Şimdi Ara

LG OLED 55EG920 (13. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
545
Cevap
9
Favori
33.410
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • kaju waffle K kullanıcısına yanıt
    LG BİLİRKİŞİ RAPORUNA İTİRAZ ETTİ RAPORUNDA BAZI HUSUSLARIN DETAYLI AÇIKLAMASINI İSTİYOR. BİLİRKİŞİ DOSYA ÜZERİNDEN EK RAPOR HAZIRLIYACAK. İŞİ YOKUŞA SÜRMEKTE DENİLEBİLİR. BİLİRKİŞİ RAPORUNDA TEREDDÜTE MEYDAN VERECEK HİÇ BİR KONU YOK ONLARDA İTİRAZ HAKKINI KULLANIYORLAR. MAHKEMEDEN SONRADA TV DE PİKSEL SORUNU ÇIKTI TV NİN ORTASINDA DEVAMLI YANAN IŞIK VAR. BU KONU ZATEN BAŞLI BAŞINA DEĞİŞİM SEBEBİ BUNU MAHKEMEYE İNTİKAL ETTİRMEDİK. LG MÜŞTERİ HİZMETLERİNEDE BİLDİRMEDİK. BİLDİRİP BİLDİRMEMEK ARASINDA KARARSIZ KALDIM. DAVANIN SEYRİNE GÖRE İŞLEM YAPACAM.
  • Frontoza F kullanıcısına yanıt
    LG UYANDIRMAYA GEREK YOK ONLAR ŞEYTANIN SOL KOLU BİZDEN İYİ BİLİYORLAR HER ŞEYİ. SÜREÇ İŞLEDİKÇE FAİZDE İŞLİYOR. ONLAR MÜŞTERİLERİNE KÖTÜ ÖRNEK OLUYORLAR. OLAY SADECE BENİM SORUNUM DEĞİL. LG ALIP SORUN YAŞIYAN YADA ALMAK İSTİYENLERİN BAŞINA GELEBİLECEK SORUNLAR. BEN DOĞRULARAI BAŞIMDAN GEÇENLERİ YAZIYORUM. BUNDAN DERS ÇIKARAN ÇIKARIR. ÇIKARMAYANADA SÖYLENECEK BİR ŞEY YOK. OLED TV LER ŞU AN İÇİN BİR BOMBA BİRDE BU LG NİN ELİNDE OLUNCA DAHA BÜYÜK BOMBA. NORMAL HD YAYINLARDA OLED TV LED TV ARASINDA BİR FARK YOK BUNU HİSSEDEMEZSİNİZ. TV 4 K OLDUĞU SÜRECE AYNI TEK FARKI VAR SORUNLARA BİRDE LOGO YAPIŞMA SORUNUNU EKLEDİ. SONY SHARP SAMSUNG DA OLED ÇALIŞMASI MUHAKKAK YAPMIŞTIR. YAPIYORDURDA. BU SORUNLARI ÇÖZEMEDİĞİ İÇİN PİYASAYA ÇIKARTAMADILAR. NORMAL YAYINLARDA OLED İN HİÇ BİR FARKINI GÖREMEZSİNİZ. BOŞUNA KENDİMİZİ KANDIRMAYALIM. 4 K OLMASI YETERLİ.
  • Ek rapor alip almamak mahkemenin takdirinde. Ancak rapor lehinize oldugu icin ek raporla bir sey degisecegini sanmiyorum. Ek rapordan sonra farkli bir bilirkisiye gitsin derlerse, ek rapor alinmasini talep ederek bilirkisi raporunu kabul etmislerdir dersiniz mahkemede.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kaju waffle K kullanıcısına yanıt
    EVET OLABİLİR. BAŞKA BİLİRKİŞİ İSTEMİYOR. ONLARIN SAVUNDUKLARI KONU ŞU. BİZ BU TV DE LOGO YAPIŞMA SORUNUNU KİTAPÇIĞINDA YAZDIK. MÜŞTERİ BUNU BİLEREK ALDI. BİZDE DİYORUZKİ KİTAPÇIK KAPALI KUTUNUN İÇİNDE ALDIKTAN SONRA BAKILABİLİYOR. BİLİRKİŞİDE BÖYLE BEYAN ETTİ. FARZET SATARKEN SÖYLESENİZ DAHİ SÖZLEŞME YAPIP İMZA ATTIRSANIZ DAHİ BUNUN TÜKETİCİ KANUNUNDA BİR YERİ YOK. BU AYIPLI ÜRÜNDÜR. LG BURDAN KENDİNİ SAVUNMAYA ALDI. MÜŞTERİ BUNU BİLEREK ALDI DİYOR. ALACAK ARKADAŞLARADA DERS OLSUN.
  • Hem dediginiz gibi cihazi almadan garanti belgesini okumak mumkun degil hem de bu ibare gecersiz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Davanın göz göre göre uzaması saçma olmuş. Haklılığınız gayet net ortadayken daha ney,n raporunu istiyorlar anlamıyorum. LG Avrupa ve Amerika'da tüketiciye çıtını bile çıkaramıyorken burada işine gelirse yapması bizim ülkemizin ayıbı. Bu tip markalara gerekli uyarılar veya cezalar devlet tarafından verilse böyle şeyler de yaşanmaz.

