Şimdi Ara

Mazda Mühendisleri Arkadan İtişe Geçmek İstiyor (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
87
Cevap
1
Favori
2.632
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadan itiş diye bir şey yok. Arkadan, önden veya 4 tekerlekten çekiş var. Çekiş = tahrik. Bir şeylerin itip çekmesi değil.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: son zar

    Mazdayı alanlarda Mazda olduğu için alıyor zaten...ama bir de sportif ve direkt hisli sürüş arayan,gaza bastımı arabanın arkasını oynatmak isteyen ciddi bir alıcı kitlesi var...bunlar daha ucuza aynı hisleri yaşamak söz konusuysa Bmw yerine Mazdayı tercih eder....nasıl ki GTR Porsche yi terlettiyse Mazda da Bmw yi terletir

    O dediğiniz kişi benim ama, BMW HARİCİ FERRARİ VERSELER GENE ALMAM :))) ;)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: we[AGRA]

    Bmw'yi alan adam arkadan itiş olduğu için almıyor, Bmw olduğu için alıyor.

    Ben BMW yi arkadan itişli olduğu için seviyorum. Önden çekişli araba spor olmuyor maalesef. Önden çekişli Ferrari olsa nasıl olur



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gezginbur -- 19 Ekim 2013; 16:36:16 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1 HiT u DowN


    quote:

    Orijinalden alıntı: we[AGRA]

    Bmw'yi alan adam arkadan itiş olduğu için almıyor, Bmw olduğu için alıyor.

    BMW 1 serisini sırf arkadan çekis diye alan bir sürü kişi var

    Önceden bazı kullanıcılar araçlarının arkadan itişli olduğundan bile bi haber olduğu için bmw 1 serilerinde önden çekişe geçti diye biliyorum.
  • beni kimse yanlış anlamasın ben Bmw'yi ciddi seven bir insanım.....hatta şu an mazda değil bmw almayı düşünüyorum sırf arkadan itiş ve 6 silindir diye ama yarın bir gün mazda 6 mps 300hp arkadan itiş piyasada olursa bmw yide gözüm görmez....


    zaten ikisini yan yana dünya gözüyle görmüş bir insanım mazda 6 tasarım olarak bmw den daha kalıplı ve şık duruyor arkadan itiş yakışır...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi son zar -- 19 Ekim 2013; 16:47:12 >
  • Rx-7 yı tekrardan uret sal tr ye al sana satış patlaması
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MB-CLS

    Aslında olayı biraz daha kullanıma bağladığımız zaman. BMW sportif sürüş özelliklerinin gerisinde.

    Örnegin bir rx-8 in veya bir sti veya bir evonun verdiği sürüş dinamikleri hızlanma verileri yol tutuş kabiliyetlerini gösteremiyor.

    Çünkü bmw karosere olarak çok büyük görünen sportif kimliğini elinden bırakmamaya çalışan fakat konfora yönelmeye çalışan bir firma.

    Bu yüzden belki şirket olarak subaru mazda bmw den ufaktır doğrudur. Fakat iş yürümeye geldiği zaman evonun stsi rx-8 in rezil edecemeyeği araç yok.

    Mazda argesini veya subaru argesini aşağılamak kimsenin haddine değil. Adamlar üretim felsefesini kesinlikle elinden bırakmıyor.

    BMW nin sportif sürüş için yaptıgı tek şey araçlarına yüksek güç elde edilen motorlar koymak.

    Mazda biraz ticarı amaçlı araçlar üretmeli ve kar etmeli. Yoksa durumu pekte iç açıcı değil.



    Ben sizin için şu kanıya artık rahat rahat vardım;

    1.otomobiller hakkında çok kısıtlı bilgileniriz var ve bir çok konuda yetersiz keza sağlıksız.
    2.yaşınız küçük olduğunu keza MB-CLS gibi ergen vari bir nick ile marka fenomenliğinizi ortaya koyuyorsunuz.

