Şimdi Ara

LG G2 Alırken 5 Defa daha Düşünün Kronik Sarı Leke sorunu!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
28
Cevap
2
Favori
2.721
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar sorunumu anlatayım öncelikle böyle bir mail yollamıştım lg ye .

    LG G2 telefonum 20.09.2014 tarihinde İzmir Çankaya LG yetkili servisine verdim. Ekranda sarı leke oluştu ve oldukça fazla ısınıyordu ayrıca şebeke sorunu vardı. Bir sorun teşkil etmedi çünkü servise verdim telefonumu fakat 3-4 gün önce aynı sorun eşimin telefonunda da oldu , ekranda sarı leke oluştu. Ben G2 yi ilk eşime hediye aldım çok memnun kaldı bende çok beğendim sonrasında kendime aldım ve etrafımızda ki arkadaşlarımıza tavsiye ettik onlar aldı üstüne kardeşim ve nişanlısı ve en son babam LG G2 satın aldı. Ayrıca evimizde ki 2 televizyonumuz 42la740s ve 50pb690v ve 5+1 BH5540T var.

    LG markasından ve Telefondan bu kadar memnun iken sarı ekranın kronik bir sorun olduğunu öğrendim ve bunu bana söyleyen İzmir Çankaya Lg servis müdürünüz Sayın S... Y... beyefendi. Şimdi benim garantim devam ediyor sorun tekrar olursa servise veririm fakat benim garantim bittiğinde kronik sorunu olan bir telefonun tekrar servise nasıl vereceğim? 17 gündür telefonumu kullanamıyorum. Isındıkça sarı ekran verecek ve her seferinde serviste telefonumu bekleyeceğim.

    Eşim ve ben bu telefonları artık istemiyoruz sizde hak verirsiniz ki LG ürünlerini bu kadar kullanırken kronik sorunlu bir cihazınız olduğunu bilmek hiç güzel değil. LG markasına yakışmıyor.

    Lütfen, bu mağduriyetimizin en kısa zamanda çözülmesini arz ederim.


    Şimdi gelelim soruna 20 iş günü geçti tamam dediler telefonun yenisi ile değiştiriyoruz. Çağrı Merkezinden bir hanımefendi ile görüştüm. Gayet sakin konuşmama rağmen sesini yükseltti. Kabul edilir bir şey değil.
    17 gün oldu hala telefon yollanacak arıyorum bu hafta sonuna kadar ulaşır diyorlar hafta sonu geçiyor ertesi hafta arıyorum beyefendi ctesiye kadar elinize ulaşır. Sonuç hala yok.
    Bana bir numara verdiler değişim departmanının numarası. Abartmıyorum 15 gün boyunca her gün aradım telefonu açan yok. Çağrı merkezi hiç bir yardımı olmuyor . Söyledikleri tek şey efendim biz bize aktarılanları size söylüyoruz.
    Eeee diyorum benim sorunum asıl sorun hep havada. Çağrı merkezi ile konuşuyorum bir dakika diyorlar telefonu kapatıyorlar. Hadi 1 kere olsa anlarım hat düştü derim Farklı farklı kişiler aynı şeyler oldu. 4 defada hat düşmez.

    Anlıyacağınız LG alırken çooook defa düşünün. Satış sonrası Servis çok önemli. Ben açıkçası LG firmasını gözümde çok büyütmüşüm.

    Tavsiyem yakınlarınıza bunu paylaşın. 40 günü geçkin süre boyunca telefonsuz olmak düşünün derim!!!







  • Uyarınız ve verdiğiniz bilgiler için teşekkürler. Bende g2 alma eşiğindeyim ve forumdan okuduğum kadarıyla son çıkan serilerde bu sorun giderilmiş sanırsam. Sizin telefonunuzun serisi kaçtı acaba?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TsuMura

    Uyarınız ve verdiğiniz bilgiler için teşekkürler. Bende g2 alma eşiğindeyim ve forumdan okuduğum kadarıyla son çıkan serilerde bu sorun giderilmiş sanırsam. Sizin telefonunuzun serisi kaçtı acaba?

