Şimdi Ara

LG OLED 55EG920 (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
545
Cevap
9
Favori
33.409
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hocam inşallah karar senin istediğin doğrultuda çıkarda hakkını şunlardan alırsın
    Ben iyi kurtulmuşum tek seferde değiştirdiler işi yokuşa sürmediler.
    Geçen teknosada dolaşıyorum bilen bilir samsung note serisi telefonda da amoled ekran var şu ekrana bir bakayım dedim aman allahım
    ekran resmen iz dolu her tarafında yanma var
    Şimdi de telefondan korkar olduk ekran yanacak diye
    Bence önleyici yazılım falan hikaye OLED ekranlar yanıyor bu kesin
  • Hocam son durum nedir inşallah karar senin lehine çıkmıştır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tema59 T kullanıcısına yanıt
    Bilirkişi raporunu düzenleyip mahkemeye verdi. Bilirkişi raporu karşı taraflara teknosa ve lg firmalarına gönderildi bana elden mahkemede tebliğ edildi. 26.5.2016 gün verildi. Bilirkişi raporunda bu tv nin böyle seyredilemiyeceğini gizli ayıp olduğu tüketicinin talebinin ilgili firma tarafında yerine getirilmesi gerektiği konusunda detaylı bir inceleme raporu sundu. ayrıca kitapçığında logo yapışması olabileceğini belirtmekle kendini böyle bir sorunda kurtarabilmek amaçla yazıldığı, müşteriye tv yi satarken logo yapışması olabileceği ni kabul ettğine dair bir taahhütname imzalatması gerektiği şayet imzalatsa bile bunun bile türtk borçlar kanununa aykırı olduğunu, müşteriyi bir saatten fazla bir tv kanalının seyretmemesi gerektiği hayatın doğal akışına uygun olmadığını belirtir bir rapor sunmuş olup artık firmaların buna verebilecek bir cevaplarının olmadığını düşünüyorum. ayrıva ürünün ayıplımı değilmi hususunda ürün alındığında gözle görülen bir hata varsa açık ayıp, aldıktan sonra kullanımda ortaya çıkan imalata bağlı hatalarada GİZLİ AYIP dendiğini. müşterinin bu durumuda gizli ayıp olarak değerlendirileceği müşterinin ayıplı mal olarak değerlendirmesinin doğru olduğunu belirtmiştir. artık yolun sonu gözüktü. Bugüne kadar 2 mahkemeyede hiç katılan olmadı karşı taraftan. mahkemede işin ne olacağını firmalar biliyor zaten. Onlar 100 kişiden 90 nını kandırırsak kar sayıyorlar. LG TV OLARAK BİR ŞEY DİYEMEM AMA MÜŞTERİ HİZÖETLERİ OLARAK GERÇEKTEN REZİLLER. UTANMA DENEN BİR ŞEYLERİ YOK. DEĞİŞİM YAPACAKLARINI BİLE BİLE MAHKEMELERDE BENİ UĞRAŞTIRDILAR. BUNLARA NE DERSEN ŞÜKÜR DİYORLAR.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hzb -- 31 Mart 2016; 10:49:14 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hzb

