Şimdi Ara

mascom ve garanti yardım

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
713
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • merhaba arkadaşlar elimde eksen bilgisayardan 2010 nun 7 ayında almış olduğum zotac gtx 470 amp ekran kartımın fanlarından birtanesinin içten çatlamış olduğunu farkkettim ve bazen açılışta yada bilg. açıkken görüntüde bozulmalar oluyordu eksen bilg gönderiyim garantiye dedim onlaradan hemen cvp alamayınca mascom u aradım onlarda bize gönderebilrisnz dediler bende başka ekran kartım olmadığı için işlerin çabuk olabilirmi diye sordum onlarda genelde 1 2 güne hallediyoruz diye cevap verince hemen gönderdim ama 5 6 gündür arıyorum mascom u daha servise bile sokmamışlar şimdide 20 iş günününden bahsediyolar tamam bende biliyorum normal uygulamanın bu olduğunu.. Ama dediğim gibi başka ekran kartım olmadığı için bilgisayarımı kullanamıyorum size sorum daha önce mascom garantiyle işlem yapmış olan arkadaşlardan tahmini nekadar sürüyor bu işlemler süreyi kısaltmam için ne yapmam gerekir sürekli aramam mı gerekir mascomu birde efandaki çatlak için garanti dışı kalabilir mi ekran kartı beni bilgilendirirseniz çok sevinirim herkeze teşekkürler...







  • Eğer düşürmeye veya başka fiziki darbeye maruz bir çatlak ise garanti dışı olabilir ama böyle bir durumda sadece fanda değil çevresinde de ufak tefek izler olmalı ki servis buna ilişkin sağlıklı karar alabilsin. Mascom iyidir, yani Penta Arena Mersa olsa farklı düşünürdüm. 20 gün konusuna gelince kanuni süredir. İşgünü olarak hesaplanır. Bu durumda biraz sabretmek gerek. En azından RMA servis olarak değişim, ücret iadesi ya da muadil ürünle değişim için bu sürenin de dolması şart.
    Kanuna göre 21 işgünü içinde ürünle ilgili bütün işlemlerin tamamlanması gerekir. Eğer soğutucu sipariş etmek isterlerse bu süreyi aşmadan soğutucuyu temin edip size ürünü teslim etmeleri gerekir. Ürün ucuz bir ürün değil. İlk sahibiyseniz fatura bedeli az değildir.
    Biraz sabredin bence...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi setek01 -- 22 Nisan 2012; 16:17:11 >
  • yanlış hatırlamıyorsam benim bir hafta felan sürmüştü
    bekleyin zaten yasal prosedür böyle hemen 2 günde yapıp geri yollama zorunluluğu yok
    eğer yolladığınız kutuya iletişim bilgilerinizi kartın sorununu yazdıysanız veya telefonla bunları düzgünce ilettiyseniz
    sorun olmaz.
    garanti dışı kalıp kalmama durumunu bilemeyeceğim onalr teşhisi koyarlar.karta fiziksel müdahele olup olmadığı önemli.
    zor günler için düşük bir kart bulundurmakta veya onboardlı bir anakart kullanmakta fayda var.
    birde belki parça değişirler belkide değişim yaparlar eğer değişim yaparlarsa gtx 570 amp felanda yollayabilirler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cobi -- 22 Nisan 2012; 16:21:15 >
  • cevaplar için teşekkür ederim arkadaşlar fanla ilgili çatlak düşürme veya başka birşey değil zaten geçenlerde fark ettim iç ten bir çatlama ama kırılacak gibi duruyo bende garantinin süresi doluyo olunca yolluyum dedim ama işte onbard dahi ekran kartı olmayınca sıkıntı yaşıyorum ya internet cafelerde yada işte idare ediyorum ama sıkıntılı oluyor inşallah hemen hallederler işlemi.. ama yinede hergün araryarcam belki dahada hızlandırabilirim işlemi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: edi_irvine

    cevaplar için teşekkür ederim arkadaşlar fanla ilgili çatlak düşürme veya başka birşey değil zaten geçenlerde fark ettim iç ten bir çatlama ama kırılacak gibi duruyo bende garantinin süresi doluyo olunca yolluyum dedim ama işte onbard dahi ekran kartı olmayınca sıkıntı yaşıyorum ya internet cafelerde yada işte idare ediyorum ama sıkıntılı oluyor inşallah hemen hallederler işlemi.. ama yinede hergün araryarcam belki dahada hızlandırabilirim işlemi.

    arada bir ara sor ama saygılı ol ve çok sıkboğaz etme
    güzel konuştuktan sonra ellerinden gelen yardımı yapıyorlar zaten.
  • 60-70 TL arası 5450 gibi bir kart tavsiye ederim. Maddi sıkıntı yoksa boşuna bir harcama değildir. El altında bulunsun. Video performansı da çok iyidir. Bu seviyede Nvidia kartlar daha pahalı oluyor...
  • yok zaten şimdiye kadar aradıklarımda ne onlar tarafından nede ben gayet olumlu ve saygılı konuşmalar yaptık hatta durummu güzelce anlattım sıkıntı yaşıyorum sizide anlıyorum yoğunluğunuzu bilemem dedim bayan da ben teknik servise iletirim yardımcı oluruz dedi ama sonuç işleme dahi alınmadı ekran kartı tabi bundan sonrada aynısını yaparım saygızılık görmedikçe saygızlık yapmam kolay kolay... ama işte dedim ya başka kart olmayınca biran önce bitmesini istiyorum işlemin hayırlısı artık Allahtan forumdonanım varda burda sıkıntımızı anlatabiliyoruz sizingibi düşünceli arkadaşlardan cevap ve yardım alabiliyoruz...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi edi_irvine -- 23 Nisan 2012; 18:17:18 >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    MSI Garanti Servisine Dikkat!
    10 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • dediğimiz gibi yedekte kart bulundurmak bu tarz günlerde faydalı olabilir.
    yoksa kasanın yatması kötü oluyor bilgisayarsız kalmak
  • şimdilik idare edeyim ama olmazsa dediğiniz gibi bi ekran kartı alırım yoksa olmayacak böyle
  • eve hemde ne sıkıntı gelde bana sor
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.