arkadaslar dun tipomun motoruna bakarken bu hava fıltresının borusundan motorun alt tarafına ayrılan bır tane daha boru var daha ınce onun motora gıren yerınde yırtık vardı burası ne ıse yarıyor bılen varmı bırde ben burayı bantladım yırtık dıye bu seferde aracı calıstırınca aku ısaret lambası hafıf kızarık gostermeye basladı aracım 98 tipo slx i.e bu boruyla bır ılgısı varmı bu aku lambasının
quote:
Orijinalden alıntı: kemal1112
arkadaslar dun tipomun motoruna bakarken bu hava fıltresının borusundan motorun alt tarafına ayrılan bır tane daha boru var daha ınce onun motora gıren yerınde yırtık vardı burası ne ıse yarıyor bılen varmı bırde ben burayı bantladım yırtık dıye bu seferde aracı calıstırınca aku ısaret lambası hafıf kızarık gostermeye basladı aracım 98 tipo slx i.e bu boruyla bır ılgısı varmı bu aku lambasının
O hortum krank havalandırma hortumudur. Şarj problemi ile alakası yoktur.
Şarj problemini tespit etmek için en basit şekilde şu adımları izleyebilirsiniz;
Akşam karanlıkta arabayı çalıştırın.
1) Ön farları yakın gaza ayağınızı basıp çekin farların parlaklığında anormal bir değişim varsa konjektör arızasıdır.
2) Farlar rölantide düşük parlaklıkta yanıyor gaza basınca daha parlak ancak sabit bir parlaklıkta yanıyorsa kömür arızasıdır.
3) Araçtaki tüm elektrikli donanımı devreye sokun ön farlara dikkatli bir şekilde bakın göz kırpar gibi yanıyorsa diyot tablası arızasıdır.
Saygılar...
quote:
Orijinalden alıntı: alpernbugra
quote:
Orijinalden alıntı: kemal1112
arkadaslar dun tipomun motoruna bakarken bu hava fıltresının borusundan motorun alt tarafına ayrılan bır tane daha boru var daha ınce onun motora gıren yerınde yırtık vardı burası ne ıse yarıyor bılen varmı bırde ben burayı bantladım yırtık dıye bu seferde aracı calıstırınca aku ısaret lambası hafıf kızarık gostermeye basladı aracım 98 tipo slx i.e bu boruyla bır ılgısı varmı bu aku lambasının
O hortum krank havalandırma hortumudur. Şarj problemi ile alakası yoktur.
Şarj problemini tespit etmek için en basit şekilde şu adımları izleyebilirsiniz;
Akşam karanlıkta arabayı çalıştırın.
1) Ön farları yakın gaza ayağınızı basıp çekin farların parlaklığında anormal bir değişim varsa konjektör arızasıdır.
2) Farlar rölantide düşük parlaklıkta yanıyor gaza basınca daha parlak ancak sabit bir parlaklıkta yanıyorsa kömür arızasıdır.
3) Araçtaki tüm elektrikli donanımı devreye sokun ön farlara dikkatli bir şekilde bakın göz kırpar gibi yanıyorsa diyot tablası arızasıdır.
Saygılar...
CEVABIN ICIN SAGOL 1 YADA 2 AY ONCEDE BIR GECE YANMISTI YINE BOYLE AMA ERTESI GUN SONMUSTU SIMDI YINE YANDI AMA TAM YANMA DEGIL HAFIF BIR KIZARIKLIK
quote:
Orijinalden alıntı: kemal1112
quote:
Orijinalden alıntı: alpernbugra
quote:
Orijinalden alıntı: kemal1112
arkadaslar dun tipomun motoruna bakarken bu hava fıltresının borusundan motorun alt tarafına ayrılan bır tane daha boru var daha ınce onun motora gıren yerınde yırtık vardı burası ne ıse yarıyor bılen varmı bırde ben burayı bantladım yırtık dıye bu seferde aracı calıstırınca aku ısaret lambası hafıf kızarık gostermeye basladı aracım 98 tipo slx i.e bu boruyla bır ılgısı varmı bu aku lambasının
O hortum krank havalandırma hortumudur. Şarj problemi ile alakası yoktur.
Şarj problemini tespit etmek için en basit şekilde şu adımları izleyebilirsiniz;
Akşam karanlıkta arabayı çalıştırın.
1) Ön farları yakın gaza ayağınızı basıp çekin farların parlaklığında anormal bir değişim varsa konjektör arızasıdır.
2) Farlar rölantide düşük parlaklıkta yanıyor gaza basınca daha parlak ancak sabit bir parlaklıkta yanıyorsa kömür arızasıdır.
3) Araçtaki tüm elektrikli donanımı devreye sokun ön farlara dikkatli bir şekilde bakın göz kırpar gibi yanıyorsa diyot tablası arızasıdır.
Saygılar...
