Bildirim
LOGITECH DESTEK KONUSU (34. sayfa)
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
Hocam logitech desteğe bildirin.Yardimci olacaklardır.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Bildirilere ne zaman dönüş yapıyorlar? 2 gün önce yazdığımda en kısa zamanda ilgileneceğiz diyip kod gönderdiler mail olarak hala duruyor öyle daha ne yapmam gerek?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
logitech artık eskisi gibi değil ya... Domald Trumb cinde üretilen ürünlere vergi artıracağını söyledi. Logitech de elimizden geldiğince kendi iç yapımızda küçülmeye gittiğini elimizden geldiğince müşterilerimize yansıtmamaya çalışacağız dediler. -
merhaba arkadaşlar
elimde g400s fare var ancak kabloda sorun oluştu arada temassızlık yapıyor
acaba yeni kabloyu yurtiçinden nereden alabilirim
bildiğiniz bir yer varsa link atarsanız sevinirim -
Biraz geç oldu ama olsunquote:
Orijinalden alıntı: VectrAirliness
Merhaba
Yeni bir mouse aldım hem bt hem de kablosuz alıcı ile çalışabilen logitech m590 modeli.
Mouse bt ile note 8,p smart ve ipad air ile sorunsuz bağlanıyor.Bu cihazlarda bt açıp arattığımda hemen görüp bağlanıyor ve sıkıntısız çalışıyor.
Fakat windows 10 yüklü laptopumda bt açıp cihazları arattırdığımda mouse u göremiyor. Trust bt klavyeyi ve spigen bt kulaklığı sorunsuz eşleştirip kullanabiliyorum.
Alıcısını usbden bağlayıp mouse u ancak kullanabiliyorum.
Driver güncelleştirmesi,sorun giderme,kaldırıp tekrar kurma gibi denemeler yaptım ama olmadı.
Nasıl çözebilirim?
Cihaz bluetooth modundayken yani 1de iken mod değiştirme tuşuna uzun süre basınız. 1 modunun ledi hızlı hızlı yanıp sönmeye başlayacak. Bu sırada cihazınız ile bluetooth bağlantısı kurabilirsiniz.
-
quote:
Logitech'i Evden ya da İş telefonundan arayacaksınız. Cepten ararsanız kullanılamamaktadır der.
Sadece mesai saatlerinde çalışıyorlar. Sabah: 09:00-17:00 Saatleri muhtemelen...Diğer saatlerde ararsanız telefonlara bakan olmaz...
Logitech Global (Hollanda): 00800 448825862 (Sadece Yerelden Aranabilir. Ya da Cep Telefonunuzdan 0212 900 31 73'ü arayın. Aynı yere bağlanıyor.Ücretsiz Hatlar)
Biraz saçma bir soru olacak ama bu cep telefonundan aranan numara sonradan mı faaliyete girdi? başta yerel telefon şart denmiş sonra şu numarayı cepten arayabilirsiniz denmiş o yüzden soruyorum.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sroad -- 27 Haziran 2019; 3:32:40 > -
Evet hocam. Sonradan edinildi o numara. Ben yüzden ekledim cep telefonu ile aranabilir diye. Yönlendirme ile aynı numaraya bağlanıyor 0800 lü olana.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Arkadaşlar merhaba 1 ay sonra garantisi bitecek olan m280 fare var elimde. Sağ tuşu arada basmıyor. Topuda bazen aşağıya çekince yukarıya çıkıyor.
Garantiye göndermek istiyorum ama ürünü hepsiburada'dan farklı bir satıcıdan aldım. Sadece fatura var elimde kutu vs yok. Direk logitechle irtibata geçsem olur mu ?
Ortalama ürünlerin garantide kalma süresi nedir ?
Birde para iadesi istemiyorum malum 60 tl'lik ürün 100 tl olmuş. Tamir veya değişim olur mu sizce ?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi iptal55 -- 27 Haziran 2019; 15:31:24 > -
Hocam arayıp görüşün. Muhtmelen Pentaya yönlendirirler. Garanti süresi 3 yıl olmalı. Pentada bitince onlar ilgilenirler yüksek ihtimalle. Arayıp görüşün şimdiden. Daha iyi fikir sahibi olursunuz. -
teşekkür ederim hocam. ben pentaya göndermiştim iade çıktı fakat üstteki arkadaş gibi kur farkından dolayı sıkıntım var. aynı ürünü bulamamışlar ve fiyat iadesi yazıyor. kendilerine bir üst veya alt model ile değişim istediğimi yazdım fakat sorunu pentayla çözemezsem burayı aramam faydalı olur mu dersiniz? -
Hocam açıkçası karşılaşmadığım bir durum. Arayıp görüşün kaybedecek bir şey yok. Olumlu bir dönüş almanız zor olsa da deneyin hocam. En azından onlardan temin etmelerini isteyin ısrarcı şekilde.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
tekrardan teşekkürler. penta'dan gelecek cevaba göre arayacağım. şu an en ucuz logitech kablosuz fareler bile 50-60 tl aralığında. ben bu fiyattan daha ucuza daha üst modeli alalı 2 yıl olmadı. ekonominin geldiği durumu bu tür ufak şeylerde bile net olarak görüyor olmamız gerçekten üzücü. -
Logitech hesabıma giriş yapamıyorum kayıtlı olduğum e-mail adresimi "Not recognized" diyor. Destek bölümünde yazışmalar vardı kaldı öyle.
Giriş yapabilen var mı? Genel sorun mu diye merak ettim.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Mail işleri çok ağır ilerliyor. Tavsiye etmem arayın derim bir sorununuz varsa. -
destek sitesini değiştiriyorlarmış hocam öyle yazıyor. ben de giredim yeni üyelik almanız lazım yeni sayfadan. önceki yazışmalarınız için eski üyeliklere ulaşmak mümkün mü bilmiyorum. -
Eski yazışmalardan ziyade kayıt ettirdiğim ürünlerimi merak ediyorum. Hesabımda garantisi devam eden 2 ürün kayıtlıydı şimdi yeni hesap açarsam bu ürünleri tekrar kaydedebilir miyim?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
evet seri numaraları varsa edebilirsiniz. -
İşte o ürün bilgileri daha önce kayıt edildiği için tekrar kayda izin vermezler diye düşünüyordum çünkü o ürünü kayıt etmiş başka birinin gibi görünebilir. Deneyeceğim bakalım, teşekkürler.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
ben sorunumu numaraları aramaya gerek kalmadan, pentaya mail atarak hallettim. bir üst model yollayacaklarını söylediler. buraya da bilgilendirme amacıyla yazayım dedim. penta'nın tutumundan memnun kaldım.
edit: ürün elime ulaştı.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sroad -- 7 Temmuz 2019; 3:2:37 >
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X