    Bilirkişi raporunu düzenleyip mahkemeye verdi. Bilirkişi raporu karşı taraflara teknosa ve lg firmalarına gönderildi bana elden mahkemede tebliğ edildi. 26.5.2016 gün verildi. Bilirkişi raporunda bu tv nin böyle seyredilemiyeceğini gizli ayıp olduğu tüketicinin talebinin ilgili firma tarafında yerine getirilmesi gerektiği konusunda detaylı bir inceleme raporu sundu. ayrıca kitapçığında logo yapışması olabileceğini belirtmekle kendini böyle bir sorunda kurtarabilmek amaçla yazıldığı, müşteriye tv yi satarken logo yapışması olabileceği ni kabul ettğine dair bir taahhütname imzalatması gerektiği şayet imzalatsa bile bunun bile türtk borçlar kanununa aykırı olduğunu, müşteriyi bir saatten fazla bir tv kanalının seyretmemesi gerektiği hayatın doğal akışına uygun olmadığını belirtir bir rapor sunmuş olup artık firmaların buna verebilecek bir cevaplarının olmadığını düşünüyorum. ayrıva ürünün ayıplımı değilmi hususunda ürün alındığında gözle görülen bir hata varsa açık ayıp, aldıktan sonra kullanımda ortaya çıkan imalata bağlı hatalarada GİZLİ AYIP dendiğini. müşterinin bu durumuda gizli ayıp olarak değerlendirileceği müşterinin ayıplı mal olarak değerlendirmesinin doğru olduğunu belirtmiştir. artık yolun sonu gözüktü. Bugüne kadar 2 mahkemeyede hiç katılan olmadı karşı taraftan. mahkemede işin ne olacağını firmalar biliyor zaten. Onlar 100 kişiden 90 nını kandırırsak kar sayıyorlar. LG TV OLARAK BİR ŞEY DİYEMEM AMA MÜŞTERİ HİZÖETLERİ OLARAK GERÇEKTEN REZİLLER. UTANMA DENEN BİR ŞEYLERİ YOK. DEĞİŞİM YAPACAKLARINI BİLE BİLE MAHKEMELERDE BENİ UĞRAŞTIRDILAR. BUNLARA NE DERSEN ŞÜKÜR DİYORLAR.

    Hak arama mücadelenizi destekliyor ve takdir ediyorum. Umarım kısa süre içinde talebiniz yerine getirilir. TV şu anda sizde mi duruyor?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Predator999 -- 31 Mart 2016; 11:14:16 >




  • Predator999 P kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim. İnşallah böyle sıkıntısı olan arkadaşlara cesaret verir hak arama konusunda örnek oluruz. Çok bildiğim insan var ne yapması gerektiğini bilmediğinden mağdur olmakta. TV şu an bende mahkeme sonuçlandıktan sonra gelip teslim alırlar. Tabi ödediğim parayı mahkeme masraflarını ve yasal faizini ödedikten sonra.
  • Türkiyemi üçüncü dünya ülkesi gören zihniyeti lanetliyorum bunlara çanak tutan türkiye temsilcilerinide kınıyorum inşallah dava lehinize sonuçlanır bize örnek teşkil eder

