Şimdi Ara

Media Markt & Digicom aleyhine Mahkemeye Başvuracağım

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
80
Cevap
2
Favori
4.290
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • İzmir Optimum Media Markt mağazasından 07/12/2014 tarihinde teşhir ürünü Panasonic 65VT60 marka ve model televizyonu 5.000 TL. bedelle satın aldım. Satış esnasında mağaza satış şefi olduğu anlaşılan Arif S. bana ürünün altı aydır teşhirde bulunduğunu belirtmiş; fakat kurulum esnasında servis menüsünden televizyonun 7.300 saat kullanılmış olduğu görülmüştür. Günde en fazla on iki saatten, 7.300 saat ürünün iki yıla yakın bir süre ile teşhirde kalmış olduğunu göstermektedir. Durumu satış yetkilisi Arif S.'ye bildirdiğimde tarafıma gayri ciddi bir tavırla; "Televizyonun Panasonic Türkiye tarafından kendilerine kullanılmış olarak gönderilmiş olabileceği" cevabı verilmiştir.

    Akabinde, 6502 sayılı Tüketiciyi Koruma Kanunu 11'inci maddesi kapsamında ayıp oranında 1.500 TL tutarında bir indirim yapılarak ürünü bu şekilde kabul etmem teklif edildi. Teklifi kabul ettim, fakat daha sonra televizyonda satış sırasında gösterilmeyen logo izleri ve ölü piksel sorunları da ortaya çıktı. Nihayetinde ürün Media Markt ve panasonic servis tarafından birçok güçlük çıkarılmasına, yıldırma taktikleri uygulanmasına rağmen, sinir harbi şeklinde geçen görüşmelerden sonra iade edilmiştir.

    Oldukça tatsız olan bu tecrübeme rağmen Media Markt'ın kurumsal bir firma olduğuna ve yaşadığım tecrübenin kişi bazında münferit bir sorun olduğuna olan inancım neticesinde İzmir Balçova şubesinden 11/01/2015 tarihinde Sharp 60UQ10 marka ve model televizyon aldım. TV 12/01/2015 tarihinde yetkili servis tarafından kurulduktan sadece üç saat sonra ışık sızması ve bulutlanma sorunları çıkması üzerine iade için mağazaya başvurdum.

    Mağaza yetkilileri tarafından ürünün ancak yetkili servis raporu ile iade alınabileceği bildirildi. İzmir'de hizmet veren Ayes Elektronik yetkilileri aynı gün Digicom genel merkezden alınacak talimat üzerine değişim/iade raporu verebileceklerini belirtmişlerdir. Bu durumda yetkili servisin düzenleyeceği rapor objektif değerlendirmelere dayanan TEKNİK bir rapordan ziyade, genel merkez yöneticilerinin inisiyatifine bırakılmış bir PAZARLAMA ve SATIŞ raporu haline gelmektedir. Nitekim servis sorunların normal kabul edildiği yönünde bir rapor verdi.

    15/01/2015 tarihinde Media Markt müşteri hizmetlerine yapmış olduğum şikayet başvurusu üzerine mağaza satış yetkilisi Murat K. tarafından telefonla aranarak tarafıma "ürünü başka bir ürün ile değiştirebilecekleri, fakat ücret iadesi yapamayacakları" bildirildi. (Bu durum 6502 sayılı Kanun ile tüketici olarak tarafıma tanınan seçimlik haklara aykırıdır.)

    Bunun üzerine Noter kanalıyla Media Markt Balçova mağazasına ihtarneme çektim. Geçen hafta mahkeme dosyasına eklemek için fotoğraf çekerken sorunların arttığını fark ettim ve yetkili servise yeniden başvurdum. Fotoğrafları kendilerine mail attım. Bana en geç 2 Şubat 2015 p.tesi gününe kadar bir cevap verileceği söylendi. Yarın akşam 16:00 'ya kadar bekleyip son bir kez daha arayıp olumsuz bir cevap almam halinde dosyayı avukata teslim edeceğim.