    Keza gelelim konuya,bahsettiğiniz araçlar her şey'den öte 4awd çekiş sistemine bağlı sti'de,evo x'de ve mevzu bahsini yaptğınız bmw arka itiş bir sisteme sahip! Bir de BMW'nin yaptğı tek şey sürat için motorlarına extra'dan yüksek güç koyması demişsiniz,Allah aşkına motoru güçlendirmek için,süratlı otomobil yapma için motor rektifiyesi,takviyesi(subap,valf,hp,tork) gerekli değil de ne gerekli? Bmw'nin kullandığı zf şanzıman ile aktarması o biçim,M-Technic sürüş dinamikleri o biçim,yay ve amortisörler o biçim,direksiyon tepkimeleri o biçim.Sizin M-Technic bir E46 M3,E92 M3,E60 M5,F10 M5,E63 M6,F12 M6 sürmediğiniz hatta yanından bile geçmediğiniz her halinizde belli.Siz bir E46 M3'ün içine binin bir de 2.5 STİ İmprezanın,size ödev..Bakalım hangisinin teknolojik donanımları,konforu,sürat ve direksiyon tepkimeleri var.Bahsettiğiniz subaru ve mitsubishi'yi o marka yapan 4 tekerden çekiş sistemlerinin başarısı ek olarak subarunun'da extra'dan boxer motor kullanması,bugün BMW bir çılgınlık yapıp tüm AR-GE'yi V sıralı atmosferik,turbo yada turboşarjlı motorlar'a değil de boxer motor'a yatırım yapsa ortada ne porsche kalır ne ferrari..Keza her ne kadar japonlar donanım değil aktarma ve itiş-çekiş muhabbetine ağırlık veriyor diyorsanız bir lexus,acura ve infiniti'lere göz atın.Bayerische Motoren Werke i kıyaslandıracaksanız bu makinalarla kıyaslandırın.1.3 Wenkell motorun ağrı sızı,dert tasası burdan hepimizin köylerine yol olur.Yaktığı yağ ile 10 tane John Deere tarla sürer,ben aracı 5000 bin rpm'de süreceksem hep gider E46 M3 alır rpm çeviririm gider S2000 alır rpm çeviririm.STİ ve EVO'nun WRC Rally 1.lik'leri,aktarmada ki kalite ve farklılıklarını sizin gibi cahil yorumcular yüzünden sanki al aşağı yapılıyormuş gibi gözüküyor ama impreza ve evo kullanıcılarına sözüm yok sadece konfor,lüx,teknoloji olarak lafım yoksa aktarma konusuda ve itiş-çekiş yürüyenlerinin mevzu bahsini yapmak zaten ancak sizin gibi bir çok konuda mercedes'i yücelteyim derken rezil olmanızdan başka bir şey değildir.Savunduğunuz otomobil markası her ne kadar mercedes olsa da mercedes'den de iyi araçlar çok.Bentley,Maserati,RollceRoyce ki Rollce Royce'da BMW üretiyor.Sizin yerlere göklere sığdıramadığınız Mercedes-Benz'den daha kaliteli,sağlam ve stabil bir marka var bünyesinde..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: High Quality

    Bu Mazda bir harika dostum.

    Aynen öyle ki BMW konusu olmuş resmen. İsmi bile korkuttu bir de gerçekleştirirler ise eskiden yaptıkları supersport araç deneyimleri ile bu işi götürürler.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oguz38x

    quote:

    Orijinalden alıntı: 1 HiT u DowN


    quote:

    Orijinalden alıntı: we[AGRA]

    Bmw'yi alan adam arkadan itiş olduğu için almıyor, Bmw olduğu için alıyor.

    BMW 1 serisini sırf arkadan çekis diye alan bir sürü kişi var

    Önceden bazı kullanıcılar araçlarının arkadan itişli olduğundan bile bi haber olduğu için bmw 1 serilerinde önden çekişe geçti diye biliyorum.

    Son çıkanlar hala arkadan yani 2013 Şubat'tan beri değişmediyse arkadan çekis ve çevremde sırf arkadan çekis diye scirocco a3 vs tercih eden bir sürü arkadasım var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 1 HiT u DowN 1 kullanıcısına yanıt
    yanlışınız olmasın; scirocco ve a3 ön çekişli cihazlar.keza scirocco r de ön çekiş li sadece s3 2.0 quattro.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mrmst kullanıcısına yanıt
    Üretim henüz Japonya da yapılırken almakta fayda var. Meksika fabrikalarında yapılan bazı araçların kalitesi ortada. Sonra 2. el piyasasında iki farklı kalite düzeyine bağlı iki farklı fiyat oluşacaktır kaçınılmaz olarak
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SuperSantorelli

    quote:

    Orijinalden alıntı: MB-CLS

    Aslında olayı biraz daha kullanıma bağladığımız zaman. BMW sportif sürüş özelliklerinin gerisinde.

