Şimdi Ara

Linksys Cisco Yetkili Servis Sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
22
Cevap
0
Favori
7.566
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 2 yılı geçkin bir sürede almış olduğum Linksys WAG160N model modemimin kablosuz özelliğini kaybettim. Doğru, gerçekten "kaybettim" diyorum çünkü, hiçbirşey yapmadığım halde bir gün eve geldiğimde wireless ışığı yanmıyordu. Ne yaptıysam ışığı tekrar yakamadım, destek hattı da çözüm olarak, Türkiye'de anlaşmalı bir servislerinin olmadığını, bu yüzden ücreti mukabilinde bile bu sorunu yetkili serviste çözemeyeceğimi, tanıdığım bir elektrikçi varsa ona götürmemi tavsiye ettiklerini söylediler.
    Ben 2 yıldan evvel bu modemi aldığıma göre, 2 senede hiçbirşey değişmemiş, yetkili servis ağı kurulamamış. Cisco gibi bir dünya markasının nasıl oluyor da yetkili servis açmamış olduğunu, ayrıca Armada Bilgisayar'ın ithalatı servis ve yedek parça hizmeti sağlamadan nasıl yaptığını siz ilgili arkadaşlarımın dikkatine sunuyorum.



  • Armada Bilgisayar senelerce teknik servisini hatta gerektiginde direkt olarak urun degisimlerini yapmis bir firmadir.
    Belirli surelerde bu anlasmalar bitebilir, yenilenebilir, yenilenmeyebilir. Cisco ile boyle birseyi karsilastirmak ise yanlis.
    2 sene once cihazi nereye aldiysaniz garanti suresi bitmemis ise oraya goturun gereken islemler yapilacaktir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: axiadam

    Armada Bilgisayar senelerce teknik servisini hatta gerektiginde direkt olarak urun degisimlerini yapmis bir firmadir.
    Belirli surelerde bu anlasmalar bitebilir, yenilenebilir, yenilenmeyebilir. Cisco ile boyle birseyi karsilastirmak ise yanlis.
    2 sene once cihazi nereye aldiysaniz garanti suresi bitmemis ise oraya goturun gereken islemler yapilacaktir.
    Size direk aldığınız yere götürseydiniz bir problem olmazdı..Nede olsa 2 Yıl garantisi var
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SchutZ

    Size direk aldığınız yere götürseydiniz bir problem olmazdı..Nede olsa 2 Yıl garantisi var

    Alıntıları Göster
    Bakın, nasıl bir "kaybetmek"ten bahsettiğinizi tam olarak anlayamadım.

    Şayet cihazın ayar sayfasında kablosuz bağlantı ile ilgili ayar sayfaları görüntülenebiliyor ise muhtemelen modeme bir reset attığınızda problem çözülecektir.

    Şayet bu sayfaları modemin ayar sayfasında bulamıyorsanız, ya da bastığınızda görüntülenemiyor, ya da yaptığınız herhangi bir değişikliğe kaydet dediğiniz halde kaydetmiyor ise, reset ile problemi de çözemediyseniz, yapacağınız şey firmware güncellemesidir. Cihazın son firmwaresini, sizin kullandığınızdan üstü yoksa aynı firmware'yi linksys'in sitesinden indirip kurunuz.

    Hangi yöntemleri denediğinizi bilmediğimden, aklıma gelenleri, çözüm olabilecekleri yazdım.

    Sonucu paylaşırsanız sevinirim...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: addictive

    Bakın, nasıl bir "kaybetmek"ten bahsettiğinizi tam olarak anlayamadım.

    Şayet cihazın ayar sayfasında kablosuz bağlantı ile ilgili ayar sayfaları görüntülenebiliyor ise muhtemelen modeme bir reset attığınızda problem çözülecektir.

    Şayet bu sayfaları modemin ayar sayfasında bulamıyorsanız, ya da bastığınızda görüntülenemiyor, ya da yaptığınız herhangi bir değişikliğe kaydet dediğiniz halde kaydetmiyor ise, reset ile problemi de çözemediyseniz, yapacağınız şey firmware güncellemesidir. Cihazın son firmwaresini, sizin kullandığınızdan üstü yoksa aynı firmware'yi linksys'in sitesinden indirip kurunuz.

    Hangi yöntemleri denediğinizi bilmediğimden, aklıma gelenleri, çözüm olabilecekleri yazdım.

    Sonucu paylaşırsanız sevinirim...

