Şimdi Ara

LG C9 Oled TV Mağdurları Kulübü (19. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
635
Cevap
7
Favori
32.435
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
70 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1718192021
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • alsem A kullanıcısına yanıt
    c9 u aldım ve iade ettim aylar aylar evvel, şuan samsung kullanıyorum sen neyden söz ediyosun????? Paranoya seni ya, ciddi sağlık problemlerin var senin, sen kimsin ki liste yapmışta beni eklemişsinde? İsminim neymiş kimmişim? Hangi tvyi listeye eklemişsin açık ol birazda anlayayım? Adamsan yazarsan buraya
    Bak bakalım listene ne eklemişiz ne etmişiz?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • caglarr1905 C kullanıcısına yanıt
    Hocam arkadas en kucuk elestiriyi kaldirmayan baya sorunlu biri direk engelleyin gecin bence kendinizi aciklamaya gerek yok konuyu okuyan anlar zaten. Ben grup neden kurdunuz buraya kimse yazmaz oldu, bu konuyu ustte tutsak daha iyi olur dedim diye. "Size bu yazdiklariniz yakismadi, tvnizin bilgilerini gondermeyin." falan filan diye baya sallamisti. Ki benim zaten gondermelik bir durumum yoktu(tv'nin ekrani cizikti) sadece destek amacli degisen eski tv'lerin bilgilerini gonderecektim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi UcanHollandali -- 22 Haziran 2020; 10:9:22 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • caglarr1905 C kullanıcısına yanıt
    Samsung aldıysan hala C9 mağdurları forumunda ne işin var sahtekar yalancı.

    Adamlığı sendenmi öğreneceğiz.Hadi son kez diyorum sahibinin yanına.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Ben Abdullah beyin desteği ile LG'nin bu kadar sorunlu ölü pikselli panellerin test yapan her C9 kullanıcısında ortaya çıkmasından dolayı daha önceden toplu olarak yapmış olduğumuz başvuruyu bu hafta içerisinde olumlu bir sonuca kavuşturacağına inanıyorum. Olumlu sonuçlar ise biz 55C9 mağdurları için en başta sorunsuz 55C9 olması, eğer olmuyorsa misli 65C9, 55E9 olduğunu düşünüyoruz. Zira CX'in asla C9 un eşdeğeri olduğunu düşünmüyoruz çünkü tim incelemelerde CX C9 dan daha geride ve nitekim LG'nin iki tv için yayınlamış olduğu özellikler tablosunda baktığımız zaman C9 açık bir şekilde daha donanımlıdır. Sadece kendim ölü pikselden 4 tane 55C9 değiştirmiş ve bir tane teşhir ürününde ölü pikselli 55C9 görmüş olan biri olarak konuşuyorum, bu ölü pikseller kesinlikle tesadüfi değil. C9 çok harika bir TV lakin C9 larda gördüğümüz bir panel hatası var ve bu asla kabul edilemez.

    Eğer LG tarafından göz göre göre hatalı olan bu ürünler için bir çözüm sağlanamazsa, burada bulunan tüm arkadaşlar tüm mecralarda gereken neyse yapacaktır. LG vicdan etmeyip hatalı TV'leri ülkemize getirip satmış olabilir fakat başkalarının da göz göre göre bu hataya düşüp sorunlu tv sahibi olması bizim vicdanımıza sığmaz. Umuyoruz ki LG kendisine yakışanı yapacak, takdirleri toplayacak ve bu konu kapanacaktır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nurullah390 -- 22 Haziran 2020; 13:22:53 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Urthas

    Eve LG den cop sokmuyorum ben 6-7 senedir. Bu garanti sorunlarini sirf Turkiye'de oluyor diye dusunmeyin. Dunya capinda fiyaskodur garantileri. Kanada'da yasiyorum. Lg nin bir TV sini aldim. Tam 6 ay sonra TV nin yarisi bildiginiz cizgili defter kivamina geldi. Ekranda parelel seklinde cizgiler cikti. LG ile iletisime gectim, benden foto atmami istediler. Fotoyu gorunce panel olmus yeni TV ile degistiricez dendi bana. Bana tvyi sokup alima teslim hale getirilmesi soylendi. Ben de kutusunu falan da tutuyordum birsey olursa diye. Ilk 1 sene yerim musaitse tutarim genelde. Kutusuna falan kaldirdim, alima hazir hale getirdim.

