Şimdi Ara

LG C9 Oled TV Mağdurları Kulübü (23. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
635
Cevap
7
Favori
32.431
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
70 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2122232425
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bu LG'deki calisanin pasa gonlunu beklemek disinda adim atan oldu mu hic?.. Ben gerek email gerek Twitter uzerinden yaziyorum ama tek basina bir yere varmak zor... Eksisozluk'te vs. hesabi olan yok mu?.. Bir metin olusturalim orada bir baslik acilsin mesela...
  • keyn K kullanıcısına yanıt
    Bu hafta içi durum netleşecek konuyla ilgili olarak. Açıkçası bir çoğumuz sürecin uzamaması adına aksiyon almadı. Ola ki olumsuz bir geri dönüş yapılması durumunda sonuç isteniyorsa eğer hukuki yollarla başvurmak gerekecektir. Ekşi’ye veya farklı mecralara yazılsa hatta bilboard’lara afişe edilse dahi bir çözüm olmayacak bu malesef. Firma yöneticilerinin zaten haberi var. Bir süre daha beklenmesi ve 6 aylık süre dolmadan hukuki süreci başlatmayı düşünüyor çoğu insan.

    Ama bu tabi bizim çözümümüz olacak olur da Lg ayağından olumlu bir haber gelirse bu sefer sorunumuz Lg tarafından çözülmüş olacak. Bunların hepsi yazılır buralara elbet.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • "Surecin uzamamasi adina aksiyon almamayi" anlayamadim, aksine aksiyon alinsaydi belki LG cozum uretirdi... Mesela yurtdisi uretim 55C9larin TR'ye getirilip , bizim gibi sikinti yasayanlarin cihazlarinin onlarla degistirilmesi vb. gibi...

    Olumsuz bir geri donusten kasit CX modeli ile degisimin yapilmamasi ise, oradan hukuki acidan da birsey cikacagini sanmam... Para iadesini saglar bitirir isi... Zaten gercekten 55C9 isteyen birinin CX serisi cikana kadar ya da 55C9 stoklari tukenene kadar beklemesini de adim atmamasini da anlayabilmis degilim... Neyse, herkesin kendi tercihi...

    Ben 55C9 istedigim icin Vatan'a gittim, denildigi gibi tum 55C9lar teshir urunlermis... Sahsen sansimi sonuna kadar zorladim 55C9 icin...

    Dikkatimi ceken birsey oldu; teshirdeki 3 adet 55C9 10.500TL fiyatla satilmis, ilginc...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi keyn -- 1 Temmuz 2020; 21:17:8 >
  • keyn K kullanıcısına yanıt
    Öncelikle bir reaksiyon almadığınız için mesajınızın bildirimi gelmedi. Sonrasında ise daha önce sorduğunuz ve belirttiğim gibi sadece vatanda teşhir kaldığını da teyit etmiş oldunuz.

    Devamında ise anlayamadığınız noktaları sorar iseniz cevaplarım.

    Malum olayda bireylerden ve şirketlerden medet umulmaması konusunun ve haklılığımız en büyük destekçilerinden biriyim. Hal böyle iken kimseyi veya kimseleri suçlamıyorum. Bazıları gibi. Suçlayamam da eğer derdim bu olsa idi servis çağırır rapor tutturur ve iade gerçekleştirirdim. Sonucunu bile bile değişim isteyip evime 3 tv sokmazdım. Neden kendime sinir ve stres edineyim ki sabır ve soğukkanlılık her zaman önemlidir.

    Bu ve çeşitli konularda hak, hukuk ve yasa söylemleri ile ilgili mesajlarımı da okuyabilirsiniz. Bu aşamada Lg tarafından yapılacak olan değişimi bir lütuf olarak değil, hukuken yapılması gereken sonuç olarak görüyorum. Bu aşamada iki seçenek ortaya çıkıyor.

    Ya devlet kurumları aracılığı ile hakkınızı temin edeceksiniz ya da iyi niyetine inandığınız insanlardan acaba bir çözüm olur da süreç kısa yoldan hallolur mu diye bekleyeceksiniz.

    Sağda solda holiganlık yaparak malesef bu konuyu çözemedik ve de çözemeyeceğiz. Bu aşamada güncel gelişmelerden uzak olduğunuz için tekrar belirtmek isterim ki hukuki haklarınız saklı kalmak kaydıyla bu hafta içi yapılacak olan toplantıdan çıkacak olan sonucu beklemeniz siz ve bu yazımı okuyan diğer tüm kullanıcıların faydasına olacaktır.

    Aksi bir durum olur ve kaderimizle baş başa bırakılırsak merak etmeyin en başta ben elimde dilekçe ile hakem heyetinin önünde biterim. Ha biraz daha uzun sürer ama %100 kazanacağımız bir dava olur. Belirttiğim gibi daha uzun sürer.