    Alıntıları Göster
    led gümlemiş olabilir mi?

    geröi senin wireless çalışmıyor.. belki de led gümlemiş ve bu led' in harcaması gereken enerji kullanılamadığı için de sorun teşkil ediyor olabilir. zaten iki seneyi geçmiş. bu da aynı sony ericsson gibi görünüyor. bunların garantileri net 2 yıl artısı da birkaç gün oluyor sanırım.. at çöpe..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: speakerphone2010

    led gümlemiş olabilir mi?

    geröi senin wireless çalışmıyor.. belki de led gümlemiş ve bu led' in harcaması gereken enerji kullanılamadığı için de sorun teşkil ediyor olabilir. zaten iki seneyi geçmiş. bu da aynı sony ericsson gibi görünüyor. bunların garantileri net 2 yıl artısı da birkaç gün oluyor sanırım.. at çöpe..

    Alıntıları Göster
    Hocam hepsiburadan aldığım linksys modemim bozulduğu için hepsiburada.com a geri gönderdim onlar da teknik servis olan armada bilgisayar a göndermişler. Sonuç olarak armada bilgisayar modemi bir üst model ile değiştirerek bana gönderdi.

    Hem de 2 yılı aştı diyorsun modemin garanti süresi bitmiş o zaman ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: _EngiN_

    Hocam hepsiburadan aldığım linksys modemim bozulduğu için hepsiburada.com a geri gönderdim onlar da teknik servis olan armada bilgisayar a göndermişler. Sonuç olarak armada bilgisayar modemi bir üst model ile değiştirerek bana gönderdi.

    Hem de 2 yılı aştı diyorsun modemin garanti süresi bitmiş o zaman ?

    Alıntıları Göster
    arkadaşkar benim elimde de linksys wag300n var sinyal seviyesi mükemmel ancak arada hat gidiyor bazen günde 3-4 sefer gittiği oluyor her seferinde modemi kapatıp açmak zorunda kalıyorum sizce sorun ne olabilir yardımlarınızı bekliyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugonulal

    arkadaşkar benim elimde de linksys wag300n var sinyal seviyesi mükemmel ancak arada hat gidiyor bazen günde 3-4 sefer gittiği oluyor her seferinde modemi kapatıp açmak zorunda kalıyorum sizce sorun ne olabilir yardımlarınızı bekliyorum.


    Hat gidiyordan kastınız nedir?

    Modemin internet bağlantısı mı kesiliyor, yoksa modemin internete bağlı olduğunu belirten ışıklar yanarken bilgisayarınız mı internete bağlanmıyor?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: addictive

    quote:

    Orijinalden alıntı: ugonulal

    arkadaşkar benim elimde de linksys wag300n var sinyal seviyesi mükemmel ancak arada hat gidiyor bazen günde 3-4 sefer gittiği oluyor her seferinde modemi kapatıp açmak zorunda kalıyorum sizce sorun ne olabilir yardımlarınızı bekliyorum.


    Hat gidiyordan kastınız nedir?

    Modemin internet bağlantısı mı kesiliyor, yoksa modemin internete bağlı olduğunu belirten ışıklar yanarken bilgisayarınız mı internete bağlanmıyor?

    Alıntıları Göster
    normalde bağlı olduğumda 4 ışık yanarken internet gittiğinde ya 3 ışık yada 2 ışık yanıyor bazen en üstte bulunan internet bağlantı ışığı kırmızı oluyor birde dün gece yine netten düştüm modemi kapatıp açmayı denemek istedim içeriden tiz bi ses geliyor, kapatıp açtıktan sonra düzeldi, bu arada kucuk delikten resette attım düzelme yok.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugonulal

    normalde bağlı olduğumda 4 ışık yanarken internet gittiğinde ya 3 ışık yada 2 ışık yanıyor bazen en üstte bulunan internet bağlantı ışığı kırmızı oluyor birde dün gece yine netten düştüm modemi kapatıp açmayı denemek istedim içeriden tiz bi ses geliyor, kapatıp açtıktan sonra düzeldi, bu arada kucuk delikten resette attım düzelme yok.

    Alıntıları Göster
    Bahsettiğiniz tiz ses bir çok adsl modemden gelir zaten ve genelde bağlandığı anda o tarz bir ses çıkar...

    Ayrıca bağlantıya ait ışığınız kırmızı yanıyorsa, sorun modemden değil, internet servis sağlayıcınızdandır. Müşteri hizmetlerini arayıp, sorun hakkında arıza kaydı bırakırsanız, sorunun çözüleceğini düşünüyorum...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: addictive

    Bahsettiğiniz tiz ses bir çok adsl modemden gelir zaten ve genelde bağlandığı anda o tarz bir ses çıkar...

    Ayrıca bağlantıya ait ışığınız kırmızı yanıyorsa, sorun modemden değil, internet servis sağlayıcınızdandır. Müşteri hizmetlerini arayıp, sorun hakkında arıza kaydı bırakırsanız, sorunun çözüleceğini düşünüyorum...

