Şimdi Ara

MAZDA 3 (2004-2006) KULLANICI YORUMU (LÜTFEN)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
22
Cevap
0
Favori
33.709
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • MAZDA 3 KULLANICILARININ YORUMLARINI ÇOK MERAK EDİYORUM LÜTFEN KULLANAN KİŞİLER PAYLAŞIRSA ÇOK MEMNUN OLURUM.

    LPG İLE UYUMU

    YAKIT TÜKETİMİ

    BAKIM FİYATLARI VE PARÇA FİYATLARI

    KONFOR GÜVENLİK HERŞEYİYLE MERAK EDİYORUM.. BİLGİLENDİRİRSENİZ ÇOK SEVİNİRİM ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER...



  • Konuyu hortlatıyorum ama şöyle söyliyim Mazda 3 2004 1.6 dizel 250k kilometre ve daha sıfır tamir. Yani balata, yağ, su, lastik vb. saymıyorum tabi, yani standart bakım masrafları dışında sıfır arıza ve ben ömrümde böyle bir şey hiç görmedim. Belki benim şansımadır.

    Arıza diyebileceğim tek sorun, hidrolik direksiyon ampulu bir ara yanmaya başlamıştı, tam baktıracakken kendiliğinden söndü ve 3 yıldır tekrar yanmadı. Birde hava yastığı arıza ampulu yanıyordu, oda şoför koltuğunun altında kablo nasıl olduysa kopmuş, onuda kendim bağladım oda çözüldü. Hiç bir tamir görmedi.

    Bu arada merak ederseniz ortalama yakit tuketimim 5.9lt/100 son 9500 kilometreyi baz alarak, ama cok fazla sehir ici yapmiyorum.
    Daha önce Opel Astra, ve VW Vento kullanmıştım ve bunları her türlü havada karada katlıyor. Artık Mazda dışında bir şey almam.
    Yapay Zekanın Yanıtı

    Mazda 3 (2004-2006) Kullanıcı Yorumu

    Mazda 3 2004-2006 yılları arasında üretilen, kompakt bir otomobildir. Kullanıcı yorumları genellikle olumlu olup, arabanın güvenilirliği, yakıt verimliliği ve sürüş dinamikleri övgüyle karşılanmaktadır.

    Mazda 3 1.6 Dynamic Yorumları: 1.6 litrelik motora sahip Mazda 3 1.6 Dynamic, kullanıcılar tarafından özellikle sürüş keyfi ve çevikliğiyle beğenilmektedir.

    2006 Mazda 3 Yorumları: 2006 model yılı Mazda 3, güncellenmiş ön ve arka ızgaralarıyla dikkat çekmektedir. Kullanıcılar, bu modelin de önceki yıllardaki modeller kadar güvenilir ve verimli olduğunu bildirmektedir.

    Mazda 3 Kronik Sorunları: Mazda 3'ün 2004-2006 modelleri genel olarak güvenilir araçlar olarak kabul edilse de, bazı kronik sorunlar bildirilmiştir. Bunlar arasında bobin arızası, ateşleme sorunu ve otomatik şanzıman sorunları yer almaktadır.

    Mazda 3 Otomatik Şanzıman Yorumları: Bazı kullanıcılar Mazda 3'ün otomatik şanzımanının yavaş vites değiştirdiğinden ve ara sıra sarsıntı yaptığından şikayet etmiştir. Bununla birlikte, bu sorunlar tüm araçlarda yaygın değildir.

    Mazda 3 Nasıl Bir Araba? Kullanıcı yorumlarına göre Mazda 3, güvenilir, yakıt verimli ve sürüşü keyifli bir kompakt otomobildir. Çeşitli motor ve donanım seçenekleriyle kullanıcıların farklı ihtiyaçlarına hitap etmektedir.

    Sonuç: Mazda 3 (2004-2006), kullanıcıları tarafından genellikle olumlu değerlendirilen bir otomobildir. Güvenilirliği, yakıt verimliliği ve sürüş dinamikleri öne çıkan özellikleridir. Ancak bazı kronik sorunların bildirildiği de unutulmamalıdır. Bu sorunların tüm araçlarda yaygın olmadığını ve bireysel araçların geçmişine ve bakım durumuna bağlı olabileceğini belirtmek gerekir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • lpg ile uyumsuz olduğu söylenir fakat kronik sıkıntı yaşamadım yaşayan görmedim.
    seleflerinden özelikle japon seleflerinden aşağı yukarı 1 lt fazla tüketir(otomatik).
    4ileri otomatik yakıtı ciddi arttırır fakat sarsıntısız ve konforlu bir şanzımandır.
    garantisi bitmiş bir araç serviste bakım yapılmaz ise bakım ücreti sorun olmaz. Az arıza çıkardığından parça fiyatları hakkında bilgim yoktu.
    konforu iyidir. fakat arka yaylar çok yumuşak olduğundan yük konulduğunda olur olmadık yerlerde altı sürter.
    yürüyen güvenliği olarak rakibi yoktur diyebilirim. mükemmele yakın bir yol tutuş sınıfının en iyi frenleri, dynamic donanımında standart esp.
    kaza sırasında güvenlikte bir fikrim yok.
    en önemlisi sürüşünü unutamadığım özlediğim bir araçtır kullanması çok zevkli yol tutuşu mükemmel. direksiyon tepkileri harika bir araçtır. kısacası bmw kadar olmasada kullanırken keyif verir insana. o sınıfta bu duyguları sayılı araçta yaşıyabilirsin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tifosi41

    lpg ile uyumsuz olduğu söylenir fakat kronik sıkıntı yaşamadım yaşayan görmedim.
    seleflerinden özelikle japon seleflerinden aşağı yukarı 1 lt fazla tüketir(otomatik).
    4ileri otomatik yakıtı ciddi arttırır fakat sarsıntısız ve konforlu bir şanzımandır.
    garantisi bitmiş bir araç serviste bakım yapılmaz ise bakım ücreti sorun olmaz. Az arıza çıkardığından parça fiyatları hakkında bilgim yoktu.
    konforu iyidir. fakat arka yaylar çok yumuşak olduğundan yük konulduğunda olur olmadık yerlerde altı sürter.
    yürüyen güvenliği olarak rakibi yoktur diyebilirim. mükemmele yakın bir yol tutuş sınıfının en iyi frenleri, dynamic donanımında standart esp.
    kaza sırasında güvenlikte bir fikrim yok.
    en önemlisi sürüşünü unutamadığım özlediğim bir araçtır kullanması çok zevkli yol tutuşu mükemmel. direksiyon tepkileri harika bir araçtır. kısacası bmw kadar olmasada kullanırken keyif verir insana. o sınıfta bu duyguları sayılı araçta yaşıyabilirsin.

    eyw hocam ... lpg de yakıt tüketiminde biraz fazla olduğunu duydum ama aşırı derecede diğerlerine göre fazla değil sanırım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: PLAYER66

    quote:

    Orijinalden alıntı: tifosi41

    lpg ile uyumsuz olduğu söylenir fakat kronik sıkıntı yaşamadım yaşayan görmedim.
    seleflerinden özelikle japon seleflerinden aşağı yukarı 1 lt fazla tüketir(otomatik).
    4ileri otomatik yakıtı ciddi arttırır fakat sarsıntısız ve konforlu bir şanzımandır.
    garantisi bitmiş bir araç serviste bakım yapılmaz ise bakım ücreti sorun olmaz. Az arıza çıkardığından parça fiyatları hakkında bilgim yoktu.
    konforu iyidir. fakat arka yaylar çok yumuşak olduğundan yük konulduğunda olur olmadık yerlerde altı sürter.
    yürüyen güvenliği olarak rakibi yoktur diyebilirim. mükemmele yakın bir yol tutuş sınıfının en iyi frenleri, dynamic donanımında standart esp.
    kaza sırasında güvenlikte bir fikrim yok.
    en önemlisi sürüşünü unutamadığım özlediğim bir araçtır kullanması çok zevkli yol tutuşu mükemmel. direksiyon tepkileri harika bir araçtır. kısacası bmw kadar olmasada kullanırken keyif verir insana. o sınıfta bu duyguları sayılı araçta yaşıyabilirsin.

    eyw hocam ... lpg de yakıt tüketiminde biraz fazla olduğunu duydum ama aşırı derecede diğerlerine göre fazla değil sanırım

    Alıntıları Göster
    MAZDA 3 KULLANICILARI YOKMU




  • 2004 2008 mazdacilar nerdesinizzzz :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PLAYER66

    2004 2008 mazdacilar nerdesinizzzz :)
    hocam araba c sınıfı geçiyor ama d sınıfına yakın bir araç, magnezyum subaplar kullanılması nedeniyle lpg de büyük dertler çıkarma ihtimali var, sırf bu yüzden çok sevdiğim halde almıyorum mazda 3 ü
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kankeyto

    hocam araba c sınıfı geçiyor ama d sınıfına yakın bir araç, magnezyum subaplar kullanılması nedeniyle lpg de büyük dertler çıkarma ihtimali var, sırf bu yüzden çok sevdiğim halde almıyorum mazda 3 ü

    iyi bi usta iyi bi montaj la halledilebiliniyormuş galiba ama 2. el piyasası çok kötü türkiyede maalesef..
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PLAYER66

    quote:

    Orijinalden alıntı: kankeyto

    hocam araba c sınıfı geçiyor ama d sınıfına yakın bir araç, magnezyum subaplar kullanılması nedeniyle lpg de büyük dertler çıkarma ihtimali var, sırf bu yüzden çok sevdiğim halde almıyorum mazda 3 ü

    iyi bi usta iyi bi montaj la halledilebiliniyormuş galiba ama 2. el piyasası çok kötü türkiyede maalesef..

    Alıntıları Göster
    http://www.mazdaclubtr.com/mazda3-92/




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DeadLifter

    http://www.mazdaclubtr.com/mazda3-92/

    Alıntıları Göster
    iç hacimleri dar geliyor nedense bu 3 lerin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: VideSupra

    iç hacimleri dar geliyor nedense bu 3 lerin.

    Alıntıları Göster
    2006 model Mazda-3 Dynamic modelini kullandıktan sonra 170bin km de yakın bir arkadaşıma sattım. Tabi km den dolayı da fiyatı baya makul sayılabilecek bir değerdi. Araç şu an 200bin km yi devirdi ve en ufak bir sorun çıkarmadı. Ne LPG, ne motor, ne şanzuman, ne alt takım v.s v.s

    Onu sattıktan sonra araç araştırmaya başladım, bütçeme göre olan (35-40bin arası) ve tasarımını beğendiğim araçlarla sürüş testleri yaptım, donanımlarını inceledim ama hiç birinden mazdanın verdiği hazzı alamadım.. Gittim yine 2011 model mazda-3 impressive aldım.

    LPG olayı tamamen montajla ilgili. Montajı iyi bir yerde yapıldıysa yıllarca sorunsuz binersin. Yetikili servis bakım ücreti 250-300 TL arasında. Yani sanıldığı kadar uçuk değil. Simit depo LPG mevcut ve aracım tam otomatik. açık ve net tamı tamına ortalama 100km de 10.4lt lpg yakıyorum. 38-41lt lpg ile yaklaşık 370-400km yol yapıyorum. Bunlar karma değerler. Ankarada LPG 2.35 civarı yani 220-240 kuruş arası bir tüketim değeri var ki bu tam otomatik şanzuman için veriler. Manuellerin daha düşük değerleri var.

    Parça fiyatı her araçta pahalıdır. Ford, renault, fiat v.s v.s. Parça konusunda, Honda nasılsa mazda da aynı, toyota nasılsa mazda da aynı.. Tek dezavantajı yan sanayi ürünü çok yok o nedenle orjinal ya da çıkmaya parça kullanılması gerekir. Bu arada kaza gibi bir durum olmazsa parça ihtiyacın da olmayacaktır. Dediğim gibi arkadaşa sattığım 200bindeki araç her bakımdan canavar gibi hala.

    Gelelim konfor güvenlik olayına. güvenlik tamam fakat ses yalıtımı biraz zaıf. Motor sesini içeri alır. Yeni kasalarda bunu bir nebze olsa da iyileşirmişler fakat eski kasalarda biraz motor sesi mevcut. Bu da kişiden kişiye değişir, aracı test ederek anlayabilirsin.

    Son tavsiye dynamic modelini al .