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hangi tv yi almalıyım diye uykusuz kaldığım gecelerin sonunda artık hangi tv yi ALMAYACAĞIMI biliyorum.
  • hzb H kullanıcısına yanıt
    Gercekten tebrik ederi. Keske herkes sizin gibi olsa da Türkiye'e ikinci kaalite uretim gondermekten vaz gecse ve amerika daki gibi pazarlama unsurlarinin tutarli olmasi gerekse.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Oled pahalı ve artık neden alınmaz olduğu belli oldu. Şimdilik Fald ve edge led devam. Motion ve oyun performansı yüksek olsun gerisi hikaye tvde.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • ARKADAŞLAR BİR KONU ÇOK DİKKATİMİ ÇEKTİ. BUGÜNE KADAR LG OLED TV HAKKINDA VE MÜŞTERİ HİZMETLERİ HAKKINDA TÜM YAŞADIKLARIMI GÖRDÜKLERİMİ BİLDİKLERİMİ ANLATTIM. YAZMAYA DEVAM EDİYORUM. BU YAZDIKLARIM HEM TV İÇİN HEMDE FİRMANIN YÖNETİCİLERİ İÇİN KÖTÜ ŞEYLER. YA BİR ALLAHIN KULU YETKİLİ BURAYA BİR ŞEYLER YAZMAZMI. ÖRNEK YAZDIĞIM HERHANGİ BİR KONU İÇİN YANLIŞ OLDUĞUNU BÖYLE BİR ŞEYİN OLMADIĞINI ÖRNEK LG OLED TV DE LOGO YAPIŞMA SORUNU YOKTUR. MÜŞTERİYİ TÜRKİYE CUMHURİYETİNDE BELİRTİLEN KANUNLAR NEZDİNDE MAĞDUR ETMEDİĞİNİ BELİRTSİN. BENİM YAZDIĞIM BİR KONU HAKKINDA YALAN VE YANLIŞ DESİN. BEN BURDAN HERKESTEN ÖZÜR DİLEYİP AYRILACAM. YAPAMAZLAR YAPAMIYACAKLARDA. BENİM LG FİRMASIYLA BİR DÜŞMANLIĞIM YOK. SADECE BAŞIMDAN GEÇENLERİ YAŞADIKLARIMI YAZDIM. BENİM EN ÇOK ÜZÜLDÜĞÜM TV NİNARIZALI OLUP OLMAMASI DEĞİL BİZİ ENAYİ CAHİL PISIRIK YERİNE KOYMALARI. BİZ GÜÇLÜYÜZ BİZİM DEDĞİMİZ OLUR. BİZ KANUN TANIMIYORUZ YAKLAŞIMLARI. BEN SÖZÜMÜ TEKRARLIYORUM BUNU LG FİRMASI DUYSUN ONLARDA GİZLİ GİZLİ BURDA YAZILANLARI OKUYORLARDIR. ONLARA ŞUNU SORUYORUM. 1- LG OLED TV LERDE LOGO YAPIŞMA SORUNU VARMI. 2- LG OLED TV LERDE KİTAPÇIĞINDA BU KONDAN BAHSEDİLİYORMU. 3- BUNU KİTAPÇIĞINIZDA NİÇİN YAZMA ZARURİYETİ DUYDUNUZ. SORUMLULUKTAN KAÇMAK İÇİNMİ. 4- ŞAYET BÖYLE BİR SORUNLA KARŞILAŞILMASI DURUMUNDA BU GARANTİ KAPSAMINDA DEĞİŞTİRME YAPILACAKMI. 5- LG OLED TV LERDE 1 SAATTEN FAZLA BİR KANALIN SEYREDİLMEMESİ UYARISI VARMI BUNU KİTAPÇIĞINIZDA BAHSEDİYORMUSUNUZ. 6- MAÇ 90 DK. BİR MAÇI NASIL SEYRETMEMİZİ TAVSİYE EDERSİNİZ. 60 DK DAN SONRA BAŞKA KANALAMI GEÇMELİ DİĞERİNİ ÖZETLERDEMİ SEYRETMELİYİZ. 7- LG OLED TV DE ÖLÜ PİKSEL TABİR EDİLEN KONU GARANTİ KAPSAMINDA DEĞİLDİR İBARESİ KİTAPÇIĞINDA YAZIYORMU ÖLÜ PİKSELLE KARŞILAŞAN MÜŞTERİYE DEĞİŞİM VERİLMİYECEĞİ GARANTİ KAPSAMI DIŞINDADIR İBARESİ YAZIYORMU. TÜRKİYEDE YARGITAY 1 ÖLÜ PİKSELİN DAHİ AYIP OLDUĞU DEĞİŞTİRİLMESİ KARARINI VERİRKEN SİZ FİRMAYA GÜVENİP TV ALAN MÜŞTERİNİZE KİTAPÇIĞINDA YAZIYOR DEĞİŞİME TABİ DEĞİLDİR DEYİP KANDIRIP MAĞDUR ETME YOLUNUMU İZLİYECEKSİNİZ. VE DE MÜŞTERİ ÜZÜLÜP AĞLARKEN SİZ KAHKAHA ATIP BİR KİŞİYİ DAHA KANDIRDIK DEYİP KORE YE SEVGİ VE SAYGILARINIZIMI GÖNDERECEKSİNİZ. DAHA SORULACAK ÇOK ŞEY VAR ÖNCE BUNLARA BİR CEVAP VERSİNLER. GERÇEKTEN BİR FİRMA MÜŞTERİSİNİ SEVİYOR VE SAYIYORSA İNSANLARIN KAFALARINDAKİ BU SORU İŞARETLERİNDEN KURTARMASINI SAĞLAMALI. HAYDİ LG LÜTFEN BUNLARA TEK TEK BİR YANIT VER. BENDE SİZE SÖZ VERİYORUM BUNLARA MNTIKLI BİR CEVAP GELSİN MAHKEMEDEN SONRA TEKRAR OLED TV ALACAM. YETER ARTIK İNSANLARI KANDIRMAYI BIRAKIN. İNSANLAR NE ZAHMETLERLE PARA BİRİKTİRİP ÇOLUK COCUĞUNUN RIZKINDAN KESİP TV ALMAKTALAR. BU İNSANLARI ZOR DURUMDA BIRKMAK NE İNSANLIĞA NEDE TİCARET AHLAKINA SIĞAR. GERÇİ AHLAK LAFINI BOŞA SÖYLEDİK SİZDE ZATEN YOK. TEŞEKKÜRLER.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hzb -- 2 Nisan 2016; 14:11:00 >