    Örnegin bir rx-8 in veya bir sti veya bir evonun verdiği sürüş dinamikleri hızlanma verileri yol tutuş kabiliyetlerini gösteremiyor.

    Çünkü bmw karosere olarak çok büyük görünen sportif kimliğini elinden bırakmamaya çalışan fakat konfora yönelmeye çalışan bir firma.

    Bu yüzden belki şirket olarak subaru mazda bmw den ufaktır doğrudur. Fakat iş yürümeye geldiği zaman evonun stsi rx-8 in rezil edecemeyeği araç yok.

    Mazda argesini veya subaru argesini aşağılamak kimsenin haddine değil. Adamlar üretim felsefesini kesinlikle elinden bırakmıyor.

    BMW nin sportif sürüş için yaptıgı tek şey araçlarına yüksek güç elde edilen motorlar koymak.

    Mazda biraz ticarı amaçlı araçlar üretmeli ve kar etmeli. Yoksa durumu pekte iç açıcı değil.



    Ben sizin için şu kanıya artık rahat rahat vardım;

    1.otomobiller hakkında çok kısıtlı bilgileniriz var ve bir çok konuda yetersiz keza sağlıksız.
    2.yaşınız küçük olduğunu keza MB-CLS gibi ergen vari bir nick ile marka fenomenliğinizi ortaya koyuyorsunuz.

    Keza gelelim konuya,bahsettiğiniz araçlar her şey'den öte 4awd çekiş sistemine bağlı sti'de,evo x'de ve mevzu bahsini yaptğınız bmw arka itiş bir sisteme sahip! Bir de BMW'nin yaptğı tek şey sürat için motorlarına extra'dan yüksek güç koyması demişsiniz,Allah aşkına motoru güçlendirmek için,süratlı otomobil yapma için motor rektifiyesi,takviyesi(subap,valf,hp,tork) gerekli değil de ne gerekli? Bmw'nin kullandığı zf şanzıman ile aktarması o biçim,M-Technic sürüş dinamikleri o biçim,yay ve amortisörler o biçim,direksiyon tepkimeleri o biçim.Sizin M-Technic bir E46 M3,E92 M3,E60 M5,F10 M5,E63 M6,F12 M6 sürmediğiniz hatta yanından bile geçmediğiniz her halinizde belli.Siz bir E46 M3'ün içine binin bir de 2.5 STİ İmprezanın,size ödev..Bakalım hangisinin teknolojik donanımları,konforu,sürat ve direksiyon tepkimeleri var.Bahsettiğiniz subaru ve mitsubishi'yi o marka yapan 4 tekerden çekiş sistemlerinin başarısı ek olarak subarunun'da extra'dan boxer motor kullanması,bugün BMW bir çılgınlık yapıp tüm AR-GE'yi V sıralı atmosferik,turbo yada turboşarjlı motorlar'a değil de boxer motor'a yatırım yapsa ortada ne porsche kalır ne ferrari..Keza her ne kadar japonlar donanım değil aktarma ve itiş-çekiş muhabbetine ağırlık veriyor diyorsanız bir lexus,acura ve infiniti'lere göz atın.Bayerische Motoren Werke i kıyaslandıracaksanız bu makinalarla kıyaslandırın.1.3 Wenkell motorun ağrı sızı,dert tasası burdan hepimizin köylerine yol olur.Yaktığı yağ ile 10 tane John Deere tarla sürer,ben aracı 5000 bin rpm'de süreceksem hep gider E46 M3 alır rpm çeviririm gider S2000 alır rpm çeviririm.STİ ve EVO'nun WRC Rally 1.lik'leri,aktarmada ki kalite ve farklılıklarını sizin gibi cahil yorumcular yüzünden sanki al aşağı yapılıyormuş gibi gözüküyor ama impreza ve evo kullanıcılarına sözüm yok sadece konfor,lüx,teknoloji olarak lafım yoksa aktarma konusuda ve itiş-çekiş yürüyenlerinin mevzu bahsini yapmak zaten ancak sizin gibi bir çok konuda mercedes'i yücelteyim derken rezil olmanızdan başka bir şey değildir.Savunduğunuz otomobil markası her ne kadar mercedes olsa da mercedes'den de iyi araçlar çok.Bentley,Maserati,RollceRoyce ki Rollce Royce'da BMW üretiyor.Sizin yerlere göklere sığdıramadığınız Mercedes-Benz'den daha kaliteli,sağlam ve stabil bir marka var bünyesinde..