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tutunamadi

    iç hacimleri dar geliyor nedense bu 3 lerin.




    Kaç yıl kullanarak, hangi araca göre dar açıklarsanız sevinirim...

    Piyasaya sürüldüğünde ve belki hala, sınıfının en uzun araçlarından biridir... Arka kısma 3 kişi rahatça oturabilir ve sınıfındaki bazı araçlarda olduğu gibi şaft rahatsız etmediğinden ortada oturanı da yormaz... Ayrıca ben 184 boyum ile koltuğu ayarladığımda arkamda oturan kişi rahatsız olmamakta... Ayrıca ön konsolun teyp ile ön cam arasındaki mesafesi oldukça geniş olup, kendi sınıfında çok az araçta buy kadar bonkör davranılmıştır... BMW 3 serisiinde bile bu genişlik bulunmamaktadır.(BMW kalitesi ayrı tabi...)

    7 yıldır kullanıyorum...

    LPG hiç taktırmadım ancak düzgün bir yerde montaj yapanların problem yaşadığını duymadım... Zaten BRC gibi firmalar 100 BİN / 3 Yıl da garanti vermekteler LPG montajına...

    Araç 380 L,tre Gerçek bagaj hacmine sahiptir... İç hacim yeterlidir... Donanım ilgili tarihler için oldukça yeterlidir...

    7 yıl 110 bin km süresince bakım dışında çizik vb sebepten Boyanması hariç servise çay içöeye gitmiştim... Araca bakarsanız o da size bakıyor...


    Fordlarda olduğu gibi lastik sesi biraz alır ancak ben Michelin Primacy HP ile epey çözmüştüm olayı... Yol tutuş mükemmeldir... Konfor olarak daha önceki aracınıza göre değişir ancak sınıf ortalamalarına ve yılına uygun olarak konforu fena değildir... marmariten çıkıp Susurluk dışında mola vermeden seyahat ettiğimde bile ne bir ağrı ne de uyuşma hissetmemiştim ki genelde araçtakiler uyur ise fazla mola vermeden seyahati severim... Ayarlanabilir bel desteği, yan destekler ile koltuklar yeterli rahatlıktadır...

    Servis, ben garantiden çıktıktan sonra araç özel servise gittim hep ancak zaten sadece bakım yaptıklarından serviste 350 TL' lik iş, özel de 150-200 TL arası tutuyordu ki kulanılan parçalar orijinal, yan sanayi kullanılır ise daha da düşecektir... Parçası pahalı olayını, Mazda orijinal fren, disk vb fiyalatını alıp, aynılartının Reno yada Ford fiyatlarını da alınca anlarsınız zaten...

    Ben manule kullandığım için şehir içinde ortalama 500-550 KM şehirler arası da en az 650 olmak üzere Antalya yolunda 750 km yapmışlığım var... otomat,kler 1-1,5 lt daha fazla yakar...

    Kullanıcı olarak 7 yıl keyifle kullandım, aldığım için bir gün bile pişmanlık duymadığım bir araçtır...

    İçi darmış, parçası pahalıymış, 2. eli yokmuşdiyenler genelde aracı kullanmamış, sahibi olmamış kişilerdir itibar etmeyin...




  • 2006 dynamic manuel sahibiyim. 45 lt gaz ile 500 km gidiyor. Subaplari 1 kere degistirdim, subap sorunu malesef dogrudur. 1400 tl ye mal oldu. Bunu disinda arac 120 bin km de ve baska hic sorun cikarmadi masallah. Sedefli kirmizi rengini oneririm. Ikinci eli zayif, ancak zaten ikinci el alacagin icin kar bile edebilirsin. Bu kalitede bir arac icin ikinci elleri oldukca ucuz.. 3 ay sonra satacagim ancak yerine ne alacagimi kara kara dusunuyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lotus1

