BNDE 2004 MMEGANE ALİZE VAR TORK HAKINDA BİLGİLERİNİZİ ALABİLİRMİYİM
Motor tipi ve strok hacmini vermeden kimsenin geçerli bir değer verebileceğini sanmıyorum.
Ancak tork ile ilgili genel bir bilgi istiyorsanız diyebilirim ki dizel araçların torku benzinlilere göre daha fazladır bunun sebebi piston kollarının ekzantrik miline olan uzaklığıdır.Yani pratiğe vurursak dizel araç sizi yokuşta geride bırakır ancak moment fazlasının birçok dezavantajı vardır ki biri vuruntu(ses) ve düşük hız.
Ancak bu konuyla ilgili çalışmalar o kadar ilerlediki artık ne ses nede düşük hız dezavantajı kalmadı...
Mak.Müh.Burak PADIR
1.6 1v 110 ps 2004 strok hacmi ile ilgili bir bilgim yok
strok hacmi tek silindirdeki hacimdir.
1.6 lt bi araç 4 silindirli ise strok hacmi 0.4 lt dir.
Bu motorun maksimum torku(çekiş gücü) 148 NewtonMetre olup 3750 devirle çalışırken üretilir. En çok güç ise 78kwatt ile 5750 devirde üretilir.Vites değiştirirken bu devirde değişim yaparsanız farkı hissedersiniz.
Saygılar
çok teşeklür ederim bni ayudınlattığın için!..
cok guzel anlatmıs eyvallah arkadasım
RENAULT Megane 1,6i 16V 1115kg 4silindir 1598cc 10,0/1 sıkıştırma oranı 110hp güç@5750dd 148nm tork@3750dd besleme:püskürtme üstten 2 eksantrik aktarma:önden 10,20sn 0-100 hızlanma 198kms max hız ön frenler:S.disk arka frenler:kampana 4,0900/1 son dişli oranı 1.vites oranı:3,36 2vites oranı:.1,86 3.vites oranı:1,32 4.vites oranı:1,03 5.vites oranı:0,82 lastikler:185/60/15 valf:16V kasa tipi:sedan
megane l lerde son hız 198 olarak gösterilio ama bn 220 yi gördüm 240 ı bile görenler var
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme