Şimdi Ara

Megane 4 1.5 dci edc ıcon mu Octavia 1.6 tdı dsg style mı?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
26
Cevap
0
Favori
6.541
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Megane nasıldır hayal kırıklığı yaratırmı hep renaulta karşı bir ön yargım var neden bilmiyorum. Sizce hangisini almalıyım. 2017 maksimum 20 bin km almayı düşünüyorum. Otomatik olsun diyorum ama bu çift kavrama edc ve dsg beni üzermi siz olsanız manuel mi alırdınız?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi exuberant42 -- 16 Mart 2018; 0:35:0 >



  • İki aracıda yakın zamanda uzun dönem kullanmış biri olarak ;

    Tartışılmaz bagaj yükleme kolaylığı ve genişliği dışında Octavia nın Megane 4 karşısında pek şansı yok.

    Octavia güzel araç ancak gözümüzde fazla büyütmeyelim, Leon'da böyle fazla bişey beklemeyin Golf varken.

    Megane 4 te yalıtım belirgin şekilde sınıfının en iyilerinden biri. Yeni nesil EDC (Alman Getrag)

    çift kavramalar içinde en az sorun yaşananlar. Hız konusunda hiçbir şanzıman DSG gibi değil ama

    vukaat konusundada öyle. DSG mutlaka baş ağrıtır. Kullanmadığımız araçlar hakkında çöp gibi gereksiz

    yorumlar yaparak insanları yanlış yönlendirmeyelim. 1.5dci EDC Ankara şehir içi 5.7lt şehirler arası 3.8lt..

    Bence gidin ikisinide kullanın hangisi hoşunuza giderse ve isteklerinize cevap verirse onu alın.

    Bellimi olur belki Octavia hoşunuza gider belki Megane 4.. Burada bunun cevabını bulmanız imkansız..
    Geçen hafta 2850 Km de Megane Sedan Touch 1,5 110 bg Edc kiraladım. Daha önce sürekli olarak Leon, Octavia, Golf kiralardık bu sefer sırf merakımdan Megane kiraladık ki bin pişman oldum. Start Stop devrede, ışıklarda beklerken otomatik araba 2 kere stop etti. 1 den 2 ye geçerken çok bekliyor. Devir 3000 lere çıkıyor araba bağırıyor ama vitesi atmıyor araba düz yolda. Vites geçişleri normal kullanımda idare eder fakat ani hızlanmalarda dip gaz yapıldığında arabanın kafası karışıyo 2 sn kadar sürüyor bu karışıklık. Yol tutuşu hızlanması güzel ona laf yok ama bi Leon olamaz benim gözümde çünkü touch olmasına rağmen en basiti bi dijital klimayı esirgemişler arabadan. Dsg sakat eyv ama bozulana kadar konforlu. Risk alınır mı dersen 308 tam otomatik bluehdi alır işime bakarım. İkisinden de sorunsuz olacaı kesin. Megane otomatikten bence uzak durulmalı.
    2016 OCtavia kullandım 1 sene sıkıntı yaşamadık hiç DSG konusunda. Şu anda Fluence kullanıyorum şu meşhur EDC vites. Gaza bastığında gitsem mi gitmesem mi diyor nerdeyse. İki araç da 40.000 KM'yi geçmedi bu arada. Megane ile Fluence arasında fark vardır belki bilemiyorum ama Fluence düz vites otomatiğe göre daha iyi.

    Satıyım sana OCtavia Style dizel otomatik.
    Renault genelde filo ile çalışıyor ülkemizde.Aslında kalite algısı abartıldığı kadar kötü değil kadjar, megane, talisman gayet kaliteli araçlar. Bu iki tercih arasından otomatik olacaksa Megane manuel olacaksa Octavia tercih ederdim. Octavia biraz daha kaliteli gibi geliyor bana ama dediğim gibi dsg ye bulaşmak istemem ne kadar iyileştirilse de bende fobi oldu şahsen
  • Renault genelde filo ile çalışıyor ülkemizde.Aslında kalite algısı abartıldığı kadar kötü değil kadjar, megane, talisman gayet kaliteli araçlar. Bu iki tercih arasından otomatik olacaksa Megane manuel olacaksa Octavia tercih ederdim. Octavia biraz daha kaliteli gibi geliyor bana ama dediğim gibi dsg ye bulaşmak istemem ne kadar iyileştirilse de bende fobi oldu şahsen
  • Yürütme ve bakim maliyetlerini düşünerek Megane 4 diyorum.
  • Octavia Style parasina dolu dolu icon megane alin diyorum.
  • Megane Octi’nin yanında çöp gibi kalır hocam; Renault’nun sürüş özellikleri VW’nin çok gerisinde.EDC bana göre çok vasat bir aygıt, DSG çok daha başarılı.