    Gelişmelerden herkesi haberdar etmeyi bir görev olarak görmekteyim. Çünkü ülke insanımıza yapılan bu muamelelerden nefret etmeye başladım. Norveç'te, Almanya'da, İsveç'te neden bu kadar çok sorun yok televizyonlarda da bizde var? Hep bize mi denk geliyor ışık sızması olan ledler, buzzing problemli plazmalar?

    Fotoğraflarda görülen sorunlar için normal demek sizce de tuhaf olmaz mı?

     Media Markt & Digicom aleyhine Mahkemeye Başvuracağım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sabahattin ali -- 2 Şubat 2015; 11:23:34 >







  • fotoğraflar
     Media Markt & Digicom aleyhine Mahkemeye Başvuracağım Media Markt & Digicom aleyhine Mahkemeye Başvuracağım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sabahattin ali

    fotoğraflar
     Media Markt & Digicom aleyhine Mahkemeye Başvuracağım Media Markt & Digicom aleyhine Mahkemeye Başvuracağım
    Değerli arkadaşlar;

    Başıma gelen sorun doğrudan veya dolaylı olarak hepimizin sorunu. Bu kadar sorunlu bir ürünü çoktan iade etmiş olmam gerekirdi.

    Ben artık ülkedeki satıcıların şöyle bir taktik uyguladıklarını düşünmeye başladım:

    "Sorunları elimizden geldiği kadar kabul etmeyelim. Nasıl olsa sorunlu TV alan her 100 kişiden en fazla 5'i 10'u mahkemeye gidiyor. Sorunlu 100 TV.yi geri almaktansa, ısrarla hahkını arayan 10 kişinin tv.sini iade alırız. Zaten en başında kabul etmekle, mahkemeyi kaybetmek arasında çok bir fark yok. Her iki halde de zaten TV.yi iade alıyoruz. Sorunları kabul edip 100 TV.yi iade almaktansa; 10 mahkeme masrafına katlanırız"

    Ben gerçekten böyle düşünmeye başladım. Hangi forumu okusam beddua ve şikayetten geçilmiyor. Yok şu marketten bir daha bir şey almam, yok bu markadan uzak durun vs.

    Tabi sorunlu seri parti ürünlerin ülkemize gönderildiğine dair dedikoduları da yabana atamıyorum. Hadi canım olur mu öyle şey diyemiyorum.

    Fotoğraflara bakıp geçmiş sorunlu tv tecrübelerinizle kıyaslayarak yorumlarsanız sevinirim.

    Bir başlık olmalı, sorunlu ürünlerle ilgili, mahkeme, tüketici hakem heyetleri süreçleriyle ilgili bilgi ve tecrübelerin paylaşıldığı bir başlık.

    Başlık yeteri kadar ilgi görürse böyle bir ana başlığa çevirebiliriz. Bir gün kesinlikle işimize yarayacaktır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sabahattin ali

    Değerli arkadaşlar;

    Başıma gelen sorun doğrudan veya dolaylı olarak hepimizin sorunu. Bu kadar sorunlu bir ürünü çoktan iade etmiş olmam gerekirdi.

    Ben artık ülkedeki satıcıların şöyle bir taktik uyguladıklarını düşünmeye başladım:

    "Sorunları elimizden geldiği kadar kabul etmeyelim. Nasıl olsa sorunlu TV alan her 100 kişiden en fazla 5'i 10'u mahkemeye gidiyor. Sorunlu 100 TV.yi geri almaktansa, ısrarla hahkını arayan 10 kişinin tv.sini iade alırız. Zaten en başında kabul etmekle, mahkemeyi kaybetmek arasında çok bir fark yok. Her iki halde de zaten TV.yi iade alıyoruz. Sorunları kabul edip 100 TV.yi iade almaktansa; 10 mahkeme masrafına katlanırız"

    Ben gerçekten böyle düşünmeye başladım. Hangi forumu okusam beddua ve şikayetten geçilmiyor. Yok şu marketten bir daha bir şey almam, yok bu markadan uzak durun vs.

    Tabi sorunlu seri parti ürünlerin ülkemize gönderildiğine dair dedikoduları da yabana atamıyorum. Hadi canım olur mu öyle şey diyemiyorum.