    (Son cümlem sorunuzun cevabı)

    Ekleme: Yasal mevzuat konusunda da bilgi eksikliğiniz var para iadesi yapıp kurtulurlar söyleminiz yanlış. Kurtulamazlar, kendi istediklerini değil tüketicinin seçimini uygulamak zorundalar. Bizim gayemiz iş hakem heyetine kalmadan olayı çözmek. Yoksa ha bugün ha yarın her türlü değişim çıkacak bu cihazlara.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nofear_61 -- 1 Temmuz 2020; 22:51:25 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • nofear_61 kullanıcısına yanıt
    Hocam elinin altinda internet olan herkes kanuna, yonetmelige mevzuata ulasabiliyor merak etmeyin... Bir kere kanunda yer alan misli ile degisim maddesi yeterince acik degil, bu yuzden Yargitay ictihatlarina bakmak gerekiyor...

    Bizim asil muhatabimiz Vatan Bilgisayar oncelikle bunu unutmayin...

    Ikincisi "misli ile degisim benim tuketici olarak hakkim" diyerek basvuru yapabilirsiniz ama Vatan cikip "ben 55CX satmiyorum/stogumda yok, misli ile degisim yapamam para iadesi yapacagim" derse yapabilecek birseyiniz yok... Yargitay ictihatlarina bakabilirsiniz... Isin icine hakkaniyet, iyi niyet vs. bir suru ekstra sey giriyor... Ha tabii ki ben avukat degilim, varsa benim gormedigim bir emsal karar gosterilir, faydalaniriz...

    Sunu da belirteyim; benim Vatan'la hicbir problemim olmadi, sagolsunlar hep yardimci oldular... Yani alici-satici arasinda hicbir sikinti yok... Hadi diyelim mahkemeye gittiniz, Vatan "ben de LG'nin magduruyum, 3 defa kargo ucretini karsilayarak TV gonderdim, hepsi bozuk cikti, ben de Alicinin ucret iadesini gerceklestirdim" derse ne diyebilirsiniz?..

    Neyse, benim kizdigim konu LG'nin bu isi sakiz gibi uzatip, ustune bir de bir seyler lutfedecekmis gibi davranmasinda... Ciksin ozur dilesinler bu rezillik icin, getirebiliyorlarsa sorunsuz 55C9 getirip degistirsinler bana yeter...




  • keyn K kullanıcısına yanıt
    Muhattap kesinlikle vatan bilgisayar pek tabi Lg değil ancak atlanmaması gereken nokta bu tip durumlarda ithalatçının da en az satıcı kadar sorumlu olduğu noktası o ulaşabildiğiniz mevzuatlarda aynen böyle yazıyor. Muhattap Vatan ancak ithalatçı olan Lg’de sorumlu yani.

    İkincisi mahkeme içtihatlarına bakabilirsiniz pek tabi bakın da söyleyin o halde; Vatan Cx satmıyor mu? 1 yıl boyunca hiç satmayacak mı? Velev ki varsayımlar üzerinden konuşuyoruz böyle bir ihtimal yok kesinlikle satacak ama diyelim ki satmıyor ve stoğu yok. Bu gibi durumlarda misli ile değişim demek muadil veya üst model demektir. Düşük özelliklerde olmayacak şekilde anlamına gelir. Firma bu şartları sağlayan bir ürün tedarik etmek durumunda/zorundadır. Ulaştığınız hangi yasada para iadesi olursa yapacağınız bir şey yok yazıyor? Siz yeterki tüm süreci yazılı, belgeli olarak yönetin.

    Üçüncü olarak uzaktan satışlarda, DOA kapsamında yapılan iadeler, servis gönderimleri vs. tüm bu işlemlerin kargo masrafları satıcı tarafından karşılanır. Madem internetiniz mevcut ve yasalara ulaşabiliyorsunuz ticaret bakanlığının sitesinde mevzuat ve mevzuattan anlamayanlar için bir soru-cevap dökümanı oluşturulmuş, inceleyebilirsiniz. Hal böyle iken söyleminizdeki Vatan’ın ben 3 tv gönderdim, parayı iade ettim söylemi dayanaksız ve boş bir varsayım olmaktan öteye geçemiyor.

    Son olarak bakın her işin bir prosedürü, öncülü ve ardılı vardır. Anladığım kadarıyla siz durumdan epey yorulmuş ve yıpranmış görünüyorsunuz. Haklısınız da ancak sakinliğinizi koruyun. Sağa sola yazılar yazmak, sinirle hareket etmek şimdiye kadar inanın bir yere getirmedi, getirmeyecek de hiç kimseyi.

    Sizin de söylediğiniz gibi Lg’den ne sonuç gelirse gelsin bunu bir lütuf olarak görmemeliyiz zaten bu sizin hakkınız. Haklarınızı bilin ve sonuna kadar arayın. Bu hafta alınacak karara göre takınacağımız tavır kesinleşecek.

