Bildirim
LOGITECH DESTEK KONUSU (35. sayfa)
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
Sorun nedir? Garanti durumunuz nedir?
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam sorun driving force shifterın bozuk olması. Garanti bu ayın 24'ünde bitiyor.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
hocam 1. sayfadaki numarayı arayın ya da pentayı arayıp kargo no isteyip ücretsiz gönderin. garanti süresinin ürün onlardayken bitmesi sorun olmayacaktır muhtemelen. -
Merhabalar,
Yaklaşık 3 yıldır kullanmakta olduğum Logitech G502 nin skatezleri aşınmaya uğrayınca skatez temini için Logitech'e mail yoluyla ulaştım.İlk olarak telefon yoluyla ulaşmayı denedim fakat yanıt alamayınca mail gönderdim.Gönderimde skatezlerin durumunu gösteren bir görselde ekledim.Gönderimden kısa bir süre sonra Türk bir yetkili tarafından sorunumla ilgilenildi ve ilk olarak farenin seri numarası(kablo üzerindeki etikette yer alıyor) istendi ve akşama doğruda adres bilgilerim talep edildi.Ertesi günde Hollanda'dan tarafıma ulaştırılmak üzere bir kargo bildirimi aldım.Araya giren tatil nedeniyle teslimatı yeni yapıldı ve bir set olarak skatezleri iyi paketlenmiş bir şekilde ulaştırdılar.
Bu tür bir durumla karşılaşanlar için deneyimimi paylaşmak istedim.Normalde bazı sitelerden skatez alımı yapılsada teslimatı uzun sürebildiğinden dolayı doğrudan Logitech ile iletişime geçildiğinde ücretsiz olarak hızlı bir şekilde gönderim yaptıklarını belirtmek isterim.
-
10 gündür logitech ve hepsiburada ile gorusuyorum m280 mouse tamiri için kesin cevap alamadim kimseden ay sonunda garantisi bitiyor. Pentayi aradim gonderin dediler ama sadece faturayı buldum garanti belgesini bulamadim. Tamir yapılırmı sizce ? Telefonda gorustugum bayan garanti belgeside lazim dedi.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
öyle bir şey dememiş olması lazım hocam. sadece fatura yeterli. mouse ve alıcısını faturayla veya e fatura ise çıktısını alarak penta'dan verilen kargo numarası ile ücretsiz yollayın. -
hocam müşteri hizmetlerindeki bayan söyledi. Garanti kağıdı yok bulamadım dedim. O zaman ürün tamir edilmez direk geriye iade edilir dedi. Pazartesi göndermeyi düşünüyorum fatura ile birlikte. Sizce şansımı deneyeyim mi ?quote:
Orijinalden alıntı: sroad
öyle bir şey dememiş olması lazım hocam. sadece fatura yeterli. mouse ve alıcısını faturayla veya e fatura ise çıktısını alarak penta'dan verilen kargo numarası ile ücretsiz yollayın. -
hocam aranızdaki konuşmaları tabii ki sizden daha iyi bilecek değilim ama bence garanti belgesi veya fatura var mı diye sormuştur siz garanti belgesi yok deyince ikisi de yok diye anlayıp olmaz demiştir. normalde garanti belgesi olması gerek ama ülkemizde bu belgelere imza attırmak pek mümkün olmadığından faturayı bu amaçla kullanabiliyoruz. fatura da kanunen geçerli bildiğim kadarıyla. faturadaki alım tarihinden itibaren 2 yıl dolmadıysa dediğim gibi gönderin. yalnız mouse giderken kırılırsa herhangi bir işlem yapacaklarını sanmıyorum o yüzden güzelce kutulayın.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sroad -- 21 Temmuz 2019; 2:4:42 > -
Arkadaşlar merhaba, g413 carbon klavyemde çift basma sorunu yaşıyorum, vatan faturalı ve garantisi devam ediyor. Neredeyse tüm tuşlarda var bu çift basma olayı,doğru düzgü yazamaz oldum şu yazıyı yazana kadar bile canım cıktı.