    Fotoğraflara bakıp geçmiş sorunlu tv tecrübelerinizle kıyaslayarak yorumlarsanız sevinirim.

    Bir başlık olmalı, sorunlu ürünlerle ilgili, mahkeme, tüketici hakem heyetleri süreçleriyle ilgili bilgi ve tecrübelerin paylaşıldığı bir başlık.

    Başlık yeteri kadar ilgi görürse böyle bir ana başlığa çevirebiliriz. Bir gün kesinlikle işimize yarayacaktır.

    Alıntıları Göster
    Haklısınız katılıyorum.
    Bununla beraber herkes hakkını aramalı ve insanımızın artık bilinçlendiğini anlamalı bu tür firmalar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sami Ertaga -- 2 Şubat 2015; 1:27:06 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sami Ertaga

    Haklısınız katılıyorum.
    Bununla beraber herkes hakkını aramalı ve insanımızın artık bilinçlendiğini anlamalı bu tür firmalar.


    Alıntıları Göster
    Bir de şunu bilmek gerekir. Mahkeme süresi en az bir yol sürüyor, masrafları ne kadar? Sonra iade edilse bile en başta cebimizden çıkacak bir para.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sami Ertaga

    Bir de şunu bilmek gerekir. Mahkeme süresi en az bir yol sürüyor, masrafları ne kadar? Sonra iade edilse bile en başta cebimizden çıkacak bir para.

    Alıntıları Göster
    Sizi bu bilinçli tavrınızdan ötürü tebrik ediyorum.

    Bu davaların sayısı artarsa, firmaların TV'lerle ilgili sayısız soruna karşı kayıtsız kalmaları belki biraz olsun azalır. Şu anda internetten TV siparişi vermek daha iyi bence. Çünkü para iadesi daha kolay yapılıyor.

    Bilmiyorum ama hakkınız varsa davayı kazandıktan sonra bir de tazminat davası açın. Bu firmaları ancak bu şekilde daha iyi bir hale getirebiliriz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sami Ertaga

    Bir de şunu bilmek gerekir. Mahkeme süresi en az bir yol sürüyor, masrafları ne kadar? Sonra iade edilse bile en başta cebimizden çıkacak bir para.

    Tüketici mahkemesi daha kısa sürede sonuçlanıyor diye biliyorum, yanlış mıyım?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _magnetar_

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sami Ertaga

    Bir de şunu bilmek gerekir. Mahkeme süresi en az bir yol sürüyor, masrafları ne kadar? Sonra iade edilse bile en başta cebimizden çıkacak bir para.

    Tüketici mahkemesi daha kısa sürede sonuçlanıyor diye biliyorum, yanlış mıyım?

    Alıntıları Göster
    Firmaların Led tvlerde bandıng ısık sızması gıbı sorunları normal gormesı kadar anormal bır durum olamaz, bu aslında sadece sızın degıl aynı zamanda bu fırmaların türkiye yetkililerinin de sorunu olmalı.




  • Tuketici hakem heyetleri kararlarinin baglayiciligi 2015 yili icin 3.300 TL oldu.

    Burada hukuki surec hakkinda herkesin isine yarayacak kanuni bilgileri paylasacagim bu aksam. yanlis bilinen hususlar var. Firmalar bunu da kullanmayi adet edinmisler. Iade ettigim ilk tv.dr media markt musteri hizmetleri yetkilisi bana hala 4 olu piksele kadar normal kabul ediliyor standartlar bu sekilde diyor. Yil olmus 2015. Neden yapiyorlar bunu? onlar bizden iyi biliyor aslinda neyin ne oldugunu. Ama biz okumazsak ogrenmezsek kandirilmaya musait oluyoruz ve sanslarini deniyorlar. Demek ki hala inananlar var bu masala

    Internet alisverislerinde de durum sanilrigi gibi degil. N11 i aradim sordum. Tv. Kurulduktan sonra begenmedim diyip gonderemiyorsunuz dediler. Orda da servis raporu istediklerini soylediler. Dun ulastim bu bilgiye. Kanuni olarak temeli nedir diye sordugumda net cevap alamadim.arastiracagim bu konuyu. Kosulsuz 14 gun iade hakkinin kapsamini arastirip paylasirim burada.

