Şimdi Ara

#mediamarktskandalı | Çalışan Xbox’u, perte ayırdılar! THH Beni Haklı Buldu! (3. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
154
Cevap
7
Favori
18.016
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
392 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Geçmiş olsun maalesef forumda her ne kadar sigortaya 1000 TL Office programına 2000 TL antivirüs programına 500 TL veren mi olur diye düşünsekte inanılmaz bir satışı var.


    Eski MediaMarkt personeliyim bu yüzden buraya sayfa sayfa yazmam doğru olmaz. Fakat kesinlikle MediaMarkt ve benzeri yerlerden G Plus diğer adı koruma paketi ve sigorta olarak geçen paketi almayın. Kotalarını yapmak için önce personel sonra kasadaki personel uzun uzun övecektir ama asla düşünmeyin bile. Hatta hediye deseler dahi satın almayın çünkü 6000 TL'lik cihazda bunu size hediye ettiklerinde cihaz üzerinden 1000 - 1500 TL fiyat düşecekler ileride cihazın kendi garantisi üzerinden para iadelik bir durum olursa 6.000'e verdiğiniz cihazı o hediye sigortaları yüzünden 4500 TL olarak geri alırsınız.

  • uzatılmış garantiyi sadece yetkili servisten alacaksın. mesela bosh marka buzdolabı ve çamaşır makinası almıştım. servis eve kurmaya geldiğinde , bizim servisin garanti uzatma kampanyası var dedi . 4 er yıl daha uzattım garantilerini. iyiki de uzatmışım.

    6.yılda çamaşır makinasında arıza çıktı direk servisi bile değil BOSH u aradım. uzatılmış garantiniz görünüyor dedi ve ücretsiz yaptılar. yani microsoft destekli bir uzatılmış garanti olsa amenna ama değil. kandırmaca.

  • Arkadaşlar, Adem Helvacı ile iletişim kurmaya çalışıyorum. Önerileriniz için teşekkür ederim.


    @manjimaru Evet, cihazın seri numarası uyuşuyor.


    @pikalos Bir üst satırda, arkadaşa verdiğim cevapta yazdım. Seri numaraları kayıtlı zaten. Elimde ürünün ilk alındığındaki faturası mevcut, orada da yazıyor seri numaraları. Cihaz aynı.


    @haybroo Sizin sorunuzu da cevaplamış oldum.

  • Geçmiş olsun. Servis departmanları yeni Türkiye ile birlikte ürünler kullanıcıya geri dönmesin diye ellerinden geleni yapıyorlar. (örn: Servispoint)

  • Mesajınızı öne çıkardım hocam.Bu ülkede kimse işini düzgün yapmıyor arkadaş,yapabilenin de duacısı oluyoruz işe bak,ulan zaten düzgün yapmak zorunda işi o yani.Ne bileyim sürekli bir mağduriyet haberi görüyorum,çok zor gerçekten,sabır diliyorum.

  • Öncelikle geçmiş olsun, çok kötü bir tecrübe yaşamışsın.

    Böyle durumlarda yüzlerine tokat gibi vurarak, "Öyle mi, tüketici hakem heyetine sizi şikayet ediyorum, mahkemeye de veriyorum tüm belgeler nasıl olsa bende mevcut." deyip yanlarından ayrılacaktın.

    Türkiye'de yaşıyoruz dostum. Bu ülkede usulüne göre bir işlemin yapılması gerçekten çok düşük bir yüzdeye sahip. Mutlaka sert konuşak gerekiyor, bir şekilde ya tehdit etmek ya da sıkıştırmak gerekiyor ki işlerini düzgün yapsınlar.


    Ben de yetkili servis ile bir durum yaşadım geçen sene ama ben gerçekten şanslıydım, sıfır ürün teslim aldım.

  • bu firmadan bir kere bile alışveriş yapmadım. yapmam da

  • Çok abartmışsınız hocam bunlar zaten klasik şeyler. Mağazada böbreğinizi çalsalardı belki şasırırdım.
  • Philipp_Plein kullanıcısına yanıt

    Hocam bende Media Markt ten birçok şey aldım iadede hiç sıkıntı yaşamadım. Ama büyük sıkıntılar olduğuda bir gerçek. Açıkçası bu garanti olayını allayıp pulayıp abartıyorlar. Girilmemesi gereken bir durum. Ayrıca Bu sıkıntı birçok firmada var. Hakkını arayan sonuç alıyor. Bende bazı firmalar ile THH ye gittim ve hep olumlu dönüş oldu.