  • Malesef bu urunleri turkiyeye sokanlarda kabahat belliki uretim hatasi var yada daha henuz arge calismasi bitmemis belliki elinde patlamis lgnin bize kakaliyolarlar niye canadaya avrupaya amerikaya farkli urunler gidiyoda bize farkli seriler geliyor ben bu zamana kadar bir tane saticinin bu tv de maclarda sikinti var kayan yazida sikinti var banding var dedigini duymadim soyluyoruz hayir abi sen al bak gor nasil memnun kalican almassan pisman olursun diye satiyolar geri getirmeye kalktiginda elli tane takla atiyolar ayip bir seyi idda ediyosan arkasinda durucan malin ama yok hersey satana kadar bu sadece lg icin degil butun markalar icin gecerli turkiyede musteri haklari sifir servisler desen bi okadar kotu boyle rezillik olmaz yazik gercekten

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ckmz17 kullanıcısına yanıt
    aVRUPA PAZARINA BU TÜR ÜRÜNLERİ SÜREMEZLER. ORDA SİSTEM OTURMUŞ İNSANLAR BİLİNÇLİ KANUNLAR YETERLİ. FABRİKADAN ÇIKAN MAL KALİTE KONTROLUNDAN GEÇER 0 SORUNSUZ ÜRÜNLER AVRUPAYA SORUNLU ÜRÜNLERDE BİZİM GİBİ ÜLKELERE GÖNDERİRLER. AVRUPADA ARIZALI ÇIKTIĞI AN SERVİS EVE GELİR ESKİ TV Yİ ALIR YENİSİNİ KURUP GİDERLER. ONLARDA DEĞİŞİM YOK DİYE BİR ŞEY YOK. BİZDE ADAMLAR NERDEYSE ARIZALI DEYİNCE BİZİ DÖVECEKLER. KARDEŞİM BU SORUN DEĞİL BAK KİTAPÇIĞINA YAZDIK. DEĞİŞİM YAPAMAYIZ DİYOR. YAPMIYORLARDADA. KAÇ KİŞİ MAHKEMEYE MÜRACAAT EDİYORKİ. ADAMLAR BİZE İSTEDİĞİNİ YAPTIRIYORLAR.
  • Biliyorum biliyorum telefon aliyosunuz en basit ornegi basima geldi telefonu aldim mazadayim daha hatasini fark ettim adamlar bana faturasini kestik bisi yapamayiz artik garanti bakicak o ise diyolar boyle sacmalik varmi ya baska bi telefon alirken baska bi mazadan daha once basima gelen olayi anlattim cocuk bana abi aynen oyle al acayim kutuyu iyice incele bak bi kullan 2 dkk ona gore al sikinti varsa baska kutu acayim dedi simdi kasaya giderse bisi cikarsa degistiremezsin dedi rezillik avrupada adam memnun kalmadigi urunu bile iade edebiliyo sorgusuz sualsiz biz hatali urunu iade edemiyoruz dusunun sifir kutu urun aldiniz actiniz ayipli cikti garantiye yollayin diyolar lan ben bisi yapmadimki sen bana oyle sattin kutudan oyle cikti ben alsam kullandiktan sonra sikinti ciksa tamam anlarimda rezil bir haldeyiz ve dediginiz gibi kendi paramizla enayi yerine koyuluyoruz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ckmz17

    Biliyorum biliyorum telefon aliyosunuz en basit ornegi basima geldi telefonu aldim mazadayim daha hatasini fark ettim adamlar bana faturasini kestik bisi yapamayiz artik garanti bakicak o ise diyolar boyle sacmalik varmi ya baska bi telefon alirken baska bi mazadan daha once basima gelen olayi anlattim cocuk bana abi aynen oyle al acayim kutuyu iyice incele bak bi kullan 2 dkk ona gore al sikinti varsa baska kutu acayim dedi simdi kasaya giderse bisi cikarsa degistiremezsin dedi rezillik avrupada adam memnun kalmadigi urunu bile iade edebiliyo sorgusuz sualsiz biz hatali urunu iade edemiyoruz dusunun sifir kutu urun aldiniz actiniz ayipli cikti garantiye yollayin diyolar lan ben bisi yapmadimki sen bana oyle sattin kutudan oyle cikti ben alsam kullandiktan sonra sikinti ciksa tamam anlarimda rezil bir haldeyiz ve dediginiz gibi kendi paramizla enayi yerine koyuluyoruz

