Şimdi Ara

Lg G2 incelemelerim (ilk kullanici incelemesi:) (12. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
270
Cevap
7
Favori
26.393
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: c_e_m22

    Iki sorun var.ilki, donanimsal;ses acma tusu calismiyor. Ikinci sorun yazilimsal oldugunu dusunuyorum. Ayarlarda indirilen uygulama ve verileri silmeden fabrika ayarlarina donemiyorsunuz.cok sacma geldi bu durum. Cihazdan sogumadim ancak sanssizligima geldi bu cihazi servise gonderip 1 ay beklemek istemiyorum.

    Telefonu kapatıp ses kısma ve power tuşlarına basarak hard reset atmayı dene.Ayrıca indirdiğin uygulamaları silerek fabrika ayarlarına niye dönmedin.Zaten fabrika ayarlarına döndüğünüzde tüm verileriniz silinecektir.Dönerken eğer herşeyi sil seçeneği varsa zaten silerek resetlemeyi denemelisiniz.
    Onuda tam anlıyamadım zaten.Bazı telefonlarda g.mail yada email hesaplarınızı silmeden fabrika ayarlarına dönülmüyordu diye hatırlıyorum ama uygulamalarla ne alakası var anlıyamadım.Benim dediğimi deneyin.biraz uzun süre basılı tutarsanız telefon 2-3 defa titreyecek ve sıfırlanmış olarak açılacaktır sanıyorum.

    Ses açma tuşununda arızalı olduğunu sanmıyorum,başka bir görev atanmıştır.Format sonrası düzelecektir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: KOKTURUK

    Geçmiş olsun, sıkmayın canınızı cihaz LG Türkiye garantili ise eğer kısa sürede sorununuzu halledeceklerdir. Bu şekilde ilk parti telefonların daha çok sorun yarattığına dair şehir efsanesi sizde vücut bulmuş oldu.

    Sayın kokturuk , sevgili kardeşim . LG bu cihazda hata yapamaz. Ki artık 2013 ü geride bırakmak üzereyken şöyle bir cihazın ilk partisi ikinci partisi olmaz. Eğer cihazda bir sorun olursa ilk sattığı tüm ürünleri geri toplamak zorunda. Lg bu cihazla ya adını düzelticek ya da bu topraklardan adını alıp gidicek. Öyle özenerek bözenerek yaptıkları bir cihaz bu. Onlarda çok güveniyor. Size burda katılmıyorum. Bence sadece şehir efsanesi.
  • mithatcann kullanıcısına yanıt
    Bende öyle dedim, evet şehir efsanesi :)
  • ya cok gereksiz şeyler icin tartısıyorsunuz arastırıyorsunuz bence turkiyede daha doğru düzgün 3g kullanan yok siz 4g ozelliğine kafayı takmıssınız once bakalım ekran stabıllık ıslemcı nasıl oyunlar kamera performansı 4g istiyorsanız yurtdısından getırttırın madem
  • Açıklama için teşekkürler,öğrenmiş oldum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: XxTuNixX

    ya cok gereksiz şeyler icin tartısıyorsunuz arastırıyorsunuz bence turkiyede daha doğru düzgün 3g kullanan yok siz 4g ozelliğine kafayı takmıssınız once bakalım ekran stabıllık ıslemcı nasıl oyunlar kamera performansı 4g istiyorsanız yurtdısından getırttırın madem

    Katılıyorum.

    4G de 3G gibi gelecekse gelmez olsun.
  • grolof kullanıcısına yanıt
    Bu metod format icin ise yaramadi.fabrika ayarlarina donerek tum verilerimin silinmesine goz yumdum.fakat hala ses acma tusu calismiyor..cildirmamak elde degil,servise gondericem

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • c_e_m22 kullanıcısına yanıt
    Donanımsal arıza hocam. Telefon alındığı tarihten itibaren ilk 30 gün içinde arıza yaparsa ayıplı ürün durumuna girer. Tamir istemeyin, doğrudan para iadesi ya da birebir değişim isteme hakkınız var. Yepyeni telefonun içini açıp tamir etmeye kalkmasınlar.

    SATIN ALDIĞINIZ MAL AYIPLI İSE HAKKINIZ NEDİR?

