Şimdi Ara

lpg ısıtıcısı ve faydaları (easy starter) (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
168
Cevap
0
Favori
15.058
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pavel usta

    quote:

    Orijinalden alıntı: t.hadimli

    quote:

    Orijinalden alıntı: pavel usta

    quote:

    Orijinalden alıntı: mscsi

    Merhaba arkadaşlar, ürünle ilgili fiyat ve montaj yeri konusunda üretici firma ile görüşürseniz daha iyi yönlendirilirsiniz. Ürün hakkında sağlıklı bilgiler vermek isterim, bu nedenle denemelerim bitene kadar bir şey yazmamam sanırım daha doğru olacak.

    sayın mscsi.bir kaç sorumu cevaplarsanız,memnun olurum.ısı,termostat ile kontrol altında dediniz.arabanın mı,yoksa sistemin termostat kontrolu altında mı,- 5 derecede gelen gaz ,o kadar hızlı mı ısınıyor ki regülatör,motor suyu dahi ısınmadan 25/30 dereceyi regülatörden okuyabiliyor ?.regülatörün içindeki su,- 5 dereceden hemen nasıl yükseliyor?,su hiç devir daim olmuyor mu ?,- 40 derecedeki gazı devamlı ısıttığınız gibi de regülatör suyunu da ısıtmanız lazım geliyor ?,bu da nasıl sağlanıyor ?,bu demek ki,kontak anahtarını açtığımız andan itibaren regülatör sıcaklığı 25/30 derece sıcaklığa erişmiş oluyor,bütün bu ısıl haraketleri nasıl ölçüyorsunuz ?,şu anda bunların cevabını alırsam memnun olurum.çalışmalarınızda başarılar.saygılarımla.

    Sayın pavel usta istemeden de olsa sayın mscsi' ye sorduğunuz sorulara benim cevap vermem gerektiğini düşündüm, sonuçta mscsi aracına ürünü takan ve gözlemlerini aktaran bir arkadaşımız ve bırakalım da kullanımına ilişkin gelişmeleri aktarsın, ürün ile ilgili sorularınıza ben cevap vereyim isterseniz. Ayrıca bu soruların sizden gelmesine de şaşırdım.
    EASY STARTER daha önce de belirttiğim gibi kendi ısı ayarına göre termostat kontrolüne sahiptir, yaklaşık 90-100 derece aralığında çalışır, aracın termostatı ile bir bağlantısı yoktur.
    Lpg nin bulunduğu kap içerisinde, yaklaşık ortam sıcaklığında olduğunu ancak kullanım esnasında sıcaklığının ortam sıcaklığından 3-5 derece daha düştüğünü eminim siz de biliyorsunuz bu neden le ortam sıcaklığı -40 derecelere yakın olan bölgelerde lpg nin ısısı sizin belirttiğiniz değerlerde olacaktır. Ülkemizde bu sıcaklıkları pek görmediğimiz için EASY STARTER ilk 60 ila 90 sn içerisinde ortam sıcaklığına da bağlı olarak 70 -80- derece ısıya ulaşır, bu süre sonunda araç lpg ile çalışmaya başladığı zaman EASY STARTER in içerisinden geçen lpg ısısı rahatlıkla minimum 35-40 dereceye ulaşmış olur, geçen bu süre de motor suyundaki artış da reğülatör ısısının bir miktar artmasını sağlar ve bu sayede istenilen ısıya ulaşmış lpg motora aktarılır. Her zaman sorularınıza cevap vermekten onur duyarım görüşmek üzere, saygılarımla.

    sayın t. hadimli.merakımı mazur görün.lütfen bana ne olur kızmayın.-40 derece LPG ısısı olarak ifade ettim.gözünüzden kaçtı galiba.ıstanbul'da-5,erzurum'da -25/30 olduğu zaman motor su sıcaklığı 60/90 saniye içerisinde hemen 30 dereceye gelir mi ?.b.sayardan regülatör sıcaklığını,bazı markalarda da enjektör sıcaklığını okumak mümkün oluyor.aynı zamanda araç ısısını da görmek imkanı var.motor belli bir ısıya geldiği zaman EASY STARTER muhakkak ki fayda sağlayacak,benim sorum,ilk çalıştığı zaman lpg ısı ayarı da 30 derecede ayarlı iken ne olacağı.60/90 saniye içindeki olacak olan durumu merak ettim sadece.+ 5 derecede çok faydalı olacak,onda şüphem yok.büyün sorun - 05/15/ 25/35 derecelerde ne olacağı ?.işlerinizde başarılar dilerim.saygılarımla.

