Şimdi Ara

!!!MAALESEF HUKUK SÖZELE GEÇMEDİ!!!! (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
100
Cevap
0
Favori
8.108
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ZartarxiS

    Hukuğun sözele geçmesi mantıksızlık olur. Bir hukuk öğrencisi olarak söylüyorum bunu. Her ne kadar hepten sözel bir bölüm gibi gözüksede matematiksel şeylerde var içinde. Örnek olarak İktisat dersi görüyoruz. Ticaret hukukunda da işimize yarıyacak.. Sonuç olarak ülkemizin durumu ortada ve bu bölümde ki kişiler alınmasın ama sözel bölümü seçen öğrencilerimizin bir çoğu o bölümü diğerlerine göre daha basit olduğu için seçiyor.Şimdi diyeceksiniz olurmu öyle şey o kadar konu kitap ezberliyor sözel öğrencisi fakat hukuksal olayları çözümlemeye baktığımızda aynı bir matematik problemi gibidir.Karşımızda bir olay vardır elinizde de bir takım kurallar ve siz bu kurallara göre yorum yaparak sonuca ulaşmaya taraflar arasındaki anlaşmazlığı çözümlemeye çalışırsınız.Aynı bir matematik problemini çözerken işin neresinden başlıyacağımızı hangi formülleri kullanarak sonuca gideceğimizi kestirmeye çalışmak gibi.Tamam sayısal yetenekleri olmayabilir bu insanların ama azda olsa hukukta sayısal düşünmek insanın karşılaşılan hukuksal olaya farklı açılardan bakabilmesinide sağlıyor


    bence de .. böyle diyince de sözelciler salak mı yani diyolar !!




  • böyle gelmiş böyle gidecek
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Aragorn


    Matematikle mi ölçülmesi saçma kıvrımlara bakarak mı ölçülmesi saçma ?
    Allah seni sahibine bağışlasın.
    Beyninde kıvrımdan eser yok dostum.



    Sende hiçbiri yok heralde arkadaşım . Dediğimin bilimde bir açıklaması vardır yani beyinde ne kadar kıvrım varsa o kadar beyin hücresi oluşur böylece beyindeki gelişmişlik artar , kişisel anlama ve algı kapasiteleri de buna göre belirleniyor ve fark da buradan kaynaklanıyor.
    Eğer inanmıyorsan sana ilgili bir yazı gönderebilirim o da olmassa zekiyim diye kafanı gömdüğün matematik hesaplamalarından kalkıp bir doktora veyahut tıp öğrencisine sorabilirsiniz.

    Senin düşündüğün mantığa gelecek olursak sende bir eşit ağırlık öğrencisisin ve fen yapmıyorsun veyahut yapamıyorsun , madem zekisin tarihinden tut fiziğine kadar hepsini yapman gerekir ki bu bana göre yanlış bir düşüncedir beynin daha fazla çalışan yönleri olabilir sözel çalışabilir sayısal çalışabilir.

    Ama Matematiği yapamama gibi bir durum olamaz akli dengesi yerinde olan bir insan yeteri kadar çalıştığı ve temelinin sağlam olması ihtimalinde sözel zekaya sahip olup matematikte yapar hiç değilse bir yere gelecek kadar . Aynı şekilde sayısal öğrenciside tarih ve edebiyat yapabilir yorum yeteneğinin gelişmesi için yapılacaklar vardır .

    Sözel öğrencilerine salak , Sayısal öğrencilerine inek yönüyle bakılıyor eskidende EA cılar Sayısalcılar tarafından aşağılanırdı . Neden herkes sevdiği ve başarmak istediği şeyler hakkında birbirini eleştiriyor isteyen istediğini olur bir bölüm yapmak adam olmak veyahut zeki olmak demekmidir ?

    Sözel bölümün içinde bulunduğu durumu ayrıca biliyorum maalesef hiçbir zekaya sahip olmayan insanlar gelecekte it , kopukluk yapacak olan adamlar sözel bölüme gidiyor daha doğrusu gönderiliyor .

    Bu tür içinde okuma isteği olmayan adamları, adam edebiliriz diye bakmıyoruzda sözel bölüme geçtikleri için bölümü aşağılıyoruz . Ne bileyim ayrı ayrı okullar açılır açık liselerin vs vs sayısı arttırılır ama hiçbir şey yapmayan kişilerin yerinin sözel değil sınıf tekrarı olması gerekir oradada akıllanmıyorsa ağır yaptırımlar uygulanmalı.




