide 40 + kdv ye yaptırıyoruz ( 47,2 kdv dahil )
bende 50 vermişim zor zamanımda ; çok gelmedi açıkcası
100 istemediklerine dua ettim
-
bu yaradan bişey olmaz omuz kısmı değil orası baya bildiğin taban. bir lastiğimde böyle 7 8 tane yamayla senelerce bindim hiç sorun yaşamadım.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X