    Sayın Pavel usta easy starter içerisinden geçen lpg yi ısıtır, regülatör ısı ayarı 60-90 sn arasında lpg ye geçecek şekilde ayarlanır veya ısı ayarını çok daha düşük ayarlayıp zaman olarak da ayarlanabilir, bu arada-40 derece LPG ısısı olarak ifade ettiğinizin farkındayım ama bende bir önceki yazımda ancak ortam sıcaklığının - 40 derece olduğu zaman lpg nin de - 40 derece olacağını anlatmaya çalıştım, ortam sıcaklığı bu ısılara düştüğü zaman aracın yeterince ısınması ve lpg ile düzgün çalışması dahi düşünülemez ancak lpg nin ısıtılarak verilmesi sayesinde UKRAYNA ve RUSYA gibi ülkelerde bile olumlu sonuçlar alarak ürün göndermeye başladık, bu kadar soğuk havalarda zaman biraz daha artabilir, ancak bu durum daha fazla tasarruf edilmesini de sağlayacaktır, saygılarımla




  • quote:

    Orijinalden alıntı: stranger0609

    Tekrar Merhaba sayın t.hadimli aracıma LPG uygulatmanın arifesindeyim, ancak asıl niyetim veya bana mantıklı gelen LPi olduğu için bu hafta sonu Kıbrıs ta yapılacak BRC toplantısında konu hakında bir gelişme olup olmadığı hususunun netleşmesini bekliyorum. Eğer mantıklı bir gelişme olmaz ise LPG konusunu değerlendireceğim. Kısa mesafeli kullanımım fazla olduğu için de ürününüze ihtiyacım olacak ya da bu ürün olmaz ise LPG kiti taktırmak çok mantıklı olmayacak. Size sorum şu; aşağıda alıntı da yaptığım mesajda bir BRC bayisinin ürününüzü test etmek istediğini ve de bu amaçla sizden test için bir ürün talep ettiğini ancak cevap alamadığını belirtmiş, böyle tarafsız bir test ürününüzün tanıtımı açısından size de faydalı olmaz mı? Ya da tarafsız yapılan test sonuçlarınız var mı? Teşekkürler.

    quote:

    Orijinalden alıntı: ozenclerotogaz
    quote:

    Orijinalden alıntı: icon33
    Lpg ısıtıcısı hakkında BRC yetkilileri ne düşünüyor acaba? 180 tl verip taktırmaya gerek var mıdır? Genelde kısa mesafelerde araç kullanılınca motor yeterince sıcaklığa gelmeden varacağımız yere varmış oluyoruz.
    quote:

    Orijinalden alıntı: mscsi
    Ben ürünü aldım, iş yoğunluğundan ancak cumartesi günü montaj yaptırabildim. 3 günlük kullanım neticesinde yerli bir ürünün başarısını görmek benim için sevindirici, ayrıca ürünün geliştiricisi Tayfun beyi kutluyorum.
    Vakit bulursam daha fazla detayı (klavye mühendisi yorumları gelebileceği için) teknik verilerle paylaşacağım, ECU'lardan alınan log ve grafik v.s.'lerle.
    Ebadını merak edenler için monte edilmiş hali :
     lpg ısıtıcısı ve faydaları (easy starter)


    http://forum.donanimhaber.com/m_55781362/mpage_2/tm.htm

    Bu sistemi test etmek için üreticisinden bir kaç ay önce numune istedik fakat geri dönüş yapılmadı.Şuan için bu ürün hakkında bir şey söyleyemeyeceğim fakat sisteme sonradan entegre edilen hiç bir parçayı şuan için tavsiye etmiyoruz. Selamlar...



    Diye sormuştum ama.




  • Gün içi motor sıcakken kontak kapanıp tekrar açıldığında bir kaç saniye içinde gaza geçiyor. Cihazın montajı sonrasında acaba gaza geçmek için her çalıştırmada yine de 60-90 sn beklemek mi gerekecek?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: icon33

    Gün içi motor sıcakken kontak kapanıp tekrar açıldığında bir kaç saniye içinde gaza geçiyor. Cihazın montajı sonrasında acaba gaza geçmek için her çalıştırmada yine de 60-90 sn beklemek mi gerekecek?

