Şimdi Ara

LOGITECH DESTEK KONUSU

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
834
Cevap
60
Favori
45.855
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar Amazondan ya da başka mağazalardan Yabancı Klavye alıp soruları olan arkadaşlar için bu konuyu açtım. Sorularınıza burada cevap bulabilirsiniz...Bizzat Logitech Global Yetkilisi ile görüşülerek alınmış bilgilerdir...

    G410/ G610/ G810/ G710 / G710+ / G910 KLAVYELER HAKKINDA


    G710 için ve G910 için Türkçe Tuş Takımı mevcut değil. ve G710+ için mevcut. Amazondan veya herhangi bir yerden İngilizce Klavye olarak G710 veya G710 + Aldığınızda Logitech G710+ için sunulan Türkçe Klavye Tuş takımlarını ücretsiz olarak yollayacakmış G710 için de G710+ Switch olan tuş takımını göndeririz dediler.

    G413, G610 ve G810 için Türkçe tuş takımı mevcuttur... G910 için Türkçe tuş takımı mevcut değil. Ama Almanya Dizilim vs alanlar (QWERZ), US dizilim olanı isteyebilirler (QWERTY)...

    G910 için henüz Türkçe klavye tasarlanmadı ve yedek parça olarak da sunulmadı dedi. Ne zaman G910 Türkçe Klavye çıkar, sonrasında da G910 yedek parçası olarak sunulur; o zaman bizi arayın ürünün garantisi olsun veya olmasın hiç önemli değil, bize G910 aldığınızı ve TR Tuş takımı istediğinizi belirtin hemen yollarız dediler.

    Bu arada UK veya Almanya gibi Avrupa mağazalarından alırsanız (Amazon UK gibi) Uluslararası garantiden faydalanabilir, cihazınızda sorun olduğu an yenisi ile değiştirebilirsiniz dedi. Fakat US Mağazalarından alınan cihazlarda sadece 30 günlük Garanti (İade/Değişim) Sunulur dedi. Ama garanti olsun veya olmasın Tuş Takımını ücretsiz yollayacağız dediler. TR de satışı olmadığı için, iyi niyet amaçlı olarak ücretsiz gönderiyoruz herkese dediler...

    SIKÇA SORULARN SORULAR (SSS)


    - Nasıl Alacağım / Ne Diyeceğim ?

    + Logitech'i arayıp, cihazı yurtdışından aldığınızı, (Amazon olduğunu belirtebilirsiniz) ürünün Klavye Tuş Diziliminin İngilizce olduğunu ve Türkçe Tuş takımı temin etmek istediğinizi belirtin size yardımcı olacaklar kendileri. Kasmanıza hiç gerek yok. Oldukça kolay yardımcı olmaktadırlar. Mail adresinize bir referans numarası verip, ürünün açıp istedikleri bilgileri referans numarası ile birlikte fotoğraflanmış olarak isteyecekler. Ardından yanıtladığınız maildeki bilgilerinizde vereceğiniz adresinize Tuş Takımını ücretsiz olarak yollayacaklar. 3 ile 7 gün arasında gelecektir...

    NOT: Arkadaşlar mail atınca uzun sürüyor genellikle çözümlenmesi. En sağlıklısı bir şekilde yerel telefondan aramaktır...

    -Nereyi Arayacağım ?

    + Logitech'i Evden ya da İş telefonundan arayacaksınız. Cepten ararsanız kullanılamamaktadır der.
    Sadece mesai saatlerinde çalışıyorlar. Sabah: 09:00-17:00 Saatleri muhtemelen...Diğer saatlerde ararsanız telefonlara bakan olmaz...

    Logitech Global (Hollanda): 00800 448825862 (Sadece Yerelden Aranabilir. Ya da Cep Telefonunuzdan 0212 900 31 73'ü arayın. Aynı yere bağlanıyor.Ücretsiz Hatlar)


    Mail: customercare@logitech.com - Arayamayan arkadaşlar bu adrese Türkçe olarak mail atın, durumu izah edin yine yardımcı olacaklar inşallah...


    - Arama Hattı Ücretli mi?

    + Hayır. Ücretsiz.