    2006 dynamic manuel sahibiyim. 45 lt gaz ile 500 km gidiyor. Subaplari 1 kere degistirdim, subap sorunu malesef dogrudur. 1400 tl ye mal oldu. Bunu disinda arac 120 bin km de ve baska hic sorun cikarmadi masallah. Sedefli kirmizi rengini oneririm. Ikinci eli zayif, ancak zaten ikinci el alacagin icin kar bile edebilirsin. Bu kalitede bir arac icin ikinci elleri oldukca ucuz.. 3 ay sonra satacagim ancak yerine ne alacagimi kara kara dusunuyorum.
    2005 sport dynamic siyah sahibiydim.Lpg uyumsuzluğu bilinen bir gerçek lpg kullanmadım 12 - 13 lt şehir içi (istanbul) tüketimim vardı.Araç otomatikti.çok keyifli bir araçtır.Yola ahtapot gibi yapışır 105 bg dir.Performans olarak çok birşey bekleme kasa emsallerinden 100 150 kg ağır.Benim aracım HB idi . 25 bine aldım 2 sene sonra 25 bine sattım hiç zararım olmadı 1 hafta içersinde satıldı.Lakin benim araç çok temizdi.HB öneririm bence daha tarz.Şu anda Mazda 6 sahibiyim.LPG var vs. vs. nefis bir araç. Bu 5. mazdam. İnşallah hayalimde Rx8 var 2 sene içerisinde almak istiyorum.Kısacası temizini bulursan kaçırma mazda kesinlikle üzmez yolda bırakmaz....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yamsuq

    2005 sport dynamic siyah sahibiydim.Lpg uyumsuzluğu bilinen bir gerçek lpg kullanmadım 12 - 13 lt şehir içi (istanbul) tüketimim vardı.Araç otomatikti.çok keyifli bir araçtır.Yola ahtapot gibi yapışır 105 bg dir.Performans olarak çok birşey bekleme kasa emsallerinden 100 150 kg ağır.Benim aracım HB idi . 25 bine aldım 2 sene sonra 25 bine sattım hiç zararım olmadı 1 hafta içersinde satıldı.Lakin benim araç çok temizdi.HB öneririm bence daha tarz.Şu anda Mazda 6 sahibiyim.LPG var vs. vs. nefis bir araç. Bu 5. mazdam. İnşallah hayalimde Rx8 var 2 sene içerisinde almak istiyorum.Kısacası temizini bulursan kaçırma mazda kesinlikle üzmez yolda bırakmaz....

    hocam lgp kesin olması lazım lgp taktıracağımı göz önüne alarak almak mantıklımı acaba .. iyi bir marka ve iyi bir montaj la sıkıntı vermez diyorlar ama araştırdım biraz bilmiyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: PLAYER66

    quote:

    Orijinalden alıntı: kankeyto

    hocam araba c sınıfı geçiyor ama d sınıfına yakın bir araç, magnezyum subaplar kullanılması nedeniyle lpg de büyük dertler çıkarma ihtimali var, sırf bu yüzden çok sevdiğim halde almıyorum mazda 3 ü

    iyi bi usta iyi bi montaj la halledilebiliniyormuş galiba ama 2. el piyasası çok kötü türkiyede maalesef..

    o eskidendi hocam, ikinci el aldığın bir mazda3 satarken sorun çıkarmaz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kankeyto

    quote:

    Orijinalden alıntı: PLAYER66

    quote:

    Orijinalden alıntı: kankeyto

    hocam araba c sınıfı geçiyor ama d sınıfına yakın bir araç, magnezyum subaplar kullanılması nedeniyle lpg de büyük dertler çıkarma ihtimali var, sırf bu yüzden çok sevdiğim halde almıyorum mazda 3 ü

    iyi bi usta iyi bi montaj la halledilebiliniyormuş galiba ama 2. el piyasası çok kötü türkiyede maalesef..

    o eskidendi hocam, ikinci el aldığın bir mazda3 satarken sorun çıkarmaz

    Alıntıları Göster
    selamlar,
    öncelikle hayırlısı olsun, ancak, mazda bir hastalıktır, bulaşırsa bir daha iflah olmaz insan.
    ama bu araca daha önce sahip olmamış, binmemiş, hatta içerisinie bile oturmamış insanlar yorum yapıyorlar.
    ikinci el temiz bir araç bulursanız hiç kaçırmayın, lpg de zaman zaman sorun yaşadığını belirtenler var, ancak bizdeki lpg çeşit, kalite işçililk
    vs lerden kaynaklı olabilir, ama bu diğer araçlarda da olabilir.
    bul br temiz mazda 3 paşa paşa bin, kimseye de kulak asma, başkalarının yorumları ile araç tercihini değiştirirseniz,
    gördüğünüz her mazda da iç geçireceğiniz kesin, aklınıza MAZDA 3 girdiğine göre, bu iş olur diye düşünüyorum,