    Amerikada ütülemem gereken gömleklerim için ütü almıştım 2005 yılında, ütülerimi bitirip 2 gün sonra iade etmiştim.
    Gençliğin ve o zamanki maddi durumun verdiği dürtüyle eşeklik ettim doğrudur.
    Ancak burdan çıkarmaya çalıştığım sonuç, müşteriye olan yaklaşım.
    (Gerçi ardından sırf bu yaklaşım sebebiyle yüzlerce dolarlık alışverişim oldu o ayrı)
    Yani hatasız bir üründe bile iade koşulları gayet uygun, hatada zaten çok daha iyiler, kaldı ki ilginç bir şekilde hata oranları da düşük, ya da benim şansıma genelde iyiydi.




  • suphion kullanıcısına yanıt
    Doğrudur Avrupada Amarikada tüketicinin hakları var. mal almak sorun değil gözün kapalı al. sorunlu ürün çok azdır. çıksada anında değiştirirler. müşterinin öyle bir kaygısı yok. Ülkemizdede ürün alırken korka korka alıyoruz. ya bir sorunu varmı çıkarmı çıkarsa ne yaparı değiştirirlermi. MAL ALIRKEN HATİM İNDİRİYORUZ. ALLAH KOLAYLIK VE SABIR VERSİN BİZE.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hzb

    Doğrudur Avrupada Amarikada tüketicinin hakları var. mal almak sorun değil gözün kapalı al. sorunlu ürün çok azdır. çıksada anında değiştirirler. müşterinin öyle bir kaygısı yok. Ülkemizdede ürün alırken korka korka alıyoruz. ya bir sorunu varmı çıkarmı çıkarsa ne yaparı değiştirirlermi. MAL ALIRKEN HATİM İNDİRİYORUZ. ALLAH KOLAYLIK VE SABIR VERSİN BİZE.

    Sırf bu yüzden refurbished piyasası var orda.
    Burda Ahmet'in iadesini herhangi bir şey yapmadan Mehmet'e satan zihniyet ile yaşarken, orda, arızası varsa bile fabrikada onarılıp, düşük fiyata ve "Refurbished" etiketiyle aynı garanti dahilinde ürün alım satımı mümkün.
  • suphion kullanıcısına yanıt
    Haklisiniz tuketici haklari cok iyi asmislar artik ama bizim burda o sistem olmaz istismar ederler malesef :(

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: suphion

    quote:

    Orijinalden alıntı: hzb

    Doğrudur Avrupada Amarikada tüketicinin hakları var. mal almak sorun değil gözün kapalı al. sorunlu ürün çok azdır. çıksada anında değiştirirler. müşterinin öyle bir kaygısı yok. Ülkemizdede ürün alırken korka korka alıyoruz. ya bir sorunu varmı çıkarmı çıkarsa ne yaparı değiştirirlermi. MAL ALIRKEN HATİM İNDİRİYORUZ. ALLAH KOLAYLIK VE SABIR VERSİN BİZE.

    Sırf bu yüzden refurbished piyasası var orda.
    Burda Ahmet'in iadesini herhangi bir şey yapmadan Mehmet'e satan zihniyet ile yaşarken, orda, arızası varsa bile fabrikada onarılıp, düşük fiyata ve "Refurbished" etiketiyle aynı garanti dahilinde ürün alım satımı mümkün.

    arkadaş Canada/USA da o dediğini yapan bir "çakal" çıkarsa,onu ayağın dan asıyorlar "sıkar" bile diyemiyorum,hiç sıkmaz,öyle bir korkusu vardır bu işlerin oralar da!