    Alıntıları Göster
    teşekkür ederim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugonulal

    teşekkür ederim.

    Alıntıları Göster
    merhaba benim cisco Linksys WAG320N modelince bir modem aldım ilk 5 ay boyunca hiç sorun yokdu yeni yeni modem kendini resetliyo komple intrnet gidiyo ttnet müştersi temsilcileri ile görüştüm arza kaydı bıraktıdım fakat onlarla alakalı bi sorun olmadıgını sorunun modemden kaynaklandıgını sölediler
    düşünün saat sabah 10 gibi akşam 9 gibi aralarda kesiliyo internet ne yaptıysam olmadı birde buraya yazmayı deniyorum arkadaşlar sizce ne yapmalıyım servismi yoksa bu konuda bir bilginiz varmı yarıdımlarınızı bekliyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sporterkan -- 2 Kasım 2012; 13:34:39 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sporterkan

    merhaba benim cisco Linksys WAG320N modelince bir modem aldım ilk 5 ay boyunca hiç sorun yokdu yeni yeni modem kendini resetliyo komple intrnet gidiyo ttnet müştersi temsilcileri ile görüştüm arza kaydı bıraktıdım fakat onlarla alakalı bi sorun olmadıgını sorunun modemden kaynaklandıgını sölediler
    düşünün saat sabah 10 gibi akşam 9 gibi aralarda kesiliyo internet ne yaptıysam olmadı birde buraya yazmayı deniyorum arkadaşlar sizce ne yapmalıyım servismi yoksa bu konuda bir bilginiz varmı yarıdımlarınızı bekliyorum

    Cihaza ait güncel firmware var is siteden güncelleyin, yoksa cihazı aldığınız yerle temasa geçerek cihazı servise gönderin...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sporterkan

    merhaba benim cisco Linksys WAG320N modelince bir modem aldım ilk 5 ay boyunca hiç sorun yokdu yeni yeni modem kendini resetliyo komple intrnet gidiyo ttnet müştersi temsilcileri ile görüştüm arza kaydı bıraktıdım fakat onlarla alakalı bi sorun olmadıgını sorunun modemden kaynaklandıgını sölediler
    düşünün saat sabah 10 gibi akşam 9 gibi aralarda kesiliyo internet ne yaptıysam olmadı birde buraya yazmayı deniyorum arkadaşlar sizce ne yapmalıyım servismi yoksa bu konuda bir bilginiz varmı yarıdımlarınızı bekliyorum

    Selam,

    Bende de WAG120N var ve uzun süredir sorunzu bir şekilde kullanıyordum. 4 Kasım 2012 tarihinde ne olduysa modemi bilgisayardan ve diğer cihazlardan göremiyorum. İnternet bağlantısı yapamıyor. Wifi listesinde görünmüyor. Kablo ile bağladım, bilgisayar ip alamıyor. Sorun nedir bulamadım.

    TTNET in kendi kablolu modemi vardı şu an o bağlı ve internete girebiliyorum. Fakat cisco linksys wag120n cihazını aynı anda açtım (telefon kablosu takılı değil) wireless ışığı sürekli yanıp sönüyor. Sorun nedir?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: user32


    Cihazı kılavuzda belirtildiği gibi resetleyin. Çözülmezse güncel firmware için cisconun sitesini kontrol edin.

    Olmazsa, servis yolları göründü demektir. Merak etmeyin, herhangi bir sorun varsa en kısa zamanda çözülür, ya da cihaz değişimi yapılır...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: addictive

    quote:

    Orijinalden alıntı: user32


    Cihazı kılavuzda belirtildiği gibi resetleyin. Çözülmezse güncel firmware için cisconun sitesini kontrol edin.

    Olmazsa, servis yolları göründü demektir. Merak etmeyin, herhangi bir sorun varsa en kısa zamanda çözülür, ya da cihaz değişimi yapılır...

    Merhaba,

    Büyük bir ihtimalle garanti kapsamı dışında kalıyor.
    Kablo üstünden bağlanmaya çalıştım,http://192.168.1.1 adresinden modemin config ayarlarına bile giremiyorum. Hatta bilgisayar zaten ip alamıyor.

    Reset yapmaya çalıştım fakat yapabildiğimden emin değilim!
    Cevabınız için teşekkürler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: user32


    Tekrar merhaba,

    Cihazın garantisi bittiyse tabii bişey diyemem. Şöyle öneride bulunayım.

    Bilgisayara elle 192.168.1.50 ip'sini verin. Öyle arayüze ulaşmaya çalışın. Dediğim gibi, güncel fw olmasa bile, fw güncellemesi yapın düzelmesi gerekli.