    Lg den geldi adamlar yeni TV yi getirdi. Yalniz hemen dikatimi gelen tv nin modeli cekti. Benimkinden cok daha dusuk bir model getirmisler. Tabi adamlarla harala gurele bir tartisma basladi. Kabul etmeyecegimi soyledim. Ya es model ya yuksek model vermeniz gerekir, dusuk model verildigi nerede gorulmus dedim. Mudurlerini arayip verdiler, durumu anlattim. Adam bana dalga gecer gibi, iki model de 100hz ikisi de 50 inch neyini begenmediniz dedi. Ya dedim, benim model magic remote lu bunda yok. O zamanlar arastirdigim icin de biliyorum gelen model costco market icin uretilmis bir model. Bir markete ozel uretilmis bir modeli hem de benimkinden dusuk satis etiketine sahip, niye kabul edeyim. Ben bilmiyordum sanki gidip uygun fiyata o modeli almayi.

    Panel farkli, model farkli, ozellikler farkli, kumanda farkli ve tek ortak nokta 100hz ve 50 inch. Dedim ki ben bu iki ozelligin tuttugu cok daha pahali LG modelleri biliyorum madem oyle onlardan birini yollasaydiniz dedim. Adam genel mudurluk bu modele karar vermis yapacak birsey yok dedi kestirip atti. Adamlara dedim hic acmayin kutuyu. Ayni gun ikinci el ilan sitesine koydum ve sifir TV olarak sattim. Sony nin benzer ozelliklerinde bir modelini aldim. Az biraz zarar ettim ama benden irak olsunlar. Eve de bir copunu sokmadim o zamandan beri.
    Adalet ve Demokrasi beşiği sayılan ülkelereden biri olan Kanada'da da durum böyleyse,
    LG'nin Türkiye'deki yedikleri naneleri düşünemiyorum
    Eminim sizin ülkelerdeki ayıplı panelleri geri alıp sıfır diye Türk insanına yutturuyorlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • dallass kullanıcısına yanıt
    Büyük İhtimal Bu C9 lar Komple Öyle Hocam,1 Tane Değil 100 Tane Değil Hepisine Yakınında Şikayetler Dağ Gibi Kavga Gürültü Can Sıkıntısına Yanına Bedava Veriyor Lg
  • Ekran yanığı garanti kapsamına giriyor mu?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • drangela61 D kullanıcısına yanıt
    Giriyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 65b7 kullanan biri olarak çok üzüldüm yaşananlara. Bence bu olaylar, montajın Arçelik tarafından yapılmasından kaynaklandı. Langır lungur iş yapmışlardır eminim. LG de eş sorumlu. Gerekli kalite kontrolleri her 2 firma tarafından düzgün yapılmalıydı.

    umarım sorunlar çözülür.
  • emrahsnr kullanıcısına yanıt
    Hazır gelen paneli arcelik nasıl bozabilir ki bence Avrupa da toplanan cihazları ülkemizde satmaya çalıştılar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • eto83 kullanıcısına yanıt
    bu paneller çok hassas. en ufak bir yanlış hareket, sert müdahele, sert hareket ettirme, hatalı montaj, ölü piksele, bandinge vs.ye neden olabiliyor. İlla ki hazır gelen panellerin içinde de tek tük ölü pikselli olanı vardır ama bence montaj esnasında meydana geldi bunlar.

