Şimdi Ara

Lastik yanak hasari yardim

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
22
Cevap
0
Favori
277
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba, kaldirim kenarina surttugum lastikte resimdeki gibi hasar olustu, degistirmek gerekir mi? Uzun yok yapacagim, yuksek hizlarda sorun olur mu?



    Lastik yanak hasari yardim



  • O lastikten hayır gelmez artık bir süre sonra iner jantı da yamultursun degistir hemen

  • Değişecek lastik işi şakaya gelmez
  • Nerd Miner kullanıcısına yanıt

    Bir de o lastikle uzun yola cıkacagım demis.. Kazaya davetiye arıyor galiba arkadasımız kaza olmasa bile yolda kalır kaldıgı yerde lastikci bulamaz en yakın sehirdeki sanayiye cekiciyle gider

  • cikacagim demedim yanlis olmasin, cikmadan size sordum :D

  • Görüntüye göre lastik XL modeli. Kopan parça korumalı kalın yanaktan ileriye gitmemiş gibi duruyor. Fotoğrafa göre benim fikrim sorun olmaz ama bunu canlı gören lastikçiye göstermeniz lazım.

  • snvtt S kullanıcısına yanıt

    cıkma iste o lastik pert artık resmen parca kopmus mukavemeti azaltır ve kopan yerden gümler sadece sanayiye kadar belki götürür

  • evet lastik genis, 285 35 R20 hankook

  • Lastikçiye sor da bu konuyu da güncelle hocam. Bakalım ne diyecek

  • 1 bilemedin en gazla 2 mm kalmış hava kaçıracak noktaya gelmeye. 2-3 hafta önce de dişleri eğilmiş bir kapan benzer bir hasar verdi, hava da kaçırıyordu benimki, 40.000km olmuştu zaten 4 tame yeni lastik aldım. Uzun yolda sıcaklık arttıkça daha da riskli hale gelir. İnce yanakta yanaklar daha serttir ama güven olmaz. Lastikçilerin ne dediğine de bakmayın onlara göre 4 mevsim lastik olmaz, yılda 2 kere öpmeleri gerek çünkü. En iyi marka da kendi sattığı markadır. Bu lastiği değiştirin mutlaka.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Arif -- 4 Kasım 2024; 19:50:29 >
  • Görüntü kötü ama hasar bölgesinin arkasında topuk kemeri var aslında, çelik kuşak. en sağlam yeri denebilir lastiğin. vurduğunuz yer de kaldırım jant koruması çıkıntısı.


    Sabah akşam şehir içi aheste geziyorsam ben bu lastiği kullanırım ama yüksek hızda falan kullanmam.

  • SuperVeloceJota kullanıcısına yanıt

    sehir icinde de riskli bence cunku yolda inerse ve inik lastikle eve gitmeye kalkarsa jant yamulabilir ayrica arabanin inik lastikli kismi o tarafa dogru coker ve kontrolu kaybedebilir benim lastikler birkac kez patladi en yakin lastikciye o sekil gittim ama oldukca riskli bir sey




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Headlong Into Carnage -- 4 Kasım 2024; 20:20:14 >
  • altı üstü tek lastik, kesinlikle bu şekilde uzun yola çıkma, hayatını riske atma..


    yüksek hızla girdiğin bir kasiste esneme yapmasıyla , ya da viraja girdiğinde lastiği yanal olarak zorladığında sorun yaşaman muhtemel..


    kaç para bi lastik? peki ya hayatının bedeli? unutma! herşey seninle var, sen varsan var, yoksan hiçbişey yok..

  • liebermann L kullanıcısına yanıt

    Iki lastik de lazım olabilir karsıdaki lastikle degisen lastigin eskimislik olarak uyumlu olması gerekiyor. Karsıdaki lastik eskiyse onun tam karsısına yeni bir lastik olmaz.. Aracın dengesi bozulabilir.. 2 yeni ön alması gerekebilir yani lastikci 2 lastik degisecek derse beni kazıklamak istiyor seklinde düsünmemesi gerekir.. Lastik yanak hasari yardim 




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Headlong Into Carnage -- 4 Kasım 2024; 20:32:8 >
  • Headlong Into Carnage kullanıcısına yanıt

    Risksiz demedim ki, ben, kişisel olarak hep düşük hız hep ağır trafik gidiyorsam bu riski alırdım demek istedim, sonuçta bu uğraş dert riskidir, hayati bir risk değil düşük hızlarda. kopan yer kalın bir koruma bölgesi aslında ama biraz üst tarafa yanağa da kaçmış. elbette burada mantıklı tavsiye değişimdir tabi ki. insanın bir işi çıkar, şehir dışına otobana çıkması gerekir unutulur gider o lastiğin durumu.

  • SuperVeloceJota kullanıcısına yanıt

    Alırsın da ben sana bir örnek vereyim mesela sehir icinde en az sehir dısı kadar büyük riskler olabiliyor.. Benim her ay gidip para cektigim bir ATM var mesela burada Antalya'da her ay o ATM'ye gitmek icin, o alt gecitten geciyorum o kadar sağlam bir virajı var ki, tam bir mühendislik faciası, bunun gibi daha cok altgecit var bunların hepsinin tasarımı hatalı ve bu yüzden yılda yüzlerce kaza oluyor, gazetelere haber oldukları halde bunlarla ilgili calısma yapmıyorlar


    bahsettigim altgecitteki viraj tam giristen az sonra baslıyor normal hızda normal lastikle bile girsen tasarım hatası yüzünden arkan savruluyor.. patlak lastikle girsen ve lastigin patlak oldugu bir anlıgına aklından cıksa kendini yan dönmüs sekilde bulursun.. Lastik yanak hasari yardim 




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Headlong Into Carnage -- 4 Kasım 2024; 20:52:1 >
  • Eski aracımda aynı şekilde gece karanlıkta yan yatmış bordür taşına sürtmüştüm direkt değiştirdim. Yanak şakaya gelmez virajlarda çok yük biniyor.
  • Risk var mı evet var doğrudur değişin efendim fakattttt... Yeni aldığı lastiği 1 haftada bu hale getirip hayatta değiştirmem deyip 4 yıl kullanan arkadaşımdan sonra çokta şey etmesende oluyormuş dedim.

  • bende de var aynısı.. değiştireyim dedim fırsat bulamadım vs 10bin km olmuş bi sıkıntı çıkarmadı henüz

  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.