    LG Avrupa'da ve Amerika'da tüketiciye yanlış yapamayacağını çok iyi biliyor.
  • Davanin sonucu emsal gosterilerek bir karar daha cikarttirip tum LG .... modelleri piyasadan toplatmaniza emsal olabilir eger LG bu kafayla giderse. Uzatarak camur yapiyor ama diger tum tvlerin sorunlu oldugu karari cikabilir.

    Edit: LG'nin kastirdigi.bu dava eger kullanici lehine sonuclanirsa...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AIRBOSS -- 28 Mayıs 2016; 22:02:46 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • LG oled alma aşamasındaydım. Resmen soğudum firmadan , alternatiflere yönelcem olmadı Toshiba ile devam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dava sonucunun olumsuz çıkma ihtimali çok zor. bilirkişinin raporu çok net ve açık burda yayınlamak isterdim ama sıkıntı olur diye yayınlamıyorum. zaten bu olayın olabileceğini onlar açıkca belirtmişler. müşteriyi caydırma ve korkutma amaçlı ama şuan olay mahkemelik olunca onlarda panikteler. bu dava muhakkakki emsal teşkil edecek. bu tür sıkıntıları olupta kandırılanlar haklarını arıyabilecekler. yada kandırılacak olanlar artık kanmıyacak. onların derdi emsal bir karar çıkartırmamak. ama bundan dönüş yok kendi kazdıkları kuyuya düşecekler. hayırlısı neyse o olsun. şu an piksel sorunuda var tv nin tam ortasında yanan bir ışık oda değişim için yeterli bir sebeb onu daha bildirmedik. bildirsek belki apar topar tv yi geri alacaklar mahkeme düşecek bekliyelim bakalım. bizim için mahkeme kararı daha önemli. geç olacak bu belli oldu ama başaracağız.
  • Tam da tv alma arefesindeydim ama sizin bu yazdıklarınızdan sonra lg marka tv yi artık kapımdan içeri sokmam sanırım…

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçmiş olsun öncelikle..Yaklaşım hoş olmamış, yeni alınmış ve belli ki üretimden sorunlu bir cihaz için sizi uğraştırmamaları gerekir. Ancak bu durum markanın karalanmasını da gerektirmez bana göre. Ses sistemim ve önceki televizyonum da LG (42" Led tv) ve hiç bir sorun yaşamadım. 2 gün önce 55EG920V aldım ve şimdilik bir sorun yok. Bakalım zaman ne gösterecek
  • Phaldor kullanıcısına yanıt
    hayırlı olsun inşallah bir sorun çıkmaz. çıkarsa muhattap bulamazsın. ben 7 günlükken farkettim ama derdimizi anlatamadık. anlamadılar. 6 ay sonrada ölü piksel sorunu çıktı. kitapçığını okursanız. ikiside garanti kapsamında değil. birazda bu şans işi. Markayı karalamıyalım diyorsunda nasıl bir şey yazalım. LG BENİ MAĞDUR ETTİ ARIZALI ÜRÜNÜ DEĞİŞTİRMEDİ MAHKEMELERDE BENİ SÜRÜNDÜRÜYOR. AMA lg iyidir mi demeliyiz. kabahat bizim. arızalı çıktıysa çöpe atalım lg ayıp olmasınmı demek lazım. bende bunu anlamıyorum. markayı karalamıyalım. kimi karalıyalım. yada suçlu kim onuda yazın bari. aslında bu formu tam okumadınız benim genel yazdıklarım. LG markasından ziyade lg türkiye müşteri hizmetleri. benim mağduriyetimin lg koreyle ilgisi yok. türkiyede bir şekilde kendine bir masa bulup kendisini yetkili zanneden şarlatanlarla. onlar aferin alacam diye yada kendi egolarını tatmin etmek için değiştirmiyecez resti çektiler. mahkemeden sonra kimin haklı olduğu çıkacak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hzb -- 29 Mayıs 2016; 20:03:06 >




  • Lg ye isiniz dusmedigi surece mukemmel firma :) teknik servis, musteri hizmetleri sifir bir firma. Bende zamaninda cok sorun yasamistim. Zaten bundan sonra tv falan alirsam vestel alirim hic degilse göstermelik musteri hizmetleri yok adamlarin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hzb

    hayırlı olsun inşallah bir sorun çıkmaz. çıkarsa muhattap bulamazsın. ben 7 günlükken farkettim ama derdimizi anlatamadık. anlamadılar. 6 ay sonrada ölü piksel sorunu çıktı. kitapçığını okursanız. ikiside garanti kapsamında değil. birazda bu şans işi. Markayı karalamıyalım diyorsunda nasıl bir şey yazalım. LG BENİ MAĞDUR ETTİ ARIZALI ÜRÜNÜ DEĞİŞTİRMEDİ MAHKEMELERDE BENİ SÜRÜNDÜRÜYOR. AMA lg iyidir mi demeliyiz. kabahat bizim. arızalı çıktıysa çöpe atalım lg ayıp olmasınmı demek lazım. bende bunu anlamıyorum. markayı karalamıyalım. kimi karalıyalım. yada suçlu kim onuda yazın bari. aslında bu formu tam okumadınız benim genel yazdıklarım. LG markasından ziyade lg türkiye müşteri hizmetleri. benim mağduriyetimin lg koreyle ilgisi yok. türkiyede bir şekilde kendine bir masa bulup kendisini yetkili zanneden şarlatanlarla. onlar aferin alacam diye yada kendi egolarını tatmin etmek için değiştirmiyecez resti çektiler. mahkemeden sonra kimin haklı olduğu çıkacak.