  • Ülkemizde genç nüfus çok fazla ve üniversite sınavına giren kişi sayısı avrupadakilere oranla çok daha fazla.

    Durum böyle olunca ''başka yerlerde sözel burda niye sözel değil'' demek son derece mantıksız.

    Ayrıca hukuk niye eşit ağırlık oldu ?Bunu araştırdınız mı hiç?

    Hukuk fakultelerinin seviyelerinin düştüğünden,başarısızlıklarından dolayı olmasın ?

    Hukuk istiyorsan eşit ağırlık seçeceksin.Seçmenede gerek yok bölümün sözel ise 2010'da gir sınava ve matematik-2 yap.2009'dayız arı gibi çalışırsanız hiç olmazsa 15-20 net falan çıkarabilirsiniz.

    Öbür türlü kimse zırlamasın yok hukuk sözele geçsin falan diye


    Benimde matematiğim öyle ahım şahım değildir matematik 2 birşey bilmem ancak özel ders almaya başlayacağım haftaya köpek gibide çalışacağım umarım 22-23 net çıkarabilirim rahatça.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Asil Türk Kanı -- 19 Şubat 2009; 17:43:23 >




  • bence anket açılsın
  • hukuk isteyen gitsin ea ya niye sözele geçsin diye ağlarlar ki..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: oeste
    Matematiği iyi yapan basit sıradan tarih-coğrafya-türkçe gibi dersleri havada karada yapar bunu anlayın ve kabullenin o sözel derslerin çoğu son 1-2 ay kala güzel bir özetle ve test desteğiyle kolayca full 'e yakın yapılabilirken matematik gibi devasa ayrıntılı bir dersi o kadar kısa sürede yapabilirmisiniz ?


    Madem öyle çalış 1 ay gir öss'ye derece yap...Utandır bizi he ama beceremessende sen utan...Biraz yapıcı olun hayat o kadar kolay değil borumu bu ÖSS'ye giriyorsun 1 ayda sen anca anaokulunu kazanırsın...
  • Selam gençler. Ben hukuk öğrencisiyim. 12 mat2 neti ve 70 okul puanı ile Selçuk hukuka yerleştim. anadolu öğretmen lisesinde okumama rağmen lise1de matematik yazısından yüz üzerinden üç aldım. lise2 de matematik dersim 1 düştü. öss de sözelde türkiye 396.sı oldum ve zerre kadar sözel çalışmadım. Hala hangi mantıkla sözelcilerin çalışkan olduğundan bahsediyorsunuz 70 okul puanı ile bir gram sözel2 çalışmadan sözel2de türkiye 396.sı oldum var mı ötesi?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Ottoman_PoweR

    Sözel bir zekaya sahibim. Ama sözelde meslek alanını o kadar daralttılar ki TM okumak zorunda kaldım. Oramdan buramdan ter damlıyor matematik ya da geometri çalışırken. Başka ülkelerde böyle berbat bir sistem yürürlükte mi acaba?

    sözel zekaya herkez sahip.
  • sen öyle san
    quote:

    Orjinalden alıntı: Pea©e


    quote:

    Orjinalden alıntı: Ottoman_PoweR



    sözel zekaya herkez sahip.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ehhiste -- 16 Nisan 2009; 20:21:39 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Pea©e


    quote:

    Orjinalden alıntı: Ottoman_PoweR

    Sözel bir zekaya sahibim. Ama sözelde meslek alanını o kadar daralttılar ki TM okumak zorunda kaldım. Oramdan buramdan ter damlıyor matematik ya da geometri çalışırken. Başka ülkelerde böyle berbat bir sistem yürürlükte mi acaba?

    sözel zekaya herkez sahip.

    Herkes ve herkez konusundaki yazılış farkını bilmiyorsan sen sahip değilsin...Anlaşılan hayatında hiç kitap okumadın...