    Sizde mi montaj yaptırdınız?
  • Hocam tebrikler,

    Son derece faydalı bir iş yapmışsınız.

    Benim bir sorum var.

    Sizin cihazdan çıkan ısınmış LPG nin basıncı, ısıtıcıdan regülatöre giden sıvı lpg borusuna ne kadarlık extra yük yapar (mevcut tesisat kaldırırmı, erken yıpranırmı vs ?).

    Ha pardon birde nerden alabiliriz bunu ?
  • sayın Delifisek.Tux EASY STARTER takılmış olması aracın üzerindeki sisteme herhangi bir zararı söz konusu değildir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: icon33

    Gün içi motor sıcakken kontak kapanıp tekrar açıldığında bir kaç saniye içinde gaza geçiyor. Cihazın montajı sonrasında acaba gaza geçmek için her çalıştırmada yine de 60-90 sn beklemek mi gerekecek?

    Gün içi kullanımda motor sıcak iken tekrar 60-90 sn beklemeyecek.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: stranger0609

    Tekrar Merhaba sayın t.hadimli aracıma LPG uygulatmanın arifesindeyim, ancak asıl niyetim veya bana mantıklı gelen LPi olduğu için bu hafta sonu Kıbrıs ta yapılacak BRC toplantısında konu hakında bir gelişme olup olmadığı hususunun netleşmesini bekliyorum. Eğer mantıklı bir gelişme olmaz ise LPG konusunu değerlendireceğim. Kısa mesafeli kullanımım fazla olduğu için de ürününüze ihtiyacım olacak ya da bu ürün olmaz ise LPG kiti taktırmak çok mantıklı olmayacak. Size sorum şu; aşağıda alıntı da yaptığım mesajda bir BRC bayisinin ürününüzü test etmek istediğini ve de bu amaçla sizden test için bir ürün talep ettiğini ancak cevap alamadığını belirtmiş, böyle tarafsız bir test ürününüzün tanıtımı açısından size de faydalı olmaz mı? Ya da tarafsız yapılan test sonuçlarınız var mı? Teşekkürler.

    quote:

    Orijinalden alıntı: ozenclerotogaz
    quote:

    Orijinalden alıntı: icon33
    Lpg ısıtıcısı hakkında BRC yetkilileri ne düşünüyor acaba? 180 tl verip taktırmaya gerek var mıdır? Genelde kısa mesafelerde araç kullanılınca motor yeterince sıcaklığa gelmeden varacağımız yere varmış oluyoruz.
    quote:

    Orijinalden alıntı: mscsi
    Ben ürünü aldım, iş yoğunluğundan ancak cumartesi günü montaj yaptırabildim. 3 günlük kullanım neticesinde yerli bir ürünün başarısını görmek benim için sevindirici, ayrıca ürünün geliştiricisi Tayfun beyi kutluyorum.
    Vakit bulursam daha fazla detayı (klavye mühendisi yorumları gelebileceği için) teknik verilerle paylaşacağım, ECU'lardan alınan log ve grafik v.s.'lerle.
    Ebadını merak edenler için monte edilmiş hali :
     lpg ısıtıcısı ve faydaları (easy starter)


    http://forum.donanimhaber.com/m_55781362/mpage_2/tm.htm

    Bu sistemi test etmek için üreticisinden bir kaç ay önce numune istedik fakat geri dönüş yapılmadı.Şuan için bu ürün hakkında bir şey söyleyemeyeceğim fakat sisteme sonradan entegre edilen hiç bir parçayı şuan için tavsiye etmiyoruz. Selamlar...



    ISRARLA CEVAP VERMEDİĞİNİZE GÖRE KENDİ YORUMUMUZU MU YAPMALIYIZ?




  • Hocam kusura bakmayın, lakin ben biraz daha detaylı bir yanıt bekliyorum...

    Sisteminize bir kusur bulmaya çalıştığım yok, ayrıca bu cihazın normal şartlarda da yakıt tasarrufu sağlayacağını düşünüyorum özellikle karbüratörlü araçlar için. Bu yüzden önce kendi aracımda takıp deneyeceğim.

    Lakin akılma takılan bir husus var.

    Normal LPG borusu -20 derece için tasarlanmış, sizin cihaz sıvı lpg ısısını 50 dece civarına getiriyor. Buda borudaki basıncı misli ile arttırıyor, mühendis olmadığım için hesaplama yapıp, oluşan basıncın borunun tolerası dahilinde olup olmadığını bilmiyorum.