    Bakin sehir efsanesi onlar inanmayin. panel ayni panel yani bunu arayip ogrenebilirsiniz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kaa35


    quote:

    Orijinalden alıntı: TsuMura

    Uyarınız ve verdiğiniz bilgiler için teşekkürler. Bende g2 alma eşiğindeyim ve forumdan okuduğum kadarıyla son çıkan serilerde bu sorun giderilmiş sanırsam. Sizin telefonunuzun serisi kaçtı acaba?

    Bakin sehir efsanesi onlar inanmayin. panel ayni panel yani bunu arayip ogrenebilirsiniz

    hocam sizin sorun nasıl başladı kaçıncı aydan sonra oldu? Durduğu yerde ısındıgı icin mi oldu yoksa çok oyun falan mı oynadız?Bu arada yinede merqk ediyoruz telefonum serisini?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yılmaz058


    quote:

    Orijinalden alıntı: kaa35


    quote:

    Orijinalden alıntı: TsuMura

    Uyarınız ve verdiğiniz bilgiler için teşekkürler. Bende g2 alma eşiğindeyim ve forumdan okuduğum kadarıyla son çıkan serilerde bu sorun giderilmiş sanırsam. Sizin telefonunuzun serisi kaçtı acaba?

    Bakin sehir efsanesi onlar inanmayin. panel ayni panel yani bunu arayip ogrenebilirsiniz

    hocam sizin sorun nasıl başladı kaçıncı aydan sonra oldu? Durduğu yerde ısındıgı icin mi oldu yoksa çok oyun falan mı oynadız?Bu arada yinede merqk ediyoruz telefonum serisini?

    7. Aydan sonra oldu. Suan esimin g2 sinden yaziyorum forumda gezerken isiniyor ve ekrandaki sararti daha belli oluyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kaa35

    quote:

    Orijinalden alıntı: yılmaz058


    quote:

    Orijinalden alıntı: kaa35


    quote:

    Orijinalden alıntı: TsuMura

    Uyarınız ve verdiğiniz bilgiler için teşekkürler. Bende g2 alma eşiğindeyim ve forumdan okuduğum kadarıyla son çıkan serilerde bu sorun giderilmiş sanırsam. Sizin telefonunuzun serisi kaçtı acaba?

    Bakin sehir efsanesi onlar inanmayin. panel ayni panel yani bunu arayip ogrenebilirsiniz

    hocam sizin sorun nasıl başladı kaçıncı aydan sonra oldu? Durduğu yerde ısındıgı icin mi oldu yoksa çok oyun falan mı oynadız?Bu arada yinede merqk ediyoruz telefonum serisini?

    7. Aydan sonra oldu. Suan esimin g2 sinden yaziyorum forumda gezerken isiniyor ve ekrandaki sararti daha belli oluyor.

    Alıntıları Göster
    lg g2 kalitesiz bir telefon, bu bir gerçek.

    ama eğer aldıysanız çok da problem değil. 3 kere aynı hatadan dolayı (sarı ekran mesela) servise yolladığınızda tüketici hakları gereği telefonu iade etme hakkınız doğuyor.




  • Suan ayni sorun var telefonsuz kalmayi gozum yemedigi icin servise veremiyorum:((
  • quote:

    Orijinalden alıntı: magicool

    Suan ayni sorun var telefonsuz kalmayi gozum yemedigi icin servise veremiyorum:((
    lg g3 aldım dün manyak cihaz vallahi hem herkese tavsiye ederim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: revision

    lg g2 kalitesiz bir telefon, bu bir gerçek.

    ama eğer aldıysanız çok da problem değil. 3 kere aynı hatadan dolayı (sarı ekran mesela) servise yolladığınızda tüketici hakları gereği telefonu iade etme hakkınız doğuyor.

    bak seninle bir daha karşılaştım,

    işin gücün yok lg forumunda dolaşıp bulabildiğin her fırsatta karalamaya mı çalışıyorsun?

    yoksa sen de AMOLED HAYRANLARINDAN mısın?

    insanları rahat bırak, yanıltma... senin başından birşeyler geçmişse bile bu SENİN başından geçmiştir ve birkaç kere bahseder bırakırsın

    kan davasına dönüştürmenin ne anlamı var?
  • 1984 kullanıcısına yanıt
    Kan davasına dönüştüren sizsiniz.

