Şimdi Ara

LG C9 Oled TV Mağdurları Kulübü (22. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
635
Cevap
7
Favori
32.431
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
70 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2021222324
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • UcanHollandali kullanıcısına yanıt
    Kafa Hollanda’da kaldı sanırım. 6502 sayılı kanunu okuyun aradığınız tüm cevaplar orada.

    Bir de deyimler ve atasözleri sözlüğü tavsiye ediyorum şark kurnazlığı ne iyice öğrenin.

    Kimin çizdiği belli olmayan tv’yi vatana bir şekilde iade edip bu süreçte her türlü Lg’ye giydirip işi gördükten sonra Lg melek siz şeytan her sorunum çözüldü muhabbeti çevirmek inanın bana daha büyük şark kurnazlığı ama ben sizin aleyhinizde ithamlarda bulunmuyorum. Bana ne günahı da sevabı da sizin. Ancak şu aşamada içinizdeki kara ve kirli tüm ithamları size aynen iade ediyorum.

    Belki de suçluluk psikolojisi bilemem. Sorulan bir soruyu ısrarla talep/dilek olarak algılamak ve üzerinden onlarca mesaj yazmak da ayrı bir psikolojik araştırma konusu olabilir.

    Ama ben kime ne anlatıyorum ki...

    Düzenleme; Ha bu arada şunu da belirteyim dediğim gibi çok uzak kalmışsın konudan bihabersin. Uzun süredir C9 stoğu yok değişecek tv mi var güzel kardeşim? Neyi nerede değiştirelim, değiştirsek sağlamı mı vardı? 2 ayda 3 sefer tv değiştirdim ne yapayım daha.

    O bulunduğun ithamlar konusunda da sağlam C9’u olası değişecek CX yerine tercih edeceğimi yazdığım onlarca mesajı buraya atıp dilersen attığın iftiraları da iade edebilirim?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nofear_61 -- 27 Haziran 2020; 17:15:15 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • UcanHollandali kullanıcısına yanıt
    Hocam konuyu neden buralara getirdiniz hiç anlamadım
    Düne kadar hem vatan hem de LG ye çok kuzgındınız ve haklıydınızda
    Ama bugün tam karşı tarafta duruyorsunuz
    Bizim para iadesi ya da değişim hakkımız zaten baki
    Ve daha üst seri olmasına rağmen kimse cx istemiyor çünkü CX in üst serinliği havada kalıyor altı dolu değil
    Durum buyken bizim beklediğimiz sıfır sorunlu C9 lar ile değişim
    Ama bu olmuyorsa arkadaşın aradaki farkı ödeyip GX satın almak istemesi neden şark kurnazlığı olsun
    Siz düne kadar bu kitleye destek vermek için uğraşıyordunuz ki doğru olanda buydu
    Şu an durduğunuz konumu gözden geçirmelisiniz kanımca
    Bende bu arkadaşları eleştiriyorum bariz bir yalana sessiz kaldıkları için ama bu ikisi birbirinden çok farklı konular
    Elma ile armudu karıştırmamak lazım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Vega -- 27 Haziran 2020; 17:25:2 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Okuyorum okuyorum bir türlü çıkamıyorum işin içinden bu adam benim göremediğim ne gördü de böyle bir anlam çıkardı.

    Herkese açık bir forumda mı yazdım, bir şeyi mi ifşa ettim veya GX vereceksiniz kardeşim başka yolu yok mu dedim?

    Soru sordum yahu soru, dedim ki böyle bir seçenek var mı? Üstelik parasını da verelim dedim, talep edilirse dedim sırf zorunlu tutulmasın diye. Belki adam üstünü tamamlamak istemez CX alır. Yok dendi teşekkür ettim.

    Köprüyü geçene kadar ayıya dayı diyenlerden değilim ben bakın gerek forumda gerek mesajlaşma uygulamalarında birbiriyle çelişen tek bir mesajımı göremezsiniz. Ama insanları anlayamıyorum bu nasıl bir U dönüşüdür, niyet nedir anlayamıyorum.

