Herkese selamlar, Özellikle İstanbul'da, E-5 veya TEM otoyolunda trafik saatlerinde dikkatimi çekiyor. Şoförlerimizin çoğu öndeki araç ile inanılmaz bir boşluk bırakıyor araya. Sorsanız cevap bellidir: "Zaten trafik akmıyor, ilerlesem ne olacak?" Yahu insaf. Biraz düşünün, Allah akıl vermiş. Herkes o kadar boşluk bıraksa trafik Tekirdağ'a, İzmit'e uzanır. Bencil olmayalım şu trafikte. Telefonlarla oynamayı bırakalım da önümüzdeki araçlara bakalım. Sadece önünüzdeki araca değil, lütfen 2 önünüzdeki aracı da kontrol edin ki ani fren de yapmaktan kaçının, kaza riskiniz düşsün ve aynı zamanda manuel vites kullanıyorsanız vitesinizi de erkenden ayarlarsınız. Başkası uyuşukluk yapıyor diye, herkes uyuşukluk yapacak diye bir kural yok. Farkındalık oluşmadığı sürece nesiller boyu devam eder bu. İstanbul'a havadan da yol yapsalar trafik sorunu bitmez. En azından biz üstümüze düşeni yapalım, elimizden geldiğince rahatlatalım. Ekleme: Kısaca özetleyeyim, demek ki detaylı anlatınca anlaşılmıyor. Halkımız okuduğunu anlamıyor çünkü. Arkadaşlar, öndeki araç hareket ettiği zaman sizde hareket edin VE lütfen gereğinden fazla mesafe bırakmayın. Öyle bir mesafe bırakanlar var ki, iki araç arasına yerleşim yeri kurulur. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi IslakFasulye -- 27 Ocak 2021; 0:34:35 > |
Lütfen Trafikte Öndeki Araç İle Aranızda Uzun Mesafe Bırakmayın!
-
-
Ondan sonra arkadan çarpan bir dengesiz yüzünden bizde gidip öndekine çarpalım, gelsin kol gibi servis faturaları. Takip mesafesi önemli, özellikle sizin söylediğiniz şey yanlış.Çünkü dip dibe gittiğin zaman öndeki fren yapınca sen daha fazla fren yapmak zorundasın senin arkandaki kişi ise neredeyse duracak kadar yavaşlamak zorunda bu domino etkisi gibi birşey.Oysa takip mesafesi olsa mesafe ile hız tolere edilebilir aşırı yavaşlamaya hatta durmaya gerek kalmazdı.Yani sizin önerdiğiniz şey asıl trafiği oluşturan.
-
Umarım troll konudur. Yoksa konu sahibinin acilen tespit edilip ehliyetinin iptali gerekir. Yanlışı bu kadar içten ve özgüvenli savunan birini görmemiştim. -
tamam
-
Sanıyorum konu sahibi kendisini tam olarak ifade edememiş.
Dur kalklı çok sıkışık trafikte, özellikle tek veya çift kavrama yarı otomatik şanzımanı olanlar, ısınma, yıpranma vb. durumlar nedeniyle hareket etmek için önlerinde belli bir mesafe açılmasını bekliyorlar. Bu sürüş şartları bu şanzımanlar için çok zararlı.
Keza daha az olsa da debriyaja basmaktan, sol ayağından başlayıp sol bacağına uzanan ağrılar nedeniyle böyle davranan manuel araç sürücüleri de var.
Benim, mesajından anladığım bu. Yoksa, 100 ile giderken önündeki aracın dibine girip, hayatları tehlikeye atmak isteyenin, aklından şüphe etmek gerekir.
-
Konu sahibi bence de çok ağır trafikten bahsediyor ve haklı, başlık beni de yanılttı, konuyu okuyunca neden bahsedildiğini anladım. Zaten berbat durumdaki trafik bir de bu uyuşuklar yüzünden iyice uzuyor, dur kalk sayısı boşuna artıyor. Önündeki araba 50 metre ilerlemiş, vatandaş whatsappta mesaj yazıyor.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rst78 -- 26 Ocak 2021; 11:23:12 > -
Dur kalkı azaltır bence. Trafikli kısımda dönecek olanların gecikmesine sebep olur.
Bence takip mesafesi bırakılmalı. Böyle olunca trafik daha akıcı oluyor. Bizim asıl sıkıntımız kilit noktalarında yaşanıyor. Kaza olmuş, 3 şerit tek şeride düşmüş mesela. O bölge fena kilitleniyor. 3 şerit 5 şeride çıkıyor, kimisi emniyet şeridine giriyor, kimisi araya dalıyor. Herkes birbirinin önüne geçmeye çalışıyor. O bölgeye 3 şeritli ve arada boşluklu gelinse dakikada 100 araba değil belki 140-150 araba geçebilir.