    Hangi hakla bu fikrini öne sürebilirsin; hiç dersane denemelerinde sayısallardan full çekipte sözelden birkaç net zor çıkartan adam görmedinmi? Herkesin sahip olduğunu ıspatlarmısın? Sözel yetenek=Hafıza sağlamlığı sana göre herkesin hafızası kuvvetliyse neden dış işleri politikamızda önüne gelen bizi eziyor söylermisin? Sözele ağırlık verilmediği için 7 ceddin ermenilerin uydurduğu yalan uğruna rahat görmeyecek...Eğer tarihini bilen adam olsa bunların hiçbiri olmazdı...Bu kadar yazdığım yorum fazla bile senin içinya neyse...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Pea©e


    quote:

    Orjinalden alıntı: Ottoman_PoweR

    Sözel bir zekaya sahibim. Ama sözelde meslek alanını o kadar daralttılar ki TM okumak zorunda kaldım. Oramdan buramdan ter damlıyor matematik ya da geometri çalışırken. Başka ülkelerde böyle berbat bir sistem yürürlükte mi acaba?

    sözel zekaya herkez sahip.


    yazmayı öğren ilk önce




  • Bende bir hukuk öğrencisiyim eğer hukuk sozelde olmuş olsaydı şuan devlet universitesinin herhangi bir bolumunde okuyabilirdim. Mecburen tmye girdm ve aldığım puanla ancak doğu akdeniz universitesinde paralı okuyorum
  • Eskiden hukuk sözel bölümdeydi zaten bizim ülkemiz (ilginçlikler ülkesi) sözel öğrencilerini beğenmediği için bölümü ea aldılar akıllara şu soru geliyor hukukçu sayısal problemmi çözecek HAYIR o zaman neden ea'da cevabı basit sözel öğrencileri üniversitelerde istemiyorlar o zaman insanın aklına şu soru geliyor madem istemiyorsun neden liselerde sözel bölüm açıyorsun (cevap yok) hem bölüm açıyorsun hemde önlerini kesiyorsun akıl işi değil kapat sözel bölümleri insanların önlerini kesme böyle yapıncada şu haksızlık çıkıyor kapasitesi belli olan insanlardan daha fazlasını yada daha farklısını beklemek buda bir haksızlıktır bu sene arkeolojiyide ea aldıklarını duydum birkaç seneye kadar edebiyatıda alırlarsa şaşırmayın sözelci arkadaşlar
  • quote:

    Orjinalden alıntı: TIGERSHARK

    Eskiden hukuk sözel bölümdeydi zaten bizim ülkemiz (ilginçlikler ülkesi) sözel öğrencilerini beğenmediği için bölümü ea aldılar akıllara şu soru geliyor hukukçu sayısal problemmi çözecek HAYIR o zaman neden ea'da cevabı basit sözel öğrencileri üniversitelerde istemiyorlar o zaman insanın aklına şu soru geliyor madem istemiyorsun neden liselerde sözel bölüm açıyorsun (cevap yok) hem bölüm açıyorsun hemde önlerini kesiyorsun akıl işi değil kapat sözel bölümleri insanların önlerini kesme böyle yapıncada şu haksızlık çıkıyor kapasitesi belli olan insanlardan daha fazlasını yada daha farklısını beklemek buda bir haksızlıktır bu sene arkeolojiyide ea aldıklarını duydum birkaç seneye kadar edebiyatıda alırlarsa şaşırmayın sözelci arkadaşlar

    haklısın sözeli kötülüye kötülüye yerin dibine soktular




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Ottoman_PoweR


    quote:

    Orjinalden alıntı: oeste

    Sözelde tembel öğrenciler okur hukuk gibi ciddi bir bölümü kazanmak ea gibi zorlu bir bölümde olmalı bu kural hiç değişmemeli ...


    Ne demek istiyorsun sen? Bir insanın müthiş bir sözel zekası olabilir ve sayısaldan zerre kadar anlamaz. Bu insan sayısal yapmak zorunda mı?


    ne sözel zekasından bahsediyorsun hocam sen ya saysaldan zerre kadar anlamayan adamın sözel zekası falan yoktur bildiğin gerizekalıdır... bu sözel zeka yok sosyal zeka da yeni çıktı kendinizi kandırmayın böyle şeylerle




  • Matematik yapamayan adam gitsin İlahiyat okusun arkadaşlar, Avukat dediğin Analitik zekaya sahip olmalı. Analiz yeteneği olmalı, vakaların çözümü vesaire düşük iq ile olmaz bu iş.

    Afedersiniz ama IQ 70 yani zekası geriye doğru gitmiş ama hafız gibi ezber ezber bir Sözelden girmiş bir adamı siz hayati bir davada avukatınız olarak görmek ister misiniz?

    Ben istemem....
  • quote:

    Orjinalden alıntı: hasanmerto

    Matematik yapamayan adam gitsin İlahiyat okusun arkadaşlar, Avukat dediğin Analitik zekaya sahip olmalı. Analiz yeteneği olmalı, vakaların çözümü vesaire düşük iq ile olmaz bu iş.

