Şimdi Ara

Logitech ve Penta Teknolojinin Sorumsuzluğu !!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
1.166
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar Logitech G213 klavyemin garantisi bittikten sonra tuşlar yerinden sallanmaya ve tepki vermemeye başladı (planlı eskitme) Oyun oynarken bir anda W,A,S,D,E,F tuşları çalışmamaya başladı.


    Sorun ile ilgili bilgi almak için Logitech Müşteri Desteğiyle iletişime geçtim.Klavyenin faturası olmadığı için yardımcı olamayacaklarını söylediler.Yetkili servis olan Penta Teknoloji ile görüştüm onlarda fatura olmadan tamir yapamayız dediler.


    Her iki tarafa da ürünün Garanti belgesinin elimde olduğunu söyledim.Tüketici kanununa göre Faturanın, garanti belgesi yerine geçmediğini Garanti belgesi ve seri numarası ile işlem yapılabileceğini söyledim.


    1 haftalık uğraşım sonucunda her iki tarafta ücretli tamiri dahi kabul etmiyorlar neymiş faturası yokmuş.O zaman garanti belgesi ve ürün seri numarası ne halta yarıyor dedim.


    Ben telefonumu servise verdiğimde sadece faturasız şekilde sadece seri numarasına bakıp tamir ediyolar ki doğru olan da bu.


    Tüketici Hakem Heyetine vermeden önce buraya da yazayım dedim.Logitech marka ne aldıysam elimde patladı.Bundan sonra tövbe.








  • aldığınız yerden elektronik fatura isteyebilirsiniz  

  • quote:

    Orijinalden alıntı: wearesorryserver

    aldığınız yerden elektronik fatura isteyebilirsiniz  

    Hediye geldiği için nerden alındığını bilmiyorum.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.