    Yaptığınız saçmalığı özetliyim:

    Burası bir teknoloji forumu. LG G2 de Koreli bir firmanın telefonu. Ben de bir teknoloji sever olarak bu telefonu sevmiyorum ve eleştiriyorum. Buraya kadar normal.

    Normal olmayan ise, sırf bu telefonu eleştiriyorum diye sizin gibi fanboyların gelip bana kızması. Yahu resmen "sus, eleştirme" diyorsunuz. Yaptığınız saçmalığın farkında mısınız?

    O kadar önyargılısın ki, lg g2'yi eleştirdiğim için insanları yanılttığımı zannediyorsun. Hayır, bana göre de ben haklıyım, sen bu telefonu övünce insanları yanıltıyorsun ne olacak şimdi?

    -En mantıklısı ve olması gereken sen savunmanı ben eleştirimi yazarım. Kişisel muhabbete girmeyiz, okuyanlar da birimize inanıp karar verir. İyi değil mi?

    Buradan bütün LG G2 fanboylarına sesleniyorum, bana saldırmayın. Telefonunuzu ve lg markasını çok seviyorsanız, teknik bir şekilde savunun.

    Ayrıca şu çocuksu önyargıları bırak, amoled hayranı demiş, ne kadar saçma bir cümle. kullandığım telefon htc one. Çoğu yerde savunmam öünkü beğeniyorum (hediye gelmişti). Almayı düşündüğüm de Note veya Z serisi. Hiçbir markanın kölesi olmam.

    SON KEZ IDRAK ETMEN İÇİN YAZIYORUM: BURASI ÖZGÜR BİR TEKNOLOJİ FORUMU İSTEYEN İSTEDİĞİ YORUMU YAZAR, ELEŞTİRİR VEYA SAVUNUR. BUNA KİMSENİN MÜDAHALE ETMEK HADDİ DEĞİL. LG G2'yi eleştirince babanıza küfür edilmiş gibi davranış sergilemeyin.




  • Bende neden olmadi bu sorunlar acaba
    Ne sari leke
    Ne de isinma hic biri olmadi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: revision

    Kan davasına dönüştüren sizsiniz.

    Yaptığınız saçmalığı özetliyim:

    Burası bir teknoloji forumu. LG G2 de Koreli bir firmanın telefonu. Ben de bir teknoloji sever olarak bu telefonu sevmiyorum ve eleştiriyorum. Buraya kadar normal.

    Normal olmayan ise, sırf bu telefonu eleştiriyorum diye sizin gibi fanboyların gelip bana kızması. Yahu resmen "sus, eleştirme" diyorsunuz. Yaptığınız saçmalığın farkında mısınız?

    O kadar önyargılısın ki, lg g2'yi eleştirdiğim için insanları yanılttığımı zannediyorsun. Hayır, bana göre de ben haklıyım, sen bu telefonu övünce insanları yanıltıyorsun ne olacak şimdi?

    -En mantıklısı ve olması gereken sen savunmanı ben eleştirimi yazarım. Kişisel muhabbete girmeyiz, okuyanlar da birimize inanıp karar verir. İyi değil mi?

    Buradan bütün LG G2 fanboylarına sesleniyorum, bana saldırmayın. Telefonunuzu ve lg markasını çok seviyorsanız, teknik bir şekilde savunun.

