Şimdi Ara

MEGANE 1 TORK

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
8
Cevap
0
Favori
3.271
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • BNDE 2004 MMEGANE ALİZE VAR TORK HAKINDA BİLGİLERİNİZİ ALABİLİRMİYİM



  • Motor tipi ve strok hacmini vermeden kimsenin geçerli bir değer verebileceğini sanmıyorum.

    Ancak tork ile ilgili genel bir bilgi istiyorsanız diyebilirim ki dizel araçların torku benzinlilere göre daha fazladır bunun sebebi piston kollarının ekzantrik miline olan uzaklığıdır.Yani pratiğe vurursak dizel araç sizi yokuşta geride bırakır ancak moment fazlasının birçok dezavantajı vardır ki biri vuruntu(ses) ve düşük hız.

    Ancak bu konuyla ilgili çalışmalar o kadar ilerlediki artık ne ses nede düşük hız dezavantajı kalmadı...


    Mak.Müh.Burak PADIR
  • 1.6 1v 110 ps 2004 strok hacmi ile ilgili bir bilgim yok
  • strok hacmi tek silindirdeki hacimdir.

    1.6 lt bi araç 4 silindirli ise strok hacmi 0.4 lt dir.

    Bu motorun maksimum torku(çekiş gücü) 148 NewtonMetre olup 3750 devirle çalışırken üretilir.
    En çok güç ise 78kwatt ile 5750 devirde üretilir.Vites değiştirirken bu devirde değişim yaparsanız farkı hissedersiniz.

    Saygılar
  • çok teşeklür ederim bni ayudınlattığın için!..
  • cok guzel anlatmıs eyvallah arkadasım
  • RENAULT Megane 1,6i 16V
    1115kg
    4silindir
    1598cc
    10,0/1 sıkıştırma oranı
    110hp güç@5750dd
    148nm tork@3750dd
    besleme:püskürtme
    üstten 2 eksantrik
    aktarma:önden
    10,20sn 0-100 hızlanma
    198kms max hız
    ön frenler:S.disk
    arka frenler:kampana
    4,0900/1 son dişli oranı
    1.vites oranı:3,36
    2vites oranı:.1,86
    3.vites oranı:1,32
    4.vites oranı:1,03
    5.vites oranı:0,82
    lastikler:185/60/15
    valf:16V
    kasa tipi:sedan
  • megane l lerde son hız 198 olarak gösterilio ama bn 220 yi gördüm 240 ı bile görenler var
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.