    UK de bir ilgili kanun maddesi vardır(şimdi unuttum hangi made no. yu) oldu da satıcı kıvırdı,sen hemen ona seni şu madde den şikayet ediyorum diyorsun;adam anında senin
    işini çözüveriyor,bir de bir kaç defa özür diliyor hatta hediye bile gönderiyor olayı bağlıyorlar böylece,o maddeyi duyan satıcı göt korkusun dan hemen işi tatlıya bağlıyor

    biz deki gibi yok panelin değeri şu kadarsa buraya gidiyorsun yok şu rakamı aşıyorsa buraya gideceksin gibi dandik ve söz de kanunlar varmış gibi değildir! önce ilgili birime
    "telefon" ediyorsun!!! bu kadar basit gerisni onlar hallediyorlar,önce muhatabı arıyorlar bak seninle ilgili şu şikayet var;akıllı ol diyorlar! hepsi bu kadar,msg ı alan satıcı
    zaten hemen sana dönüyor ilk raunt da maç bitiyor %99 böyle olur! ama adam laf anlamıyorsa ona da gerekli birim çok kısa sürede haddini bildirip senin de işini fazlasıyla
    yine çözüyor....

    demem o ki adam gibi ilgili kanun maddeleri vardır,boşluk-kaçamak-açıklar v.s v.s yok "Tüketici" işlerinde!!! diğer ticari işler de boşluklar her ülkede vardır ama iş bireysel "Tüketici"
    konusu oldumu herifler de açık maçık yok,anında görüntü yapıyorlar yaw

    bize gelirsek;valla ben gelmek dahi hiç istemiyorum bizde bu işler "şansa" kalıyor!! bir kere aşırı fazla Tüketici dava sayısı vardır bitmesi kafadan 8/12 ayı buluyor! hatta uzuyor bile
    hatta karşı taraf bir de utanma dan "Temyize" gidiyor yaw tek celse de bitecek dava bir kaç celse sürüp,araya adli tatil illaki girecek v.s derken dava biter
    sonra bir o kadar süre de temyiz de geçer!! örnekleri çok var forumda,26/28 ay süren toplamda SonySE Davaları vardı gibi

    bizde karşı taraf davaya da hiç girmez bile! avukatları bile genelde gelmezler,alışmış adamlar nasılsa,daha biter ona göre işlem yaparlar veya uzatmaları da oynamak isteyip temyize
    kadar götürürler!

    diğer yandan paneller ile ilgili çoğu davalar da ise süreç gerçekten kısa olabiliyor! özellikle "kabul edilemez" tarz dan bir sorun varsa ve bilirkişi raporu da bu yönde ise tek celsede bitiyor dava!
    ama bu bile 3/5 ay sürebiliyor! hakim bunları incelemez ve evrak üzerinden işlem yapar! soru da sormaz zaten karşı taraf hiç bir zaman gelmez o da çağırmaz! sen gidebilirsin sana tek soru
    sorar "şikayetçimisin" diye se de evet dersin o da yaz kızım karar der yaw komedi işler bizdeki,onun için memleket komedi sanatçılarından geçilmiyor,malzeme aşırı fazla
    iş bulamayn gençler bence "komediciliğe" soyunsunlar(ben böyle ad taktım "komedicilik" diye) valla biz de iş bitmez bunlara

    ++

    LGE Oled lere gelirsem,aslında buraya da gelmek istemiyorum ne bok olduklarını çok iyi bildiğim için;üretimler de çalıştığım için v.s yaw bu da "sakat" teknoloji beyler!
    benim de hedefim Oled almak,çok fazla kişiye de aldırdım-aldırıyorum ama iş sakat arkadaşlar,yaw herkes ya da birileri hatta çoğu insan sürekli "sallıyor" hatta tam desteksiz sallayıp
    neyi görse öncelikle ya teknoloji diyor ya da yeni teknoloji diyor bu bir kere çoğu yer de zaten yalnış,uygulama tekniklerini bu tipler ısrarla teknoloji diyorlar

    Oled/Amoled ler de bazı sorunları vardı(yıl 2002/3/4) bunlar "HALA" aşılamadı bir kere! uzun süre beklenildi sihirli bir değnek gelip değecek diye! o da gelmedi tabiki ve gördüğünüz
    gibi 2013 de sahaya çıktı Samy/LGE,sonra Samy nin sistemi daha doğru/iyi iken,baktı ki "başı ağrıyacak" hemen kesti üretimi! hatta USA da 2012/13 de bazı sattığı Oled panellere
    bile destek vermedi(değişim/tamir aşamasında) çoğu kere devreye satıcılar girip "müşteri memnuniyeti" kapmasında başka bir LCD veya PDP panel ile değiştirdiler bunları!

