Şimdi Ara

LOGITECH DESTEK KONUSU (33. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
834
Cevap
60
Favori
45.855
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3132333435
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Crazy Goat kullanıcısına yanıt
    Genel fiyatına yorum yapmayacağım ama 25 TL ye o kalitede bir mousepad bulamazsınız. Onu belirteyim. Onun haricinde tutuş şeklinizi vs araştırmanızı yapıp fiyatı da en makul bulduğunuz yerden alabilirsiniz.
  • VR_27 kullanıcısına yanıt
    hocam eskiden zaten g300s kullanıyordum bi süre oyunlara ara vermeye karar verdim şimdi tekrardan başlamak istiyorum bf4 aldım kendime bakalım teknosada 159 tl idi internette de bu fiyatlarda satılıyor zaten gidip teknosadan alıp geçeyim en iyisi
  • Jack Martin kullanıcısına yanıt
    merhaba. çok merak ettim ortadan yok edilen durum neymiş acaba?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Logitech G910 türkçe tuş çıktımı.
  • Bugün g413 için Türkçe tuş takımı talep ettim. Ellerinde stok olmadığı söylendi. 1 ay sonra tekrar sorulması söylendi. Bilginize.
  • MC.CYBER_ kullanıcısına yanıt
    Bir önceki sayfada belirtmiştim hocam çıkmadı. Muhtemelen çıkmaz artık. 3 yıl oldu sanırım.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: VR_27

    Bir önceki sayfada belirtmiştim hocam çıkmadı. Muhtemelen çıkmaz artık. 3 yıl oldu sanırım.
    çok sayfa olunca tek tek okuyamadım kusura bakma... Peki hocam en azından tuşları modifiye edemeyiz mi ? Başka benzer bir klavyeden...
  • MC.CYBER_ kullanıcısına yanıt
    Hocam pek zannetmiyorum. Bu klavyede Logitech in kendi switchleri ve tuş takımı var. Diğer mekanikler gibi değil. Uydurmak çok zor olur. Olsa da RGB desteği vs yakalamak da sıkıntı o tuşlar için. Etiket yapıştırsanız en iyisi ama yine ışık etkisi söner neredeyse etiketli tuşlar için...

    G410 için Türkçe Tuş takımı vardı. Aslında aynı yapıdaydılar yanılmıyorsam. O alınıp denenebilir hocam. Olursa o olur zaten

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: VR_27

    Hocam pek zannetmiyorum. Bu klavyede Logitech in kendi switchleri ve tuş takımı var. Diğer mekanikler gibi değil. Uydurmak çok zor olur. Olsa da RGB desteği vs yakalamak da sıkıntı o tuşlar için. Etiket yapıştırsanız en iyisi ama yine ışık etkisi söner neredeyse etiketli tuşlar için...

    G410 için Türkçe Tuş takımı vardı. Aslında aynı yapıdaydılar yanılmıyorsam. O alınıp denenebilir hocam. Olursa o olur zaten
    Bulursam deneyeceğim bakalım teşekkürler
  • Herkese Merhaba;

    21 aralık 2017de aldığım logitech G pro mouse'ta(kablolu) 2019 mayıs ayı başlarında çift tıklama sorunu gösterdi. Daha önce çift basma sorunu olan g810 klavyeyi sorgusuz sualsiz yenisini göndererek değiştirdikleri için hemen logitech destek telefonunu aradım. Telefonu açan yabancı aksanlı hanımefendi prosedürün değiştiğini ve garanti belgesindeki firmaya ulaşmam gerektiğini söyledi.

    Garanti belgesindeki firma olan "penta teknolojiye" ulaştım. Cihazı ve faturayı 13.05.2019'da kargoladım. Bugün pentayı aradığım zaman cihazın iadesine karar verildiği ve cihaz stokta olmadığı için para iadesi yapılacağını söyledi. Kimin para iadesi yapacağını söylediğim zaman satıcı olan hepsiburada.com'un iade yapacağını söylediler. Hepsiburadayı aradım iade talebi oluşturdum şimdi bekliyorum.

    Ben mouse'u satın aldığım zamanın kur farkıyla şu an ki kur farkı müthiş derecede fazla ve mouse un fiyatı çok artmış durumda. Bana iade edilecek olan parayla aynı mouse'tan almam mümkün değil

    Bu durumda ben ne yapacağım ? Benzer bir olay başına gelen varsa yardımcı olabilir mi ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: _Ritter_

    Herkese Merhaba;

    21 aralık 2017de aldığım logitech G pro mouse'ta(kablolu) 2019 mayıs ayı başlarında çift tıklama sorunu gösterdi. Daha önce çift basma sorunu olan g810 klavyeyi sorgusuz sualsiz yenisini göndererek değiştirdikleri için hemen logitech destek telefonunu aradım. Telefonu açan yabancı aksanlı hanımefendi prosedürün değiştiğini ve garanti belgesindeki firmaya ulaşmam gerektiğini söyledi.