  • Bunlar olaganüstü şeyler deil mediamarkt ve teknosa için artık sıradanlaşan sürekli olan olaylar.

    Hatta asıl şaşırılması gereken hala teknosa ve mediarmaktten hatta vatandan birilerinin birşeyleri alıyor olması. BU firmaların batması gerekir. Ama batmıolar demekki hala müşterileri var.

  • Hocam o garanti uzatma tamamen safsatadan ibaret. Ordaki tek amaç çalışanın ek prim alması. Garantiye gelen ürünleri kendi imkanlarıyla tamir ettiriyorlar (ya da ettiremiyolar) ve milleti mağdur ediyolar. Çoğu insan da zaten hakkını aramadigi için bu firmalar da çekinmeden bunları yapabiliyor. Yazık...
  • Geçen yıl mediamarktan bosh şarjlı süpürge aldım. 2 saat batarya garantisini uzatmak için yalvardılar. Tamam dedim getirin evrağı imzalayayım. Bir baktım kamera, laptop vs bataryası var fakat şarjlı süpürge bataryası listede yok. İmzalamadım. Bana söyledikleri merak etmeyin listede o yok ama önümüzdeki ay eklenecek! Bize getirirsiniz aynı çalışanı bulursunuz. Dedim kardeş sen benle dalga mı geçiyorsun sarı çizmeli mehmet ağa. Kısacası uzatılmış garanti para tuzağıdır.
  • 1.optik sürücü arızalıymış yani cihaz zaten pert sayılır. Kullanıcı hatası der geçerler.
    2.onerilen fiyatı kabul etmeliydin.
    3.kol da haklısın:)
  • Allah beterinden korusun..hoover kurutma almıştım sıfır kutudan ezik çıktı neymiş teslim almayacakmışım,ulan açmadan nasıl görücez kutudada deforme yok..süründürdüler 15gün hoover gn müdürlüğü çok ilgilendi sağolsunlar onlar olmasa elimizde patlayacaktı..Allah belalarını versin..

  • Amazon harici elektronik ürün almak iyi cesaret gerçekten.

  • Keşke hiç teslim etmeseydin. Bu adamlara elini versen kolunu kaptırırsın. Optik okuyucu bozuk kullanıp dijitalden devam etmek daha iyi.

  • İşin komik tarafı 599 TL'ye Xbox 360 bile alamazsınız. Size fatura bedelini ödemeye çalışmaları ayıp.

    Ya cihazın bire bir değişimini yapacaklar ya da bire bir ayni cihazı bugün kaç paraya satıyorlarsa o kadar bir para iadesi yapacaklar.


    Aklıma kötü kötü şeyler geliyor, sizin sağlam cihazı iç edip size pert cihaz vermeye çalışmaları gibi.

    Yine de kimsenin günahına girmek istemem. Umarım en kısa zamanda gönlünüzce çözersiniz konuyu.

  • Ulan kime sordunuzda cihazı perte ayırıp para teklif ediyorsun. Adilere bak sen. Okudukça sinirlerim bozuldu. Tüketici hakem heyeti lehinize karar verin merak etmeyin. Ben sizin yerinizde olsam misliyle değişimini veya şuanki sıfır fiyatı neyse onu isterim. İçlerinden geçerim bunların. Geçmiş olsun.
  • @Akdogan33 Optik sürücüsü arızalı Xbox ne zamandan beri pert oluyor? Pert demek cihaz ölmüş demektir. Bu cihaz çalışıyor. Firmanın böyle bir politikası varsa beni aydınlatın lütfen. Size çıkıştığımı sanmayın sakın, amacım bilmediğim bir konuyu öğrenmektir.


    Önerdikleri fiyat umrumda değil. Sağlam cihazımı perte ayırmaları asıl mesele. Büyük çoğunluğu bozuk olan bir cihaz olsaydı uğraşmayıp parayı alıp geçerdim.


    @cengomatik Bilsem eder miydim? Kötü tecrübe oldu.


    @goodorevil Fatura bedeli 1499 TL. Yani bu bedelin çok altında bir ödemeyi kabul ediyorlar. Gönderdiğim konsol ve oyun kolu ile elime geçenler aynı ürünler. Servis bunları açmış, beceremeyip bozmuş.

  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.