    selamlar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: immmir

    selamlar,
    öncelikle hayırlısı olsun, ancak, mazda bir hastalıktır, bulaşırsa bir daha iflah olmaz insan.
    ama bu araca daha önce sahip olmamış, binmemiş, hatta içerisinie bile oturmamış insanlar yorum yapıyorlar.
    ikinci el temiz bir araç bulursanız hiç kaçırmayın, lpg de zaman zaman sorun yaşadığını belirtenler var, ancak bizdeki lpg çeşit, kalite işçililk
    vs lerden kaynaklı olabilir, ama bu diğer araçlarda da olabilir.
    bul br temiz mazda 3 paşa paşa bin, kimseye de kulak asma, başkalarının yorumları ile araç tercihini değiştirirseniz,
    gördüğünüz her mazda da iç geçireceğiniz kesin, aklınıza MAZDA 3 girdiğine göre, bu iş olur diye düşünüyorum,

    selamlar

    Alıntıları Göster
    Mazda iyidir, keyiftir, zevktir, varsın 1 ay sonra satılsın.




  • Konuyu hortlatıyorum ama şöyle söyliyim Mazda 3 2004 1.6 dizel 250k kilometre ve daha sıfır tamir. Yani balata, yağ, su, lastik vb. saymıyorum tabi, yani standart bakım masrafları dışında sıfır arıza ve ben ömrümde böyle bir şey hiç görmedim. Belki benim şansımadır.

    Arıza diyebileceğim tek sorun, hidrolik direksiyon ampulu bir ara yanmaya başlamıştı, tam baktıracakken kendiliğinden söndü ve 3 yıldır tekrar yanmadı. Birde hava yastığı arıza ampulu yanıyordu, oda şoför koltuğunun altında kablo nasıl olduysa kopmuş, onuda kendim bağladım oda çözüldü. Hiç bir tamir görmedi.

    Bu arada merak ederseniz ortalama yakit tuketimim 5.9lt/100 son 9500 kilometreyi baz alarak, ama cok fazla sehir ici yapmiyorum.
    Daha önce Opel Astra, ve VW Vento kullanmıştım ve bunları her türlü havada karada katlıyor. Artık Mazda dışında bir şey almam.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi salichomg -- 6 Temmuz 2018; 18:0:7 >
  • Mazda ömürlüktür arıza yapmaz
    Bakmayın siz parçası pahalı muhabnetine onun nedeni dandik teneke araçlar çok ucuz görünüyo.
    Piyasası eskiden azdı,yeni modellerde donanımdan dolayı yükseldi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: salichomg

    Konuyu hortlatıyorum ama şöyle söyliyim Mazda 3 2004 1.6 dizel 250k kilometre ve daha sıfır tamir. Yani balata, yağ, su, lastik vb. saymıyorum tabi, yani standart bakım masrafları dışında sıfır arıza ve ben ömrümde böyle bir şey hiç görmedim. Belki benim şansımadır.

    Arıza diyebileceğim tek sorun, hidrolik direksiyon ampulu bir ara yanmaya başlamıştı, tam baktıracakken kendiliğinden söndü ve 3 yıldır tekrar yanmadı. Birde hava yastığı arıza ampulu yanıyordu, oda şoför koltuğunun altında kablo nasıl olduysa kopmuş, onuda kendim bağladım oda çözüldü. Hiç bir tamir görmedi.

    Bu arada merak ederseniz ortalama yakit tuketimim 5.9lt/100 son 9500 kilometreyi baz alarak, ama cok fazla sehir ici yapmiyorum.
    Daha önce Opel Astra, ve VW Vento kullanmıştım ve bunları her türlü havada karada katlıyor. Artık Mazda dışında bir şey almam.
    2004 mazda 3 kasalarda dizel motor var mı ki?

    Benim bildiğim mazda 3 te dizel motor 2010 kasalarda başladı. O motor da psa nın hdi motorudur.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.