    Garanti belgesindeki firma olan "penta teknolojiye" ulaştım. Cihazı ve faturayı 13.05.2019'da kargoladım. Bugün pentayı aradığım zaman cihazın iadesine karar verildiği ve cihaz stokta olmadığı için para iadesi yapılacağını söyledi. Kimin para iadesi yapacağını söylediğim zaman satıcı olan hepsiburada.com'un iade yapacağını söylediler. Hepsiburadayı aradım iade talebi oluşturdum şimdi bekliyorum.

    Ben mouse'u satın aldığım zamanın kur farkıyla şu an ki kur farkı müthiş derecede fazla ve mouse un fiyatı çok artmış durumda. Bana iade edilecek olan parayla aynı mouse'tan almam mümkün değil

    Bu durumda ben ne yapacağım ? Benzer bir olay başına gelen varsa yardımcı olabilir mi ?
    Burda sana 2 seçenek sunulur para veya ürünün aynısından yani sen seçersin bunu onlar para iadesine karar vermez sonuçta orda kur farkı var sana bu kur farkını ödemek zorundalar yada ürünün aynısını vermek zorundalar tekara söylüyorum bunu seçme hakkı sende onlarda değil.




  • Galatas4ray kullanıcısına yanıt
    Öncelikle cevap için teşekkür ederim.

    Kendimce ufak çaplı bir araştırma yaptım ve seçme hakkımın bende olduğunu anladım ancak telefonda konuştuğum hanımefendi çağrı merkezi personeli ve konu hakkında yorum yapamıyor ve sürekli bana bildiğim şeyleri söylüyor. Bana iletilen servis raporunda ise "Aynı özelliklerde veya muadil özellikli ürün stoklarımızda mevcut olmadığından Tüketici seçimlik haklarından değişim hakkı tercih edilememektedir" yazıyor. Buna rağmen seçme hakkımın olduğunu kime nasıl söyleyebilirim hiç bir fikrim yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _Ritter_

    Öncelikle cevap için teşekkür ederim.

    Kendimce ufak çaplı bir araştırma yaptım ve seçme hakkımın bende olduğunu anladım ancak telefonda konuştuğum hanımefendi çağrı merkezi personeli ve konu hakkında yorum yapamıyor ve sürekli bana bildiğim şeyleri söylüyor. Bana iletilen servis raporunda ise "Aynı özelliklerde veya muadil özellikli ürün stoklarımızda mevcut olmadığından Tüketici seçimlik haklarından değişim hakkı tercih edilememektedir" yazıyor. Buna rağmen seçme hakkımın olduğunu kime nasıl söyleyebilirim hiç bir fikrim yok.
    Sizi hepsiburadaya yönlendirmişlerse twitterdan yazın hepsiburadaya sizi merkezden arıyorlar durumu anlatın kur farkından bahsedin baktınız yanaşmıyor tüketici hakem heyeti kararıyla söke söke alırsın :)




  • Merhaba,

    Arkadaşlar LGS ile geçiş yap(açma, kapamalı) ile macro kullanıyorum, macro açık olduğunda ekrana bildirim gelmesi gibi birşey yapabilir miyiz?

    Örneğin macroyu açınca on screen olarak 1. macro açık, açıldı, kapandı gibi bildirim gelmesi gibi.
  • Logitech M170 Mouse var 2 sene oluyor zamanında Logitec sitesinden kayıt ettirmemiştim şimdi kayıt ettirirsem garantisi yeni başlamış olur mu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Olmaz hocam.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Cano37 kullanıcısına yanıt
    Alalı baya olduğu için fatura ve belgeler nerdedir bilmiyorum. Logitech support’a mouseyi 1 sene önce aldığımı ve nereden aldığımı hatırlamadığımı söylesem olur mu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam ne desem yalandır. Siz şansınızı deneyin yinede.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Hocam fatura gerekliymiş. LOGITECH DESTEK KONUSU

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Cano37 kullanıcısına yanıt
    Fatura şimdi nerdedir allah bilir
    Bilgiler için teşekkürler
  • 
Sayfa: önceki 3132333435
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.