Şimdi Ara

LOGITECH DESTEK KONUSU (38. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
834
Cevap
60
Favori
45.855
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3637383940
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • spencermila S kullanıcısına yanıt
    Bu konuyla ilgili bir gelişme var mı? Bu klavyeyi sıfır almak istediğimiz her yerde İngilizce olarak satıldığını görüyoruz ama bahsettiğiniz gibi ikinci elde TR klavyeler var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Al PaC

    Bu konuyla ilgili bir gelişme var mı? Bu klavyeyi sıfır almak istediğimiz her yerde İngilizce olarak satıldığını görüyoruz ama bahsettiğiniz gibi ikinci elde TR klavyeler var.
    bende g815 var ama ingilizce almak istersen sata bilirim türkiyeden alınma ben g915 aldım oda ingilizce ama kablosuz oldugu icin kullanıyorum türkce olayına gelirsek bir ara herhalde türkce gelmiş alanlarda ozaman türkceye denk gelmiş ben aldıgımda türkce yoktu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Al PaC

    Bu konuyla ilgili bir gelişme var mı? Bu klavyeyi sıfır almak istediğimiz her yerde İngilizce olarak satıldığını görüyoruz ama bahsettiğiniz gibi ikinci elde TR klavyeler var.
    Hocam sen anlarsın bir klavye kablolu bir şekilde pc takınca neden sapıtır yazarken vb siliyor kendi kendine bazı istemsiz haraketler yapıyor
  • @spencermila

    Vallahi ben klavyeyi bayadır takip ediyorum, hiç TR tuş dizilimi ile satan bir yere denk gelemedim. 2.Eldeki o ilanları görünce şaşırdım. Ben özellikle TR istiyorum sağolun :)

    Kablosuz bir klavyeyi mi kabloyla bağlıyorsunuz? Genel olarak o sorun, klavyenizdeki kısım çıkarılabilir değilse, kasanın önündeki portlara takıyorsanız anakartın kendi USB girişlerine takarak deneyin. Anakarta taktığınızda da sorun oluyorsa çakışma (diğer usb cihazlarla) yapıyor olabilir. Öte yandan klavyede tuş basık kalmış da olabilir, fiziksel olmasa da klavye o şekilde algılıyor olabilir. Yazılımsal bir problem olabilir. Benim aklıma gelenler bu şekilde.
  • Benim klavyemin ç tuşunun basış hissiyatında bir gariplik var. Diğer tuşlara göre, biraz daha zor basılıyor, basınç uygulayarak basabiliyorum. Bunun sebebi nedir?
  • şu talepler kısmından açtığımız zamazingoya 1 haftadır cevap vermediler ingilizce yazmıştım türkçe mi yazmam gerekiyordu yoksa bunlar ingilizce mi bilmiyor
  • spencermila S kullanıcısına yanıt
    G915 klavye arıyorum ben de. Yok us layout beni bozmaz zaten ama satan yok. Sen memnun musun klavyeden

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hakkikarahan

    G915 klavye arıyorum ben de. Yok us layout beni bozmaz zaten ama satan yok. Sen memnun musun klavyeden
    ben menunum amacım bu kllavye ile oyun oynamak degil uzun yazılarımı ve gündelik işlerimi hallediyorum g815 sattım bunuda bir altı ay kadar kullanırım bir üstü cıkarsa alırım sahibindende bulamazsın üc ilan vardı birisi 1700 idi 2100 cıkarmış 1800 lük izmir ilanıda sahte ilan satıcı ückagıtcı bizzat kendim biliyorum icerigi bende kalsın onunla olanın ücüncü ilan ise beşiktaşta idi 1150 ye ben aldım dahada bu fiyata imkansız bulunmaz...
  • spencermila S kullanıcısına yanıt
    bişey biliyorsan söyle kardeşim niye sende kalsın?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hakkikarahan

    bişey biliyorsan söyle kardeşim niye sende kalsın?
    o satıcı beni dolandırmaya kalktı ondan almayın zaten şebeke gibiler yaşıda kücük tek secenek kalıyor oda pahalı satıyor...
  • G915 olmazsa 815 almak istiyorum ama türkçe olarak. Hiç bu konuda bilgi alan oldumu? Garantiden değişim yapanlara turkce klavye gelmiş. Satan yer varmıdır?
  • g413 klavyemin bazı tuşları çift basıyor, garantisi bitti yardımcı olurlar mı ?
  • Batmanlı Betmen kullanıcısına yanıt
    sanmıyorum olcaklarını bende de g410 var benim tuşlar da çift basıyor.
    internette wd40 ile temizleyen de var alkol ile de. hangisi mantıklı acaba birini denicem artık dayanılmıyor.
  • Mânâlùx Râpérâ M kullanıcısına yanıt
    Kaçıncı mekanik klavyem bu, normale döneceğim artık.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Batmanlı Betmen kullanıcısına yanıt
    Benim G810'a yardımcı olmadılar. Açtım kompresör ve saf alkolle temizledim çift basma düzelmedi. O kadar paraya aldığım klavyeyi çöpe attım.
  • Batmanlı Betmen kullanıcısına yanıt
    romer g switchlerde sorun vaar forumlarda falan herkes şikayet ediyor. çevremde kim varsa söylüyorum sakın almayın şu switche sahip klavyelerden diye.
  • Bu saatten sonra logitech bir ürün alınmaz. Eskiden müşteri hizmetleri en iyi firmalardan biri olduğu için bazı tiplerin bunu suistimal etmesinden dolayı adamlar prosedürleri iyice katılaştırdılar ve olan dürüst, iyi niyetli kullanıcılarına oluyor. Yurtdışında da aynı şeylerden şikayetçi insanlar, bozulan mouseu değiştirmek için önce elindeki mouseu kırarken videoya çekmeni falan istiyorlar. Eskiden müşteri memnuniyeti kapsamında garantisi bitmiş ürünleri bile değiştirirken artık ne haliniz varsa görün diyorlar. Benim de klavyemin 1-2 tuşu durup dururken kırıldı ve daha önce birçok kişiye sorgusuz sualsiz yeni tuş takımının gönderildiğini okuyunca ben de iletişime geçtim ama takmadılar bile. Mouseları zaten çift tık manyağı eninde sonunda bozuluyor. Klavyeleri de cherry mx switchler harici vasat. Ofis kullanımına yönelik ürünleri dışında G serisi ekipmanları cidden overrated.




  • 2 gündür destek ile yazışıyoruz. Benden seri no vs birlikte vaka numarası istedi, Case NO nerde yazar bilemedim hangisi oluyor hocalar?
  • Reiskonen kullanıcısına yanıt
    ticket açtıysanız onun no'su olabilir belki hocam. case no'nun ürünle alakalı bir şey olduğunu sanmıyorum.
  • sroad kullanıcısına yanıt
    Bende öyle düşünmüştüm hocam lakin ticket no'su 7 hane case no ise 8 haneliymiş internetteki fotolara bakılırsa. Öyle olsa vaka numarası diye değil bilet no olarak yazarlardı diye düşünüyorum.

    Neyse ticket numarasını yazayım bakalım eğer yanlışsa konuyu kapatırlar en kötü.
  • 
Sayfa: önceki 3637383940
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.