Şimdi Ara

İtopya Mağazadan alınan ürünün iadesi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
686
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Herkese iyi akşamlar,


    7 Mayıs Cumartesi günü İtopya acıbadem şubesinden z590 aorus ultra anakart aldım. Ürünü evimde 1 hafta kadar beklettim Gebze'de oturuyorum sürekli gelme gibi bir imkanım yok. Ürün kontrolü için sadece anakart anti static esd paketinin şeffaf bandını kaldırıp kontrol ettim. Onun dışında hiç bir işlem yapmadım ne ram taktım ne işlemci taktım nede başka bir uygulamada bulundum. Ürünün hiç bir paketi açılmadı wifi anteni, satakabloları ve gconnector gibi. Sistemimi kurmamıştım fakat uygun fiyatlı hepsiburada üzerinden 12600k işlemci gördüm ve anakart iade edip z690 fırsatlarına bakacaktım. Bugün ürünü iade etmek istediğimde ürünün açılmış olduğunu söylediler. Ürün sıfır ve denenmediğini belirttim. Oradaki teknik ekip arkadaşları ürünü aldı test etti tüm parçalari ekleyerek işletim sistemini açtı ve tarafıma iade etti. Mağazadan alınan ürünlerin iadesi olmuyormuş İnternet üzerinden alsaydınız olurdu fakat mağazadan aldığınızdan dolayı iade alamayacaklarını belirttiler. Müşteri memnuniyeti olması için iade alırsak bir hafta geçerli hediye çeki verebileceklerini söylediler. İtopya indirimlerini takip eden birisiyim eğer ücret iadesi olmayacaksa tarafıma bir yıllık hediye çeki vermelerini istedim fakat maksimum bir hafta geçerli oluyormuş iade çeki. Ürünü alırken 3800 TL fiyatı vardı şuanda 5800 TL ve benim iade etme amacım bir üst seri z690 anakarta geçmem ki şuan ki fiyatı 8000 lira civarında. Kurumsallık ile uzaktan yakından alakası olmayan bir firma o kadar öneriler ve güven eşliğinde almıştım fakat moral çöküntüsü ile eve geldim. Ürün kutusunda hiç bir darbe bulunmuyor. Sıfırdan farksız.


    Arkadaşlar bunun hakkında neler yapabilirim? Bilgilendirebilirseniz çok iyi olur. Teşekkürler.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi crastag -- 26 Mayıs 2022; 19:26:44 >







  • Üründe bir sorun yoksa ve mağaza da ürün iadesi konusunda müşterilerine belirli bir iade süresi tanımamışsa (ki öyle anlaşılıyor) ürün iadesi yapamazsınız.
  • Hocam peki her mağazanın iade süreci farklı oluyomus ve bunu bilgilendirmesi gerekmezmi. Satılan ürün iade edilemez diye bilgi vermesi gerekli kaldıki faturada iade nedeni belirtildiği takdirde iade kısmı mevcut. Suanda bunlar son tüketiciyi kandırma sayılmazmı ? Sitelerinde %100 müşteri memnuniyeti yazıyor ve iade kısmı anlatılıyor fakat sitedeki interneti kapsasa bile bunları yazmaları gerekli diye düşünüyorum. THH basvuruda bulundum. Sonuc olumsuz cıkarsa dava açmayı bile düşünüyorum böyle şeylerle uğrasmayı severim.

  • Mağazadan alınan ürünün "iade edilmez" oluşu konusunda bilgilendirme yapması gerekmez, zira zaten kural olan budur. İstisnai bir durum varsa o konuda bilgi verilir. Tabii ki hukuki yollara başvurabilirsiniz, hakkınızdır, ancak dava açma noktasına gelirseniz karşı vekâlet ücreti ödemeyi de göze almanız gerekecek.
  • crastag C kullanıcısına yanıt
    Her kuralı magazada anlatmaya kalksalar saatler sürer. Magazadan alinan urunde iade hakkiniz yok. Boşuna THH,Mahkeme uğrasmayin koyun sahibindene cüzi miktarla zararla satın.
  • Orada satılan ürünler için iade almıyoruz dediklerinde emin olun binlerce insan almaktan vazgeçecektir. Saatler sürmesine gerek yok ürün iade edilemez dese anlardım 1 dk sürmeyecek konuyu saatlere cikardınız. Haklı olup olmadığımı hukuksal olarak göreceğiz hocam suanda gidebildiğim yere kadar gideceğim. Thh sonucuna göre dava açamayı planlıyorum suanda araştırma yapıyorum dediğim gibi böyle işlerle uğrasmayı severim. İyi günler

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.