    Ayrıca şu çocuksu önyargıları bırak, amoled hayranı demiş, ne kadar saçma bir cümle. kullandığım telefon htc one. Çoğu yerde savunmam öünkü beğeniyorum (hediye gelmişti). Almayı düşündüğüm de Note veya Z serisi. Hiçbir markanın kölesi olmam.

    SON KEZ IDRAK ETMEN İÇİN YAZIYORUM: BURASI ÖZGÜR BİR TEKNOLOJİ FORUMU İSTEYEN İSTEDİĞİ YORUMU YAZAR, ELEŞTİRİR VEYA SAVUNUR. BUNA KİMSENİN MÜDAHALE ETMEK HADDİ DEĞİL. LG G2'yi eleştirince babanıza küfür edilmiş gibi davranış sergilemeyin.

    Kullandığın telefon ne




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Terminator28


    quote:

    Orijinalden alıntı: revision

    Kan davasına dönüştüren sizsiniz.

    Yaptığınız saçmalığı özetliyim:

    Burası bir teknoloji forumu. LG G2 de Koreli bir firmanın telefonu. Ben de bir teknoloji sever olarak bu telefonu sevmiyorum ve eleştiriyorum. Buraya kadar normal.

    Normal olmayan ise, sırf bu telefonu eleştiriyorum diye sizin gibi fanboyların gelip bana kızması. Yahu resmen "sus, eleştirme" diyorsunuz. Yaptığınız saçmalığın farkında mısınız?

    O kadar önyargılısın ki, lg g2'yi eleştirdiğim için insanları yanılttığımı zannediyorsun. Hayır, bana göre de ben haklıyım, sen bu telefonu övünce insanları yanıltıyorsun ne olacak şimdi?

    -En mantıklısı ve olması gereken sen savunmanı ben eleştirimi yazarım. Kişisel muhabbete girmeyiz, okuyanlar da birimize inanıp karar verir. İyi değil mi?

    Buradan bütün LG G2 fanboylarına sesleniyorum, bana saldırmayın. Telefonunuzu ve lg markasını çok seviyorsanız, teknik bir şekilde savunun.

    Ayrıca şu çocuksu önyargıları bırak, amoled hayranı demiş, ne kadar saçma bir cümle. kullandığım telefon htc one. Çoğu yerde savunmam öünkü beğeniyorum (hediye gelmişti). Almayı düşündüğüm de Note veya Z serisi. Hiçbir markanın kölesi olmam.

    SON KEZ IDRAK ETMEN İÇİN YAZIYORUM: BURASI ÖZGÜR BİR TEKNOLOJİ FORUMU İSTEYEN İSTEDİĞİ YORUMU YAZAR, ELEŞTİRİR VEYA SAVUNUR. BUNA KİMSENİN MÜDAHALE ETMEK HADDİ DEĞİL. LG G2'yi eleştirince babanıza küfür edilmiş gibi davranış sergilemeyin.

    Kullandığın telefon ne

    yazıyı okursan söylemişim cevabını. Lg g2 fanboylarının önyargısının ispatı. yazıyı bile tam okumamışsın ya




  • quote:

    Orijinalden alıntı: peymacun

    Bende neden olmadi bu sorunlar acaba
    Ne sari leke
    Ne de isinma hic biri olmadi.

    Hocam sizde olmamis olabilir. Ancak mesela discovery de soket problemi var. Cogu kullanicinin basina geliyor. Benim kardesimdede var. Bir seneyi gecti. Telefon tas gibi calisiyor.
    G2 dede dayaniksizlik, asiri isinma,sari leke gibi sorunlar var.
    Simdi sorun surda. Bazi lg ve lg g2 fanboyu arkadaslar her gm konusu altina cop,fason,dayaniksiz,soket problemi, sakin alma, oyle bir hataya dusme veya xxx lira daha koy g2 al yazdiginda problem olmuyor ise, @revision un yazdiklarinada bu kadar tepki vermek fanboyluk olur.
    Zaten hepimiz biliyoruz ki hicbir telefon mukemmel degil. Eger mukemmel olursa elestiriye kapali olur.
    Dayanikli dedigimiz sony bile, esneme payi cok az oldugundan catlama yapabiliyor.
    Edit:Huawei g610 kullaniyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DntRx -- 9 Kasım 2014; 15:33:35 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Xhenderon

    quote:

    Orijinalden alıntı: peymacun

    Bende neden olmadi bu sorunlar acaba
    Ne sari leke
    Ne de isinma hic biri olmadi.

