Şimdi Ara

★★★ LG G6 ANA KONU ★★★ (419. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8.578
Cevap
53
Favori
467.055
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 417418419420421
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alkanadem2

    Arkadaşlar herkese selamlar. Umarım sağlıklı ve iyi günler geçiriyorsunuzdur😊

    Benim bir sorum olacak.

    Kullanmış olduğum LG G6 cihazımı 3 hafta önce yetkili servise bir kaç arızasından dolayı teslim ettim. Yasal olarak teslim etmeleri gereken 20 iş gününün; 4 haftadan geriye bu haftayı saymazsak bir haftası kaldı. Fakat bu Ağustos ayının sonunda resmi garantim bitiyor. Eğer verdiğim gün teslim edemezler ise bu tarih 3 Eylül'e yani garanti tarihine denk geliyor. Böyle olası bir durumda yetkili servisin bana yeni bir cihaz vermesi yahut ellerinde yoksa bir model üstünü vermeleri gerektiğini, onu da istemezsem para iadesi alabileceğimi biliyorum. Fakat garanti sürecim bittikten sonra böyle bir durum yaşarsam: Tüketici Hakem Heyeti beni haklı bulur mu?
    Yahut nasıl bir yol izlemeliyim? Bu konu ile alakalı bilgisi olan dostlar bilgisini aktarabilirse çok mutlu olurum.

    Şimdiden teşekkürler
    Cihazın serviste kaldığı işgünü kadar veya toplam kaldığı gün kadar gün garanti süresine ekleniyor diye biliyorum hocam.

    Malın arızalanması durumunda, tamirde geçen süre garanti süresine eklenir. Böyle bir madde var diye hatırlıyorum servisin verdiği formda. Bir araştırın derim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Elitforce kullanıcısına yanıt
    Yorumunuz için teşekkür ederim. 🙏Bugün de ses çıkmadı. Çarşamba gününe kadar vakitleri var. Sanırım para iadesi ya da üst model teklifi sunacaklar.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yasirov

    arkadaşın tavsiyesi üzerine Ağustos 11'inde Şengüller Teknik servise Ghost Screen, Nem Algılanma Hatası ve Batarya sorunlarını belirterek gönderdim.
    Ağustos 12'sinde işleme alınmıştır diye mesaj geldi.
    Bugün yani Ağustos 13 tarihinde yedek parça beklenmektedir şeklinde güncellendi.

    Gelişme oldukça bu mesajdan güncelleyeceğim.

    Alıntıları Göster
    Benim de telefonum 3 haftadır serviste "Yedek Parça Bekliyor" aşamasında. Önümüzdeki hafta 4 eylül 20 iş günü doluyor bakalım bir teklif yapacaklarmı.
    Üst model değişim alan oldu mu hiç ne veriyorlar?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yasirov -- 29 Ağustos 2020; 12:24:23 >




  • Eski bir G6 kullanıcısı olarak soruyorum bu cihaza hala root yöntemi çıkmadı sanırım 😒 böyle güzel bir cihaz nasıl heba edilir anlamak elde değil

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yasirov

    Benim de telefonum 3 haftadır serviste "Yedek Parça Bekliyor" aşamasında. Önümüzdeki hafta 4 eylül 20 iş günü doluyor bakalım bir teklif yapacaklarmı.
    Üst model değişim alan oldu mu hiç ne veriyorlar?

    Alıntıları Göster
    Benim LG G5 için son gün döndüler. Fatura ve iban bilgisi istediler. Faturada yazan tutarı gönderdiler bana. Bende onunla G6 almıştım üzerine 250 TL daha ekleyip.
  • gurgunla G kullanıcısına yanıt
    Hangi servis acaba?
  • gurgunla G kullanıcısına yanıt
    Hocam benim bugün tam 20 iş günü oldu telefonu servise vereli. Hiç bir türlü geri dönüş olmadı. Sizce direkt Tüketici Hakem Heyetine mi gitmeliyim? Yoksa LG ile muhattap olup para iadesi mi talep etmeliyim?
  • ben de burada bahsedilen istanbuldaki servise vermeyi düşünüyorum acaba sıkıntı vs çıkar mı hocalarım android 7 ye dönme fikri var kafamda ama bataryayı değiştirtmek daha mantıklı gibi
  • yasirov Y kullanıcısına yanıt
    durum nedir hocam ben de batarya için garantiye vereceğim şubatta bitiyor. su geçirmezlik vs hakkında endişelerim var acaba gönderdiğiniz servis bu konuda titiz mi?
  • ZewZack kullanıcısına yanıt
    yedek parça beklemede hocam henüz bir geri dönüş yapılmadı. bu cuma 20. iş günü doluyor gelişme oldukça konuda güncelleme yaparım