    Peki tecrubesi olan var mi internet alisverisi iadesi ile ilgili?




  • Gercekten cok agir calisan bir tuketiciyi koruma sistemi var. Ustelik davalarda masrafli. Artik saticinin degil alicinin korundugu kanunlar cikarilmali. Sifir diye alirsiniz 2.el iade edilmis yaptirilmis tv gelir ve gozunuzun icine baka baka sifir derle. Pek cok insanin basina geldi ve bu konuda bile bazi firmalarda cozum bulamadilar. Zaten servislerin verecegi kararlar bellidir. Siz yilmadan hakkinizi arayin derim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sabahattin ali

    fotoğraflar
     Media Markt & Digicom aleyhine Mahkemeye Başvuracağım Media Markt & Digicom aleyhine Mahkemeye Başvuracağım

    Eğer ışık sızması veya bulutlanma ekrandaki görüntüye etki ediyorsa buna normal demek, geri zekalılık ve ehlikeyiflik ve yaptım olduculuktan başka birşey değildir .

    Benim tv de ekranda hiç görüntü yokken bulutlanmaya benzer durum var ama ekran görüntüsüne etkisi sıfır dolayısıyla sorun etmiyorum ancak sizin durumunuzda olsam bende hakkımı arardım yerine sorunsuz bir tv almak da bir seçenek ama siz bunu istemiyorsanız iadesini de alabilmelisiniz .




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sismese

    quote:

    Orijinalden alıntı: sabahattin ali

    fotoğraflar
     Media Markt & Digicom aleyhine Mahkemeye Başvuracağım Media Markt & Digicom aleyhine Mahkemeye Başvuracağım

    Eğer ışık sızması veya bulutlanma ekrandaki görüntüye etki ediyorsa buna normal demek, geri zekalılık ve ehlikeyiflik ve yaptım olduculuktan başka birşey değildir .

    Benim tv de ekranda hiç görüntü yokken bulutlanmaya benzer durum var ama ekran görüntüsüne etkisi sıfır dolayısıyla sorun etmiyorum ancak sizin durumunuzda olsam bende hakkımı arardım yerine sorunsuz bir tv almak da bir seçenek ama siz bunu istemiyorsanız iadesini de alabilmelisiniz .

    Alıntıları Göster
    ben bu tv.yi balkondan atarım yine de normal kabul etmem zaten. Bu ağır bir hakarettir bana göre. Yersen muhabbetidir. Bakalım bu akşama kadar haber bekleyeceğim.

    Bu arada mahkeme masrafları öyle korkulacak rakamlar değildir. Korkmayın. Ayrıca avukatlarla dava kazanıldığında avukatlık ücretinin karşı tarafca ödenmesi hususunda da anlaşabilirsiniz. Ben böyle bir anlaşma yaptım. (Tanıdık bir avukattı ama) O noktada da cebimden para çıkmayacak.

    Eğer iade almazlarsa ben karlı bile çıkacağım. Bu tv.yi iyi kötü bir yıl kullanırım. Mahkeme sonuçlanır ve yüzde yüz lehime sonuçlanır. Bir yıl sonra bugün verdiğim 5.000 TL ile gider başka bir tv alırım. Benim kaybedecek bir şeyim yok.

    Bu arada bir bilgi; mahkeme sonunda 5.000 TL'nin faizini alamıyoruz. Yargıtay Karar var konu ile ilgili. Tv mahkeme sürecinde tüketicide kaldığı için faiz talep edilemiyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sabahattin ali

    ben bu tv.yi balkondan atarım yine de normal kabul etmem zaten. Bu ağır bir hakarettir bana göre. Yersen muhabbetidir. Bakalım bu akşama kadar haber bekleyeceğim.

    Bu arada mahkeme masrafları öyle korkulacak rakamlar değildir. Korkmayın. Ayrıca avukatlarla dava kazanıldığında avukatlık ücretinin karşı tarafca ödenmesi hususunda da anlaşabilirsiniz. Ben böyle bir anlaşma yaptım. (Tanıdık bir avukattı ama) O noktada da cebimden para çıkmayacak.