-
Evet sağdan soldan gelip sıranın ucuna kaynak yapmaya çalışanlar da normalde belki yavaş yavaş akacak yolu mahvediyor.
-
Bu adami dinlemeyin siz siz olun onunuzdek ile sadece seyir halindeyken degil isiklarda beklerken de mesafe birakin. Dangalagin biri gelip arkadan vurdugunda siz de onunuzdeki araca girmeyin. -
e5 de bir araçlık boş yer bırakınca yan şeritteki maganda direk önünüze atlıyor zaten
-
-
quote:
Orijinalden alıntı: rst78Konu sahibi bence de çok ağır trafikten bahsediyor ve haklı, başlık beni de yanılttı, konuyu okuyunca neden bahsedildiğini anladım. Zaten berbat durumdaki trafik bir de bu uyuşuklar yüzünden iyice uzuyor, dur kalk sayısı boşuna artıyor. Önündeki araba 50 metre ilerlemiş, vatandaş whatsappta mesaj yazıyor.
Dur kalk sayısı artmaz aksine azalır tabi eğer mesafe bırakırsanız
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi War Rock -- 26 Ocak 2021; 11:40:6 >
-
Yavaş akan trafikte evet haklısınız. Benim bahsettiğim zaten dur kalk formatına girmiş trafikte önündeki araba yürümüşken telefonla vs. oyalanıp bekleme süresini iyice uzatanlar. Önündeki arabayla 50 metre açılmış, telefonla oynuyor vs.
Arada makul bir miktar mesafe bırakıp sabit ve düşük hızda gitmek en güzeli, çünkü aradaki mesafe kapanana kadar önde duran trafik bir daha hareketlenebiliyor, dur kalk yapmaya gerek kalmıyor. Ağır vasıta sürücüleri genelde uyguluyor bunu.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rst78 -- 26 Ocak 2021; 12:59:47 > -
Ya bizim millet gerçekten adam olmaz ben bunu anladım.
Okuduğunu bile anlamayan bir millet olmuşuz..
Ey gençler! Kaçın kurtarın kendinizi, umut yok bu ülkede artık.
Adam diyor ki, "Takip mesafesi bırakın!"
Be hey arkadaş! Ben takip mesafesi bırakmayın mı dedim? Sence ben takip mesafesinin kötü bir şey olduğundan mı bahsettim?
UYUŞUKLUK YAPMAYIN DİYORUM!
Önündeki araç boğaz köprüsünü geçmiş, Zincirlikuyu'ya gelirken; sen arabanda hala Acıbadem'de Whatsapp'tan arkadaşlarına mesaj yazıyor oluyorsun!
Tekrar ediyorum, Allah akıl vermiş. Önce şu aklı kullanın, ondan sonra eyleme geçin.
Cem Yılmaz'ın sözleri geldi aklıma: "İnsan hayrete düşüyor, o toynaklarla o tuşlara nasıl basabildi diye?" -
quote:
Orijinalden alıntı: IslakFasulye
Ya bizim millet gerçekten adam olmaz ben bunu anladım.
Okuduğunu bile anlamayan bir millet olmuşuz..
Ey gençler! Kaçın kurtarın kendinizi, umut yok bu ülkede artık.
Adam diyor ki, "Takip mesafesi bırakın!"
Be hey arkadaş! Ben takip mesafesi bırakmayın mı dedim? Sence ben takip mesafesinin kötü bir şey olduğundan mı bahsettim?
UYUŞUKLUK YAPMAYIN DİYORUM!
Önündeki araç boğaz köprüsünü geçmiş, Zincirlikuyu'ya gelirken; sen arabanda hala Acıbadem'de Whatsapp'tan arkadaşlarına mesaj yazıyor oluyorsun!
Tekrar ediyorum, Allah akıl vermiş. Önce şu aklı kullanın, ondan sonra eyleme geçin.
Cem Yılmaz'ın sözleri geldi aklıma: "İnsan hayrete düşüyor, o toynaklarla o tuşlara nasıl basabildi diye?"Akıl kullanmak mı ? Ülkenin yarısından çok şey istiyorsunuz
-
Duran trafikte ilerlemezseniz bir de kornaya basarlar bu tipler. Duygularıma tercüman olan o video geliyor o halde.
-
17 yıllık şoförüm 17 kere kornaya basmamışımdır.
Sen önce aklını çalıştır, "bu trafiği elimden geldiğince nasıl rahatlatırım" diye düşün. Sonra başkalarını eleştir.
-
Ayni sey sol serit dolu zaten deyip bos konvoy yapanlar icin de gecerli. Adam selektor atmiyor hepsi 70-80 ile gidiyor en sol seritte.
