Şimdi Ara

LENOVO SERVİS ÇİLESİ

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
1
Favori
1.478
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba forumdaşlar,sorunlu-hatalı üretimin olduğu y570 kullanıcısıydım ve çoğu kişinin bildiği gibi menteşe sorunu benim de başıma geldi.1. servise gönderişimde yapıştırıp geri yolladılar,sadece sitelerinde serzenişte bulundum.Daha sonra yapışan yerler açılınca tekrar servise gönderdim belli bir süre sonra ve an itibariyle 27 İŞ GÜNÜ oldu ve değişim talep ettim.Faturanın görüntüsünü istediler,yolladım.3 iş günü bekleyin dediler,BEKLEDİM ve hala kıytırık bir doa raporu gönderemediler.Servisi her aradığımda sorunumu en başından anlattırdılar,eski kayıtlarla karıştırdılar kısacası OYALADILAR 35 gündür bilgisayarsız kaldım ve işlerimi bilgisayar vasıtasıyla yürütüyorum.10 iş günü içinde bırakın kullanım için bilgisayar vermeyi,telefonuma bile çıkmadılar dakikalarca beklememe rağmen.Son 3 gündür ise aynı şeyleri telefonda anlatmaktan bıktım!!!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cruelty11 -- 6 Kasım 2013; 16:27:01 >







  • quote:

    Orijinalden alıntı: cruelty11

    Merhaba forumdaşlar,sorunlu-hatalı üretimin olduğu y570 kullanıcısıydım ve çoğu kişinin bildiği gibi menteşe sorunu benim de başıma geldi.1. servise gönderişimde yapıştırıp geri yolladılar,sadece sitelerinde serzenişte bulundum.Daha sonra yapışan yerler açılınca tekrar servise gönderdim belli bir süre sonra ve an itibariyle 27 İŞ GÜNÜ oldu ve değişim talep ettim.Faturanın görüntüsünü istediler,yolladım.3 iş günü bekleyin dediler,BEKLEDİM ve hala kıytırık bir doa raporu gönderemediler.Servisi her aradığımda sorunumu en başından anlattırdılar,eski kayıtlarla karıştırdılar kısacası OYALADILAR 35 gündür bilgisayarsız kaldım ve işlerimi bilgisayar vasıtasıyla yürütüyorum.10 iş günü içinde bırakın kullanım için bilgisayar vermeyi,telefonuma bile çıkmadılar dakikalarca beklememe rağmen.Son 3 gündür ise aynı şeyleri telefonda anlatmaktan bıktım!!!

    sosyal medyada yazılan şikayetler işe yaradı heralde bugün dönüş yapıldı ve değişim talebim kabul görmüş vatan'a gidicem laptop gelince değişim işlemleri için




  • lenovo servis showu devam ediyor,bu sabah aradılar değişim kabul oldu diye,ardından ben aradım kargoya vermeyin süreç uzamasın ben gelip alayım dedim.ok dediler.gittim servise ve kargoyla verilen ürün elden verilmiyormuş da doa raporu hazır değilmişte vb. neyse geldim eve ardından aksam 17.50 gibi mail ve msj geldi ürününüz onarılmıştır,kargoya verilmiştir,gelen kargoyu açarak kontrol edin vb. hemen aradım servisi malum 18'de kapatıyorlar! değişim raporuda göndericez falan diyor,gelmezse bizi arayın falan fistan. gelen kargoyu açsam değişimi yapmıcaklar bu seferde.bakalım bekliyorum işin sonu tüketici hakem heyeti gibi.
  • Lenovo menteşe sorunu yaşayanlar forum da bir araya gelip toplucana şikayette bulunmamız lazım Tüketici hakem heyetlerine ki adamlarda bilsin bu lenovo kalitesiz malzemeden üretim yapıp tüketicileri magdur ettiğini



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi farukgnc -- 8 Kasım 2013; 0:18:38 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: farukgnc

    Lenovo menteşe sorunu yaşayanlar forum da bir araya gelip toplucana şikayette bulunmamız lazım Tüketici hakem heyetlerine ki adamlarda bilsin bu lenovo kalitesiz malzemeden üretim yapıp tüketicileri magdur ettiğini

    Ben servise verdiydim menteşe için alt kasayı degiştirdilerdi geçende ısınma v.b için verdim anakart degişmiş geçen hafta cumartesi geldi servisden ama menteşe sorunu kendini yine belli ediyor önceden sol menteşe açılmıştı şimdide sağ menteşe kendini belli ediyor napcaz netcez bilmiyorum yine bu arkadaşın iade alınmış.
  • cayli73 kullanıcısına yanıt
    Sorun lenovo da ama gelde bunu onlara anlat alt kasayı değiştiriğ göndermek bu sorunua çözüm getirmiçek bir kaç ay sonra yıne oluçak bu sefer garantin bitmiş olçak ve kalcaz öle
  • http://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/2190604 arkadaşlar şikayete destek olursanız sevinirim
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Acer Nitro Teknik Servis Sorunu
    3 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Buldugunuz her yere sikayet edip rezil edin adamları. Son olarak hakem heyetine gidin. Haklarınızı bilin ona gore hareket edin. Ben sırf bu mülahazalara girmemek icin uc kurus fazla para verip imzamdaki asusu aldım. Nitekim ilk hafta fanı bozuldu. 10 gun icinde degistirdiler. Her turlu temiz iş cıkarttılar.
  • ben yasal süre doldu diye iade ettim lenovoyu,sony aldım yerine :) ama şimdide ttnet fiberle sorun yaşamaktan aletin tadını çıkaramıyorum.Ha bu arada bana aleti yaklaşık 30 iş gününde tamir edip teslim ettiler,ben doa raporunuda istedim,tamiri kabul etmedim yasal süreyi geçirdikleri için,vatana gittim aleti verdim ve hediye çeki aldım %25 indirimli sonyden aldım ki keşke para iadesi alsaydım daha ucuza gelicekti o zaman. @djcool
  • evet öyle :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jubeii

    Buldugunuz her yere sikayet edip rezil edin adamları. Son olarak hakem heyetine gidin. Haklarınızı bilin ona gore hareket edin. Ben sırf bu mülahazalara girmemek icin uc kurus fazla para verip imzamdaki asusu aldım. Nitekim ilk hafta fanı bozuldu. 10 gun icinde degistirdiler. Her turlu temiz iş cıkarttılar.

    3 kuruş mu :)
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.