    Yurt dışında takip ettiğim bazı forumlarda, kendi likit enjeksiyon sistemlerini yapmaya çalışanlara, konuya hakim mühendislerden basıncın çok yükseleceği bu yüzden çok dikkatli olunması gerektiği ve yüksek basınca dayanıklı materyal kullanımı konusunda çok şiddetli uyarılar vardı...

    Özetle, +50 derecede LPG basıncı şu olur, bizim standart bakır boruların limiti şudur, merak etmeyiniz gibisinden bir yanıt çok daha faydalı olacağı kanaatindeyim...

    Ha eğer olası bir prüz çıkma ihtimali varsa da, daha başından çözelim.

    Tekrardan hayırlı olsun der, başarılarınızın devamını dilerim...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: akustika

    quote:

    Orijinalden alıntı: icon33

    Gün içi motor sıcakken kontak kapanıp tekrar açıldığında bir kaç saniye içinde gaza geçiyor. Cihazın montajı sonrasında acaba gaza geçmek için her çalıştırmada yine de 60-90 sn beklemek mi gerekecek?

    Sizde mi montaj yaptırdınız?

    Henüz taktırmadım. Düşünüyorum. Aklımda soru işaretleri var. Yeri geldikçe aklıma gelenleri soruyorum. Bence ürünün yaygınlaşması için detaylı bir sıkça sorulanlar dosyası oluşturulmalı ayrıca foruma katkı sağlayan diğer lpg firmalarına da ürünü gönderip onların da desteğini ve olumlu yorumlarını almak gerekir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Delifisek.Tux

    Hocam kusura bakmayın, lakin ben biraz daha detaylı bir yanıt bekliyorum...

    Sisteminize bir kusur bulmaya çalıştığım yok, ayrıca bu cihazın normal şartlarda da yakıt tasarrufu sağlayacağını düşünüyorum özellikle karbüratörlü araçlar için. Bu yüzden önce kendi aracımda takıp deneyeceğim.

    Lakin akılma takılan bir husus var.

    Normal LPG borusu -20 derece için tasarlanmış, sizin cihaz sıvı lpg ısısını 50 dece civarına getiriyor. Buda borudaki basıncı misli ile arttırıyor, mühendis olmadığım için hesaplama yapıp, oluşan basıncın borunun tolerası dahilinde olup olmadığını bilmiyorum.

    Yurt dışında takip ettiğim bazı forumlarda, kendi likit enjeksiyon sistemlerini yapmaya çalışanlara, konuya hakim mühendislerden basıncın çok yükseleceği bu yüzden çok dikkatli olunması gerektiği ve yüksek basınca dayanıklı materyal kullanımı konusunda çok şiddetli uyarılar vardı...

    Özetle, +50 derecede LPG basıncı şu olur, bizim standart bakır boruların limiti şudur, merak etmeyiniz gibisinden bir yanıt çok daha faydalı olacağı kanaatindeyim...

    Ha eğer olası bir prüz çıkma ihtimali varsa da, daha başından çözelim.

    Tekrardan hayırlı olsun der, başarılarınızın devamını dilerim...



    Değerli arkadaşım lpg tankından regülatöre gelen boru 6 veya 8 mm bakır borudur ve basınç dayanımı oluşabilecek basıncın çok üzerindedir, EASY STARTER yaklaşık 90 derece de çalışmaktadır, motorun rölantide uzun süre çalışmasında bu sistem olmaksızın da regülatör ısısı 90 derece civarlarına ulaşır, bu nedenle herhangi bir risk söz konusu değildir, EASY STARTER in içerisindeki boru ise çelik çekme ve 300 bar üzeri, yani ulaşılabilecek basıncın en az 10 misli dayanım a sahiptir.
    Likit enjeksiyon sisteminde pompa kullanıldığı için basınç öok daha fazla olur ve çelik çekme boru kullanılır, ancak şu anda yaygın kullanılan sistemlerde basınç lpg tankında oluşacak basınca eş değerdir ve regülatör veya EASY STARTER nedeni ile bakır boruda oluşan basınç tank içerisine itilmiş ve basınç eşitlenmiş olur, kaldı ki araç çalıştığı lpg kullanılmakta olduğu için basınç oluşmaz, kullanılmadığı zaman ise valfler lpg gelişini kapatır, içeride boruda kalan lpg nin basıncı ise boru nun dayanım noktasının çok altındadır. İlginize teşekkür ederim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: t.hadimli

