Her şey arkadaşa bir daha mı geleceksin dünyaya, al gitsin bir rx dememle başladı. 5 serisi pazarlığı yaparken 1.6 170hp arabaya verilmez, daha donanımlı rx alalım dedim. 4*4 suv konforu daha rahat edersin dedim ve ilanları takibe başladık. Toyota bayiine park eden rx görünce satılık mı diye sordum, değil ama buluruz rx dedi. Bayii sahibiymiş, sağolsun çok yardımcı oldu. Sıfır 5 serisinden 200 bin uyguna daha donanımlı, 2018 model, 36bin km'de rx aldık. Aracın tamponunda çizik vardı. Yapılmasını istedik. Randevulasip sıfır ikame rx test aracını getirdiler, aracı götürdüler. Lexusta böyleymiş. Hizmet kalitesi yüksek. Gelelim rx'e. Kibar duran ama devasa bir araç. 20 jantlar bile konforunu bozmaya yetmemiş. Nispeten sertlik var ama konforlu. Yaylanıyor araç. Son yıllarda yaylanan araç ben pek görmemiştim. Tabii yine de böyle konfor odaklı bir araçta ne gerek var 20 janta. Lastik bulamiyorsunuz araca uygun. Motoru, gücü, konforu yerinde. Malzeme kalitesi süper değil. 99 model lexus rx im vardı, o aracın malzeme kalitesi daha iyiydi. Alüminyum görünümlü plastikler, dokununca esneyen, tikirdayan plastikler var. Tabii trim sesi vs duymak zor. İşçilik yüksek. Ozenilmis bir araç. Asfalt bozuk olunca lastik sesi geliyor ama onun dışında 140'a kadar sessiz. 140'ta rüzgar sesi başlıyor. Tüketim 2.0 240hp 4*4, 2 ton araca göre düşük. Ben 20km kadar kullandım. Sakin ağırlıklı karma kullanımda 8.7 yaktı. Uzun yolda da 8.8 yakmış. Aracın ses sistemi çok iyi. 99 lexus rx imde de çok iyiydi. Üst versiyonda 15 hoparlörlü Mark Levinson, alt pakette 12 hoparlörlü pioneer ses sistemi geliyor. Araçta beklenilmeyecek kadar küçük bagaj var. Kocaman stepne koymuşlar. Hacim olarak ne kadar bilmiyorum ama küçük. Yükleme alanı çok geniş ama alçak. Hacmi düşürüyor bu durum. Performans olarak da basınca gidiyor. 120'li hızlarda çok keyifli oluyor. Yaylana yaylana çok sessiz bir şekilde gidiyor. Bu özelliğini çok sevdim. Tam uzun yol arabası. Donanım olarak zaten çok dolu araçlar. Arka koltuklar bile elektrikli. Gerisini siz düşünün. Birçok şey var. Multimedya olarak rezalet. Araç sahibi de aynı şeyi söylüyor. Son olarak araç sahibine rx'teki 8ileri tam otomatik mi yoksa cvt mi diye sordum. Cvt dedi. Foruma göre çöp olan cvt gerçek hayatta gayet beğeniliyor demek ki. Konfor önceliği olan için cvt gerçekten güzel. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi commandx -- 14 Eylül 2021; 16:39:9 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Lexus rx test sürüşü.
-
-
Tank gibi maşallah ve içiyle dışıyla çok da tarz bir araç. Hayırlı olsun.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
rx300
-
Bundan vardı bende. Güzel arabaydı
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hayirli olsun kaça aldınız ?
Lexus gerçekten güzel ve toyatanın daha premium olarak konumlandırdığı bir marka. Ve parasının hakkını sonuna kadar hak ediyor. Sizi herkes gibi Mercedes veya BMW almayıp Lexus aldığınız için tebrik ediyorum . En azından ülkede herkes de olmayan bir araca sahip oldunuz :)
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Sagolassin. Gerçek premium bu tarz araçlar bence.
740bine geldi.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
RX 200t tam otomatik 6 ileri şanzıman olması lazım. 4x4 aracı dişli seti şanzıman olmadan cvt ile yürütmek zor olur mekanik açıdan.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hayirli olsun. Gercek premium budur gorusune katilmiyorum. Ama arac guzel arac.
Sizin de dediginiz gibi ic mekan Alman premiumlar seviyesinde degil.
Ikinci el icin cok mantikli.
-
quote:
Orijinalden alıntı: HemicanHayirli olsun. Gercek premium budur gorusune katilmiyorum. Ama arac guzel arac.
Sizin de dediginiz gibi ic mekan Alman premiumlar seviyesinde degil.
Ikinci el icin cok mantikli.
Öyle bir şey yok. İç mekanı gayet Almanlar seviyesinde. İçine oturmadiginiz araçlar hakkında yorum yapmayınız lütfen . Ayrıca Alman araçlarını gözünüz de büyütmeyi bırakın .
