Şimdi Ara

Mazda Skyactiv motor verisi açıklandı?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
36
Cevap
1
Favori
3.096
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Sizlere Şubat ayında 2012 Mazda 3 ile ilgili ilk görüntüleri sunmuştuk. Mazda yeni modelini resmen tanıttı. Çok fazla değişiklik gözümüze çarpmasa da revize edilmiş ızgaraları, yuvarlak farları, yeni jant alternatifleri yeni Mazda 3′ü mevcut modelden ayırıyor. İç mekanda ise ön panelin gözden geçirildiğini görüyoruz, ayrıca koltuk döşemeleri için daha kaliteli malzeme kullanılmış.

    Lansmanında kullanılan modelde yeni Mazda 3, 155 beygir gücünde, 200 Nm tork üretebilen motora sahip, ancak bu motordan daha ekonomik alternatifler satışa sunulması ile beraber kullanılacaktır.
    Kaynak:traraba.

    Veriler benzinli 2.0 atmosferik motor için geçerli.

    Edit: düzeltme.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Preso -- 23 Nisan 2011; 12:02:59 >



  • Bunlar 1.6 benzinli motor içinse çok çok iyi ama biraz fazla gibi, ama demiş zaten daha makul seçenekler gelir diye. Çok çok iyi bu sky serisi, özellikle şanzımanı dört gözle bekliyorum. Hala çağ dışı 4-ileri kullanıyorlar.
  • quote:

    Sanırım veriler benzinli 1.6 atmosferik motor için geçerli.

    Zannetmiyorum,turbosuz o veriler hayal gibi.
  • Resim yok?
  • Haberin linkine göz atıp doğruluğunu görmek isteyenler için;
    http://www.traraba.com/2011/2012-mazda-3-2/

    Bence Skyactiv teknolojiye sahip yeni nesil Mazda motorlarının turbosuz olduğundan şüphem yok. Atmosferik motordan 130 hp dolaylarında ki gücü Toyota ve Hyundai kullanmakta. Yeni Civic'te 150 hp civarlarındaydı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: enoman

    quote:

    Sanırım veriler benzinli 1.6 atmosferik motor için geçerli.

    Zannetmiyorum,turbosuz o veriler hayal gibi.

    Günümüz teknolojisinde hiçte zor görünmüyor.
  • Bundan uzuuun yıllar önce Honda 1600cc'den 160hp güç almıyor muydu? Yapan yapıyor arkadaş.
  • Daha faydalı ve basit olan turbo varken hala neden atmosferikte ısrar ediyorlar anlamak zor.
    Acaba motorları mı turboya uyumsuz?
    Hemen hemen japonlarin hepsi aynı durumda.
  • Sn,Concrete Jungle
    Honda 1.6 atmosferik motordan 185 hp güç çıkarabiliyordu.Gerek emisyon gerekse yakıt tüketimini daha aşağı çekmek için birtakım kısıtlamalara gittiler.

    Sn,Playumb
    Klasik bir cevap olacak ancak daha önceden de belirtildiği gibi Japonlar sorunsuzluk ve dayanılılıktan ödün vermek istemiyorlar.
    Litre başına en çok güç üreten motorun da bir japondan çıktığını atmosferik olarak hacmine göre en çok güç üretenin de japon olduğunu, sorunsuzlukta da ilk sırayı paylaşanların Japonlar olduğunu unutmamak gerekir.
  • resimleri olsaydı
  • Dayasın 150 değil 200 bg olsun bu devirde atmosferik motor geliştirmek saçmalıktan başka birşey değil.
    Redline olucakki performans alıcaksın kaç kişi devirli kullanıyor aracı şehirde
    Turbo düşük devirde performans vermesi ve yakıt tüketimi ile yine tercih sebebi.
  • Beyler bu rakamlar şu an sürmekte olan NewYork autoshowda mazda 3 için açıklandı..Bu araba 2.0 litre benzinli skyactiv motor. Amerika pazarı için bu araba..40 mpg otoyol verisi var..



    http://wot.motortrend.com/new-york-2011-mazda-announces-facelifted-skyactiv-ated-2012-mazda3-will-40-mpg-highway-71193.html
  • Bahsedilen motor 2.0 arkadaşlar.
  • Atmosferik daha mantıklı değil mi? Hem sakin kullanımda az yakar, hem de istediğin zaman performanslı kullanırsın. Ne gerek var turbonun sıkıntısına? 1500devirde ne yapayım ben o kadar torku?
    quote:

    Orijinalden alıntı: insomnia__

    Dayasın 150 değil 200 bg olsun bu devirde atmosferik motor geliştirmek saçmalıktan başka birşey değil.
    Redline olucakki performans alıcaksın kaç kişi devirli kullanıyor aracı şehirde
    Turbo düşük devirde performans vermesi ve yakıt tüketimi ile yine tercih sebebi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugurcugum

    Atmosferik daha mantıklı değil mi? Hem sakin kullanımda az yakar, hem de istediğin zaman performanslı kullanırsın. Ne gerek var turbonun sıkıntısına? 1500devirde ne yapayım ben o kadar torku?
    quote:

    Orijinalden alıntı: insomnia__

    Dayasın 150 değil 200 bg olsun bu devirde atmosferik motor geliştirmek saçmalıktan başka birşey değil.
    Redline olucakki performans alıcaksın kaç kişi devirli kullanıyor aracı şehirde
    Turbo düşük devirde performans vermesi ve yakıt tüketimi ile yine tercih sebebi.



    Bence yanlış düşünüyorsun, tam tersi.
    Büyük hacimli motorlarda tamam sorun olmuyor ama ufak motorlarda atmosferik dezavantaj.
    Sorunsuzluğuna bişey demiyorum ama Japonlar maliyetten dolayı turboya yanaşmıyor bence.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugurcugum

    Atmosferik daha mantıklı değil mi? Hem sakin kullanımda az yakar, hem de istediğin zaman performanslı kullanırsın. Ne gerek var turbonun sıkıntısına? 1500devirde ne yapayım ben o kadar torku?
    quote:

    Orijinalden alıntı: insomnia__

    Dayasın 150 değil 200 bg olsun bu devirde atmosferik motor geliştirmek saçmalıktan başka birşey değil.
    Redline olucakki performans alıcaksın kaç kişi devirli kullanıyor aracı şehirde
    Turbo düşük devirde performans vermesi ve yakıt tüketimi ile yine tercih sebebi.



    Turbo motor daha az yakıyor. İstanbul gibi biryerde yaşıyorsanız kaç kere redline görüyorsunuz ki ?
    Her yer trafik her yer tıkabasa. En azından turbo motorda gücü gazın altında her devirde hissediyorsunuz.
    2.0 ve üstü olursa tercihim atmosferiktir




  • turbonun az yakıtıgı nedir ?
    1.6 125 hp civic düz yakıt tüketimi uzun yol 5.4
    1.4 122 hp golf düz yakıt tüketimi uzun yol 5.2
    fark 0.2 ? yüz km araç kullansan yapar 80 kr fark yapar kim bu kadarınını umursar ?

    peki siz bir civic motoruna mı daha cok güvenirsiniz golf mu golf 3 motor rektifiye yaptırır civic hala gider ... hangi turbo belemeli motor atmosferik kadar dayanıklı ve sorunsuz olabilir marka ülke hiç fark etmez , bu yüzden her zaman atmosferik tercihimdir...
  • turbo motorun yakıt ekonomisi zaten şehir içinde fark eder. uzun yolda 1.6 ve 2.0 motor arasında da çok fark olmaz. düşük devirde yüksek tork şehir içi kullanımda,rampalarda ve ara hızlanmalarda çok avantajlı. atmosferik motor daha sorunsuz olabilir ama ben bundan sonra alacağım benzinli araçlarda atmosferik tercih etmem. artık kimse evladiyelik araba almıyor zaten. atmosferiğin daha sorunsuz olmasına değmez.
    155 hp ve 200 tork 2.0 motor içinse veriler sıradan. yakıt verilerinide görmek lazım belki orda bir iyileşme vardır. Markalar herşeye janjanlı isimler koymaya başladı. bu Skyactiv olayı pazarlama stratejisi mi yoksa gerçekten kayda değer gelişmeler olacak mı merak ediyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dısıturbo


    quote:

    Orijinalden alıntı: enoman

    quote:

    Sanırım veriler benzinli 1.6 atmosferik motor için geçerli.

    Zannetmiyorum,turbosuz o veriler hayal gibi.

    Günümüz teknolojisinde hiçte zor görünmüyor.

    Tam tersi günümüzde daha zor,çünkü emisyonlar ve uyulması gereken normlar var,zaten motor da 2.0'mış tahmin ettiğim gibi.




  • Atmosferikten de turbo motordan da Japonlar kadar güç çıkartabilen bir millet olamaz. Tek sorun yakıt tüketimi-emisyon muhabbeti. En basitinden turbo Nissan Silvia'ları bilmeyeniniz yoktur. Birçok forum üyesinden daha yaşlıdır o araçlar. Lütfen Japonların motor konusundaki ustalıklarına tu kaka yapmaktan vazgeçin. VW'in başardığı ufak hacimden yüksek gücü uygun yakıt tüketimi ve düşük emisyonla almış olmasıdır. Azımsanmayacak birşey değildir ama dünyadaki ilk turbo motorlar da bunlar değillerdir.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.