    ..... lpg tankından regülatöre gelen boru 6 veya 8 mm bakır borudur ve basınç dayanımı oluşabilecek basıncın çok üzerindedir, EASY STARTER yaklaşık 90 derece de çalışmaktadır, motorun rölantide uzun süre çalışmasında bu sistem olmaksızın da regülatör ısısı 90 derece civarlarına ulaşır, bu nedenle herhangi bir risk söz konusu değildir, EASY STARTER in içerisindeki boru ise çelik çekme ve 300 bar üzeri, yani ulaşılabilecek basıncın en az 10 misli dayanım a sahiptir.
    Likit enjeksiyon sisteminde pompa kullanıldığı için basınç öok daha fazla olur ve çelik çekme boru kullanılır, ancak şu anda yaygın kullanılan sistemlerde basınç lpg tankında oluşacak basınca eş değerdir ve regülatör veya EASY STARTER nedeni ile bakır boruda oluşan basınç tank içerisine itilmiş ve basınç eşitlenmiş olur, kaldı ki araç çalıştığı lpg kullanılmakta olduğu için basınç oluşmaz, kullanılmadığı zaman ise valfler lpg gelişini kapatır, içeride boruda kalan lpg nin basıncı ise boru nun dayanım noktasının çok altındadır. İlginize teşekkür ederim

    Yaptığınız çalışmalar için öncelikle teşekkür.
    Yalnız farklı bir konuya değineceğim.
    Isı ile sıcaklık birbirinden farklı şeylerdir.
    Isının birimi kalori, sıcaklığın ki C,F,K v.s.


    quote:

    Orijinalden alıntı: t.hadimli

    .....regülatör ısısı 90 derece civarlarına ulaşır, bu nedenle herhangi bir risk söz konusu değildir, EASY STARTER in içerisindeki boru ise çelik çekme ve 300 bar üzeri, yani ulaşılabilecek basıncın en az 10 misli dayanım a sahiptir....


    Teşekkürler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: engin_er_26

    quote:

    Orijinalden alıntı: ....ŞAFAK OTOGAZ....

    quote:

    Orijinalden alıntı: doenitz

    nedir ne değildir fiyatı nedir hangi marka kitlerle uyumludu

    Her kite uyumlu aslında markayla çok bağlantısı yok. Buharlaştırıcıdan önce takılıyor likit olan lpgyi buharlaştırıçıdan önce gaz fazına geçiriyor. sabahları 1 dakika sürüyor gaza geçmesi.

    ustam zaten araç benzinde de çalışsa 1 dakika sonra lpg.ye geçiyor. bunun 30 saniyesini mecburen olduğu yerde rolantide çalıştırıyoruz malum yağın içeride her yere dolaşması açısından şart.

    elektirikle çalışan bu sistemi taktıktan sonra ortaya çıkabilecek en büyük sorun ise araç sürekli lpg ile çalışacağından benzin hortumları kuruyup çatlayacak ve araca alınan yada deposunda kalan benzin bu çatlaklardan motor veya eksoz manifolduna damlaması neticesinde de yangın çıkacaktır.

    bir çok lpg.li araçta da yangın çıkmasının sebebi lpg. değil benzindir buna sebebte çatlayan benzin hortumlarıdır.

    bu aracımdan önceki lada samara aracımda başıma geldi eğer erken fark etmeseydim şimdi o aracım yanmış olacaktı.