    Sadece arçelik montajlı C9 larda bu kadar hat aolması, şüphe çekici zaten.

    ben illa ki de böyledir demiyorum. benm düşüncem bu şekilde.
  • emrahsnr kullanıcısına yanıt
    Ya zaten iki ihtimal var. Kapalı kapılar ardında ne olduğunu bilemiyoruz sadece kehanette bulunabiliriz.

    Ya avrupadaki hatalı panelleri toplayıp ülkemize kaktırdılar ya da arçeliğin üretim bandında yaptığı bir hata var.

    Ha bu arada türkiye montaj c9’ların ekran jelatinsiz ancak bir alt seri polonya üretim b9’ların ekran jelatinli olarak kutudan çıkması ikinici ihtimali güçlendiriyor. Bu da gerçekten firmayı büyük bir zan altında bırakıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nofear_61 -- 25 Haziran 2020; 20:22:26 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • nofear_61 kullanıcısına yanıt
    B9 la da ilgili, avsforumsda galiba okumuştum. Adam kutudan çıkarıyor tvyi. Sanırım İngiliz. 12 tane ölü piksel çıkıyor. Ve direk mağazaya götürüp iade edicem diyordu.

    6 serisiyle ilgili forumda hiç rastlamamıştım mesela ölü piksel sorununa. Ama yanıklarla ilgili yazan çok oldu hem 6 serisi, hem 7 hem de 6'dan da önceki serilerde.
  • Beko 55 oled 9900 b5
    Kampanyada 6999 lira şu an..
    Buradaki arkadaşlar oled konusunda oldukça bilgili olduğu için soruyorum:
    Alınır mı yoksa hiç riske girme mi dersiniz?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • emrahsnr kullanıcısına yanıt
    Konunun en başından beri edindiğim genel kanı münferit bir şekilde 55/65B9 ve 65C9’larda çeşitli sorunlar çıkabiliyor. Gerek ölü piksel gerekse farklı konularda.

    55C9’larda ise onlarca kişi yazdı çizdi defalarca tv’ler değiştirildi. 4/5 sefer değişim yaptıranlar dahil olmaz üzere sadece 2 kişi cihazında sorun olmadığını okudum. Ama gelin görün ki ben 3 tv denedim hepsi birbirinden ölü pikselli, evinde 4 tv değiştirip 4’de mağazada kapalı kutu açtıran (Toplam 8 panel) arkadaşlar da oldu durum değişmedi hepsi birbirinden ölü pikselli.

    Yani işin özü ya bu 2 arkadaş çok şanslı ya biz aşırı şanssısız. Gelin görün ki panellerin detaylı test edilmeden sağlam olduğu da söyleniyor olabilir. Şans eseri panelleri sağlam da olabilir bilemiyorum.

    Ancak durum şudur ki bu cihazlarda kronik ölü piksel sorunu vardır. Kimse aksini söyleyemez. Aksi beyanlar onlarca kullanıcının aklıyla dalga geçmektir. Şu aşamada çözüm için bekliyoruz. Ola ki bir çözüm üretilmemesi durumunda ben dahil bir çok arkadaş gerek hukuki gerekse de ticari tüm mecralarda gerekli şikayet ve taleplerini iletmek için beklemekte.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • nofear_61 kullanıcısına yanıt
    Sadece 55ler değil 65 lerde sorunlu benim 65 ölü pikselden değişim oldu gelen tv daha berbat

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • eto83 kullanıcısına yanıt
    Biliyorum hocam yazdım zaten münferit sorunlar var diye. Sizin 65C9 ve Serkan Beyin 55B9’unu kasdettim sorunlar var derken. Ama nispeten sağlamlarına da denk geldik bu cihazların.

    55C9’larda ise durum öyle bir hal aldı ki stoklar bitmeden önce onlarca kutu açıldı bakıldı, 1 tane sağlam panel denk gelmedi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gelisme var mi konuyla ilgili ?..
  • 
Sayfa: önceki 1718192021
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.