    Eğer iade almazlarsa ben karlı bile çıkacağım. Bu tv.yi iyi kötü bir yıl kullanırım. Mahkeme sonuçlanır ve yüzde yüz lehime sonuçlanır. Bir yıl sonra bugün verdiğim 5.000 TL ile gider başka bir tv alırım. Benim kaybedecek bir şeyim yok.

    Bu arada bir bilgi; mahkeme sonunda 5.000 TL'nin faizini alamıyoruz. Yargıtay Karar var konu ile ilgili. Tv mahkeme sürecinde tüketicide kaldığı için faiz talep edilemiyor.

    Aslında maddi tazminat davası açılmasıda laım mesela 1 sene boyunca kullanmadığımı kullanamadığımız tv olsun ve bir sene boyunca 3 bin 5 bin lirayı oraya bağlamış oluyoruz sonuçta o parayla başka işimizide görebilirdik bunu avukatına sorarsan güzel olur




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sabahattin ali


    "Sorunları elimizden geldiği kadar kabul etmeyelim. Nasıl olsa sorunlu TV alan her 100 kişiden en fazla 5'i 10'u mahkemeye gidiyor. Sorunlu 100 TV.yi geri almaktansa, ısrarla hahkını arayan 10 kişinin tv.sini iade alırız. Zaten en başında kabul etmekle, mahkemeyi kaybetmek arasında çok bir fark yok. Her iki halde de zaten TV.yi iade alıyoruz. Sorunları kabul edip 100 TV.yi iade almaktansa; 10 mahkeme masrafına katlanırız"



    Tamamen katılıyorum. Firmaların tavrı aynen bu şekilde. Bu tavrı teknik servis ve çağrı merkezi çalışanlarına da benimsetiyorlar.

    Ben de Philips ile benzer bir sorun yaşıyorum. Televizyonumda hem bulutlanma hem bantlanma hem de ışık sızması vardı. 2,5 ay önce arıza kaydı açtırdım, 20 günlük süreyi dondurmak için sorun yok diye TV'yi geri getirdiler, sonra tekrar götürdüler. Sonra sorunu çözdük diye getirdiler, en az 10 tane ölü piksel çıktı teslim almadım. En sonunda dayanamadım ve tüketici mahkemesine başvurdum.

    Bu gibi yaklaşımları diyalogla çözmek imkansız, çünkü karşınızda muhattap olabileceğiniz yetkili bulamıyorsunuz. Kendilerine ezberletilmiş metinleri okuyan, mevzuattan, tüketici haklarından tamamen bihaber olan elemanlarla konuşmak zorunda kalıyorsunuz. Bu yüzden sorun yaşayan ve haklı olduğunu bilen herkesin tüketici hakem heyetlerine ve tüketici mahkemelerine başvurması lazım. Firmalar ne kadar çok dava edilirlerse, müşterilerini ciddiye alma oranları o kadar artacaktır. 10/100 büyük bir rakam değil, ama bu sayı 50'lere 60'lara çıkarsa o zaman işin rengi değişecektir diye düşünüyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: whitelighter

    quote:

    Orijinalden alıntı: sabahattin ali


    "Sorunları elimizden geldiği kadar kabul etmeyelim. Nasıl olsa sorunlu TV alan her 100 kişiden en fazla 5'i 10'u mahkemeye gidiyor. Sorunlu 100 TV.yi geri almaktansa, ısrarla hahkını arayan 10 kişinin tv.sini iade alırız. Zaten en başında kabul etmekle, mahkemeyi kaybetmek arasında çok bir fark yok. Her iki halde de zaten TV.yi iade alıyoruz. Sorunları kabul edip 100 TV.yi iade almaktansa; 10 mahkeme masrafına katlanırız"



    Tamamen katılıyorum. Firmaların tavrı aynen bu şekilde. Bu tavrı teknik servis ve çağrı merkezi çalışanlarına da benimsetiyorlar.