    sayın engin_er_26.bu konuda size katılıyorum.montajda kullanılan benzin hortumları yeterli kalitede olmadığı için sık sık kontrol gerekiyor.bilemiyorum,eğer anadolunun soğuk yerlerinde bulundu iseniz,sabahın erken saatlerinde-05.00 - 09.00 arası aracın kapısını bile açmak çok zor.kapı kilidi donmuş,kapı fitilleri yapışmış oluyor.marş bile motoru zor çeviriyor.benim sorum:+5 derece ve üstü değil, 0 , - 30 derece arasında olan yerler.lpg,benzine göre zaten geç tutuşuyor,hele soğukta lpg'de direkt çalıştıranlar (yanlış olmasına rağmen) araçlarının geç çalıştığını veya regülatörün beyazlaşıp donduğunu,dolayısı ile araçların,lpg gazı çözülme fazında olduğundan araca gelen benzinle beraber çok zengin yakıt olduğundan ya çalışmadığını veya çok zor çalıştığını biliyorlar.bu - derece soğuklarda regülatörden marşa basarken devamlı soğuk su geçmekte,dolayısı ile ısıtılmaya çalışılan lpg yakıtını da soğutmaya devam edecektir.zaten mesele burada.eğer,bu soğuklarda lpg yakıtı + 30 derecede motor içine gidebilecekse (çünkü regülatördeki ısı sensörünün de bu ısıyı algılaması ve sistemin devreye girmesi) sorun sağlıklı bir şekilde çözülmüş olacaktır.sakın yanlış anlaşılmasın.sayın t.hadimli beyin EASY STARTER sisteminin fayda sağlayacağını biliyorum.benim anlamak istediğim - dereceler.üst derecelerde zaten artı fayda sağlayacak.saygılarımla.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pavel usta -- 21 Şubat 2012; 19:15:56 >




  • Tayfun Bey,

    Bu ürünün kullanım ömrü ne kadar zamadır?
    Yanlış hatırlamıyorsam ürünün ısı sağlanayan düzeneği rezistans olarak değil de kimyasal olarak ısı üsretiyor demiştiniz.
    Eğer kimyasal bir madde ise bu maddenin kullanım ömrü var mıdır?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akustika


    Tayfun Bey,

    Bu ürünün kullanım ömrü ne kadar zamadır?
    Yanlış hatırlamıyorsam ürünün ısı sağlanayan düzeneği rezistans olarak değil de kimyasal olarak ısı üsretiyor demiştiniz.
    Eğer kimyasal bir madde ise bu maddenin kullanım ömrü var mıdır?


    slm. yaklaşık bir senedir ürünü test ediyoruz ve defalarca değişik ortam sıcaklıklarında araç da 10 sene çalışacak gibi ısıtılıp soğutulmak şartı ile testleri yapıldı. biz iki sene bire bir değiştirme garantisi veriyoruz. İyi günler dilerim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mscsi

    Merhaba arkadaşlar, ürünle ilgili fiyat ve montaj yeri konusunda üretici firma ile görüşürseniz daha iyi yönlendirilirsiniz. Ürün hakkında sağlıklı bilgiler vermek isterim, bu nedenle denemelerim bitene kadar bir şey yazmamam sanırım daha doğru olacak.

    Sayın mscsi

    Ürün hakkındaki deneyimlerinizi ve yorumlarınız rica edelim. Her ne kadar bahar geliyor ve havalar ısınıyor olsada yine kış gelecek ve LPG sarfiyatımız ve benzin giderimiz artacaktır.

    Bu arada Sayın t.hadimli da üniversite veya tüv gibi kurumlara ürününü test ettirip rapor aldıysa bizlerle paylaşması yerinde olacaktır. Bu şekilde bilimsel olarakta ürünün verimliliği hakkında tüketiciler bilgi sahibi olmuş olacaklardır.




  • Merhaba, ürünle ilgili ilk görüşlerim sabit. Geçiş ısısını düşürmeseniz bile ilk geçişteki hafif vuruntuyu önlüyor, dip gazda kesik devirlenme sorunu olmuyor. Bu da gaz ısınana kadar ki sarfiyatımızın düştüğü anlamına geliyor, bunun haricinde vuruntu olmadığı için krank miline ve yataklara faydalı.

    İlk mesajımda yazdığım detaylı bilgiyi malesef şu sıralar veremeyeceğim, zira LPG ECU'su ihtiyacım olan datalara ait PID'leri benzin ECU'sundan aldığı için bu bilgilere LPG sistemi devredeyken ulaşamıyorum. Olayı sadece bahar/kış olarak düşünmeyin, devrede olduğu sürece özellikle yoğun gaz akışının olduğu durumlarda (yüksek sürat, uzun süreli tırmanma v.b.) olumlu neticeler alınabilir (teorik olarak). İnşallah pratiğinide yakın zamanda bir arkadaşımızın aracında deneyeceğiz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mscsi

    Merhaba, ürünle ilgili ilk görüşlerim sabit. Geçiş ısısını düşürmeseniz bile ilk geçişteki hafif vuruntuyu önlüyor, dip gazda kesik devirlenme sorunu olmuyor. Bu da gaz ısınana kadar ki sarfiyatımızın düştüğü anlamına geliyor, bunun haricinde vuruntu olmadığı için krank miline ve yataklara faydalı.