    Subarunun boxer motor kullandıgınız veya 4 çeker sisteme sahip oldugun bmw nin arkadan itiş olduğunu biliyorum sağolun bilgilerimi yenilediğiniz için. yaşım 21 bu arada. Nickimi bir ergen oldugumu söylüyor size onuda anlamış değilim.

    BMW araçlarının hepsinde neredeyse düşük hacimli bir kaç motoru hariç teknik veriler ile güçlü motorlar kullanıyor.
    Yazılarınız sadece bilgi içeriyor ve benim yazdıklarıma hiç bir alakası yok.

    Bugün bmw nin m3 m5 kasalarında bile v tipi motor kullanıldıgı için ağırlık merkezi boxer da oldugu kadar aşşağıda değildir. ve x drive 4 çeker sistemi elektronik bir sistemdir subarudaki gibi gerçek 4 çeker sistem değildir.

    Bmw tüm argesini boxer motora yatırmadan önce kendi şanzımanını üretmeyi öğrensin. Dışarıdan yazılım ve arge almayı bir an önce bırakmalı diye düşünüyorum.
    İkinci olarak ben Mercedesi yerlere ve göklere sığdıramamakla haklıyım. Çünkü mercedesi çogu teknolojisini bugün bmw kullanıyor. Geçen forumda bir forumdaş örnek verdim. Mercedes enjektörlerini boschtan alıyor dedi. Bu bir kalitenin göstergesidir.

    Mazdanın o beğendiğiz motorun adı wenkell değildir. wankell dir. O motor piyasaya ilk çıktıgı zaman o örnek verdiğiniz çok büyük firmaların yani rolls-royce bu motorla çok yakından ilgilenmiştir.

    İnsanlar hakkında yorum yapmadan önce tanımak, mekanikler hakkında yorum yapmadan önce ise öğrenmek gerekir

    Bu konularda çok büyük eksikliğiniz var. Bir an önce tamamlayınız.

    Mercedes konusuna gelecek olursa;

    Mercedes yıllardır üretime geçtiğinden beri gerek motor gere gerek güvenlik olsun bir çok ödül almış bir firmadır. Bunları öğrenmek için internette ufak bir araştırma yapmanız yeterli olacaktır. Yorumumda bmw yi aşağılamak için hiç bir cümle yazmadım. Sizin yaranız var gocunuyorsunuz.

    Gerçek dinamik sürüş size neyi ifade ediyor ? Bana çok hızlı bir kalkış mükemmel viraj dengesi sürekli ayagınızın altında bekleyen bir güç.

    Bu yazdıklarımın hepsini bana subaru fazlasıyla veriyor. Eger ki subaruya binmiş ve kullanmış olsanız bunları çok iyi anlarsınız.

    Size sadece şöyle bir örnek vereyim. Bmw eski kasalarında o kadar sağlam motor kullanıyordu ki motoru pistonları motor blogu hatta conta takımı bile özel tutuluyordu.

    Şimdiki kasalarında böyle bir sorun yok. BMW artık konfor odaklı araçlar üretiyor. Bunu ilerleyen yıllarda daha iyi anlayacaksınız.

    Birdaha mesajımdan alıntı yapıp bana cevap vermek isterseniz yukarı kalın olarak belirttiğim cümleyi iyida idrak edin.

    Konudaki amacım Mercedesi yüceltmek bmw yi aşağılamak değil. Saçmalıyorsunuz farkında değilsiniz.

    Üretim bandında ne araç oldugu önemli değildir. Bu bir ortaklıktır. Yıl 2013 5 kasanın 1.6 motoru psa gurubuna aittir. Yani pejo ve citroen.