    Satın aldığınız malın ayıplı olduğunun anlaşılması halinde ; malın teslim tarihinden itibaren 30 gün içinde satıcıya başvurarak
    -Değiştirilmesi,
    -Ödediğiniz bedelin iade edilmesi,
    -Ayıpın neden olduğu değer kaypının bedelden indirilmesi,
    -Ücretsiz olarak onarılması,
    -Tazminat hakkı,
    Haklarından istediğiniz birini talep edebilirsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kemalboran -- 24 Eylül 2013; 22:50:08 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: c_e_m22

    Bu metod format icin ise yaramadi.fabrika ayarlarina donerek tum verilerimin silinmesine goz yumdum.fakat hala ses acma tusu calismiyor..cildirmamak elde degil,servise gondericem

    Sana önerebileceğim bir şey daha var.
    Ankaradaki teknik servisin telefon numarası
    0312 2316543 bu numaradan bir sor bakalım o tuşa belki başka bir işlev atanmış olabilir,belki ayarlarla düzelebilir.
    Netice alamazsan zaten Anadolu tarafındasın servisin adresini öğrenip bizzat kendin götürürsen daha çabuk netice alırsın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kemalboran

    Donanımsal arıza hocam. Telefon alındığı tarihten itibaren ilk 30 gün içinde arıza yaparsa ayıplı ürün durumuna girer. Tamir istemeyin, doğrudan para iadesi ya da birebir değişim isteme hakkınız var. Yepyeni telefonun içini açıp tamir etmeye kalkmasınlar.

    SATIN ALDIĞINIZ MAL AYIPLI İSE HAKKINIZ NEDİR?

    Satın aldığınız malın ayıplı olduğunun anlaşılması halinde ; malın teslim tarihinden itibaren 30 gün içinde satıcıya başvurarak
    -Değiştirilmesi,
    -Ödediğiniz bedelin iade edilmesi,
    -Ayıpın neden olduğu değer kaypının bedelden indirilmesi,
    -Ücretsiz olarak onarılması,
    -Tazminat hakkı,
    Haklarından istediğiniz birini talep edebilirsiniz.


    Diğer servislerin aksine eğer telefon alınalı bir aydan azsa zaten teknik servisin telefona müdahele etme yetkisi yokmuş direk sıfırı ile değiştiriyorlarmış.Müdahele sadece yazılımsal olursa yapıyorlar.




  • grolof kullanıcısına yanıt
    O zaman daha iyi uğraşmaz arkadaş. Satın alındığının aynı günü bozulan cihazı tamir edip geri vermeye çalışan firmalar var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kemalboran

    O zaman daha iyi uğraşmaz arkadaş. Satın alındığının aynı günü bozulan cihazı tamir edip geri vermeye çalışan firmalar var.

    Eleman kıtlığı ve teknik servis sayısı az o yüzden kayıt altına alma ve onarım için başlama uzun sürüyor.Benim telefonum 11 gün evvel gitti,5 gün sonra kayda alındı 6 gün sonrada işleme başladılar,yazılım ile onaramazlarsa yarın akşam değişim kararı vereceklermiş.Bakalım kaç gün sürecek ama istanbuldaki servis daha hızlı diyorlar.
  • c_e_m22 kullanıcısına yanıt
    kardeş son durum ne
  • orhanyor kullanıcısına yanıt
    O zaman daha öncede paylaştığım resimlere bakın one detaylarda, netlik ve gece çekimlerinde rakiplerinden daha başarılı millete mal sattırıcaz derken yanlış yönlendirmeyin!

    http://drippler.com/apple/iphone_5#!787718
  • Teknosadan aldıysanız teknoasist e tuşların aldığınız anda çalışmadığını ve yenisiyle değiştirmek istediğinizi söyleyin servise yönlendirmek isterlerse "ne münasebet cihazı dün aldım niye servisle uğraşayım"şeklinde sesinizi yükseltin kuzu kuzu değiştirirler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-A21AA1D72 -- 26 Eylül 2013; 2:05:38 >
  • Gunaydin arkadaslar, bugun ses acma tusuna basmayi denedim uzunca bi sure bastim ve tus calisir oldu artik.sevindim sifir cihazimi servise gondermek istemiyordum..hic tekleme tutukluk yapmiyor :)cok saskinim ve mutlu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • c_e_m22 kullanıcısına yanıt
    Sevindim hocam ilginç olmuş memnunmusun telden 16 yetiyo mu ?
  • c_e_m22 kullanıcısına yanıt
    gözün aydın en senin adına çok sevindim. Keyiflice kullan
  • maverickoe kullanıcısına yanıt
    16 yetiyor bana :)gayet memnunum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: c_e_m22

    Gunaydin arkadaslar, bugun ses acma tusuna basmayi denedim uzunca bi sure bastim ve tus calisir oldu artik.sevindim sifir cihazimi servise gondermek istemiyordum..hic tekleme tutukluk yapmiyor :)cok saskinim ve mutlu

    Hadi geçmiş olsun. O gün o yazıyı okuyup sana söylediğimde sorunun böyle bir şey olduğuna neredeyse emindim.
  • 
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.