    Tüm yazdıklarımın özeti olarak şunu belirtmek isterim siz elinizde DOA formu (Ürünün ayıplı olduğunu kanıtlar) ile hakem heyetine başvuru yaptığınız ve değişim talebinizi ilettiğiniz zaman %100 deği %150 kazanacaksınız davayı. Yaptığınız varsayımların hepsi yanlış.

    Sakin olup bu haftanın sonlanmasını bekleyelim, umalım da firma müşterisini daha fazla mağdur etmemek adına zaten kazanacak olduğumuz davaları da bildiği için bu süreci en kısa sürede çözsün. Hem satıcı hem de alıcı memnuniyeti sağlansın.

    İyi akşamlar dilerim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yurt disi uretim c9 vardida bizmi istemedik

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Koç grubu OLEDTV lerde sıfır piksel garantisi varken suç neden LGde aranmıyor. Ayrıca, yurt dışı 55C9 da neden sorun olmayacağını anlamıyorum.
  • evil2302 E kullanıcısına yanıt
    Yurtdışı C9’larda da sorunlar yaşanabilir elbet. Yabancı forumlarda bu denli büyük bir ölü piksel konusu konuşulmadığı için yurtdışı C9’ların sorunsuz olduğunu düşünüyoruz. Bilemeyiz.

    Koç grubu sıfır piksel garantisini reklam stratejisi olarak kullanıyor. Aynı Samsung’un 10 yıl panel garantisi söylemi gibi. Halbuki bu garanti sadece yanma riski olmayan panele yanma garantisi veriyorum diyor. Diğer panel hataları garanti kapsamında değil mesela.

    Ha konu dağılmadan şunu belirteyim bir firmanın size sıfır piksel garantisi vermesine gerek yok. Bu garantiyi zaten size devlet yasal garanti ile veriyor. Her üründe yaşanabilecek tek bir ölü piksel hatası dahi ayıplı mal kapsamında işlem görür.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Oled TVde parlak piksel olur mu, Beko kurnazlık yapıp parlak piksel çıkmama garantisi veriyor dedim 😂1 haftadır açmadığım bol ölü pikselli LG55C9 panelde parlak pikselde gördük.

    Paneli alıp 2-3 ölü pikseli idare edelim desekte ansızın 1 parlak piksel sizi bulabilir

    LG C9 Oled TV Mağdurları Kulübü
    LG C9 Oled TV Mağdurları Kulübü1
    LG C9 Oled TV Mağdurları Kulübü

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • selam arkadaşlar benimde ekimde aldığım 55c9 modelinde a haber logo yanığı oluştu servis ekran değişimi yapar mı acaba?

    LG C9 Oled TV Mağdurları Kulübü



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dark Reaver -- 3 Temmuz 2020; 2:13:35 >
  • Dark Reaver kullanıcısına yanıt
    Hocam Oled ayarlarında pixel refresh var yapar mısın?
    Bitrne kadar bekle. 1 saat kadar sürecek. Etkisi olacak mı görelim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dark Reaver kullanıcısına yanıt
    Geçmiş olsun böyle bir durum görmek hepimiz adına üzücü, burdan c9 larda da burn-in oluştuğunu anlıyabiliyoruz o halde. Bu saatten snra televizyonlarımızı tedbirli kullanmamız gerekiyor sanırım

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Dark Reaver kullanıcısına yanıt
    Ellerinde varsa yaparlar, hatta para iadesi bile yapabilirler bence. Cnn habertürk vs izlemeye korkuyoruz derken doğru diyormuşum :) izlerken görüntü ayarlarından karanlık oda seçeneğini kullanın belki yararı olur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dark Reaver

    selam arkadaşlar benimde ekimde aldığım 55c9 modelinde a haber logo yanığı oluştu servis ekran değişimi yapar mı acaba?

    Bence o işte bir yanlışlık var,o yanık değildir size öyle geliyordur, c9 un yanma şansı yok😃 Burak bey öyle dedi çünkü artık lg lerde yanık logo izi tarihe karıştı demişti!!!
    Siz bir daha inceleyin bence!!!!!!!!!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Eng1234 E kullanıcısına yanıt
    Benimde aklımdan bu geçmişti.
  • Şimdi bu yanık olayını yaşayan arkadaşın koyduğu fotoyu burak bey e özel tahsis edilen donanım haber sayfasına koysak iddia ediyorum anında silinir o mesaj ve kendisi ben 1000 lerce sattım hiç böyle bir olay olmadı der mutlaka tıpkı binlerce c9 satıpta sözde 1 tanesinde bile ölü piksel çıkmadığı gibi!!!
    Demek ki LG firması burak beylere özel üretim yapıyor, onların sattığı hiçbir üründe problem yokmuş😃!!!!!!!!!!!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dark Reaver kullanıcısına yanıt
    Varsa gece ve gündüz çekilmiş detaylı foto bırakırmısınız buraya yanık ile alakalı.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 2122232425
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.