< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gorkemuse -- 25 Mart 2017; 23:42:17 > |
Bildirim
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gorkemuse -- 25 Mart 2017; 23:42:17 > |
Uzun zaman sonra buralara inceleme yazacak olmak garip bir duygu oldu , eski günleri özlemişiz gibi :)
Araçları ben kullandım , Görkem ve Arda eşlik ettiler , araçları mümkün olduğunca detaylı incelemeye çalıştık. Özellikle GS gerçekten kaliteli ve premium kelimesini sonuna kadar hakediyor. Lexus GS 200t , Aracı ilk 2 hafta önce falan incelemiştik. Zaten test araçlarının geleceğinide o zaman öğrendik ve isim yazdırmıştım. Malzeme -İşçilik GS'e ilk yolcu tarafına oturdum ve ilk dikkatimi çeken şey ayağınızı bastığınız yer. Bindiğim anda oradaki konforu hissetmiş olmam enterasandı. Paspasların altında sanki visko gibi bir malzeme konulmuş ve ayaklarınızın durma açısı tam ideal. Ayak bilekleriniz en az ağrıyacak şekilde. Malzeme kalitesi üst düzey. Açıkcası 5 serisi , E serisi , A6 gibi araçlardan malzeme kalitesi olarak geri kalacağı tek bir nokta yok. Tam tersi bazı noktalarda çok daha kaliteli düşebilir. Ayrıca bu aracın asıl sağlam noktası işçilik. Arabanın her tarafını mıncıklayıp , kapatıp açabilirsiniz , en ufak tıkırtı ve trim sesi yok. Koltuklar efsane ötesi. Elektrikli Baldır desteği , bel desteği , yanal destekler ve sırt - boyun desteği. Bu aracı showroomda incelerseniz o koltuklardan kalmak istemeyeceksiniz :D Süspansiyon - Konfor Süspansiyonların çalışma sesini duyabilen yoktu aramızda. Zira hem sessiz hem konforlu. Ben bu kadar yumuşaklığa yol tutuşunda biraz yaylanma bekledim açıkcası ama yol tutmasında da herhangi bir sıkıntı yoktu. Ses yalıtımı sadece lastik sesi olarak geliyordu. Bunada 20 derece sıcaklıkta kış lastiği ile test etmemiz etken. 160 km hıza kadar rahatsız edici rüzgar sesi yok. Motor - şanzıman - performans Motor 2.0 lt Turbo 245 hp devirlenmesi çok stabil. Atmosferik motor kıvamında her deviri dolu dolu , tek sevmediğim kısım devir kesiciye girmiyor ve 6200 devir civarı kesiyor. Seside turbo motora göre güzeldi. 0-100 hızlanması 7.3 sn'ye , biz araç ile 4 kişi gezdik , performans fazlasıyla tatmin edici. Şanzıman benim her iki araçta da bayıldığım ve en öne çıkan özellik. Bmw 8 ileri Zf ile çok benzer , zaten ZF şanzımanıda çok severim yalnız bu şanzıman ZF'ye göre bir tık hızlı geçiş yapıyor. Direksiyon tepkisiz , feedback zayıf. Arabanın belkide en keyifsiz noktasıydı benim için. He bu segmentte zaten istenilen bu birazda. Bu araç benzinli ve premium segment düşünenler için çok iyi bir alternatif. Ayrıca E segmenti olarak konumlandırılsada biraz E - F segmenti arası kalmış gibi, kalitesiyle ve işçiliğiyle bu hissiyatı veriyor. Rakiplerinin avantajı 1.6 motorlar olabilir ama bu araç kalitesiyle ve farkıyla size başka duygular yaşatabilir. Araçların bakımlarını tüm toyota servisleri yapıyor , dolayısıyla servis sıkıntısı yok. (test aracı ortalama tüketim 10.2lt , yol bilgisayarı sıfırlanmadı.) Lexus İS F sport , Motor- şanzıman - performans. Gs ile aynı kombinasyon olduğu için geçiyorum. Sadece şanzıman tepkileri biraz daha sportif ve hissiyatlıydı , 0-100 hızlanması 7 sn'ye , gs'e göre hem daha hızlı , hemde tepkileri daha keskin bir sürüşü vardı. Gs'e göre değişen en net şey direksiyon oldu. Direksiyon tepkileri üst düzey olmasada yinede keyif verdi. Malzeme kalitesi - işçilik Gs'e göre tabi biraz zayıf kaldı. Orta konsol tasarımı enterasan gelsede kullanımı çok kolay ve keyifli. Herşey elinizin altında. Ben is için F30 3 serisinin sürüş keyfine C serisinin konforu eklenmiş olarak görüyorum. :) , Süspansiyon - Konfor En çok kıyaslayabileceğim araba F30 3 serisi olabilir. İs sürerken f30'u referans alarak sürdüm birazda. Yalıtım bir tık f30'dan iyidir ama yinede A4 kadar sessiz değil gibiydi.Süspansiyonlar çok sert değil , yine kışlık lastikler olduğu için aracı limitlerinde deneyemedik. O yüzden yol tutuşu hakkında pek fikir sahibi olamadık , sadece bmw kadar arkasını atmaya istekli değil. Yani bu araç ile yanlamak kolay olmayacaktır. Genel olarak araçların ikiside başarılıydı , GS 10 üzerinden 9'u hakedebilecek bir araba. İs ise 10 üzerinden 7 alır , tasarımları farklı , direk dikkat çektiriyor. Premium segmente lexus ile renk ve kalite gelmiş :) Birde bayi hakkında kısa yorum yapmak istiyorum. 1 - Bayide sizinle ilgilenen ve size birşeyler anlatmak isteyen istekli insanlar görmek gerçekten güzel , bunu ne yazık ki diğer marka bayilerinde çok nadir görebiliyoruz. 2- Sorduğumuz soruların cevabını alabiliyoruz , çalışanlar eğitimli ve işini bilen insanlar. 3- Teste çıkarken güzergahı sorduğumda " güzergahı siz belirliyorsunuz istediğiniz gibi gezebilirsiniz" cümlesi beni hayrete düşürdü , nereye gitsem diye düşündüm kaldım. PREMİUM olmak bunu gerektirir. Motor ısınmadan testi bitiren markalar umarım lexus'dan ders alırlar. 4- Araçların temizliği benim dikkatimi çeken bir diğer nokta oldu , özenle test için hazırlanmış , sularımız konulmuş ve sahiplerini bekler şekildeydi. Bayi ve marka olarak gerçekten etkilendim. İmkan dahili olduğunda lexus benim ilk tercihlerim arasında olacaktır. |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Utku -- 25 Mart 2017; 23:29:15 > |
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HondAta -- 26 Mart 2017; 0:18:58 > |
|
|
|
|
|
|
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi musetea -- 18 Nisan 2021; 16:28:6 > |
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yildiz -- 26 Mart 2017; 21:15:34 > |
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi memo84 -- 27 Mart 2017; 0:35:30 > |
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yildiz -- 29 Mart 2017; 0:8:4 > |