    Ben de Philips ile benzer bir sorun yaşıyorum. Televizyonumda hem bulutlanma hem bantlanma hem de ışık sızması vardı. 2,5 ay önce arıza kaydı açtırdım, 20 günlük süreyi dondurmak için sorun yok diye TV'yi geri getirdiler, sonra tekrar götürdüler. Sonra sorunu çözdük diye getirdiler, en az 10 tane ölü piksel çıktı teslim almadım. En sonunda dayanamadım ve tüketici mahkemesine başvurdum.

    Bu gibi yaklaşımları diyalogla çözmek imkansız, çünkü karşınızda muhattap olabileceğiniz yetkili bulamıyorsunuz. Kendilerine ezberletilmiş metinleri okuyan, mevzuattan, tüketici haklarından tamamen bihaber olan elemanlarla konuşmak zorunda kalıyorsunuz. Bu yüzden sorun yaşayan ve haklı olduğunu bilen herkesin tüketici hakem heyetlerine ve tüketici mahkemelerine başvurması lazım. Firmalar ne kadar çok dava edilirlerse, müşterilerini ciddiye alma oranları o kadar artacaktır. 10/100 büyük bir rakam değil, ama bu sayı 50'lere 60'lara çıkarsa o zaman işin rengi değişecektir diye düşünüyorum.

    geçmiş olsun size de. ne zaman başvurdunuz mahkemeye. Devam ediyor herhalde süreç




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sabahattin ali

    quote:

    Orijinalden alıntı: whitelighter

    quote:

    Orijinalden alıntı: sabahattin ali


    "Sorunları elimizden geldiği kadar kabul etmeyelim. Nasıl olsa sorunlu TV alan her 100 kişiden en fazla 5'i 10'u mahkemeye gidiyor. Sorunlu 100 TV.yi geri almaktansa, ısrarla hahkını arayan 10 kişinin tv.sini iade alırız. Zaten en başında kabul etmekle, mahkemeyi kaybetmek arasında çok bir fark yok. Her iki halde de zaten TV.yi iade alıyoruz. Sorunları kabul edip 100 TV.yi iade almaktansa; 10 mahkeme masrafına katlanırız"



    Tamamen katılıyorum. Firmaların tavrı aynen bu şekilde. Bu tavrı teknik servis ve çağrı merkezi çalışanlarına da benimsetiyorlar.

    Ben de Philips ile benzer bir sorun yaşıyorum. Televizyonumda hem bulutlanma hem bantlanma hem de ışık sızması vardı. 2,5 ay önce arıza kaydı açtırdım, 20 günlük süreyi dondurmak için sorun yok diye TV'yi geri getirdiler, sonra tekrar götürdüler. Sonra sorunu çözdük diye getirdiler, en az 10 tane ölü piksel çıktı teslim almadım. En sonunda dayanamadım ve tüketici mahkemesine başvurdum.

    Bu gibi yaklaşımları diyalogla çözmek imkansız, çünkü karşınızda muhattap olabileceğiniz yetkili bulamıyorsunuz. Kendilerine ezberletilmiş metinleri okuyan, mevzuattan, tüketici haklarından tamamen bihaber olan elemanlarla konuşmak zorunda kalıyorsunuz. Bu yüzden sorun yaşayan ve haklı olduğunu bilen herkesin tüketici hakem heyetlerine ve tüketici mahkemelerine başvurması lazım. Firmalar ne kadar çok dava edilirlerse, müşterilerini ciddiye alma oranları o kadar artacaktır. 10/100 büyük bir rakam değil, ama bu sayı 50'lere 60'lara çıkarsa o zaman işin rengi değişecektir diye düşünüyorum.

    geçmiş olsun size de. ne zaman başvurdunuz mahkemeye. Devam ediyor herhalde süreç

    Alıntıları Göster
    Sağolun ben geçen hafta tanıdığım bir avukata vekalet verdim başvuruyu o yaptı. Daha tebligat aşamasında olduğu için duruşma günü vs. belli değil. Ama mahkeme süreci ortalama 1 yıl sürüyormuş avukatın dediğine göre.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: whitelighter

    Sağolun ben geçen hafta tanıdığım bir avukata vekalet verdim başvuruyu o yaptı. Daha tebligat aşamasında olduğu için duruşma günü vs. belli değil. Ama mahkeme süreci ortalama 1 yıl sürüyormuş avukatın dediğine göre.

