Şimdi Ara

LOGITECH DESTEK KONUSU (31. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
834
Cevap
60
Favori
45.855
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2930313233
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar benim g810 klavyem çift tıklama sorununa sahip. Bundan 5 ay kadar önce yazmıştım 1ay sonra geri dönmüşler görmedim, sorunu ara ara tekrarladığı içinde daha yazmamıştım. Birkaç gündür sorun daha ileri seviyede olmaya başladı 7-8 tuş çift tıklama basmama sorununa sahip mail falan attım çok yavaş geri dönüyorlar o yüzden aradım sorunu anlattım. Ürünü 27.12.2016 da almama rağmen ve 2 yıl dolmadan bana garantisinin bittiğini söyledi ve eğer ki bitmediğini düşünüyorsanız faturayı yollayın dediler. Bende zaten faturayı mail ile yolladığımı ve hala garantisinin olduğunu ve 5 ay öncede yazdığımı söyledim. Sonra ise faturanın kontrol edileceğini sorunu ilgili birime ulaştırdığını söyleyip adres bilgilerimi ve telefon numaramı doğruladı. Olayı logitech globala da inglizce olarak ilettim fatura herşeyi zaten kayıtlı sistemde. Bundan sonraki süreçler nasıl olur sizce çünkü garantiside az kaldı çok geç cevap veriyorlar bilginiz varmıdır ?




  • Hocam boşuna beklemişsiniz. İlk sayfadaki numarayı arayın. Durumu anlatın hemen çözüme kavuşturlar bekletmezler. Daha fazla da beklemeyin boşuna

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam cep numarasını aradım ve bu konuşma döndü ev telefonum olmadığı için diğer numarayı arayamıyorum.
  • İkisi de aynı numara hocam. Bağlandıkları yer aynı. Hafta içi tekrar arayıp durumu sorun. Şikayetinizin arttığını belirtin. Çözüme ulaşır hocam

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teşekkürler hocam burada benim anlamadığım ürünü hepsiburada dan aldım fatura kesim tarihi 2yıl geçmemesine rağmen nasıl garantisi bitti diyebiliyorlar ?
  • Arkadaşlar amazon.comdan (us) logitech bazı ürünlerini aldım
    Klavye G910 orion spark
    Mouse g502 proteus spectrum
    Kulaklık 1 g633
    Kulaklık 2 g430
    Wepcam c310

    Bu ürünlerin hepsini amazon.com dan aldım.türkiyede garantileri yokmu ? İleride bir sıkıntı çekersek logitech usa ilemi iletişime geçeceğiz?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Beyler bir saattir bir makro yapmaya çalışıyorum ama beceremedim. G6 ya bastığımda sürekli CTRL ye basıyormuş gibi olmalı(basıp çekme değil) ve bir daha bastığımda komutu iptal etmeli. böyle bir şeyi nasıl yaparım?
  • Hocam bu sabah logitechten mesaj geldi ddeğğişim onaylandı diye.Yeni ürünün kargoya hazırlandığını ve kargo takip numarasını en kısa zamanda ulaştıracaklarını söylemişler şuan çok mutlu oldum.
  • Hayırlı olsun hocam :) Gözünüz aydın

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Pm attım hocam.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Pm attım hocam.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: saintroyo

    g910 orion spectrum için Türkçe tuş takımı yok değil mi arkadaşlar? hiç mail atan oldu mu? ben demin attım bakalım ne olacak diye?

    seviyorum klavyeyi ama şu Türkçe tuşlar yüzünden alışamadım bir türlü.
    Dönüş yaptılar mı hocam aynı dert bende de var ayrıca sol ctrl tuşumum bacakları kırıldı kullanamıyorum.
  • Verdiler hocam. Destek vermiyoruz diye. O modelde Türkçe tuş takımı yokmuş ne yazık ki.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yeni klavye 3 saat önce elime ulaştı. Süreç boyunca çok ilgiliydiler teşekkür ediyorum burdan logiteche
  • Logitech farelerinde kullanılan Omron D2FC-F-7N switchler inanılmaz kalitesiz ya da ben şanssızım, 2016 Şubat'ta Amazon'dan G303 satın almıştım, 5 ay sonra hardcore oyuncu olmamama rağmen sol tuş rastgele çift tıklamaya ve bazen de hiç algılamamaya başladı. Bu olay ara ara olduğu için garanti vs için yazma gereği duymadım ve bir süre sonra nasıl oldu bilmiyorum kendiliğinden düzeldi. Bu yıl Kasım gibi tekrar başladı bu sefer tıklayıp sürükleme vs de yapamamaya başladım tamamen öldü sol tuş. Logitech.tr'ye tamirinin mümkün olup olmadığını sordum (ücret karşılığında sordum çünkü 2 yılı geçti alalı) ama bana saçma bir otomatik e-posta attılar yazılımı tekrar kurup farklı usb girişte denememi vs söyleyen.