İkinci el aldığım sistemle birlikte geldiği için faturası benim adıma değil o sebeple vatan bilgissayara göndermeyeyim diyorum. Sizce nasıl bir yol izleyeyim, logitech trye mi ulaşayım yoksa penta ilgileiyordu galiba onlara mı ulaşayım ? -
bizimde başkasına faturalı mouse vardı, direk vatana vermek en iyisi, yollamadan fotolarını çekiyorlar, isim soyisim tel no alıyorlar, garanti dönüşüde arayıp haber veriyorlar, vatanın servise faturanın adınıza olmadığını belirtip onlara vermeniz yeterli.quote:
Orijinalden alıntı: AngelDust!
Arkadaşlar merhaba, g413 carbon klavyemde çift basma sorunu yaşıyorum, vatan faturalı ve garantisi devam ediyor. Neredeyse tüm tuşlarda var bu çift basma olayı,doğru düzgü yazamaz oldum şu yazıyı yazana kadar bile canım cıktı.
İkinci el aldığım sistemle birlikte geldiği için faturası benim adıma değil o sebeple vatan bilgissayara göndermeyeyim diyorum. Sizce nasıl bir yol izleyeyim, logitech trye mi ulaşayım yoksa penta ilgileiyordu galiba onlara mı ulaşayım ?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
biz mouse yollarkende garanti kağıdı yoktu, sadece fatura ile verdik, onarım yapılıp geri yollandı, vatandan alınmaydıquote:
Orijinalden alıntı: iptal55
hocam müşteri hizmetlerindeki bayan söyledi. Garanti kağıdı yok bulamadım dedim. O zaman ürün tamir edilmez direk geriye iade edilir dedi. Pazartesi göndermeyi düşünüyorum fatura ile birlikte. Sizce şansımı deneyeyim mi ?
Alıntıları Göster
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Dun pentayi tekrar aradim. Garanti belgesinin kayip oldugunu söyledim. Onlarda arizayi kagida yazmami garanti belgesininde kayboldugunu yazmami istediler. Dun verdim kargoya bakalim ne olacak. Ayin 29'un da garantisi bitiyorquote:
Orijinalden alıntı: Texassm0ke
biz mouse yollarkende garanti kağıdı yoktu, sadece fatura ile verdik, onarım yapılıp geri yollandı, vatandan alınmaydı
Alıntıları Göster
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
-
Hocam 2 ay önce benzer duruma şahit oldum. Artık sadece satın alınan firmaya ve servise yönlendirdiklerini görüyorum. Kendileri çözün önerisinde bulunup sadece alıcı firmaya yönlendiriyorlar. Klavyenin garantisi devam ediyorken mi yaptılar bunu ? -
nisan 2017'de almışım bitmiştir garantis. Ama bu sene nisan'da değişen mouse'in garantisi de bitmişti, fotoğraf isteyip direk yenisini yolladılar onda. yine 2 yıl önce g502 için yazmıştım onda da eskisini imha ettirip yenisini yollamışlardı. bu klavye de el yazısı ile ticket no'yu yazdırıp 3-4 tane fotoğraf istediler gönderecekler sandım en son bu mesajı yazdılar. -
2017 Aralıkta Amazon.com üzerinden G930 satın almıştım. Kulaklık şuan şarj olurken sürekli açılıp kapanıyor ve şarjı max 1 saat gidiyor. Bazen wireless olarak kullanırken random olarak açılıp kapanıyor. Destek için serino'yu bulmaya çalıştım fakat kutusunu atmıştım ama faturası duruyor. Serinoyu bulamadım ama headsetin üzerinde M/N ve P/N numaralarını yazıyor. Onların fotoğrafını çektim faturanın fotografını cektim ve logitech'e gönderdim. Bu durumda yenisini gönderirler mi? Yardımcı olursanız sevinirim teşekkürler. -
Amazon.com a kesinlikle bakmıyorlar.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam bu arkadaş geçen sene amazon.com’dan aldıgı kulaklık için logitech’e yazmış ve yenisini göndermişler:
Bende bu postu görüp destege yazdım.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Pmde açıkladım
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X