    - Müşteri Hizmetleri Türkçe mi Konuşuyor İngilizce mi ?

    + Türkçe konuşuyorlar.

    - Türkçe Tuş Takımı Hangi Klavyeler için mevcut?

    + Türkçe Tuş Takımı G413/G710/G710+/G910 klavyeleri içinde sadece G710+ için mevcut. Fakat G710+ Klavyesi G710 için de kullanılabilir dediler ve isterseniz onu da yollayacaklar. G910 için TR Klavye çıktığında yine arayıp durumu izah edip TR Klavyeyi alabilirsiniz ücretsiz olarak.

    -Kargo ya da Ürün için Ücret Öder miyim ?

    +Hayır Hiçbir ücret ödemeyeceksiniz....

    - Amazon mu yollayacak Logitech mi ?

    +Amazon Yollamayacak. Logitech i arayıp bizzat siz isteyeceksiniz.

    - Çok önceden almıştım ya da ürünümün garantisi yok bana da yollarlar mı ?

    +Evet yollarlar. Klavyeye sahip olmanız yeterli. Garantisi olmasa dahi TR Klavye yollarız dediler.

    -Ürün elime gelmeden de isteyebilir miyim?

    + İstedikleri bilgiler için cihazın gelmesi gerekmektedir.

    - Garanti Konusu Nasıl ?

    + Logitech, Kıtalararası Garanti vermemektedir. O yüzden Avrupa mağazaları dışında alınan ürünlerin, sadece Mağaza tarafından 30 gün iade/değişim hakkı olacaktır. Avrupa mağazalarından alınan
    ürünlerin 2-3 yıllık garantileri bulunacak. Böylece sorusuzca değişim/onarım ya da yeni cihaz alabileceksiniz garanti kapsamında. En altta detaylıca yazdım...


    Mekanik Sesten Rahatsız Olanlar O-Ring alırlarsa ses daha azalır... Videoda izleyebilirsiniz.





    Bu arada Güncel Bilgi: G910 TR Tuş takımı hala mevcut değil. Çıkıp çıkmayacağını da bilmiyoruz. Fakat numaratik kısmı olmayan G410'un TR tuş takımı mevcut diye biliyorum. Öyle söylediklerini hatırlıyorum. Öğrenen birinden yanıt alırsak daha iyi olacak...




    O-Ringi AliExpress'ten Satın Alabilirsiniz (1.13 Dolar) :


    Klavyede Çok tıklama ya da basmama sorunu yaşayanlar bu videodan faydalanabilirler:
    Paul's Hardwareyoutube
    How to Clean a Mechanical Keyboard
    https://www.youtube.com/watch?v=Tw_tpElJbxY

    (Teşekkürler: MuhendisMurat)

    quote:

    Orijinalden alıntı: R3Dizayn

    ÖNEMLİ - GARANTİ HAKKINDA


    Arkadaşlar Logitech'i aradım az önce. Amazondan aldığım ürün geldi ama arızalı, ne yapabiliriz değim. Amazon, stoklarında kalmadığı için sadece iade işlemi yapabileceğini, benim ise iadeyi değil değişimi istediğimi belirttim. Bu yönde yanıt almaya çalıştım.

    Logitech Yanıtı: "Mağaza iade/değişim hakkı devam eden ürüne, kendileri tarafından destek verilemeyeceğini, bunun için 30 günlük süre boyunca Amazondan iade/değişim hakkı talep edebileceğimi ya da Kıtalararası Garanti geçerli olmadığı için, ürünü aldığım kıta olan Amerika'dan yani Logitech USA'dan yardım alabileceğimi, Logitech USA ile iletişime geçip onlara da durumu arz etmem gerektiğini, USA'da 1 yıllık garanti geçerli olduğu için oradan yardım alabileceğimi (kesin olmamakla beraber, çünkü yine önce Amazon ile iade/değişim hakkınızı çözün diyebilirler) söylediler..." belirttiler.

