Şimdi Ara

Markalara gore yakit kalitesi (ozellikle mazot) gercekten degisiyor mu yoksa hepsi ayni mi?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
1
Favori
1.827
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Oncelikle bu konuyla ilgili klasiklesmis yorumlarla baslamak istiyorum;

    'Yakiti sadece Shellden alirim arabam 250 binde hala saat gibi''

    'Opet'ten alinca 20 km fazla gidiyor, otekisi ariza cikariyor, total cok sessiz calistiriyor, shell menzili kisa, şuoil falan, buoil filan vs.. '

    'Abi biz istasyon isletiyoruz hepsi Tupras'tan aliyor hic fark yok. Markalarin hepsi sabahtan pespese siraya giriyor, ayni yerden sirayla alip gidiyorlar''

    'Hepsi Tupras'tan alir ama icine koyduklari katkilar kaliteyi belirler'

    '1 tanker yakita 1 litre katki koyuyorlar, hepsi kandirmaca yavv'

    Genelde bu konuyla ilgili yorumlar hep boyle. Hangi yorumu okusam mantikli geliyor :)

    Sizler ne dusunuyorsunuz?






  • < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mahmut_emmi -- 9 Ağustos 2020; 20:2:32 >
  • 🇹🇷 ZORUNLU AÇIKLAMA 🇹🇷facebook
    🇹🇷 ZORUNLU AÇIKLAMA 🇹🇷
    https://www.facebook.com/watch/?v=4113885635348940




  • Bir ara akaryakit istasyonumuz vardi

    Genel olarak dagitim firmalari varsa kendi dolum tesisinden yoksa tuprastan veya anlastiklari farkli bir dagitim sirketinin dolum tesisinden ikmal yapar

    Tuprastan ikmal yapildiginda x-oil ile x-petrol arasinda bir fark yoktur

    Yalniz ithal mallarda farkliliar olabilir mesela bizim aldigimiz donemde bp nin mali musterinin tabiri ile daha toktu daha fazla km yapiyordu. PO nun mali daha temizdi ama inceydi az km gidiyordu.
    Bu arada bu yorumlari gelen malin degistigini bilmeden istikrarli bir sekilde yapiyorlardi. Hatta sikayet aldigimiz icin dagitim sirketinden PO dan dolum yapmak istemedigimizi belirtmistik.

    Gelelim bir baska konuya
    Genellikle antin kuntin isler yapacak olanlar bilindik markalarin degil daha alt seviye markalarin bayiligini aliyorlar esas sorunlu akaryakit dagitim sirketinden ziyade bayiden kaynaklaniyor

    Ornegin bayi dagitim sirketinden aldigi 1 tanker akaryaktin belli miktarini faturasiz satip istasyona donerken onum yerine 10 numara yag/gazyagi karisimi takviye ederse sorun yasarsiniz.

    Denetimlerde yakalanip muhurlenen bayiler iste bu tip seyleri yapiyorlar




  • Yillardir lukoilden aliyorum mazotu %7 indirimim var, gecen bitecek gibiydi bp den 100 liralik aldim ertesi gun enjektorleri kontrol ettiriniz arizasi verdi. Mazot filtresini degistireli 1 ay oluyor. Sonra yine lukoilden fulledim ariza gitti.
  • Shellin kendi işlettiği yerler ile bayileri arasında uçurum var mesela Isparta merkez shellden motorin aldım araba duman atmaya başladı keza Tarsus pozanti istikametinde otobana çıkmadan shellden aldım mazot rezalet ötesi Allah belalarını versin diyorum ana bayi dışında hiçniryerden almanız mühim değil BP opet total farketmez kendi işlettikleri yerde problem yaşamazsınız
  • Şubeden şubeye bile değişir.
  • 3 sene 90.000 km tsi, 2 senedir de 50.000 km tdi aracimda bp kullaniyorum.Hem kampanyalardan faydalaniyorum hemde bir sikayetim olmadi simdiye kadar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ogzdrk -- 10 Ağustos 2020; 6:53:19 >
  • Polestar191 P kullanıcısına yanıt
    Kendi işlettikleri yeri nasıl anlayacağız?
  • Dizel Opet ve Shell denedim. Shell'de aracın daha akıcı ve sessiz olduğunu düşünüyorum. Tüketim ölçmedim belki bir tık daha hızlı bitiyordur ama ben Shell derim.
  • nereden denk gelirse oradan alıyorum, hiçbir fark göremedim nedense
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.