    Megane’nın tek olumlu tarafı kendi sınıfının en az yakan aracı olması, başka bir esprisi yok.
  • "EDC bana göre çok vasat bir aygıt, DSG çok daha başarılı."
  • İki aracıda yakın zamanda uzun dönem kullanmış biri olarak ;

    Tartışılmaz bagaj yükleme kolaylığı ve genişliği dışında Octavia nın Megane 4 karşısında pek şansı yok.

    Octavia güzel araç ancak gözümüzde fazla büyütmeyelim, Leon'da böyle fazla bişey beklemeyin Golf varken.

    Megane 4 te yalıtım belirgin şekilde sınıfının en iyilerinden biri. Yeni nesil EDC (Alman Getrag)

    çift kavramalar içinde en az sorun yaşananlar. Hız konusunda hiçbir şanzıman DSG gibi değil ama

    vukaat konusundada öyle. DSG mutlaka baş ağrıtır. Kullanmadığımız araçlar hakkında çöp gibi gereksiz

    yorumlar yaparak insanları yanlış yönlendirmeyelim. 1.5dci EDC Ankara şehir içi 5.7lt şehirler arası 3.8lt..

    Bence gidin ikisinide kullanın hangisi hoşunuza giderse ve isteklerinize cevap verirse onu alın.

    Bellimi olur belki Octavia hoşunuza gider belki Megane 4.. Burada bunun cevabını bulmanız imkansız..




  • Geçen hafta 2850 Km de Megane Sedan Touch 1,5 110 bg Edc kiraladım. Daha önce sürekli olarak Leon, Octavia, Golf kiralardık bu sefer sırf merakımdan Megane kiraladık ki bin pişman oldum. Start Stop devrede, ışıklarda beklerken otomatik araba 2 kere stop etti. 1 den 2 ye geçerken çok bekliyor. Devir 3000 lere çıkıyor araba bağırıyor ama vitesi atmıyor araba düz yolda. Vites geçişleri normal kullanımda idare eder fakat ani hızlanmalarda dip gaz yapıldığında arabanın kafası karışıyo 2 sn kadar sürüyor bu karışıklık. Yol tutuşu hızlanması güzel ona laf yok ama bi Leon olamaz benim gözümde çünkü touch olmasına rağmen en basiti bi dijital klimayı esirgemişler arabadan. Dsg sakat eyv ama bozulana kadar konforlu. Risk alınır mı dersen 308 tam otomatik bluehdi alır işime bakarım. İkisinden de sorunsuz olacaı kesin. Megane otomatikten bence uzak durulmalı.
  • Tip, ekonomi ve yalıtım olarak megane tercih ederim. Çok bagaja ihtiyacım olsa octavia alırım. Tamamen beklentiler ile alakalı.
  • Megane süper araba, 1.5 sene sonra inş mesleğimi elime alınca ben de alıcam kredi çekip. Performansı sıkıntı yalnız ona dikkat edin, octavia da tam aile arabası ama ben beğenmiyorum.
  • 2016 OCtavia kullandım 1 sene sıkıntı yaşamadık hiç DSG konusunda. Şu anda Fluence kullanıyorum şu meşhur EDC vites. Gaza bastığında gitsem mi gitmesem mi diyor nerdeyse. İki araç da 40.000 KM'yi geçmedi bu arada. Megane ile Fluence arasında fark vardır belki bilemiyorum ama Fluence düz vites otomatiğe göre daha iyi.

    Satıyım sana OCtavia Style dizel otomatik.
  • Bu konuların meşhur trolü vardı nerde? Ceza filan mı aldı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yildiz

    İki aracıda yakın zamanda uzun dönem kullanmış biri olarak ;

    Tartışılmaz bagaj yükleme kolaylığı ve genişliği dışında Octavia nın Megane 4 karşısında pek şansı yok.

    Octavia güzel araç ancak gözümüzde fazla büyütmeyelim, Leon'da böyle fazla bişey beklemeyin Golf varken.

    Megane 4 te yalıtım belirgin şekilde sınıfının en iyilerinden biri. Yeni nesil EDC (Alman Getrag)

    çift kavramalar içinde en az sorun yaşananlar. Hız konusunda hiçbir şanzıman DSG gibi değil ama

    vukaat konusundada öyle. DSG mutlaka baş ağrıtır. Kullanmadığımız araçlar hakkında çöp gibi gereksiz

    yorumlar yaparak insanları yanlış yönlendirmeyelim. 1.5dci EDC Ankara şehir içi 5.7lt şehirler arası 3.8lt..

    Bence gidin ikisinide kullanın hangisi hoşunuza giderse ve isteklerinize cevap verirse onu alın.

