Şimdi Ara

LG C9 Oled TV Mağdurları Kulübü (20. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
635
Cevap
7
Favori
32.432
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
70 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1819202122
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: keyn

    Gelisme var mi konuyla ilgili ?..
    Maalesef gelişme yok benim kendi adıma umudum da yok. Evinden TV si alınıp TVsiz boşta kalanlar Tüketici Hakem Heyeti yolunu tutmaya başladı artık.

    İşin enteresan tarafı LG şöyle çözer böyle çözercilerde kayboldu bu süreçte ortalıktan...

    Çıksalar da utandırsalar bizi...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Burak_Keskin06


    Murat hocam en kısa sürede sorun sıkıntı yaşayanların hepsi çözüme kavuşaçak,gerekli destekler verileçek.

    Alıntıları Göster
    Hocam cidden ne oldu bu en kısa zamanda çözüm işi, 4 hafta olmuş bunlar yazılalı LG'ye; ölü pikselli 30 cihazlık liste gideli de 3 hafta oldu....

    Ben sizin ölü pikselli cihaz bir daha çıkmaz, forumlarda abartılıyor sözünüz üzerine cihazı değişime verdim şimdi verdiğim cihazdan çok çok kötü bir cihaz geldi şansıma. Şimdi stok bitti lafıyla yeniden değişim yapılmıyor ve kanuni hakkımız kullandırılmıyor.

    Bu konuda LG resmi olarak evet ben şunu yapıcam yada yapmıycam demek için neyi bekliyor.

    Ben rakip firma promotörü ıvırı zıvırı değilim, 2016 yılında LG Oled EG910V modelini 4 defa ölü pikselden değiştirip sonunda paramı iade aldım. LG bu teknolojiyi düzeltip artık ölü pikselsiz cihaz üretiyordur diye 2019 Kasım ayında şansımı denedim.

    20 yıllık Kamuda yöneticiyim. İsteyene özelden cep numaramı , kartvizitimi atarım görüşürüm.

    LG bu işi çözmediği sürece başta hukuki yollar olmak üzere her mecrada bunu dile getiririm ki firmanızın (üreticinizin) alakalı yada alakasız tutumunu herkes bilsin ki ona göre alış veriş yapsın.


    Daha önce çok üstüne gitmedim Oled teknolojisi yeniydi vs dedim zaman var olabilir ölü piksel . Ama benim ömrüm LGnin ölü pikselli cihazlarıyla uğraşmaklamı geçecek.

    2016 yılındaki LG Oled maceram
    https://forum.donanimhaber.com//mesaj/yonlen/114063571




  • drangela61 D kullanıcısına yanıt
    Beko nerde kampanyada?
  • evil2302 E kullanıcısına yanıt
    Dün geceydi hocam..

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • drangela61 D kullanıcısına yanıt
    Offf yyaaaa kaçırdık!
  • evil2302 E kullanıcısına yanıt
    7 bin liraya Beko/Arçelik tv mi alacaktınız neyi kaçırdınız? İyi ki almamışsınız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • nofear_61 kullanıcısına yanıt
    LGmi alalım?
  • evil2302 E kullanıcısına yanıt
    Yok tabi Beko alın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tonmaister

    Hocam cidden ne oldu bu en kısa zamanda çözüm işi, 4 hafta olmuş bunlar yazılalı LG'ye; ölü pikselli 30 cihazlık liste gideli de 3 hafta oldu....

    Ben sizin ölü pikselli cihaz bir daha çıkmaz, forumlarda abartılıyor sözünüz üzerine cihazı değişime verdim şimdi verdiğim cihazdan çok çok kötü bir cihaz geldi şansıma. Şimdi stok bitti lafıyla yeniden değişim yapılmıyor ve kanuni hakkımız kullandırılmıyor.

    Bu konuda LG resmi olarak evet ben şunu yapıcam yada yapmıycam demek için neyi bekliyor.

    Ben rakip firma promotörü ıvırı zıvırı değilim, 2016 yılında LG Oled EG910V modelini 4 defa ölü pikselden değiştirip sonunda paramı iade aldım. LG bu teknolojiyi düzeltip artık ölü pikselsiz cihaz üretiyordur diye 2019 Kasım ayında şansımı denedim.

    20 yıllık Kamuda yöneticiyim. İsteyene özelden cep numaramı , kartvizitimi atarım görüşürüm.

    LG bu işi çözmediği sürece başta hukuki yollar olmak üzere her mecrada bunu dile getiririm ki firmanızın (üreticinizin) alakalı yada alakasız tutumunu herkes bilsin ki ona göre alış veriş yapsın.