    Afedersiniz ama IQ 70 yani zekası geriye doğru gitmiş ama hafız gibi ezber ezber bir Sözelden girmiş bir adamı siz hayati bir davada avukatınız olarak görmek ister misiniz?

    Ben istemem....



    Böyle yazıyorsunuzda Türkiye'de hukuk mezunlarının %90 sözel mezunlarındandır. Yalanmı?
    hukuk kaç sene oldu sayısala geçeli ? en az 7 en çok 10 sene
    bu %90'lık kesim yıllarca davaları görüyorduda sorun yoktu şimdimi çıktı analitik zeka kendinizi avutup bu kadar kibirli olmayın kibir insanı sadece yalnızlığa götürür.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TIGERSHARK -- 18 Nisan 2009; 14:47:22 >




  • Hukuk bölümümün direk Matematik ile alakası yoktur, avukat olacak öğrenci ilerde karşılaşabileceği problemleri çözebilen kendini müdaafa edebilen, söz sanatlarını en iyi biçimde kullanabilen kişi olmalıdır. Hukuk bölümünün matematikle daha fazla ilgili olan kısmı formel bilimlerlerdir. yani mantık gibi . Kaldıki mantık derside sözel bölümünde matematiğin içinde olarak değil ayrı bir ders olarak verilmekte. Sözel bölümde avukat olmanın gereği herşey EA bölümünün verdiklerinden daha fazladır kimse merak etmesin.

    Hukuk'a yıllarını vermiş profesör,avukat, savcı gibi adamların hepsi sözel bölümünden çıkıp buraya kadar gelmişlerdir. Aynı zamanda tarihçilerde sözel bölümünden gelmekte ve sözel zekaya sahiptir. Sözel kafası olan adam zeki olmaz diyorsanız sizi ilber ortaylı hoca ile tanıştırayım görün nasıl olurmuş olmazmış.

    Kimsenin Sözel bölüme geçtiği için matematikten kaçtığı veyahut kolaya yöneldiği yok. Yeni sisteme göre özele verecek paran yoksa MAT-1 ve FEN-1 de yapmak zorundasın. Hukuk bölümünün Sözel e geçtiğini varsayaraksak fakültelerin puanın çok yüksek olmasıyla öğrencileri matematik ve fen yaparak bu bölüme yerleştirebilirsin çok istiyorsan. Lakin sizin bahsettiğiniz adamlar 2 ile 2 yi toplamaktan aciz sınıf geçemeyen sözelciler. iyide bu adamların hiçbir alan ile ilgisi yok zaten, üniversiteyede yerleşemiyor çoğu hukuk bölümü sözel e geçecekte bu adamlar mat yapıp oraya yerleşecek yok ya ?

    Sözel bölümünün kalitesine eden , insanları istemediği şeylerin peşinden sürükleyenlerin suçlusu başlı başına meb,yök gibi kuruluşlardır. Yarattıkları sistemdende bulunduğu alandan diğer alanı aşağılayan kıt beyinli insan çıkar anca. Halbükü mantıklı düşünseler bu gün sözel diye oluşturdukları bölümden hukuk fakültesine yerleşebilirdi insanlar.

    Buradada hayatında hukuk fakültesi kapısının önünden geçmemiş adamlar sırf EA bölümü seçtikleri için saçma sapan şeyler uydurarak kendini avutmaya başkalarını aşağılamaya çalışıyorlar.Şu an adaletsiz olan sistemi savunan sizlermi avukat olacaksınız ?

    Madem biz saçma konuşuyoruz, yanlış olan biziz o zaman biri bana şunların hukuk ile alakasını açıklasın

    Bölüm İçeriği

    Polinomlarda İşlemler
    P(X) İn X = K İçin Değeri
    P(X) İn (Ax + B) İle Bölünmesiyle Elde Edilen Kalan
    P(X) İn Xn + A İle Bölümünden Kalan
    P(X) İn (X – A) . (X – B) Çarpımı İle Bölünmesi
    P(X) İn (A. X + B)2 İle Bölünebilmesi

    2. Dereceden Denklemler

    II. Dereceden Denklemler
    Denklemin Çözümü
    İkinci Dereceden Bir Denkleme Dönüşebilen Denklemlerin Çözümü
    İkinci Dereceden Bir Denklemin Kökleri İle Kat Sayıları Arasındaki Bağıntılar
    Kökleri Verilen İkinci Dereceden Denklemin Kuruluşu
    Üçüncü Dereceden Bir Denklemin Kökleri İle Kat Sayıları Arasındaki Bağıntılar