    İlginç gerçekten! 40-50$'a fare satıyorsun ben en azından 4-5 yıl sorunsuz kullanmayı düşünürken 1 yıl içinde fare bozulmaya başlıyor, içine gidip 20 centlik Çin üretimi Omron switch koyuyorsun bari 50M ömrü olandan koy. Benim zaten 20milyon kere tıklamamın imkanı yok yeri geldi şehirdışına çıktım haftalarca kullanmadım, dediğim gibi hardcore bir oyuncu da değilim.

    Japon üretimi Omron'ların daha dayanıklı olduğu yazıyor Reditte vs. En çok kullanılan birimin bu kadar dandik olması düşündürücü, aklıma planlı eskitme geliyor. Sinir bozucu bir durum ve de bunu öğrenmeden önce G403 siparişi verdim, G403'ün içinde de aynı Çin üretim Omron D2FC-F-7N 20M ömürlü switchler varmış, iptal de edemedim siparişi çünkü kargoya verilmek üzere. Amazon.de ve Amazon.com yorumlarını okudum g403'ün ve birçok kişinin bu farede de aynı sorunu yaşadığını, birkaç ay içinde sol switch'in bozulduğunu okudum, hatta değişim alıp yeni farenin de 1 yıl içinde bozulduğunu yazanlar da var.

    G303'ün tasarımı oldukça özgündü ve elime çok iyi oturuyordu üzüldüm :(

    Evet, belki de hatalıyım ilk sorun çıktığında ulaşmalıydım değişim için vs ama sorun tamamen düzeldiği için yazmamıştım. Logitech TR de bir işe yaramıyor sanırım, otomatik mesaj atıyor botları sadece.

    Şuan nasıl bir şey yapabilirim, ne önerirsiniz?




  • Ciclista kullanıcısına yanıt
    Hocam yıllardır Logitech in pek çok üst segment mouseu nu kullanırım. İstisnasız hepsinde yaşadım bunu. Mx Performance tan tutun G900 e kadar... Size pm atıyorum.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ciclista kullanıcısına yanıt
    www.hepsiburada.com
    SteelSeries Rival 310 Oyuncu Mouse Fiyatı - Taksit Seçenekleri
    https://www.hepsiburada.com/steelseries-rival-310-oyuncu-mouse-p-HBV000007FJZ3?magaza=Adeks%20Store
  • Az önce bu konuyu görüp Logitech'in uluslararası destek telefon numarasını aradım, Türkçe konuşan bir bayan baya bir yardımcı oldu ve geçtiğimiz hafta satın aldığım İngilizce tuş takımlı G413 klavyenin Türkçe tuşlarının verdiğim adrese ücretsiz gönderilmesi amacıyla kayıt oluşturdu. Bakalım artık kargonun gelmesini bekleyeceğim. Ana konuda Türkçe tuş desteği alan ürünler arasına G413'ü de ekleyebilirsiniz.
  • Father Torque kullanıcısına yanıt
    Sağolun bilgilendirme için hocam ekliyorum

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Logitech'in destek kalitesi gerçekten de üst düzeymiş. 4 gün önce tuş takımı talebinde bulundum, anında onaylandı ve dün Hollanda'dan kargoya verilmiş, epostayla kargo takip numarası da göndermişler ve 1 saat kadar önce kargom İstanbul'a inmiş bile. Gün içinde teslimat öngörülüyor UPS sitesinde. Daha önce de Noctua sağolsunlar ücretsiz AM4 ayapı göndermişti CPU soğutucum için ama kargo takip no olmadan gönderilmişti ve ülkeye giriş yaptığı an PTT'ye verilmiş, toplamda teslim edilmesi 1 ayı bulmuştu. Yanlış anlaşılmasın Noctua'yı eleştirmiyorum kesinlikle, sonuçta garantisi biteli yıllar olmuş belki de üretimi bile bitmiş bir ürün için ücretsiz parça gönderdiler. Yine de kargoda ucuza kaçmamasıyla bir kez daha takdir ettim Logitech'i.

    Edit: Ve az önce kargom da geldi. Ben sadece Türkçe tuşlar gelir diye bekliyordum ki komple tüm tuş setini göndermişler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Father Torque -- 28 Aralık 2018; 15:10:8 >




  • 
Sayfa: önceki 2930313233
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.