    LGE ye gelirsem,bunlar zaten "sorun" demektir,yıllarım geçti LGD/LGE içinde herifler acaip cesur ve hiç bir şeyi de dert etmezler! gözleri de felaket karadır ama "kalite" filan
    bunların yanında bile geçmez yaw ama damlar DEV oldular bir şekilde kimseyi takmazlar,kimse de korkmazlar!(bakınız DigiCom+LG Davasına) geçri Davayı kaybetti
    LGE ve $ 300 veya 350 milyon tazminata mahkum edilmişti,yine hiç tınmadılar! ama Sabri Bey bir şekilde parayı da tahsil etmişti

    LGE nin Oled leri işi biraz bozuyor ama adamlar banamısın demiyor yaw,paso bir sürü seri çıkardılar ve çıkarıyorlar ve USA/Canada da çok ciddi Oled satıyor bunlar!
    hastayım ben bu adamlar yaw;abi her şeye gözü kapalı dalıyorlar,hiç düşünmeden,ortada da rakip filan kalmıyor! Samy de bunun sayesinde ayakta kalabiliyor,Samy LGE kadar
    cesur değildir,kapıyı her yerde her zaman LGE açıyor,bir tek Samy ye sen geçebilirsin deyip kapıyı kapatıyor,Sony hala direniyor ama onu da siler,zaten rakip gördüğü de yoktur!

    Oled olarak artık Pany de var ve bu panel çok çok sıkı beyler,her zaman yazdığım üzere ancak "parası" da acaip sıkı ama kötü olan işte bu manyak bir fiyatı var
    € 10bin kağıtla çıktı sahaya,yemeyince bu rakam,8,5 gibi oldu ve sanırım şimdiler de 7,5/8 gibi ama bu da yenmiyor yaw! 5 kağıdı görürse o zaman hareketlenme başlar!

    bir başka kötü durum ise Pany/TR Dükkan kapattığı için bunları ithal eden firma yok TR de!

    2016 da büyük ihtimalle TPV de Oled çıkaracak sanırım tek bir model ile ama bunu büyük ihtimalle IFA/Berlin de çıkarır veya CES/2017-Ocak da görebiliriz!

    şimdi gerek TPV nin ama özellikle Pany nin müthiş bir "PDP" altyapısı olması sebebiyle Oled paneller olarak ciddi bir birikimleri vardır LGE den çok daha iyi Oled ler
    çıkarırlar ki Pany zaten çıkardı bile,fiyatı da yenmeyince mecbur indirecek o saçma rakamını! TPV de fiyatlı olur,çünkü bunlar öncelikle "prestij" mallar dır! harcı-alem
    olmadığı için ve adetleri de düşük oluyor dolayısıyla adamlar "ben de varım" gibisin den mal çıkarırlar!

    ancak iş rekabete binerse LGE bunların alayını yine siler kaçırır saha dan!

    sanırım yakın hatta orta vadede LGE ye bu anlamda rakip filan gelemez! bir de Oled lerin malum/kronik sorunları da vardır ve çözülmüş değildir hala! insanlar balıklama atlamıyor
    bunların üstüne,kaldıki çok da pahalı,hem bir çuval para ver+hem işin şansa kalsın+hem işin LGE ya kalsın!! nereden baksan her tarafı risk yaw

    ++




  • albani kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler verdiğiniz bilgiler için. hepsine katılıyorum. sağolasın. Aslında mahkemeyel ilgili bilirkişi raporunun bir suretini bana diğerlerinide karşı taraflara sundu. Bilirkişi gerçekten çok güzel şeyler yazdı burda yayınlamak isterdim ama mahkeme aşamasında bir sakınca olurmu diye terettüt ettim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hzb -- 5 Nisan 2016; 18:20:01 >
  • http://forum.donanimhaber.com/m_115779077//tm.htm#115786620



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hzb -- 5 Nisan 2016; 20:00:13 >
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.