    Hocam sizde olmamis olabilir. Ancak mesela discovery de soket problemi var. Cogu kullanicinin basina geliyor. Benim kardesimdede var. Bir seneyi gecti. Telefon tas gibi calisiyor.
    G2 dede dayaniksizlik, asiri isinma,sari leke gibi sorunlar var.
    Simdi sorun surda. Bazi lg ve lg g2 fanboyu arkadaslar her gm konusu altina cop,fason,dayaniksiz,soket problemi, sakin alma, oyle bir hataya dusme veya xxx lira daha koy g2 al yazdiginda problem olmuyor ise, @revision un yazdiklarinada bu kadar tepki vermek fanboyluk olur.
    Zaten hepimiz biliyoruz ki hicbir telefon mukemmel degil. Eger mukemmel olursa elestiriye kapali olur.
    Dayanikli dedigimiz sony bile, esneme payi cok az oldugundan catlama yapabiliyor.
    Edit:Huawei g610 kullaniyorum.


    Ustune laf soylenmez nokta




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kaa35

    Arkadaşlar sorunumu anlatayım öncelikle böyle bir mail yollamıştım lg ye .

    LG G2 telefonum 20.09.2014 tarihinde İzmir Çankaya LG yetkili servisine verdim. Ekranda sarı leke oluştu ve oldukça fazla ısınıyordu ayrıca şebeke sorunu vardı. Bir sorun teşkil etmedi çünkü servise verdim telefonumu fakat 3-4 gün önce aynı sorun eşimin telefonunda da oldu , ekranda sarı leke oluştu. Ben G2 yi ilk eşime hediye aldım çok memnun kaldı bende çok beğendim sonrasında kendime aldım ve etrafımızda ki arkadaşlarımıza tavsiye ettik onlar aldı üstüne kardeşim ve nişanlısı ve en son babam LG G2 satın aldı. Ayrıca evimizde ki 2 televizyonumuz 42la740s ve 50pb690v ve 5+1 BH5540T var.

    LG markasından ve Telefondan bu kadar memnun iken sarı ekranın kronik bir sorun olduğunu öğrendim ve bunu bana söyleyen İzmir Çankaya Lg servis müdürünüz Sayın S... Y... beyefendi. Şimdi benim garantim devam ediyor sorun tekrar olursa servise veririm fakat benim garantim bittiğinde kronik sorunu olan bir telefonun tekrar servise nasıl vereceğim? 17 gündür telefonumu kullanamıyorum. Isındıkça sarı ekran verecek ve her seferinde serviste telefonumu bekleyeceğim.

    Eşim ve ben bu telefonları artık istemiyoruz sizde hak verirsiniz ki LG ürünlerini bu kadar kullanırken kronik sorunlu bir cihazınız olduğunu bilmek hiç güzel değil. LG markasına yakışmıyor.

    Lütfen, bu mağduriyetimizin en kısa zamanda çözülmesini arz ederim.


    Şimdi gelelim soruna 20 iş günü geçti tamam dediler telefonun yenisi ile değiştiriyoruz. Çağrı Merkezinden bir hanımefendi ile görüştüm. Gayet sakin konuşmama rağmen sesini yükseltti. Kabul edilir bir şey değil.
    17 gün oldu hala telefon yollanacak arıyorum bu hafta sonuna kadar ulaşır diyorlar hafta sonu geçiyor ertesi hafta arıyorum beyefendi ctesiye kadar elinize ulaşır. Sonuç hala yok.
    Bana bir numara verdiler değişim departmanının numarası. Abartmıyorum 15 gün boyunca her gün aradım telefonu açan yok. Çağrı merkezi hiç bir yardımı olmuyor . Söyledikleri tek şey efendim biz bize aktarılanları size söylüyoruz.
    Eeee diyorum benim sorunum asıl sorun hep havada. Çağrı merkezi ile konuşuyorum bir dakika diyorlar telefonu kapatıyorlar. Hadi 1 kere olsa anlarım hat düştü derim Farklı farklı kişiler aynı şeyler oldu. 4 defada hat düşmez.