    Mercedeste aynı şekilde renault ile belirli ortak çalışmalar içerisinde.

    Mercedes bugün süpersport araçlar içerisinde en çok farklı olarak tanınan paganiye bir v12 amg motoru üretiyor.

    Firma sahibi kusursuz aracı için kusursuz bir motor istiyor ve bunu ona Mercedes veriyor.

    Siz kime neyi anlatıyorsunuz. Size iyi forumlar hocam bol bol okuyun bişeyler öğrenin




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SuperSantorelli

    yanlışınız olmasın; scirocco ve a3 ön çekişli cihazlar.keza scirocco r de ön çekiş li sadece s3 2.0 quattro.

    Yanlış olmuş a3 e tercih eden demek
    İstedim yani scirocco a3 vs yerine bmw 1 tercih eden telefondan girdim de oluyor boyle :)
    Edit scirocco r 4 çeker



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 1 HiT u DowN -- 19 Ekim 2013; 18:48:24 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Japon marka endüstriyel ürünlerin nerede üretildiğine bakmak insanı yanıltabilir. Kalite sistemleriyle tüm rakiplerinden farklı çalışır japonlar. Fabrikanın hiroşima da yada afganistanda olması kaliteyi etkilemez.
    Mazda rx8 ile ilgili konuşabilmek için iki tarafında kısa da olsa otomotiv endüstrisi ve üreticilerin otomobil üretme işine duygusal bakış açılarını biraz bilmek gerekir. bunlar olmadan rx 8 in sorunlu olduğu yağ yaktığı gibi deli saçmalarından başka birşey üzerinde durulmaz. burdada örneği yaşanmış zaten.aşık atışması gibi verimsiz bir tartışmadan başka birşey yok.
    her üretici gibi mazda da karlılığını sürdürmek zorundadır ve arkadan itiş ekonomik araçlar için maliyettir maliyet rekabeti zorlaştırır ve firmalara en çok para kazandıran modeller ucuz modelleridir. üst sınıf modelleri değil. bu nedenle tamamen arkadan itişe geçeceğini sanmıyorum. ama şimdi olduğundan daha fazla modelde arkadan itiş kullanmak bence de akıllı bir seçim olur. TR de 100 milyarın üserinde bir fiyatla satılan mazda6 nın arkadan itişli olması fena olmazdı. üstelik bunun üreticiye getireceği fazladan maliyette tolere edilebilir.




  • BMW'nin sürüş dinamiklerine lafım yok. Fakat 2000 cc dizel motorlu bir araca sırf arkadan itiş diye spor araç muamelesi yapmayın.
  • BMW motorları ile ilgili de şunu söylemek isterim. Alüminyum blok ve yüksek devir çeviren birçok efsanevi BMW motoru gerçekten yüksek performanslıdır.Ancak fiyatı ile rakip olduğu markaların tamamından kısa ömürlü motorlardır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: we[AGRA]

    Bmw'yi alan adam arkadan itiş olduğu için almıyor, Bmw olduğu için alıyor.

    Kesinlikle
  • quote:

    Orijinalden alıntı: brkprlk35


    quote:

    Orijinalden alıntı: High Quality

    Bu Mazda bir harika dostum.

    Aynen öyle ki BMW konusu olmuş resmen. İsmi bile korkuttu bir de gerçekleştirirler ise eskiden yaptıkları supersport araç deneyimleri ile bu işi götürürler.

    Adamlar zaten sorunsuzluk, keyif, fonksiyonellik ustune kurulu markalar. Daima takdir etmis, begeni ile takip etmisimdir.

    Gercekten hakkiyla is yapiyorlar.

    Arkadan itislerini zaten RX serisi ile biliyoruz. Aktarma adina bir sikintilari da yok.

    Yapsinlar, keyifle kullanalim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sportifliği motor gücü zanneden arkadaşlar bilgilerini gözden geçirmeli. Sportiflik görüntüyle de olmaz. Bir aracı sportif yapan motorun devir-güç karakteristiği, şanzımanın sportif tarza uyarlanışı, şasi rijitliği , direksiyon tepkisi ve süspansiyon. Bunlar aracı sportif yapar. Şasiyi sert, direksiyonu sert, ön süspansiyonları double wishbone, arkaları tam bağımsız yaparsınız. Yüksek devirde yüksek torka ayarlarsınız. Şanzımanı ona göre tasarlarsınız araç sportif olur.

