Şimdi Ara

LOGITECH DESTEK KONUSU (41. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
834
Cevap
60
Favori
45.855
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3839404142
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • merhaba arkadaşlar.

    g710+ blue switch klavyem var ve komple tuş takımna ihtiyacım var.


    nereden temin edebilirim bilgisi olan varmı?

    elinde g710 veya g710 + blue veya brown farketmez arızalı vs klavyesi olan varsa satın alabilirim.

  • bir kaç arkadaşa forum üzerinden mesaj attım.

    Elinde eski kullanmadığı veya arızalı g710 klavyesi olan varsa lütfen benimle iletişime geçsin.

    sadece tuş takımına ihtiyacım var.

    Eğer talep edilirse ücretini de ödeyebilirim.

    Zahmet edip geri dönüş sağlayacak olan arkadaşlara şimdiden sonsuz teşekkürler.

  • selamlar,

    logitech g pro superlight mouse sahibiyim şuan mouse da çift tıklama sorunu var. Vatan bilgisayardan aldım garantisi devam ediyor.

    garanti için logitech destekle mi iletyişime geçmem daha iyi olur yoksa vatan bilgisayara gitmem mi daha iyi olur?


    birde çıft tıklama sorunu olan mouselarda nasıl bir işlem yapılıyor?

  • Logitech 3D Extreme PRO model joysticki servise göndermek istiyom ama adres için Logitech'e ulaşamıyom... Nasıl ulacaz bunlara?

  • Daimon88 kullanıcısına yanıt

    penta bilgisayarı aramanız gerekiyor. türkiye için logitech yetkili servisi penta bilgisayar.

  • sroad kullanıcısına yanıt

    Teşekkür ederim hocam

  • Daimon88 kullanıcısına yanıt
    hiç tr ile uğraşma logitech sitesine girip ticket at

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • rica ederim. genelde doğrudan değişim yapıyorlar.


    @4Yankee bir farkı yok hocam aynı şekilde penta'da da değişim yapıyorlar. garanti kapsamında çift tıklayan fare gönderdiğimde hep değişim aldım doğrudan. eğer garanti bittiyse ticket atınca da yardımcı olmuyorlar sadece indirim kodu tanımladılar bana.

  • 4Yankee 4 kullanıcısına yanıt

    Joystickin garantisi bitti çoktan...

  • Daimon88 kullanıcısına yanıt

    garantisi bittiyse şansınızı ticket açıp yurt dışı ile deneyin, tutarsa değiştirirler herhalde tutmazsa ve tamir ettirecekseniz yine pentaya yollamanız gerekecek.


    ben garantisi 3-4 ay falan geçmiş mouse için canlı chate yazdım yardımcı olmadılar, hatta değişimden gelen üründü dedim ki bu ürün 1 yıl içinde bozuluyor bu 2. ürün aynı şekilde 1 yılda bozuldu. sadece bunu duyduğumuza üzüldük yeni ürünler için geliştirmeler üzerinde çalışıyoruz falan deyip %20 indirim kodu verdiler.

  • sroad kullanıcısına yanıt

    hocam penta ürünü ne kadar sürede değiştiriyor? kulaklık gönderdim perşembe ve hala bekliyorum 


    not : rma kapsamında değişecek, logitech ile görüştüm

  • benim ürünün değişim onayı çıkıp yeni ürünün elime ulaşma süreci ortalama 10-15 gün sürmüştü diye hatırlıyorum. öyle 1 ay falan gibi çok uzun bir süreç olmadı hiç. 2 kere farklı model fare değişimi gerçekleştirdim garanti kapsamında ikisinde de aşağı yukarı aynı sürede sorunsuz halloldu. hatta bir ürünün aynı modelinden yoktu bir üst model yolladılar.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sroad -- 18 Nisan 2022; 3:34:56 >
  • Merhaba,


    Temizlik sırasında Logitech G710+ klavyemin NumPad kısmındaki Enter tuşunu kaybettim. Logitech ile iletişime geçtim fakat ellerinde ürünün yedek parçası olmadığını söylediler. Burada gördüğüm kadarı ile çok kişi ingilizce klavye alıp sonradan Logitech firmasından yeni tuş takımı almış. Elinde tuş takımı olup Enter tuşunu satmak yada vermek isteyen var ise benimle iletişime geçer ise çok sevinirim.

  • sroad kullanıcısına yanıt

    Değişim onaylandıktan sonra 2 gün için de kargoya verdiler ertesi gün TR ye geldi ama 1-2 hafta Gümrükte beklediği oldu.

    Gümrük işi olmasa 2 günde gelirdi.

  • TulparHAN kullanıcısına yanıt

    aynen değişim onaylanma süreci dahil söylemiştim ben. yurt dışından gelmedi benim hatırladığım kadarıyla, o yüzden gümrükte bekleme sorunu vs yaşamadım.

  • Mx master 3s türkiyeye ne zaman gelir bilgisi olan var mı ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Logitech Hepsiburada sitesinde Hepsiburada'nın kendisinin sattığı ürünün faturasını kabul etmiyor


    Defalarca talep oluşturdum her seferinde fatura geçersiz dediler ne yapmalıyım?

  • grikurtccc G kullanıcısına yanıt

    kabul etmeme sebepleri nedir? muhtemelen tüketici haklarına gitmeniz gerekecek.

  • Merhaba,

    Logitech G513 Carbon modelini yaklaşlık 2-3 yıldır severek kullanıyorum.

    Bir kaç tuşun pinleri kırıldığı için yazı yazarken veya oyun oynarken parmağım tuşlara geldiğinde yerinden çıkıyor. Yerine oturmama sorunu var.

    Garanti bu durumu kapsıyor mu kapsamıyor mu bilmiyorum fakat bu tuşları ve tuşların oturduğu yerleri değiştirmem gerekiyor.

    internette kırılan pinler için şöyle bir yöntem buldum:

    youtube.com/watch?v=oK_GgU_APmc


    Fakat bu temizliği yaptıkta sonra bana yeni tuşlar lazım olacak. Kutusunda her tuşun yedeği yok malesef. Tuş takımını temin edebileceğim bildiğiniz bir yer var mı?

    Daily Tech Tussleyoutube
    In this video we look at a few broken legs of keycaps on mechanical Logitech G810 gaming keyboard. To make use of the keyboard new keycaps can be bought but you have to remove the broken ones stuck in the switches first, and that's exactly what we achieve in this video. If you know a better and simpler method, why not share it with us in the comment section below?
    https://www.youtube.com/watch?v=oK_GgU_APmc




  • Sanal Dilenci S kullanıcısına yanıt

    nokta şekilde patex yapıştırıcıyı koyup yapıştırın sonra kuruduktan sonra yavaş yavaş zorlaya zorlaya çıkartın pinler hep yapışmış olacak hem de tuş pinle yapışmış olacak.

  • 
Sayfa: önceki 3839404142
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.