    Velevki arkadaşın kendi uygulaması şark kurnazlığının ağa babasıdır ama sevabı da onun günahı da onun bana ne yahu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nofear_61 -- 27 Haziran 2020; 17:31:4 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • CX yerine neden GX tercih edilirin bence en makul nedeni şu konuda yazdığım gibi , kaldı ki habire sorunlu cihaza denk gelenler içinde gayet makul neden. Ben kendi adıma Tv'yi asmayacağım için GX tercih etmem. Kaldı ki C9 varken CX de tercih etmem.

    https://forum.donanimhaber.com/lg-2020-oled-cx-gx-wx-ana-konu--144149789-1


    GX'in daha üst bir seri olduğu göz önüne alındığında CX'e nazaran aradaki özellik farkları kağıt üstünde sizi cezbetmemiş olsa da LG firmasının üst serilerde kalite kontrolü biraz daha yüksek tuttuğu aşikar. Bu nedenle ölü piksel, banding gibi sorunları daha az olan panelleri üst modellerde bulabilme şansınız kağıt üstünde daha yüksek görünüyor.


    Burada herkesten ricam tüketicilerin birbiriyle uğraşmasındansa asıl meseleye konsantre olması. Sonuç itibariyle burada çok suçlama var ama bir tane asıl suçlu varsa oda LG. Cihazları sorunsuz olsaydı kimse bu hale gelmeyecekti.

    Ben şu manzarayı seyretmek yerine oturup buraya zaman harcıyorsam insanlar birbiriyle tartışıyorsa tek suçlusu LG
    LG C9 Oled TV Mağdurları Kulübü

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yahu yeter. Vallahi de yeter billahi de yeter.
    Her gun acaba bir sonuc var mi diye basliga bakiyorum ama her seferinde sacma sapan ve sonucsuz tartismalar ve anlamsiz laf sokmalar gormekten biktim gercekten.
    Cocuk musunuz arkadaslar?
    Bir televizyon aldik ve o veya bu sebepten oturu sorun yasiyoruz. Sagolsun bir arkadasimiz tek noktada konusalim, bilgi paylasimi yapalim, cozum yolu bulalim diye bir baslik acti ancak konunun asil amaci disinda her turlu sey konusuluyor. Baslik kahve ortamindan hallice mevcut haliyle.
    Ayni sey televizyon tavsiyesi basliginda da vardi, neyse ki cihaz alimini yaptim da o basliga artik ugramiyorum.
    Umarim bu sorun da cozulur de bu abuk sabuk tartismalari gormek icin tekrar bu basliga gelmek zorunda kalmam.

    Ben mesela Telegram kullanmiyorum. Dun gece yine bir gorusme olmus anladigim kadariyla. Alsem'e mesaj yolladim konusulanlari bana da iletebilir misiniz diye. Cevap alamadim.
    Dun gece konusmaya katilan bir arkadas buraya ne konusuldugunu aktarabilir mi?

    Kavga eden uyelerden de rica ediyorum. Illa kavga edeceksiniz ozel mesaj uzerinden edin. Sizlerin konuyla hic bir alakasi olmayan tartismalariniz saniyorum konuda bilgi bekleyen bircok kullaniciyi gercekten ilgilendirmiyor, bilakis rahatsizlik veriyor.




  • rapBiTT kullanıcısına yanıt
    Özet olarak;

    Ölü piksel konusu ile alakalı olarak Lg tarafında bir inceleme yapılmakta, tedarik ve üretim zincirleri kontrol edilmekte. Hal böyle olunca sürecin uzaması ve daha da uzayacak olması sebebiyle servis kısmını elemine edilerek haftaya direk satış departmanı ile bir toplantı düzenlenecek ve bu toplantıdan çıkacak karara göre hareket edilecek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • nofear_61 kullanıcısına yanıt
    Bu durumda servise basvurmak icin biraz daha beklemem faydali olacak saniyorum.
    Bilgilendirme icin tesekkurler hocam.
  • rapBiTT kullanıcısına yanıt
    Şu aşamada kesinlikle servise başvurmamanız faydalı olacaktır. Servis cihazı alıp götürebilir. Malumunuz stok yok kalırsınız öyle.

