Sayın arkadaşlar LG marka bir tv aldım cihaz 3.500 tl servis yazdırdım sabah 09 dan akşam 17.00 ye kadar beklemeniz lazım dediler bir de protel diye bir servis yönlendirmiş aradım adam sanki akşamdan kalmış bir de servis genel olarak yazar kasa servisi tv servisi nasıl olmuş bilemiyorum TÜRKİYE DE ŞOFÖR DE BİLE MECBURİ OLAN MESLEKİ YETERLİLİK SERTİFİKASI size gelen teknisyenlere de yok bu nasıl bir uygulama anlamış değilim kısacası arkadaşlar LG kaliteli diye o kadar para vermeyin bence önce servis kalitesi bu firmada hiç yok karşınız da muhatap bile yok sadece müşteri hizmetlerini ararsınız oda size ne kadar yardımcı olur biliyorsunuz karar sizin ben bu konuyu TÜRKİYE CUMHURİYETİ sanayi bakanlığına firma ile konuşma kayıtlarını göndereceğim bakalım ne çıkacak karar TÜRKİYE CUMHURİYETİ VATANDAŞLARIN bence satış sonrası hizmeti göz önün de bulundurun arkadaşlar ALLAH YARDIMCIMIZ OLSUN
Yazıyı iki kere okudum, "rezalet" kelimesini kullanmaya değecek olay nedir bulamadım.