Şimdi Ara

LOGITECH DESTEK KONUSU (37. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
834
Cevap
60
Favori
45.855
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3536373839
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • W.Amadeus kullanıcısına yanıt
    Hocam yazmadığına bakmayın olmaz öyle şey. Bir alıcı yüzünden koca parçalar çöp olmaz. 10 yıl önceki MX Performans ta bile vardı Unify problem olmaz merak etmeyin :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: VR_27

    Hocam yazmadığına bakmayın olmaz öyle şey. Bir alıcı yüzünden koca parçalar çöp olmaz. 10 yıl önceki MX Performans ta bile vardı Unify problem olmaz merak etmeyin :)
    Bana da çok mantıksız geldi aslında, teşekkürler cevap için alıp deneyeyim. :)
  • Arkadaşlar logitech g900 chaos spectrum model mousem bozuldu, şehir dışındaydım 20 gün kullanmadım, sarjı bitmiş tekrar sarj edemiyorum..

    Kabloyu taktığıda dııııııııııı diye sabit bir ses geliyor içindeki pil kısmı ısınıyor, yardımcı olabilecek var mı logitech yardımcı olmuyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bmw. -- 13 Kasım 2019; 20:53:53 >
  • Arkadaşlar F710 Wireless Gamepad'im var. Yaklaşık 3 senedir kullanmıyordum kendisini geçen hafta yeni bilgisayar aldığımdan dolayı yerinden çıkardım. Siyah kauçuğumsu olan yerleri yapış yapış ıslak mendil ve hafif nemli deterjanlı bezle silmeme rağmen geçmedi. Nasıl bir temizlik yöntemi uygulamalıyım?
  • ben de geçen ay aynı sorunu yaşadım hocam. garantim yoktu ancak yine de iletişime geçtim logitech ile. serin ve kuru yerde tutmama rağmen böyle oldu üstelik. ilk önce pilleriniz aktı diye böyle olmuştur dediler. oranın detaylı fotoğrafını gönderince de biz ilgilenmiyoruz yerel satıcı ile iletişime geçin dediler. bir çözüm yolu bulursanız benle de paylaşın hocam lütfen.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mrb beyler, Logitech sitesinde üyelik açtım ve 2 ürünümü kaydettim lakin ürünlerimi göremiyorum. Eskiden hesap bölümünde ne varsa görüyorduk şimdi site yenilenince karışmış her şey. Nerden bakıyoruz?


    Edit: Buldum, PC'den bakınca Profiles bölümünde görülüyor Mobilden bakınca gözükmüyordu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Reiskonen -- 17 Kasım 2019; 18:47:46 >
  • 2 yıl önce Amazon.co.uk yada de adresinden G910 aldım fakat çift tıklama laneti durduk yere başladı git gide yayılıyor veba gibi garantisi de bitti 2 yıl oldu malum. Logitech'e yazdım temizleyin diyor sanki yapmadık Daha ne yapabilirim bilmiyorum git gide yayılıyor tavsiyelere açığım.
  • JuelzII kullanıcısına yanıt
    hocam biraz zor bir işlem ama switch değiştirmek kesin çözüm bildiğim kadarıyla.
  • Silinsin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cevik001981 -- 21 Ocak 2020; 23:40:10 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bu gaming hub yazılımı niye bu kadar sorunlu arkadaş. eski gaming software tıkır tıkır çalışıyordu. kaldırıp eski yazılımı kurdum.
  • JuelzII kullanıcısına yanıt
    Switchleri tek tek isopropil alkol yada kolonya ve kulak çubukları ile temizlemeyi deneyebilirsiniz garantisi yok tabi geçeceğinin.

    Bir de klavye ayarlarında çift tıklama süresi girebilirsiniz. Bu aynı tuşa basılı tuttuğunuzda birden fazla algılama yapılmasının önüne geçer. Ancak double register oluyorsa (tuşa basılı tutmak değil de iki kere ayrı ayrı basılmış gibi) bu durumda bu da bir işe yaramaz.
  • Y-ZiyA kullanıcısına yanıt
    Mesela i tuşuna basıyorum iii oluyor canımı sıkan o :D Hiç basmasa klavye değiştirebilirim direkt.
  • Her ne kadar önlem almaya çalışsak da suistimallerin önüne bir yere kadar geçebildik. Suistimaller o kadar arttı ki artık Logitech Global yardımcı olmuyor. Kimden aldıysanız onlarla görüşün diyor ve geçiyor. Çok kötü oldu gerçekten. Bu kadar güzel hizmetten geri kalacağız bundan sonrası için. Çok bile dayandı adamlar. Diyecek bir şey yok.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • VR_27 kullanıcısına yanıt
    ben bu durumla ilgili hem konuya mesaj yazmıştım, hem de forum yönetimi ile iletişime geçmiştim. açıkçası terslediler beni bunu dile getirdiğim için. gelinen durum maalesef ortada...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Omara

    ben bu durumla ilgili hem konuya mesaj yazmıştım, hem de forum yönetimi ile iletişime geçmiştim. açıkçası terslediler beni bunu dile getirdiğim için. gelinen durum maalesef ortada...
    Hocam sormak istedigim bir soru var media marketten g815 klavye aldım lakin bazı yerlerde alanlara tr ürün gönderilmiş sahibindendeki ikinci ellerdede tr var tuş olarak acaba ben logiteci arasam tr tuşları yollarmı bana...
  • VR_27 kullanıcısına yanıt
    Önce kendi ürünlerini düzeltsinler. Aldığım 10 dan fazla ürünün hepsi, istisnasız hepsi 2-3 sene içinde bozuldu. Sadece Türkiye'de değil başka ülkelerde de uluslararası destek kalmış. Baş edemediler tabi bu kadar sık bozulan ürünlerle.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hobar -- 10 Mart 2020; 0:2:49 >
  • Elimde G900 var. Şarjı 1 saatte bitiyor. Ne yapacağım?
  • f710 gamepadim çekmecede erimiş arkadaşlar. buna uygun kılıf var mıdır acaba hiç gören oldu mu?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • G29 ile beraber G Pro Klavye ve G Pro Wireless mouse kullanmaktaydım ve düne kadar sorunum yoktu.
    Bir anda Logitech G Hub yazılımı açılmaz oldu.
    Dolayısı ile mouse hassasiyeti vs ayarlayamaz haldeyim.
    Programı kaldırıp yeniden kurduğumda ise bilgisayarın donmasına sebep oluyor ve restart atmadan kendine gelmiyor.
    Böyle olunca da kurulum tamamlanamamaış olduğu için yine başa dönmüş oluyorum.
    Aynı şikayette bulunanlar da gelen bir güncellemeden kaynaklı olduğunu yazmışlar.
    özüm konusunda yardımcı olabilir misiniz?
  • Beyler müşteri hizmetlerini yakın zamanda arayıpta sesi gitmeyen bir kişi var mı, 1 defa sorunsuz konuştuktan sonra tekrar aynı telden arıyorum ancak karsadkının sesi gelmesine rağmen benim sesim gitmiyor. Başka telden arıyorum yine ilk aramada sorun yok ancak sonrakilerde yine sesim gitmiyor ssanki mikrofon bozuk gibi.
    Başka numaralarda hiçbir problem yaşamıyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi elano68 -- 10 Nisan 2020; 18:17:30 >
  • 
Sayfa: önceki 3536373839
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.