    Kısa süre içerisinde süreç şekillenecektir. Ha olur da toplantıdan olumlu sonuç çıkar ve bir tarih belirtilirse ona göre kitlesel olarak hareket eder süreci sonuçlandırırız inşallah.

    Aksi durumda olası çözüm yolları üzerine hep beraber konuyu irdeleriz. Rica ederim hocam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • nofear_61 kullanıcısına yanıt
    Subat ayinda almistim cihazi.
    Biraz daha vaktim var, bu yuzden dediginiz gibi beklemek daha faydali.
  • rapBiTT kullanıcısına yanıt
    Hocam kusura bakma sana cevap veremedim burdaki saçma sapan şeylerle uğraşmaktan.

    İster tlfnunu ver arayayım seni,ister özelden bilgilendireyim.Tekrardan kusura bakma olurmu.Zaten aşağıdada bizim gruptan arkadaş bilgilendirme yapmış.Bende istediğin şekilde tekrardan bilgilendireyim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • alsem A kullanıcısına yanıt
    Onemli degil hocam.
    nofear_61 sagolsun bilgilendirdi.

    Bundan sonrasi icin yapilan gorusmelerle ilgili buradan da bilgilendirme yaparsaniz cok iyi olur.
    Benim gibi uygulamayi kullanmayan diger arkadaslar da gunceli takip etmis olurlar.
  • rapBiTT kullanıcısına yanıt
    Hocam sonuç belli olmadığı için bilgilendirme yapmadım.Belli olunca zaten yapacağım burada.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bu “stok yok” soylemleri neye dayaniyor?.. Vatan’in sitesine baktim simdi; 70’in uzerinde magazada 55C9 stokta gozukuyor...

    Pazartesi gunu Degisim Raporunu Vatan’a birakacagim, onun icin soruyorum...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • keyn K kullanıcısına yanıt
    Hocam hepsi teşhir.Sakın değişim isteme.Mağazaları ararsan teşhir olduğunu söylüyorlar zaten.Rapor tutturup değişim istersen stok yok diyecekler,para iadesi teklif edecekler.

    Vatanın burda çakallık yaptığını söylemiyorum yanlış anlaşılmasın.Mağazaya gitsende tlfda açsan mağazaya sadece teşhir kaldığını söylüyorlar zaten.

    Bu arada teşhir olarak en düşük 10 bin TL fiyat veriyorlar.

    Sıfır var derlersede inanma sakın hepsi teşhir.Hocam yenisi gelse ne olacak.Bizim telegram grubundan bir arkadaş zor bela LG mağazalarının birinden bir tane buldu C9.Bugün kuruldu sonuç rezalet 30 taneden fazla ölü piksel mevcut.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alsem -- 28 Haziran 2020; 1:52:34 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: UcanHollandali

    Hocam siz c9(2019) almadiniz mi? Neden cx(2020)'le ile gx arasindaki fiyat farkini hesaplamaya calisiyorsunuz bu sark kurnazligi degildirde nedir? Biri 2020 model biri 2019? Sormaniz gereken soru c9 ile cx arasindaki fiyat farkini odeyip cx almaya calimak olmasi daha mantikli olmasi lazim. Hala maduriyeti kullanarak gx'i ucuza getirmeye calistigini kabul etmiyorsunuz. En azindan kendinize durust olun. Su an c9, cx'den daha ucuza satiliyor cunku eski model. Siz ama cx'le gx arasindaki fiyat farkinin pesindesiniz. C9 ile fiyat farkini verip E9 alayim derseniz anlayacagim sonucta ikiside 2019 model. Aylardir tv'yi kullaniyorsunuz servis cagirsaniz degisim iade raporu cikacak. Ama cikarmiyorsunuz yeni serileri bekliyorsunuz sonra lg gelsin benim tv'min degerini 2020 modellere gore degerlendirsin. Guzel numaraymis.
    Hollandali kardeş ,yanlis anlama ama. Sen saçmaliyorsun gerçekten ,LG avukatligi yapmaniza anlam veremiyrom ,
    firmayi savunmak bizlere duşmez ,birakin firma kendini savunsun ,
    savunamuyorsa bir aciklama yapamiyorsa ,basina ve foruma , demekki konusacak bir yüzü yok demektir.buda hatasini kabul ediyor anlamina gelir

    C9'u bende aldim ve bendede, ölü pixel deryasi cikti, kronik arizali bir cihaz,
    burada hepimiz hem fikiriz dir herhalde .