    İlk mesajımda yazdığım detaylı bilgiyi malesef şu sıralar veremeyeceğim, zira LPG ECU'su ihtiyacım olan datalara ait PID'leri benzin ECU'sundan aldığı için bu bilgilere LPG sistemi devredeyken ulaşamıyorum. Olayı sadece bahar/kış olarak düşünmeyin, devrede olduğu sürece özellikle yoğun gaz akışının olduğu durumlarda (yüksek sürat, uzun süreli tırmanma v.b.) olumlu neticeler alınabilir (teorik olarak). İnşallah pratiğinide yakın zamanda bir arkadaşımızın aracında deneyeceğiz.

    Benim sık kullandığım otomatik cdx olan aracımda yüksek devirde benzine geçme, kesiklik veya performans düşüklüğü olmuyor bu bakımdan sorunum yok . Fakat bu LPG kitimin kaliteli (P r i n s) olmasından kaynaklanıyor olabilir.
    Bu ürünün kış aylarında daha faydalı olabileceğini düşünüyorum. Bu anlamda araç normal ısısına ulaşıncaya kadar olan kısmın faydası % 5 bile olsa iyi olacağını düşünüyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mscsi

    Merhaba, ürünle ilgili ilk görüşlerim sabit. Geçiş ısısını düşürmeseniz bile ilk geçişteki hafif vuruntuyu önlüyor, dip gazda kesik devirlenme sorunu olmuyor. Bu da gaz ısınana kadar ki sarfiyatımızın düştüğü anlamına geliyor, bunun haricinde vuruntu olmadığı için krank miline ve yataklara faydalı.

    İlk mesajımda yazdığım detaylı bilgiyi malesef şu sıralar veremeyeceğim, zira LPG ECU'su ihtiyacım olan datalara ait PID'leri benzin ECU'sundan aldığı için bu bilgilere LPG sistemi devredeyken ulaşamıyorum. Olayı sadece bahar/kış olarak düşünmeyin, devrede olduğu sürece özellikle yoğun gaz akışının olduğu durumlarda (yüksek sürat, uzun süreli tırmanma v.b.) olumlu neticeler alınabilir (teorik olarak). İnşallah pratiğinide yakın zamanda bir arkadaşımızın aracında deneyeceğiz.

    Konuyla ilgili paylaşımlarınızı bekliyorum..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: muratezcan

    quote:

    Orijinalden alıntı: mscsi

    Merhaba, ürünle ilgili ilk görüşlerim sabit. Geçiş ısısını düşürmeseniz bile ilk geçişteki hafif vuruntuyu önlüyor, dip gazda kesik devirlenme sorunu olmuyor. Bu da gaz ısınana kadar ki sarfiyatımızın düştüğü anlamına geliyor, bunun haricinde vuruntu olmadığı için krank miline ve yataklara faydalı.

    İlk mesajımda yazdığım detaylı bilgiyi malesef şu sıralar veremeyeceğim, zira LPG ECU'su ihtiyacım olan datalara ait PID'leri benzin ECU'sundan aldığı için bu bilgilere LPG sistemi devredeyken ulaşamıyorum. Olayı sadece bahar/kış olarak düşünmeyin, devrede olduğu sürece özellikle yoğun gaz akışının olduğu durumlarda (yüksek sürat, uzun süreli tırmanma v.b.) olumlu neticeler alınabilir (teorik olarak). İnşallah pratiğinide yakın zamanda bir arkadaşımızın aracında deneyeceğiz.

    Benim sık kullandığım otomatik cdx olan aracımda yüksek devirde benzine geçme, kesiklik veya performans düşüklüğü olmuyor bu bakımdan sorunum yok . Fakat bu LPG kitimin kaliteli (P r i n s) olmasından kaynaklanıyor olabilir.
    Bu ürünün kış aylarında daha faydalı olabileceğini düşünüyorum. Bu anlamda araç normal ısısına ulaşıncaya kadar olan kısmın faydası % 5 bile olsa iyi olacağını düşünüyorum.


    Merhaba, yaşanan durum sadece gaza ilk geçişte olan bir durum, motor teknolojileri çok farklı olduğundan kitle kıyaslamak doğru olmaz, kaldı ki kullandığım sistem prins'ten ecu ve regülatör olarak daha tatminkar.




  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.