    Daha önce çok üstüne gitmedim Oled teknolojisi yeniydi vs dedim zaman var olabilir ölü piksel . Ama benim ömrüm LGnin ölü pikselli cihazlarıyla uğraşmaklamı geçecek.

    2016 yılındaki LG Oled maceram
    https://forum.donanimhaber.com//mesaj/yonlen/114063571

    Alıntıları Göster
    Hocam merhaba çözüm olarak bilgi bekleniyor ve yeni ürünleri stoklara girmesi bekleniyor
    Tahminimce ücret iadesi veya cx ile değişim olacak.
    Hocam ben sadece LGSHOP mağaza müdürüğüm,elimden geldiğince bu olayları bir noktaya taşıdım gerekli destekleri verdim,ama arkamdan atıp tutmalar ağıza alınmıyaçak cümle kuranlar çok şey geldi kulağıma bundan sonrada sadece benden alınan ürünler için sonuna kadar destek vereceğim kimse kusura bakmasın.
    Benden alınan ve şuana kadar piksel sorunu yaşayan 1 kişi var onunlada istediği an direk değişim raporu cıksın CX ile değişimi bizzat ben yapacağım.
    Herkeze iyi forumlar
    Saygılarımla




  • Bunun 1 tane olmadığını hepimiz biliyoruz. Daha yeni sizin mağazanızda açtığınız iki cihazında üst üste ölü pikselli çıktığını da biliyoruz. Bu konu uzarsa benim kaybedeceğim bişey yok. Burası sizin hoşunuza gitmeyen mesajların silindiği bölümde değil. İşin uzayıp bu noktaya gelmesi LGnin suçu. Biz LG bu işi çözücek diye uzunca bir süre sustuk. Bazıları sus payı vs bu işle ilgilenen arkadaşı iş çevirmekle dahi suçladı. O arkadaşımızın bu duruma düşmesinin nedeni de LG dir. Oda parasıyla rezil oldu.

    Duruma göre bu hata çok az , duruma göre sorun sadece Vatan cihazlarında söylemi bu konuyu bir yere götürmez.

    Hani benim derdim müşteri kaybetmemek çin ilgili görünme tavırları. Lg nin genel anlamda müşteri memnuniyeti sınıfta kalmıştır.

    Ben esnaf değilim müşteri kaygım yok , o yüzden birisinin arkasından ağza alınmayacak laf konuşup konuşmama kaygım hiç yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • tonmaister T kullanıcısına yanıt
    Lg meğer sağlam cihazları tek mağazada topluyormuş diğer mağazalarda satılanların hepsi sorunlu tek mağazadakiler sağlam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Selam arkadaşlar dün geceki kampanyadan beko aldım. c9 panelmiş. Direk servis getirip takacak.
    Servise direk ölü piksel çıkarsa teslim almam demem uygun olurmu?
    Birde yapmam gereken başka bir test varmı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Usluco kullanıcısına yanıt
    hocam c9 paneli o paraya kimse vermez sorunsuz olsa...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RNNN

    hocam c9 paneli o paraya kimse vermez sorunsuz olsa...
    Servis geldiğinde bunu gösterecem. Bakalım ne olacak.
    LG C9 Oled TV Mağdurları Kulübü

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Usluco kullanıcısına yanıt
    bu parlak piksel değil diyip geçerler karşıya hocam :) bu servislerin hepsi aynı
  • Komediye bak sen şimdi. Adamlar yurtdışında iadeden dönen panelleri Türkiye'de montajlayıp önce LG C9 diye bize ateşliyorlar
    bizden dönen iade panelleride montajlayıp Beko diye piyasayamı ateşliyorlar. İşin komik tarafı Bekoda ölü piksel çıkmaması olur. Benim şahsi kanaatim Bekoda %99.9 ölü piksel çıkacak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tonmaister T kullanıcısına yanıt
    neden komedi olsun hocam sonuçta bunları montajlayan bu adamlar sağlamları kendilerine ayırmış olabilirler :)
  • Abdullah bey birazdan telegram grubumuzda olacak,sorusu olanlar gelip sorabilir.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • alsem A kullanıcısına yanıt
    telegrama katılamadım linki yeniden verirmisin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Telegram
    LG OLED TV KULLANICILARI GRUBU
    https://t.me/joinchat/HHaseVkQRvXRAnx9Qxf9Rg

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 1819202122
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.