    Eşitsizlikler

    Birinci Dereceden Bir Bilinmeyenli Eşitsizlikler
    İkinci Dereceden Bir Bilinmeyenli Eşitsizlikler
    Çarpım Ve Bölüm Biçimindeki Eşitsizlikler
    Pratik Kurallar
    Eşitsizlik Sistemi
    Mutlak Değerli Eşitsizlikler
    Gerçel Köklerin Karşılaştırması
    Diskrimant Durumlarına Göre İnceleme
    Eşitsizlikteki Bilinmeyen K Değerini Bulma
    İkinci Dereceden Denklemin Köklerinin İşaretlerinin İncelenmesi
    İkinci Dereceden Bir Bilinmeyenli Denklemlerin Köklerinin Bir Gerçel Sayı İle Karşılaştırılması


    Parabol
    Parabol
    Parabolün Tepe Noktası
    Parabolün Grafiği
    Parabolün Denkleminin Yazılması
    Eşitsizlik Sistemlerinin Grafikle Çözümü
    İki Eğrinin Birlikte İncelenmesi

    Trigonometri 1

    Trigonometri 1
    Açı
    Yönlü Açı
    Yönlü Yay
    Birim Çember
    Açı Ölçü Birimleri
    Esas Ölçü
    Trigonometrik Fonksiyonlar
    Kosinüs Fonksiyonu
    Sinüs Fonksiyonu
    Tanjant Fonksiyonu
    Kotanjant Fonksiyonu
    Kosekant, Sekant Fonksiyonu
    Dik Üçgende Dar Açıların Trigonometrik Oranları


    Trigonometri 2

    Trigonometri 2
    Periyodik Fonksiyonlar
    Trigonometrik Fonksiyonların Periyotları
    Trigonometrik Fonksiyonların Grafikleri
    Sinüs Fonksiyonunun Grafiği
    Kosinüs Fonksiyonunun Grafiği
    Tanjant Fonksiyonunun Grafiği
    Kotanjant Fonksiyonunun Grafiği
    Ters Trigonometrik Fonksiyonlar
    Üçgende Trigonometrik Bağıntılar
    Sinüs Teoremi
    Kosinüs Teoremi
    Üçgenin Alanı


    Trigonometri 3
    Trigonometri 3
    İki Yay Toplamının Veya Farkının Trigonometrik Oranları
    Yarım Açı Formülleri
    Dönüşüm Ve Ters Dönüşüm Formülleri

    Trigonometri 4
    Trigonometri 4
    Trigonometrik Denklemler
    Cosx = A Denkleminin Çözümü
    Sinx = A Denkleminin Çözümü
    Tanx = A Denkleminin Çözümü
    Cotx = A Denkleminin Çözümü

    Karmaşık Sayılar
    Karmaşık sayıların geometrik gösterimi.
    Karmaşık düzlem
    Karmaşık sayıların eşitliği.
    Sanal birimin kuvvetleri.
    Sanal sayıların eslenigi3.
    Karmaşık sayılarda dört işlem.
    Toplama ve çıkarmanın geometrik yorumu.
    Karmaşık bir sayının çarpmaya göre tersi.
    Bir karmaşık sayının modülü.
    Sanal köklü denklemler.
    0ki karmaşık sayı arasındaki uzaklık
    Karmaşık sayıların görüntüleri.
    Karmaşık sayıların kutupsal gösterimi.
    Argüment ve esas argüment.
    Kutupsal gösterimlerle işlemler.


    Logaritma
    Logaritmik fonksiyonların tanımlı oldukları
    aralıkları bulmak
    10 luk logaritma Fonksiyonu
    Logaritma fonksiyonunun özellikleri.
    Üstel ve Logaritmik Denklemler
    Logaritmik eşitsizlikler

    Permütasyon
    Kombinezon
    Binom Açılımı
    Olasılık
    Sıralı N liler
    Sayma Kuralları
    Saymanın Temel İlkesi
    Çarpansal Kavramı
    Faktöriyel Kuralları
    Dönel Sıralama
    Tekrarlı Permütasyonlar
    Kombinasyon ve Özellikleri
    Permütasyon ve Permütasyon Arasındaki Farklar
    Binom Açılımı
    Olasılık Fonksiyonu
    Eş Olumlu Örnek Uzay
    Koşullu Olasılık ve Bağımsız Olaylar
    Çarpım Kuralı