    Kusura bakmayın ama BMW, Mercedes gibi araçlar genelde sportif değildir.

    Düşük devirde yüksek tork verirler yakıt ekonomisine uğraşırlar. Spor araçları düşük devirler ilgilendirmez. Yüksek devir severler.

    1.8ton kasalı araç sportif değildir. Ne yani 520 yle sportif kullanım mı yapacaksınız ? Virajda 1.8 ton aracı yan çevirin de süspansiyonlarınız acı çeksin. Hatta bunu yaparken çekiş kontrol sistemlerini kapatın. Hani araç spordu ya. Alsın bakalım virajı. Öyle esp lerle aracı stabil tutmaya benzemez pist. Pistte abs bile yok. O araçlarınızın elektronik sistemlerini kapatın. Bakın neler oluyor. Gerçek araç elektronik donanımları kullanmadan bile gidebilen araçtır.

    Şehir içine uygun yumuşak direksiyon kullanılmaz sportif araçta. Sert direksiyon kullanılır. Herşeyi hissetmeniz için.

    Sportiflik sadece arkadan itişle olmaz. Pek ala 4 çekerle de olur. Ralli arabaları 4 çeker zaten.

    Peki bunlar böyle ise sportif araç nedir diye soracak olursanız.

    Nissan silviadır.
    Mazda rx8 dir. Düşük ağırlık merkezi, düz tork eğrisi çizen hafif araç.
    Subaru imprezadır. Boksör motorlu 4 çeker araç.
    Honda type r dır. Her ne kadar klasik motoru da olsa şasi, direksiyon dizaynı ona göredir.

    Kısacası kalkıp bana 320 falan sportif demeyin. Yok öyle birşey.




  • MB-CLS kullanıcısına yanıt
    Wankell motoru yazım hatasından dolayı wenkell yazdığım için ayıklamışsın keza yazım hatasıdır gibisinden bir nezakette bile bulanamayacak bir yorumcusun,bahsettiğin yazım hatası olan motor ile 550km yol kat ettim.Bmw'nin teknoloji babında mercedes gibi ezeli rakibinben aldığı hiç bir şey yok keza ortak teknolojik özellikleri ve donanımları söz konusu.Mekanik 4 çeker sistem ile yazılımsal dijital xdrive 4 çeker teknolojisini bmw ile mukayese etmedim zaten.Keza subarı,mitsubishi gibi markaların mekanik daim 4 çeker ve intercool sistemlerinde ki başarıları bugün bu nokta da olmalırının sebebidir.Bugün psa kendine alıcı arıyor.psa grubunda bmw-peugeot citröen durumunda yüzlerce kez söyledik usta-çırak ilşkisinin olduğunu,demek takip etmemişsin.F10 serisinde 1.6 motor kullanması sadece pazarlama stratejidir,ne marka itibarı ne de imaj ile alakalı bir yenilik ve atak değildir bmw için.Neticede çok hızlı bir şekilde gelişen global pazara ayak durma durumundalar keza bmw gibi belli bir seviyelere gelmiş bir marka bunu göz ard'ı edemez.Amaç mercedes'in kendi şanzımanı olan G-Tronic'i üretiyor diye bmw ZF şanzımanı kullanıyor diye; bmw gitsin ilk önce kendi şanzımanı'nı üretsin gibi komik bir mukayesi de gerçekten ayrı bir ironi..Mercedes'de o zaman Bmw'nin ürettiği tork ve hp'ler de dizel motorlar üretsin keza dizel yakıt sarfiyatını'da mercedes gibi abiyane tavırla "hörül hörül" için değil koklayan teknolojiler yapsın da görelim.Bu karşılaştırmalar böyle uzar gider,ki yaş 21 demişsin senin daha çok otomobil sürüp deneyim sahibi olup buralarda yazıp çizmen lazım bu işler csl'nin o zarif ve alımlı coupe sedan çizgisine vurulup mercedes-benz fan'ı olmakla olmaz bu işler..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.