Yavas gitmek isteyen, uyusmus takilmak isteyen en saga gecsin ne yapiyorsa yapsin
-
quote:
Orijinalden alıntı: War RockOndan sonra arkadan çarpan bir dengesiz yüzünden bizde gidip öndekine çarpalım, gelsin kol gibi servis faturaları. Takip mesafesi önemli, özellikle sizin söylediğiniz şey yanlış.Çünkü dip dibe gittiğin zaman öndeki fren yapınca sen daha fazla fren yapmak zorundasın senin arkandaki kişi ise neredeyse duracak kadar yavaşlamak zorunda bu domino etkisi gibi birşey.Oysa takip mesafesi olsa mesafe ile hız tolere edilebilir aşırı yavaşlamaya hatta durmaya gerek kalmazdı.Yani sizin önerdiğiniz şey asıl trafiği oluşturan.
Beyefendi benim dediğim şeyi "takip mesafesi bırakmayın" olarak nasıl anladınız anlamıyorum gerçekten.
Tampon tampona yapışıp, tren yapalım demedim.
Kısaca özetleyeyim, demek ki detaylı anlatınca anlaşılmıyor. Halkımız okuduğunu anlamıyor çünkü.
Arkadaşlar, öndeki araç hareket ettiği zaman sizde hareket edin VE lütfen gereğinden fazla mesafe bırakmayın.
Öyle bir mesafe bırakanlar var ki, iki araç arasına yerleşim yeri kurulur.
-
quote:
Orijinalden alıntı: IslakFasulyeBeyefendi benim dediğim şeyi "takip mesafesi bırakmayın" olarak nasıl anladınız anlamıyorum gerçekten.
Tampon tampona yapışıp, tren yapalım demedim.
Kısaca özetleyeyim, demek ki detaylı anlatınca anlaşılmıyor. Halkımız okuduğunu anlamıyor çünkü.
Arkadaşlar, öndeki araç hareket ettiği zaman sizde hareket edin VE lütfen gereğinden fazla mesafe bırakmayın.
Öyle bir mesafe bırakanlar var ki, iki araç arasına yerleşim yeri kurulur.
Alıntıları Gösteröndeki araç hareket edince bende hareket ettim diyelim , 1 metre sonra araç önümde yeniden durdu ve yeniden ilerledi.Bu şekilde elli kere dur kalk mı yapacağım ? Saçma bence.Yakıt israfı ayrıca.
Ondan sonra arkadan çarpan bir dengesiz yüzünden bizde gidip öndekine çarpalım, gelsin kol gibi servis faturaları. Takip mesafesi önemli, özellikle sizin söylediğiniz şey yanlış.Çünkü dip dibe gittiğin zaman öndeki fren yapınca sen daha fazla fren yapmak zorundasın senin arkandaki kişi ise neredeyse duracak kadar yavaşlamak zorunda bu domino etkisi gibi birşey.Oysa takip mesafesi olsa mesafe ile hız tolere edilebilir aşırı yavaşlamaya hatta durmaya gerek kalmazdı.Yani sizin önerdiğiniz şey asıl trafiği oluşturan. |
Umarım troll konudur. Yoksa konu sahibinin acilen tespit edilip ehliyetinin iptali gerekir. Yanlışı bu kadar içten ve özgüvenli savunan birini görmemiştim.
|
rst78 demiş ki; Mesajı Yerinde Gör
Dur kalk sayısı artmaz aksine azalır tabi eğer mesafe bırakırsanız |
Sanıyorum konu sahibi kendisini tam olarak ifade edememiş. Dur kalklı çok sıkışık trafikte, özellikle tek veya çift kavrama yarı otomatik şanzımanı olanlar, ısınma, yıpranma vb. durumlar nedeniyle hareket etmek için önlerinde belli bir mesafe açılmasını bekliyorlar. Bu sürüş şartları bu şanzımanlar için çok zararlı. Keza daha az olsa da debriyaja basmaktan, sol ayağından başlayıp sol bacağına uzanan ağrılar nedeniyle böyle davranan manuel araç sürücüleri de var. Benim, mesajından anladığım bu. Yoksa, 100 ile giderken önündeki aracın dibine girip, hayatları tehlikeye atmak isteyenin, aklından şüphe etmek gerekir. |
Benzer içerikler
- braxis balata yorum
- kırmızı ışıkta otomatik vitesi boşa almak
- golf 1.5 etsi yakıt tüketimi
- x tronic ne demek
- kare plaka yasak mı
- hyundai verna
- mercedes eqb 250 yorum
- seat ateca 2024 fiyat listesi
- en iyi suv 2024
- opel mokka 2024 fiyat listesi
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X