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: MouesonÖyle bir şey yok. İç mekanı gayet Almanlar seviyesinde. İçine oturmadiginiz araçlar hakkında yorum yapmayınız lütfen . Ayrıca Alman araçlarını gözünüz de büyütmeyi bırakın .
Alıntıları GösterIcine oturdum, arka koltuk da yolculuk da yaptim.
Siz oturdunuz mu?
Bakin o direksiyonun yanlarindaki plastik trim parcasini, Ayni renkteki orta konsoldaki trim parcalari, Radyo ve klimanin hic bir dekorasyon olmadan simsiyah basit plastik olmasi, fan kanallarinin hic bir dekorasyon olmadan simsiyah plastik ve kocaman olmasi gibi seyler X5te ve GLE de goremezsiniz. Kadranlarin asiri basit kalmasini da ekleyin.
Ha genel ic tasarim da premium havasi barindirmiyor zaten ama hadi ona gorceli diyelim.
-
quote:
Orijinalden alıntı: HemicanIcine oturdum, arka koltuk da yolculuk da yaptim.
Siz oturdunuz mu?
Bakin o direksiyonun yanlarindaki plastik trim parcasini, Ayni renkteki orta konsoldaki trim parcalari, Radyo ve klimanin hic bir dekorasyon olmadan simsiyah basit plastik olmasi, fan kanallarinin hic bir dekorasyon olmadan simsiyah plastik ve kocaman olmasi gibi seyler X5te ve GLE de goremezsiniz. Kadranlarin asiri basit kalmasini da ekleyin.
Ha genel ic tasarim da premium havasi barindirmiyor zaten ama hadi ona gorceli diyelim.
Alıntıları GösterBen sizin bu aracın içine oturdugunuza inanmıyorum . Sadece resimlere bakarak yorumda bulunuyorsunuz. Bu kadar nadir 700 bin TL lik bir aracı nerede gördünüz de içine bindiniz bana pek gerçekçi gelmedi .
Neymiş iç tasarım premium havası barindırmıyormuş. Allah aşkına gözünüzü yiyin nasil bir şey bekliyordunuz acaba. Bence gayet premium bir havası var ve hoş ve sade duruyor. Tabi siz bu aracı s class ile karşılaştırıyorsanız bilemem. Lütfen gerçekçi yorumlar yapın . Konu sahibi de moralini bozmasın gayet güzel bir araç. Zaten burada ki herkesin her araç hakkında fikri var
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Evet, 6 ileri vitesmiş. Bunlar rx300 olarak geçiyor. 2018 de isim değişikliği oldu.
2.4 turbo 260hp outback'ler cvt ile satılıyor usada. Cvt mantıken güçlü turbo motorlarda bana da zor geliyor ama geliştirmişler demek ki
-
Gerçek premium bu demedim, bu tarz araçlar dedim. Sözde torsiyonlu audi a3 de premium diye geçiyor.
İç mekanda basite, ucuza kaçılmış yerler var, iç tasarımını ben de beğenmiyorum ama almanlarla vs kıyaslamak için bence yeterince tecrübe etmek lazım. İlk izlenimler her zaman doğru sonuç vermiyor. Bahsettiğim şeylerin pratikte bir etkisi olmayabilir. Bu araçta kolay kolay trim sesi vs duymazsınız. 3-5 yaşındaki bmw'lere binince(3 - 5, x5) bu nasıl premium dediğim çok model oldu.
2017 5.20
-
Japon premiumu da ancak bu kadar olabiliyor. Motor ve şasisine lafım olmaz ancak kullanışlılık ve tasarım olarak tam bir ucube.
-
quote:
Orijinalden alıntı: MouesonÖyle bir şey yok. İç mekanı gayet Almanlar seviyesinde. İçine oturmadiginiz araçlar hakkında yorum yapmayınız lütfen . Ayrıca Alman araçlarını gözünüz de büyütmeyi bırakın .
Alıntıları Göstermoueson a böyle yorum yaptırmak da ayrı bir başarı
-
Hayırlı olsun cesur bir karar.
-
Güzel araba,hayırlı uğurlu olsun...
-
Hayirli olsun
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Çok güzel tercih . Buradaki yorumlara bakmayın ben bayıldım. Güle güle kullanın
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: HemicanIcine oturdum, arka koltuk da yolculuk da yaptim.
Siz oturdunuz mu?
Bakin o direksiyonun yanlarindaki plastik trim parcasini, Ayni renkteki orta konsoldaki trim parcalari, Radyo ve klimanin hic bir dekorasyon olmadan simsiyah basit plastik olmasi, fan kanallarinin hic bir dekorasyon olmadan simsiyah plastik ve kocaman olmasi gibi seyler X5te ve GLE de goremezsiniz. Kadranlarin asiri basit kalmasini da ekleyin.
Ha genel ic tasarim da premium havasi barindirmiyor zaten ama hadi ona gorceli diyelim.