    Ve defalarca tv degiştirerek sorununu çözemedi insanlar , bundada hem fikiriz .

    Şimdi gelelim CX istemezük meselesine ,
    hepimizin bildigi uzere LG C9 2019 yılının, en iyi oled tv'si ,olarak avrupada seçilmis olmasi ,
    ve gerçekten cihaz, bunun hakkini veriyor gerek netlik gerek berraklik gerekse renk derinligi gradyani olarak
    ve real anlamda ,C9 bunu hissetiriyor şahsen ,ben bile B9 'dan sonra vay be dedim .

    Baktiğimiz zaman CX le C9 karşilaştirmasina CX te bazi kirpmalar mevcut ,
    dts ve 40 mbps sinirlandirma daha dusuk renk gradyani ve daha düşük nit değerileri gibi .

    Ve hiç kimse CX istemez çünkü C9 çok ustte . kalite olarak,buradaki herkes sağlam C9 a seve seve razı fakat ,
    C9 ne stokta ,nede üretimde artık yok .

    CX ise duşündürucü, panel kalitesi duşük olabilir ,kalite kontrol olarak zayif kalabilir ,
    bu yüzden bu insanlar ,GX olsun garanti bir kerede kurtulalim ,hatta gerekirse cuzi bir fark verip hesabi kapatalim derdinde.

    Tv izlmek istiyor bu insanlar sadece.E9 mesleesinde E9 un 55 inchi yok ,Türkiyede ,bu arada
    Lg ya kusursuz C9 verecek ,kimse karsi cikmaz buna eminim .

    Yada GX verecek ortada büyük maduriyet söz konusu .

    LG gerekirse bunu muşteri memnuniyeti adina yapmali .

    Ama tekrar ediyorum ,kusursuz bir C9 a zil takar oynar herkes sifir hata li olurduğu sürece .

    Bunu veremiyorsa , ancak bu insanlar GX le memnun kalir CX geride bir tv C9 la kiyaslaninca
    ve kalite kontrolü zayif panel montaji, soz konusu olabilir yine CX serisinde.

    Burada toplanan insanlar, bu cihazi aldiginda tek gayesi vardi, kusursuz bir tv ile ailece seyir zevki yapmakti .

    Fakat bu suç kullaniciya ait degil,

    tamamen LG nin sorumsuz kalite kontrolü ve daha cok kar hirsi icin Turkiyede montaj yaptirmasi ,ucuz işcilik .

    Buradaki toplanan insanlari suçlamaya kimsenin hakki yok ,

    gercekten bakin ,bu cihazi ureten bu insanlar degil sonuçta , ve bu hata ,bu insanlara yüklenemez,

    bu tamemen LG nin suçu . Eğer bunu goze alip ucuz isçilik, denetimsiz kalite kontrol yapildiysa ,

    kusura bakmasin LG değil ,Mercedes bile olsa ,hatayı yapan , hatasini telafi etmelidir .

    Gerek rezil olan marka imajini, gerekse madur ettigi kullanicisini .

    LG hata yapani bulup gerekli zarar tazminini karşilamalidir ,hukuki sureci baslatip .

    Bu sureçte @Alsem arkadaşimiz gercekten hakki odenmez bir önderlik yapiyor , bence yaptigi müthiş birşey ,
    haksizlik yapilmamali kendisine.

    Ve yine tekrar ediyorum ,kimse ust model tv nin peşinde değil, çoğu arkadasi taniyorum,
    hepsi düzgün, seviyeli insanlar .

    Sifir hata C9 verecez desinler hiçbirimizin ,ne CX nede GX umrunda olur .