    Toplam Sembolü

    Toplam Sembolü
    Toplam Sembolünün Özellikleri


    Çarpım Sembolü

    Toplam Sembolü
    Toplam Sembolünün Özellikleri




    Diziler

    Dizi Kavramı
    Sonlu Sabit Sonsuz Alt Diziler
    Monoton Diziler
    Bir gerçek sayının epsilon komşuluğu
    Bir Dizinin Limiti
    Sonsuza Iraksama
    Sonsuz Kavramı
    Yakınsak ve Iraksak Diziler
    Alt ve Üst Limit
    Sınırlı ve Sınırsız Limitler
    Aritmetik Dizi
    Geometrik Dizi
    Cauchy Dizisi


    Aritmetik ve Geometrik Diziler

    Aritmetik ve Geometrik Diziler




    Seriler

    Aritmetik ve Geometrik Seriler


    Özel Tanımlı Fonksiyonlar

    Bir Fonksiyonun Tanım Kümesi
    Parçalı Fonksiyonlar
    Mutlak Değer Fonksiyonu
    İşaret Fonksiyonu
    Tam Değer Fonksiyonu


    Limit ve Süreklilik

    Limit Ve Süreklilik
    Soldan Yaklaşma, Sağdan Yaklaşma
    Uç Noktalardaki Limit
    Limitle İlgili Özellikler
    Parçalı Fonksiyonun Limiti
    İşaret Fonksiyonunun Limiti
    Tam Değer Fonksiyonunun Limiti
    Trigonometrik Fonksiyonların Limiti
    Belirsizlik Durumları
    Süreklilik


    Türev Alma

    Üslü İfadelerin Türevi
    c Sabit Sayısının Türevi
    c × f(x) in Türevi
    Toplamın Türevi
    Farkın Türevi
    Çarpımın Türevi
    Bölümün Türevi
    Mutlak Değer Fonksiyonunun Türevi
    İşaret Fonksiyonunun Türevi
    Tam Değer Fonksiyonunun Türevi
    Bileşke Fonksiyonun Türevi
    Köklü Fonksiyonun Türevi
    Logaritmik Fonksiyonun Türevi
    Üstel Fonksiyonun Türevi
    Parametrik Olarak Verilen Fonksiyonların Türevi
    Kapalı Fonksiyonların Türevi
    Trigonometrik Fonksiyonların Türevi
    Ardışık Türevler
    Ters Fonksiyonların Türevi


    Türev Anlamı

    Türevin Fiziksel Anlamı
    Türevin Geometrik Anlamı
    Artan Ve Azalan Fonksiyonlar
    Ekstremum Değerler Ve Bunların Türevle İlişkisi
    İkinci Türevin Geometrik Anlamı
    Konveks Eğriler
    Konkav Eğriler
    Dönüm (Büküm) Noktası


    Ekstremum Noktaları
    Ektremum Problemleri

    L Hospital Kuralı

    L Hospital Kuralının Uygulanması


    Grafikler
    Grafik Çizme Stratejisi
    Polinom Fonksiyonları Grafiği
    Asimptotlar
    Rasyonel Fonksiyonların Grafikleri
    Köklü Fonksiyonların Grafikleri

    Belirsiz İntegral
    Belirsiz İntegral
    Diferansiyel Kavramı
    İntegral Alma Kuralları
    İntegral Alma Yöntemleri

    İntegral Uygulamaları
    İntegralin Uygulamaları
    İntegral İle Alan Arasındaki İlişki
    İntegral İle Hacim Arasındaki İlişki

    Matris ve Determinant

    Matris Ve Determinant
    Sıfır Matrisi
    Kare Matrisi
    Birim Matris
    Matrislerin Eşitliği
    Matrisin Devriği (Transpozu)
    Matrisin Reel Sayı İle Çarpımı
    Matrislerin Toplamı
    Matrislerin Farkı
    İki Matrisin Çarpımı
    Kare Matrisin Kuvveti
    Matrisin Determinantı
    Sarrus Kuralı
    İşaretli Minör (Kofaktör)
    Determinantın Özellikleri
    Ek Matris (Adjoint Matris)
    Bir Matrisin Çarpma İşlemine Göre Tersi


    Semboller ve Sözlük



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Noir Désir -- 18 Nisan 2009; 15:20:27 >




  • soru sayılarını arttırdılar mat1 ve fen1 de sozele gecse 45 mat sorusundan en az 40 tane yapanlar kazanır 40 taneyıde herkez yapamıca ıcın zekı ınsanlar gıder bu olabılır mesela :) gecsın kalsın dıye bı dusuncem yok onu da solım...
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.