    Anlıyacağınız LG alırken çooook defa düşünün. Satış sonrası Servis çok önemli. Ben açıkçası LG firmasını gözümde çok büyütmüşüm.

    Tavsiyem yakınlarınıza bunu paylaşın. 40 günü geçkin süre boyunca telefonsuz olmak düşünün derim!!!

    Eğer biraz araştırırsanız bu sorunun çoğu telefonda olduğunu görürsünüz. Iphone 4S te bile bu sorunu yaşayan bilirim. Şans işi tamamen, ürünün geneline yayarak insanları yanıltmayın gayet başarılı bir model




  • quote:

    Orijinalden alıntı: JonnieWalker

    quote:

    Orijinalden alıntı: kaa35

    Arkadaşlar sorunumu anlatayım öncelikle böyle bir mail yollamıştım lg ye .

    LG G2 telefonum 20.09.2014 tarihinde İzmir Çankaya LG yetkili servisine verdim. Ekranda sarı leke oluştu ve oldukça fazla ısınıyordu ayrıca şebeke sorunu vardı. Bir sorun teşkil etmedi çünkü servise verdim telefonumu fakat 3-4 gün önce aynı sorun eşimin telefonunda da oldu , ekranda sarı leke oluştu. Ben G2 yi ilk eşime hediye aldım çok memnun kaldı bende çok beğendim sonrasında kendime aldım ve etrafımızda ki arkadaşlarımıza tavsiye ettik onlar aldı üstüne kardeşim ve nişanlısı ve en son babam LG G2 satın aldı. Ayrıca evimizde ki 2 televizyonumuz 42la740s ve 50pb690v ve 5+1 BH5540T var.

    LG markasından ve Telefondan bu kadar memnun iken sarı ekranın kronik bir sorun olduğunu öğrendim ve bunu bana söyleyen İzmir Çankaya Lg servis müdürünüz Sayın S... Y... beyefendi. Şimdi benim garantim devam ediyor sorun tekrar olursa servise veririm fakat benim garantim bittiğinde kronik sorunu olan bir telefonun tekrar servise nasıl vereceğim? 17 gündür telefonumu kullanamıyorum. Isındıkça sarı ekran verecek ve her seferinde serviste telefonumu bekleyeceğim.

    Eşim ve ben bu telefonları artık istemiyoruz sizde hak verirsiniz ki LG ürünlerini bu kadar kullanırken kronik sorunlu bir cihazınız olduğunu bilmek hiç güzel değil. LG markasına yakışmıyor.

    Lütfen, bu mağduriyetimizin en kısa zamanda çözülmesini arz ederim.


    Şimdi gelelim soruna 20 iş günü geçti tamam dediler telefonun yenisi ile değiştiriyoruz. Çağrı Merkezinden bir hanımefendi ile görüştüm. Gayet sakin konuşmama rağmen sesini yükseltti. Kabul edilir bir şey değil.
    17 gün oldu hala telefon yollanacak arıyorum bu hafta sonuna kadar ulaşır diyorlar hafta sonu geçiyor ertesi hafta arıyorum beyefendi ctesiye kadar elinize ulaşır. Sonuç hala yok.
    Bana bir numara verdiler değişim departmanının numarası. Abartmıyorum 15 gün boyunca her gün aradım telefonu açan yok. Çağrı merkezi hiç bir yardımı olmuyor . Söyledikleri tek şey efendim biz bize aktarılanları size söylüyoruz.
    Eeee diyorum benim sorunum asıl sorun hep havada. Çağrı merkezi ile konuşuyorum bir dakika diyorlar telefonu kapatıyorlar. Hadi 1 kere olsa anlarım hat düştü derim Farklı farklı kişiler aynı şeyler oldu. 4 defada hat düşmez.