    Kimse ac gözlü degil .boyle dusunmeniz de yanliş ve üzucü gercekten .

    LG GX vermek istemiyorsa , üretecek ozaman alin size C9 kontrol edilmiş,
    sifir hatali diyecek, bunu yapamiyorsa GX vermeli ,C9 çok kuvvetli makine gerçekten ,
    adamlar yapmış ve bu yüzdende, 2019 yılının en iyi oledi olma ünvanını almış Avrupa da.

    yukardada yazidigim gibi .o yuzden kimseyi yaftalamyin .

    Kimsenin kimseye hakaret etme ve rencide etme hakkı yok . Ortada bir maduriyet var , ve çözülmesi gerekiyor.

    Ve hiç kimse asla ama asla üst model tv nin hayalini kurmuyor , verilsin kusursuz C9 olay kapansın ,
    yoksa C9 bu kullancının suçu değil .

    O zaman , tüketici kanununları , çerçevesinde, muadili olanı GX i vereceksin ,yine yok diyorsa ,

    LG olarak illede ben GX vermem diyorsan ,kusursuz C9 u bulup, bizlere teslim edeceksin .

    Bu iş böyle ,mesele LG meselesi değil , yoksa burada hiç kimsenin LG ile bir derdi ,bir davası yok ,

    hatta evimde bazı beyaz eşyalarımda, LG dir .

    Burada toplanın insanların tek bir hayali var ,üstüne basarak yine söylüyorum , sıfır hatalı bir C9 oled tv dir ..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi serkan1216 -- 28 Haziran 2020; 15:52:35 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • keyn K kullanıcısına yanıt
    Birkaç farklı arkadaş mağazada sistemden de kontrol ettirdiler tüm Türkiye’de stok bitmiş görünüyor.

    Birkaç arkadaşa da değişim raporuna istinaden teşhir önerildi.

    Bildiğim kadarıyla vatan değişim yerine iade yoluna gittiği için hukuki süreci başlatan 1 arkadaş da var.

    Düzenleme; Bu arada Lg depoda da stok olmadığı teyit edildi. Bir ihtimal çok yoğun olmayan bayilerde kalmış olabilir. O da bize yaramaz zaten.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nofear_61 -- 28 Haziran 2020; 7:26:15 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • LG Oled değil ama LG mağduruyum. Sebebi:
    www.sikayetvar.com
    Lg Ekranda İz Kalan Hatalı Tv'yi Kabul Etmiyor!
    https://www.sikayetvar.com/lg/lg-ekranda-iz-kalan-hatali-tvyi-kabul-etmiyor


    Bir daha LG marka ürün almayacağım




  • fatih_h kullanıcısına yanıt
    Fatih hocam seninki talihsizlik olmuş. Bizim durumu servis kabulleniyor da değişim çare olmuyor biraz farklı ancak sen sonuna kadar haklısın thh ile çözüm alacağına eminim. Geçmiş olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Güncel
    Lg türkiye'de sattığı sorunlu model c9 larla ilgili her hangi bir adım atmadı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yeni televizyon alma araştırmasındayken ve oled i gördükten sonra başka tv beğenmeyen biri olarak sorunlarınızı üzülerek okudum.

    Umarım herkesin yaşadığı sorunlar çözüme kavuşur

    Belki konuyla alakasız olacak ama burada tecrübeli arkadaşları bulmuşken sormak istediğim bikaç soru var,


    1-ben hep ekran yanığından korkardım ama ölü pixel sorunu daha öne geçmiş gibi. Yanık problemiyle de karşılaşan var mı ?
    2- gördüğm kadarıyla cx modeli özellikleri c9 dan düşük olduğu için istenmeyen model olmuş. Peki cx modellerinde yanık veya ölü pixel problemleri giderilmiş mi?

    Sonuç olarak oled tv almak istiyorum, garanti uzatmasıyla alacağım cihazda ölü pixel veya yanık problemiyle karşılaşırsam iade edebilme durumum varsa şansımı denemek istiyorum, sizin öneriniz ne olur ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 2021222324
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.