    Alıntıları Göster
    biz biraz kaderci olduğumuz için hep kafamıza vurmuşlar,
    klasik laflar üretmişiz, misal "elektronik şanş işidir.." vs gibi
    ne şansı kardeşim? yüzlerce kez denenmiş test edilmiş sistemler hatalı makine nasıl üretsinler,
    ha o denemelerde ortaya çıkan hatalıları ayıklayacağına olduğu gibi satmaya çalışırsan böyle olur

    işte burdaki gibi bilinçli tüketiciler de çıkar senin oyunununa gelmez...

    devam edin sabahattin ali, destekliyoruz sizi...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: magic32

    biz biraz kaderci olduğumuz için hep kafamıza vurmuşlar,
    klasik laflar üretmişiz, misal "elektronik şanş işidir.." vs gibi
    ne şansı kardeşim? yüzlerce kez denenmiş test edilmiş sistemler hatalı makine nasıl üretsinler,
    ha o denemelerde ortaya çıkan hatalıları ayıklayacağına olduğu gibi satmaya çalışırsan böyle olur

    işte burdaki gibi bilinçli tüketiciler de çıkar senin oyunununa gelmez...

    devam edin sabahattin ali, destekliyoruz sizi...

    Hocam devir artık f/p devri.üretici firmaların emin olun bu sorunlar umrunda değil çünkü onlar en hızlı sekilde en fazla panel üretmeye bakar.evet üzücü bir durum ama elden bişey gelmez.bundan 5 sene önce sonynin 60 inç televizyonuna verceğiniz fiyat rahat 15 20k idi şimdi 5k ya alabiliyorsun ama sorunlarda artıyor. Eski panellerin değerini bilmedik bilemedik pahalı vs diye almadık artık ucuz ama böyle sorunlar var. Kısacası biz ettik biz bulduk hayıflanmanın pişman olmanın sırası değil.sony 12 yıldır televizyondan kar elde edemiyordu neden? Kaliteli ve pahalıydı şimdi ise yavastan kar etmeye başladılar bizş hala 72 ekran trinitron sony televizyonumuz çalışır haldedir ve şuanki panellerin hepsine 100 basar.baktılar adamlar(koreliler) deli gibi satıyor neden ucuz.artık japonlarda ucuz mal satmaya başladılar fakat ucuz etin yahnisi olayı var. Kısacası kendimiz ettik kendimiz bulduk:)




  • Digicom urun degisimi yapabilecegini ama degisim raporu veremeyecegini bildirdi. Kabul etmedim. Tuketici kanunundaki secimlik haklarimiz ortada. Mahkemeye gidiyorum.

    ayipli mal iadesi hususunda tuketiciyi koruma kanunu ve satis sonrasi hizmetler yonetmeligi cercevesindeki mevzuati sizlerle paylasacagim. Mahkeme sureci hakkinda basindan sonuna kadar tecrubelerimi burada paylasacagim.

    Digicom urunlerini alirken basimdan gecenleri hatirlamanizi tavsiye ederim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sabahattin ali

    Digicom urun degisimi yapabilecegini ama degisim raporu veremeyecegini bildirdi. Kabul etmedim. Tuketici kanunundaki secimlik haklarimiz ortada. Mahkemeye gidiyorum.

    ayipli mal iadesi hususunda tuketiciyi koruma kanunu ve satis sonrasi hizmetler yonetmeligi cercevesindeki mevzuati sizlerle paylasacagim. Mahkeme sureci hakkinda basindan sonuna kadar tecrubelerimi burada paylasacagim.

    Digicom urunlerini alirken basimdan gecenleri hatirlamanizi tavsiye ederim.
    Yağmurdan kaçarken doluya tutulmak!!Sizce neden Türk Atasözü...Çünkü sadece bizim gibi ülkelerde ayıplı mal satışı var,gidin USA ya bir tane ayıplı Sharp bulamazsınız belki.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ForceBeWithYou -- 3 Şubat 2015; 12:34:11 >
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.