    hzb hocam LG yurtdışı ile sosyal medya veya email fln aracılığı ile herhangi bir temasa geçtiniz mi ? geçtiyseniz herhangi bir geri dönüş oldu mu merak ettim sormak istedim.




  • Cnrps C kullanıcısına yanıt
    hocam lg türkiye tüm birimlerini email ve mesaj sosyal medya üzerinden derdimi anlattım hiç kimse tenezzül edipte geri dönüş yapmadı. önemsemediler bile. koreyle irtibata geçemedim. geçsem bir şey değişirmiydi bilemiyorum. insanın en çok zoruna giden derdini anlatacak kimse bulamaman duvara anlatsaydım bir iki toz dökülürdü bunlardan tık yok.
  • Bu duruşmaya kadar Avukat tutmamıştım. bu duruşmaya avukat girdi. Az önce Avukatla detaylı görüştük. Olayın şu an için benimle ilgili bir konusu yok. ayıplı mal olduğu kabul edildi. LG şimdide masrafları teknosa ya yıkmaya çalışıyor. biz sağlam teknosaya teslim ettik. biz sorumlu değiliz. sorumluluk teknosa dadır. gibi bir yaklaşımları var bilirkişi ayrıca bu konuda rapor düzenlenmesi istendi. şimdi iki kurum birbirleriyle çarpışıyor. İşi uzatmak çamura yatma derdindeler. LG mahkeme aşamasından hem emsal karar çıkmasın hemde zararsız atlatayım moduna girdi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hzb -- 30 Mayıs 2016; 14:45:13 >
  • Bu arada Ankara Panora Teknosa mağazasında bir 65 ec9700 var 2015 model. Teşhirde ömrünü tüketti televizyon. Arkadaşlar oradaki görüntü sabit değil yani demo sürekli dönüyor. Ama ortasında "OLED" yazısı şeklinde mis gibi bir yanık oluşmuş. 960v de aynı şeyi görmedim ama oled isteyen ama fiyatı yüzünden veto eden eşim dakikada oled den vazgeçti.
  • hzb H kullanıcısına yanıt
    Satici zaten 6502 geregi her turlu sorumlu,davayi malin ayipsiz misliyle degistirilmesi talebiyle actiysaniz uretici ve ithalatci da muteselsinlen sorumlu.Satilanin iadesi karsiligi odediginiz bedeli geri almak talebiyle actiysaniz sadece satici sorumlu.

    6502 sayili kanun 11/1-2

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kaju waffle K kullanıcısına yanıt
    paranın iadesi şeklinde açtım. ondada müteselsilen sorumlu farketmiyor. parayı ödüyor. oda ilgili firmadan tahsil ediyor. dava teknosaya açıldı ama sorumlu olan üretici firma çünkü bu ayıplı mal. satıcı sadece aracı pozisyonunda. fatura kestiği için sorumlu. mahkeme kararına göre oda karşı taraftan tahsilini yapacak.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hzb

    hayırlı olsun inşallah bir sorun çıkmaz. çıkarsa muhattap bulamazsın. ben 7 günlükken farkettim ama derdimizi anlatamadık. anlamadılar. 6 ay sonrada ölü piksel sorunu çıktı. kitapçığını okursanız. ikiside garanti kapsamında değil. birazda bu şans işi. Markayı karalamıyalım diyorsunda nasıl bir şey yazalım. LG BENİ MAĞDUR ETTİ ARIZALI ÜRÜNÜ DEĞİŞTİRMEDİ MAHKEMELERDE BENİ SÜRÜNDÜRÜYOR. AMA lg iyidir mi demeliyiz. kabahat bizim. arızalı çıktıysa çöpe atalım lg ayıp olmasınmı demek lazım. bende bunu anlamıyorum. markayı karalamıyalım. kimi karalıyalım. yada suçlu kim onuda yazın bari. aslında bu formu tam okumadınız benim genel yazdıklarım. LG markasından ziyade lg türkiye müşteri hizmetleri. benim mağduriyetimin lg koreyle ilgisi yok. türkiyede bir şekilde kendine bir masa bulup kendisini yetkili zanneden şarlatanlarla. onlar aferin alacam diye yada kendi egolarını tatmin etmek için değiştirmiyecez resti çektiler. mahkemeden sonra kimin haklı olduğu çıkacak.

    Marka değil Türkiye'deki ithalatçısı yetersiz demek istedim de neyse konu uzamasın. Tekrar geçmiş olsun inşallah çözülür sorununuz.




  • 
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.