    Muhtemelen Logitech USA ile de iletişime geçsem, öncelikle yine mağaza iade değişim sürecinde olan ürüne destek veremeyiz diyecekler. Yine de şansımı denemeyi düşünüyorum, bakalım. Bugün tekrar Amazon ile iletişime geçip, ürünün stoklarında olması dahilinde değişim hakkı kullanmak istediğimi belirteceğim inşallah. Sonucu yine yazarım..

    Kısaca arkadaşlar, Amazon USA'dan alınan ürünlerin iade/değişim hakkı sadece Amazon tarafından veriliyor. Logitech USA ile durum nedir bilmiyorum ama. Bizim Amazondan ürün alırken sadece Amazon dan 1 aylık garanti/iade/değişim hakkı aldığımızı iyi bilmemiz ve ona göre davranmamız gerekiyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi VR_27 -- 24 Aralık 2018; 22:53:53 >







  • güzel konu takipe aldım klavyelerimiz gelsin hele

    sen ne aldın G710 G710+ G910
  • Takip. Eline sağlık.
  • Peki g910 tuşlar 1 seneye çıkar mı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • g710+ tuşları sessiz diyorlardı daha iyi olur
  • hocam emeğine sağlık klavye gelince başvurucam bu yönteme:)
  • hocam şimdi g710 a g710+ ın tuş takımı oluyor ve onu gönderecekler değil mi
  • takip

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • klavye gelince ben de rica ederim herhalde ama keşke UK layout olsaydı da birebir değiştirip %100 türkçe klavye yapabilsekdik. ufak enter tuşuna nasıl alışırım bilmiyorum
  • Gerçekten güzel haber, ayrıntılar için teşekkürler.

    G710 Aldık bakalım hele bir gelsin arkasından tuş takımlarını isteriz.
  • KilliKarpuz kullanıcısına yanıt
    Klavyeler UK Layout geliyor. Logitech tuş takımı yolluyor sadece
  • salaklıgıma doymiim g710 u sessizleştiricem diye 10 dolar verdim o-ring e şimdide logitech bedava o-ringli keyleri veriyo ahaha:DD
  • quote:

    Orijinalden alıntı: R3Dizayn

    Klavyeler UK Layout geliyor. Logitech tuş takımı yolluyor sadece

    hocam amazondan aldıklarımız US layout diye biliyorum. şu şekilde küçük enter'lı olan. yanılıyorsam harika haber ama

    Lightshot
    Screenshot
    http://prntscr.com/98nb4k




  • Dark Brotherhood kullanıcısına yanıt
    sessiz olması switch ile alakalı hocam. g710+ da brown var g710 da blue var.
  • KilliKarpuz kullanıcısına yanıt
    Hocam işte ondan tam emin değilim. Müşteri hizmetleri ile konuşmama bakayım da öğrenip yazayım.
  • supressor kullanıcısına yanıt
    Evet hocam oluyor. G710+ tuş takımı Gönderecekler
  • inşallah hepimize yeter:S
    bu arada ben aradığımda elinize gecince seri numarasını atın gönderelim dediler yani klavye elimize ulaşmadan göndermiyorlar sanırım. tabi musteri hizmetlerindeki arkadasın insiyatifinede kalmış olabilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi elektroman91 -- 30 Kasım 2015; 14:33:48 >
  • G910 için Takipteyiz
  • aramadan olur mu çünkü sabit hattım yok
  • quote:

    Orijinalden alıntı: elektroman91

    inşallah hepimize yeter:S
    bu arada ben aradığımda elinize gecince seri numarasını atın gönderelim dediler yani klavye elimize ulaşmadan göndermiyorlar sanırım. tabi musteri hizmetlerindeki arkadasın insiyatifinede kalmış olabilir.

    Evet klavyenin seri numarasını istiyorlar. Bende mail ile iletişim kurudum ve kargonun yolda olduğunu söyleyip sadece faturayı gösterdim fakat Logitech yetkilisi tuş takımını size gönderebilmemiz için klavye elinize geçer geçmez Seri No, fatura ve adres bilgilerini bize gönderdin dedi.


    @dunklerpaladin

    Hocam logitech'in sitesine kayıt olarak logitech destek bölümü ile iletişim kurabilirsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi A fine day to die -- 30 Kasım 2015; 17:41:00 >
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.