    Bellimi olur belki Octavia hoşunuza gider belki Megane 4.. Burada bunun cevabını bulmanız imkansız..




    Çok olgun bir yorum hocam, ben de babama diyorum ki bırak arteounu 320iyi al bi megane 4 1.5 sene sonra bana satarsın sonra git ne alıyosan al diyorum kabul etmiyor




  • Megane ile Octavia karşılaştırmak komik olur.

    Octavia her anlamda fersah fersah önde..
  • Megane on numara diyende var megane çöp Octavia on numara diyende. Beklentimiz ortalama bir sedan bagajı diesel dediğimize göre ekonomi biraz konfor ve başımızı ağrıtmayacak bir araç. Diyorsanız ki iki şanzumanda sıkıntılı illa olmazsa olmaz değil otomatik manuel de neden olmasın şimdiki aracım manuel diesel leon açıkçası cesaret edememiştim o tarihlerde dsg ye.

    Değerli yorumlarınız için tşkler
  • cileli_sofor C kullanıcısına yanıt
    Demişsinizde hocam Midline Plus paketelerde de dijital klima yok. Touchta olmamasını eleştirmenizi garipsedim.
  • ozqur35 kullanıcısına yanıt
    Renaultların boş paketi joy. Vw Midlinelarla yok sadece. Orta sınıfların hepsinde var. Seatlarda ibiza hariç her modelinde var diye hatırlıyorum. Dijital klimasından çok takılması gerekilen yer bence şanzumanı. Edcnin bu kadar saçmalaması otomatik arabanın ışıklarda stop etmesi vites geçişlerindeki kararsızlığı devrini ayarlayamaması vs. vs. Bakın vw fanı falan değilim tutup patlak dsg yi savunacak da değilim ama çalışma sistemi patlak dsg nin daha iyi kesinlikle.
  • cileli_sofor C kullanıcısına yanıt
    Tecrubeleriniz doğrudur bişey diyemem bu işler sans işi. Sizden onceki kiracilar ne halde kullandı bilemeyiz. Sorun çikarmış olabilir kavrama degişimi istiyor olabilir. Benim aracım 212 binde Edc daha şanzimanın titrediğini bilmem görmedim. Sabit bir kullanıcısı olarak söylüyorum bunu. Midlineda orta paket Renodada Touch orta paket Touch Plus ve İcon olarak yükseğe gidiyor. Aynı Trendlinenın Joy muadili Touch'unda Midline muadili olduğu için kapsattım hocam. Midlineda olmayan dijital klima Reno grubunda giris orta seviye pakette olmaması şasırtmamalıydı diyorum sadece.
  • Megane sedan 1.5 edc icon 17 bin km dir kullanıyorum, dsg golf de 3 yıldır kullanıyorum ve 38 bin km de. her iki şanzımanda birbirine yakın özelliklerdedir. Araba kullanmayı bilmeyen motoru yaksa farkına varamayacak kişiler çıkıp o hızlıdır bu yavaştır diye boş atıp dolu tutmaya çalışıyorlar. Her iki şanzımanda yokuş inişlerde vites- motor devirini ayarlayamaz motor bağırır, manuel müdahale ister. hafif yokuş inişlerde 2-3. vites arasında saçmalar, bazen manuel araçta vites boştayken gaza basmış gibi davranır. Ama tüm bunlar otomatik vites konforu için kesinlikle gözardı edilebilir. Fakat sıkışık trafikte araç kullanıyorsanız ve en az 5 yıl veya 100 bin km kullanacağım diyorsanız bu iki şanzımanı tavsiye etmiyorum. Tam otomatik alın veya manuel alın. Araçlar için ise; octavia iç trimde daha düşük kaliye algısı veriyor. İcon donanımda megane daha iyi, ama sunroof dan ses standart, sunroof alma, ufak tefek tıkırtılar var, octavia da da var. Motor olarak iki motoru da çok iyi bilirim ve kesinlikle 1.5 dci derim. Mesela 1.6 tdi motor çalışırken yağ çubuğunu çıkartın bakalım ne görüyorsunuz. Motordan biraz anlayan kişiler önce şok oluyor ama motorun standardı bu.




  • ozqur35 kullanıcısına yanıt
    Aracı Budgetten aldık. Öyle her önüne gelene araba veren bi yer değil. Kötü kullanım olacağına çok ihtimal vermiyorum ama adı üstünde kiralık tabi ki ne olduğunu kimse bilemez fakat öyle bile olsa diğer araçta kiralık. Karışık konu benim tecrübelerim kötü oldu edc yle alakalı.Hele Midiline olayına hç girmiyorum orası biraz değil baya karışık
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.