    edit1: 20.iş günü doldu geri dönen yok haftaya pazartesi önce servisi ardından lg merkezi arayacağım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yasirov -- 4 Eylül 2020; 15:25:43 >
  • Ankara servisi nasıl? Sorun yaşayan oldu mu?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • alkanadem2 kullanıcısına yanıt
    dostum inan bilmiyorum. bendeki tamamen şanstı. bence sen bir ara konuş lg ile
  • Lt00 L kullanıcısına yanıt
    ankara lg güneş elektronik.
  • gulnare G kullanıcısına yanıt
    bende sorun olmadı. LG g5 de son iş günü para ödediler.

    LG g6 da yaşadığım sorunlarda pil ana kart ses yuvası değiştirdiler.

    ankara güneş elektronik.
  • Geçtiğimiz hafta teknik serviste 20. iş günü dolan G6 cihazım için bugün servisi aradım. İlk durumu sordum parça bekliyor dendi daha sonra iade veya cihaz değişimi talep ettim. Lg değişim birimine ileteceklerini söylediler 24-48 saat içinde geri dönüş yapacaklarını söylediler.

    Akşam saatlerinde online sorgu ile kontrol ettiğimde "beklemede" olan cihaz durumunun "tamir edildi" çevrildiğini gördüm. Fakat geri dönüş yapılmadı.
    Cihaz değişim/iade talep edince işi ciddiye alıp cihazı tamir ettiler veya vakit kazanmak için sistemde değişiklik yaptılar diye düşünüyorum. Açıkçası biraz keyfi bir düzenleme var gibi hissettim.
    Sizce ne yapmalıyım cihazı gönderiyoruz dediklerinde teslim almalı mıyım yoksa cihazı almayıp yasal haklarımı kullanmalı mıyım ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yasirov

    Geçtiğimiz hafta teknik serviste 20. iş günü dolan G6 cihazım için bugün servisi aradım. İlk durumu sordum parça bekliyor dendi daha sonra iade veya cihaz değişimi talep ettim. Lg değişim birimine ileteceklerini söylediler 24-48 saat içinde geri dönüş yapacaklarını söylediler.

    Akşam saatlerinde online sorgu ile kontrol ettiğimde "beklemede" olan cihaz durumunun "tamir edildi" çevrildiğini gördüm. Fakat geri dönüş yapılmadı.
    Cihaz değişim/iade talep edince işi ciddiye alıp cihazı tamir ettiler veya vakit kazanmak için sistemde değişiklik yaptılar diye düşünüyorum. Açıkçası biraz keyfi bir düzenleme var gibi hissettim.
    Sizce ne yapmalıyım cihazı gönderiyoruz dediklerinde teslim almalı mıyım yoksa cihazı almayıp yasal haklarımı kullanmalı mıyım ?
    Cihazdan memnunsanız, işinizi görüyorsa teslim alabilirsiniz ancak ben olsam müşteri hizmetlerini arar bu durumu belirtir ücret iadesi konusunu tekrar dile getirirdim. Oradaki durumun değişmesi cihazın 20 işgününü aştığı gerçeğini değiştirmiyor sonuçta.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Elitforce kullanıcısına yanıt
    sabah erken saatlerde arayıp bilgilendirmeden "cihaz tamir edilmiş kargoya verilmiştir" mesajı atmışlar. Pek seçenek bırakmadılar. Forumu takip ediyorlar sanırım
  • yasirov Y kullanıcısına yanıt
    Dünde bizi aramışlar aynı şekilde. Tamir ettik buyrun gelin alın diye. Fakat geçti artık
  • Merhaba arkadaşlar. Geçen sene lg g6 yı satıp mi 9t ye geçiş yapmıştım. Ona da gcam yüklesem de g6 ile çektiğim fotoğrafların yanına yanaşmıyor. Telefonu özleyeceğim hiç aklıma gelmezdi 😄 kıymetini bilin hala gcam yüklemediyseniz kesinlikle yükleyin derim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tecnikadamoguz01 T kullanıcısına yanıt
    Eski cihazım G6 yı şuanda kardeşim kullanmakta 4-5 ay önce hayalet ekrandan dolayı ekran değişti garanti kapsamında ve şuanda tekrardan başlamış bu cihazın değişimi için nasıl bir yol izlemek lazım .? Adana servisi şarj soketinde oksitlenme var diyerek 180 TL de soket parası almıştı hatta

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 417418419420421
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.