Alıntıları Gösterİç mimar mısınız otomobil kullanıcısı mı ? Ne gibi bir dekorasyon yapsınlar ilkbahar kış kreasyonu iyi gider mi ?
Siz kullanışlılıkla göz boyamayı birbirine karıştırıyorsunuz. Bir takım süslemelerle sizlere ittirilen araçları çok gözünüzde büyütmüşsünüz. Düğmeleri som altından yapsalar bile üstüne bastırıp radyoyu açacaksınız süslü düğmeler olmadan yapamıyor musunuz bunu ?
Şimdi burada premium markanın insana kendini özel hissettirmesi gerekiyorsa bunu süslü düğmeler yerine Lexus gibi geri alım garantisi ile, servis ulaşmayan noktaya helikopter ile servis götürmek gibi veya yılda 1 kere siz nereye giderseniz gidin aracınızın yanınızda olmasını istediğiniz durumda lexus tarafından aracınızın ücretsiz olarak ayağınıza getirilip geri götürülmesi gibi hizmetlerle yapılması bence çok daha önemli.
Lexus gerçek bir premium markadır. En ucuzunu da alsanız en pahalısını da alsanız bu hizmetlerden yararlanabiliyor olmak markaya olan bağlılığınızı ve güveninizi artırır. Bu gün A180 alan veya 1 serisine binen hangi şahıs bu hizmelerden yararlanabiliyor ? Ama pardon onların düğmeleri süslü. Direksiyonları çok şık..
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HondatugraL -- 15 Eylül 2021; 0:49:12 >
Icine oturdum, arka koltuk da yolculuk da yaptim. Siz oturdunuz mu? Bakin o direksiyonun yanlarindaki plastik trim parcasini, Ayni renkteki orta konsoldaki trim parcalari, Radyo ve klimanin hic bir dekorasyon olmadan simsiyah basit plastik olmasi, fan kanallarinin hic bir dekorasyon olmadan simsiyah plastik ve kocaman olmasi gibi seyler X5te ve GLE de goremezsiniz. Kadranlarin asiri basit kalmasini da ekleyin. Ha genel ic tasarim da premium havasi barindirmiyor zaten ama hadi ona gorceli diyelim. |
Hayirli olsun. Gercek premium budur gorusune katilmiyorum. Ama arac guzel arac. Sizin de dediginiz gibi ic mekan Alman premiumlar seviyesinde degil. Ikinci el icin cok mantikli. |
Japon premiumu da ancak bu kadar olabiliyor. Motor ve şasisine lafım olmaz ancak kullanışlılık ve tasarım olarak tam bir ucube. |
Hayirli olsun kaça aldınız ?
Lexus gerçekten güzel ve toyatanın daha premium olarak konumlandırdığı bir marka. Ve parasının hakkını sonuna kadar hak ediyor. Sizi herkes gibi Mercedes veya BMW almayıp Lexus aldığınız için tebrik ediyorum . En azından ülkede herkes de olmayan bir araca sahip oldunuz :) |
A180le niye karsilitiriyorsunuz ki bu aracin rakipleri GLE, X5 ve Q7. Bu arac premium değil demedim zaten ben. Sadece iç mekanı Alman premiumlardan geri de dedim. |
İç mimar mısınız otomobil kullanıcısı mı ? Ne gibi bir dekorasyon yapsınlar ilkbahar kış kreasyonu iyi gider mi ? Siz kullanışlılıkla göz boyamayı birbirine karıştırıyorsunuz. Bir takım süslemelerle sizlere ittirilen araçları çok gözünüzde büyütmüşsünüz. Düğmeleri som altından yapsalar bile üstüne bastırıp radyoyu açacaksınız süslü düğmeler olmadan yapamıyor musunuz bunu ? Şimdi burada premium markanın insana kendini özel hissettirmesi gerekiyorsa bunu süslü düğmeler yerine Lexus gibi geri alım garantisi ile, servis ulaşmayan noktaya helikopter ile servis götürmek gibi veya yılda 1 kere siz nereye giderseniz gidin aracınızın yanınızda olmasını istediğiniz durumda lexus tarafından aracınızın ücretsiz olarak ayağınıza getirilip geri götürülmesi gibi hizmetlerle yapılması bence çok daha önemli. Lexus gerçek bir premium markadır. En ucuzunu da alsanız en pahalısını da alsanız bu hizmetlerden yararlanabiliyor olmak markaya olan bağlılığınızı ve güveninizi artırır. Bu gün A180 alan veya 1 serisine binen hangi şahıs bu hizmelerden yararlanabiliyor ? Ama pardon onların düğmeleri süslü. Direksiyonları çok şık.. |
Benzer içerikler
- freni bırakınca gelen ses
- arabanın tek kapısı kilitlenmiyor
- en iyi kasko şirketi
- araç km düşürme programı android
- ford focus mu toyota corolla mı 2024
- nissan gtr 2024
- volvo elektrikli jeep
- araç kamerası
- yeni octavia
- byd satış rakamları
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X