CEVABIN ICIN SAGOL 1 YADA 2 AY ONCEDE BIR GECE YANMISTI YINE BOYLE AMA ERTESI GUN SONMUSTU SIMDI YINE YANDI AMA TAM YANMA DEGIL HAFIF BIR KIZARIKLIK
Hafif kızarma şeklinde ise büyük ihtimalle kömür arızasıdır, ucuz bir parçadır.
quote:
Orijinalden alıntı: alpernbugra
quote:
Orijinalden alıntı: kemal1112
quote:
Orijinalden alıntı: alpernbugra
quote:
Orijinalden alıntı: kemal1112
arkadaslar dun tipomun motoruna bakarken bu hava fıltresının borusundan motorun alt tarafına ayrılan bır tane daha boru var daha ınce onun motora gıren yerınde yırtık vardı burası ne ıse yarıyor bılen varmı bırde ben burayı bantladım yırtık dıye bu seferde aracı calıstırınca aku ısaret lambası hafıf kızarık gostermeye basladı aracım 98 tipo slx i.e bu boruyla bır ılgısı varmı bu aku lambasının
O hortum krank havalandırma hortumudur. Şarj problemi ile alakası yoktur.
Şarj problemini tespit etmek için en basit şekilde şu adımları izleyebilirsiniz;
Akşam karanlıkta arabayı çalıştırın.
1) Ön farları yakın gaza ayağınızı basıp çekin farların parlaklığında anormal bir değişim varsa konjektör arızasıdır.
2) Farlar rölantide düşük parlaklıkta yanıyor gaza basınca daha parlak ancak sabit bir parlaklıkta yanıyorsa kömür arızasıdır.
3) Araçtaki tüm elektrikli donanımı devreye sokun ön farlara dikkatli bir şekilde bakın göz kırpar gibi yanıyorsa diyot tablası arızasıdır.
Saygılar...
CEVABIN ICIN SAGOL 1 YADA 2 AY ONCEDE BIR GECE YANMISTI YINE BOYLE AMA ERTESI GUN SONMUSTU SIMDI YINE YANDI AMA TAM YANMA DEGIL HAFIF BIR KIZARIKLIK
Hafif kızarma şeklinde ise büyük ihtimalle kömür arızasıdır, ucuz bir parçadır.
YINE SONERSE YINEMI ARIZALIDIR BU DEDIGIM BORUYUBANTLARKEN OLDU BU MARS DINOMOSUNUNN YANINDA OLDUGU ICIN ACABA ELIM CAK CARPTI ORADAKI KABLOLARA BU YUZDENMIKI
quote:
Orijinalden alıntı: kemal1112
quote:
Orijinalden alıntı: alpernbugra
quote:
Orijinalden alıntı: kemal1112
quote:
Orijinalden alıntı: alpernbugra
quote:
Orijinalden alıntı: kemal1112
arkadaslar dun tipomun motoruna bakarken bu hava fıltresının borusundan motorun alt tarafına ayrılan bır tane daha boru var daha ınce onun motora gıren yerınde yırtık vardı burası ne ıse yarıyor bılen varmı bırde ben burayı bantladım yırtık dıye bu seferde aracı calıstırınca aku ısaret lambası hafıf kızarık gostermeye basladı aracım 98 tipo slx i.e bu boruyla bır ılgısı varmı bu aku lambasının
O hortum krank havalandırma hortumudur. Şarj problemi ile alakası yoktur.
Şarj problemini tespit etmek için en basit şekilde şu adımları izleyebilirsiniz;
Akşam karanlıkta arabayı çalıştırın.
1) Ön farları yakın gaza ayağınızı basıp çekin farların parlaklığında anormal bir değişim varsa konjektör arızasıdır.
2) Farlar rölantide düşük parlaklıkta yanıyor gaza basınca daha parlak ancak sabit bir parlaklıkta yanıyorsa kömür arızasıdır.
3) Araçtaki tüm elektrikli donanımı devreye sokun ön farlara dikkatli bir şekilde bakın göz kırpar gibi yanıyorsa diyot tablası arızasıdır.
Saygılar...
CEVABIN ICIN SAGOL 1 YADA 2 AY ONCEDE BIR GECE YANMISTI YINE BOYLE AMA ERTESI GUN SONMUSTU SIMDI YINE YANDI AMA TAM YANMA DEGIL HAFIF BIR KIZARIKLIK
Hafif kızarma şeklinde ise büyük ihtimalle kömür arızasıdır, ucuz bir parçadır.
YINE SONERSE YINEMI ARIZALIDIR BU DEDIGIM BORUYUBANTLARKEN OLDU BU MARS DINOMOSUNUNN YANINDA OLDUGU ICIN ACABA ELIM CAK CARPTI ORADAKI KABLOLARA BU YUZDENMIKI
Alternatör üzerindeki o soket oldukça sıkıdır elinizin çarpmasından etkilenmez. Ama emin olmak için yerine iyice oturtun. Araç yaşlı ise haliyle kömürlerde eskimiştir, sizin elinizi vurmanızla pek alakalı değil. Saygılar...