    Anlıyacağınız LG alırken çooook defa düşünün. Satış sonrası Servis çok önemli. Ben açıkçası LG firmasını gözümde çok büyütmüşüm.

    Tavsiyem yakınlarınıza bunu paylaşın. 40 günü geçkin süre boyunca telefonsuz olmak düşünün derim!!!

    Eğer biraz araştırırsanız bu sorunun çoğu telefonda olduğunu görürsünüz. Iphone 4S te bile bu sorunu yaşayan bilirim. Şans işi tamamen, ürünün geneline yayarak insanları yanıltmayın gayet başarılı bir model

    Ben yaşadığım sorunu anlattım bunda bir sorun olduğunu düşünmüyorum. X firma iyidir z firma mükemmel y firması çok kötü diyip fanboyluk yapmadım.




  • Azili tescilli g2 dusmanlarida titizlikle takip edip g2ye nasil gomerim tarzi sacmalaiklari yazmislar,ozgur bir forum adina milleti yalan yanlis yonlendirme ve elestirme hakki varsa bende g2ye kotu telefon diyenin teknoloji cahili ve anlamadig konuda bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olup buni yazarak trollemesinin sacma oldugunu dusunuyorum buda benim hakkim.


    12ay olacak g2 kullanıyor 5liralik seyyardan alinma dandik kilifla 5.kez düşürüp hicbir sikinti yasamama ve cevremde vesile olup aldirdigim 6adet g2nin hala aylardir 0 sikinti ile kulaniyor olmasinida paylasayim

    Katilan ve tabi katilmayan olur saygi duyarim ama bu durumdan cildiranlar icin tekrarliyorum isinize gelmesede 1100e g2 en iyisidir.

    29 cm olmaz ama 30 cmden duserse kirilir palavralarinizla birlikte her yalaninizi girip denk geldikce duzeltecegim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi stevejones -- 11 Kasım 2014; 1:45:24 >
  • arkadaslar 3 ay sonra telefon alcam buthce 1000 tl
    /lg g 2 gercekten super bir telefon. zaten dunyada panel uretebilen sayili firmardandir lg. her neyse.
    hic bir.firmanin fanboylugunu.yapmadim
    ancak bu sari leke olayi kronik bir sorun.

    hepimizin cok iyi bildigi termal macun hikayesi gibi.
    ekrani yapistiran tutkal veya glue erior ve ekranda sari veya kahverengi leke yapiyor. buna screen burn, lcd burn vs dior gavurlar.
    lg g2 nin ilk serisinde bu sorun xperia s deki gibi kronikmis. her markanin her.modelinde kronik sorunlar olabilir.
    fakat 405 ve 409 yani 4 :2014 ve 05 yilin 5. ayi haziran veya 9. ayi eylul de ureilen ve seri nosu 405 ve 409 ile baslayan g2 lerde bu soruun duzedigi soyleniyor.
    lutfen g2 sahipleri seri no sunn ilk 3 hanesi be telefonu ne zaman aldigi ve bu problemle karsilasip karsilsmadigini yazabilir mi?
    ben nexus 5 ve g2 arasinda kaldim. nexus 5 in tek sorunu pil. kullanan varsa anlatsin lutfen. moto g 2 almayacagim cunku nexus 5 ile ayni fiyatta piyasa girerken abd de fiyati yarisi kadar.




  • sen sorun yaşadın diye herkes sorun yaşamıyor, ayrıca sarı leke olunca götür iade et yenisini veriyorlar. yada servise yolla. telefonun kargosu da ekranın değiştirilmesi de bedava. ayrıca sadece 1 yada 2 seride sorun var diye ürünü kötülemeye gerek yok.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.