    Düzelmezse cihazın içini açıp JTAG bağlantısıyla yeniden yazılım yükleyebilirsiniz ama tabii o çok daha ileri bilgi gerektiren bir işlem...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: addictive

    quote:

    Orijinalden alıntı: user32


    Tekrar merhaba,

    Cihazın garantisi bittiyse tabii bişey diyemem. Şöyle öneride bulunayım.

    Bilgisayara elle 192.168.1.50 ip'sini verin. Öyle arayüze ulaşmaya çalışın. Dediğim gibi, güncel fw olmasa bile, fw güncellemesi yapın düzelmesi gerekli.

    Düzelmezse cihazın içini açıp JTAG bağlantısıyla yeniden yazılım yükleyebilirsiniz ama tabii o çok daha ileri bilgi gerektiren bir işlem...

    Alıntıları Göster
    slm arkadaşlar access point olarak kullanmak için 2 sene önce cisco wag160n satın aldım belli bir süre sonra bozuldu sonra.
    İnternet den ikinci el wag320n satınaldım garanti süresi devam ediyordu aldığımda sordurmuştum. ama faturası filan bende olmadığı için alınan yere gönderemedim.
    sorunum linksys modem yayın yapıyor yanlız ya sınırlı erişim diyor yada ağ üzerinde ünlem işareti çıkıyor her ihtiyaç duyduğumda fişi çıkart 10 saniye sonra tekrar tak ilk sıralar sorun gideriliyordu ama sonradan buda çözüm olmamaya başladı... artık her internete girmem gerektiğinde işkenceye dönüşüyor. acaba ayarlarda mı sıkıntı var bilenler yardımcı olurlarsa sevinirim...
     Linksys Cisco Yetkili Servis Sorunu Linksys Cisco Yetkili Servis Sorunu Linksys Cisco Yetkili Servis Sorunu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hakikatt -- 4 Ağustos 2014; 17:22:02 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hakikatt

    slm arkadaşlar access point olarak kullanmak için 2 sene önce cisco wag160n satın aldım belli bir süre sonra bozuldu sonra.
    İnternet den ikinci el wag320n satınaldım garanti süresi devam ediyordu aldığımda sordurmuştum. ama faturası filan bende olmadığı için alınan yere gönderemedim.
    sorunum linksys modem yayın yapıyor yanlız ya sınırlı erişim diyor yada ağ üzerinde ünlem işareti çıkıyor her ihtiyaç duyduğumda fişi çıkart 10 saniye sonra tekrar tak ilk sıralar sorun gideriliyordu ama sonradan buda çözüm olmamaya başladı... artık her internete girmem gerektiğinde işkenceye dönüşüyor. acaba ayarlarda mı sıkıntı var bilenler yardımcı olurlarsa sevinirim...
     Linksys Cisco Yetkili Servis Sorunu Linksys Cisco Yetkili Servis Sorunu Linksys Cisco Yetkili Servis Sorunu

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar yardımcı olabilecek kimse yokmu? bari bunları ücretli olarak nerede yaptırabilirim...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hakikatt

    arkadaşlar yardımcı olabilecek kimse yokmu? bari bunları ücretli olarak nerede yaptırabilirim...

    Alıntıları Göster
    Herkese merhaba.

    Konuyu hortlattığım için öncelikle kusura bakmayın.

    Yeğenim 5 ay önce Linksys marka ADSL2 modem almış. Modem geçen hafta arızalanmış ve modemi aldığı bilgisayarcıya götürmüş. Firma bizimle alakası yok garanti belgesindeki bilgilere göre ürünü firmasına ulaştır demiş.

    Garanti belgesinde Belkin Teknoloji Ürünleri A.Ş. yazıyormuş. 444 27 26'da müşteri hizmetleri destek hattı olarak görünüyormuş. Ancak buradan kimseye ulaşamamış. Sabit bir numara da yazılmış ancak ondan da konsolosluk çıkıyormuş.

    Destek hattını araştırdım, Linksys Türkiye olarak çıkıyor. Sabit numarayı araştırdım uzun süredir konsolosluk numarası olarak görünüyor.

    Bakanlık onaylı garanti belgeli olarak satıldığına göre birisi bu Linksys ürünlerine bakıyor diye düşünüyorum ama kim bakıyor bulamadım.

    İnternet'de Linksys Servis diye aradığımda birkaç büyük firma çıktı, hepsini aradım. Kimisi diyor yazılım bölümüne bakıyoruz, kimisi diyor modem grubuna biz bakmıyoruz.

    Linksys ürünlerine kim bakıyor ve nasıl bir yol izlenmesini öneriyorsunuz?

    Sonuç alamazsak yeğenimi hakem heyetine yönlendireceğim.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.