Şimdi Ara

Megane 4 HB 1.5 DCİ EDC Touch mı Golf 1.0 TSİ MANUEL Comforline mı? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
117
Cevap
0
Favori
5.406
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Dizel Otomatik olması sebebiyle tabii ki Megane
  • Soz konusu dsg olunca sorunlu dıye yırtınanlar edc ve dıger cıft kavramalar bahse konu olunca sus pus oluyor

    Cıft kavrama cıft kavramadır, masraflı ve rısklıdır. Forumun ıkı yuzlulukte ustune yok cıdden

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Beetle Juice

    Bu karşılaştırmada Megane alırdım. Ancak seçimleriniz arasına 308 CEP donanımlı araçları da katmanızı öneririm.
    308 de aklimdan geçmedi değil ancak benim algım golf ve megane daha yakışıklı duruyor 308'e göre.
    Motor şanzıman olarak bilemiyorum ama.
    308 olarak hangi motor ve hangi şanzıman ikilisi iyidir?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu ikisi arasında motor-şanzıman önceliğim olduğu için tartışmasız Megane derim bunun fanboylukla alakası yok. Modelleri geçtim şanzımanlar ve motorlar bir kere ayrı dünyalara ait, modelden önce buna karar verin bence, Golf elbette kaliteli ama benim için manuel olduktan sonra dizel otomatik karşında Golf e şans tanımam.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: excellence

    Ben genelde s.ici kullanıyorum ve yaklaşık aylık 1000km. Bu durumda EDC nin kavraması kaç bin km sonra değişir? Konuyla ilgili teknik bir bilgi var mı?

    Alıntıları Göster
    benim duyduğum kadarıyla kullanıma göre 70-120 bin arası bir değişim oluyor (çevremde değiştirenler bu civarda değiştirdiler)
    sorunsuz otomatik istiyorsanız 308 lerin eat6 şanzımanlı olanlarını tavsiye ederim.
  • excellence E kullanıcısına yanıt
    Örnek bir link bırakıyorum aşağıya. Araçla hiçbir ilgim yoktur bu arada. Araçta full led far, kör nokta uyarı, cam tavan gibi özelllikler var. Bence iki arabadan da daha iyi. Bu arada megane ve golf kullanan birisi olarak bu yorumu yapıyorum.




  • Megane 4 1,5 otomatik dizel kullanıcısıyım.Şehir içi ortalama 8,5-9 arasında yakıyor.Tabi benim yaşadığım şehir küçük olduğu için 2 km iş ev arası o yüzden kısa mesafe olduğu için çok yakıyor olabilir ama yinede o verilen değerlerde yakmadığı aşikar.Ama şehir dışında 100 km ye sabitleyince 4,5lt yi geçmek imkansız.Belki yakıt kıyaslama na faydası olur.
  • 308 ayni fiyatda ise onun eat6 sanzimani dsg, edc den falan sorunsuz tam otomatik zaten.
    308 in kalite olarak meganedan bir tık üst olduğunu düşünüyorum
    Tip olarak kişisel zevk tabi

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Dizel otomatik olduğu için megane.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: general4242

    308 ayni fiyatda ise onun eat6 sanzimani dsg, edc den falan sorunsuz tam otomatik zaten.
    308 in kalite olarak meganedan bir tık üst olduğunu düşünüyorum
    Tip olarak kişisel zevk tabi
    Çift kavramalılar da vites geçişleri seri ve hissettirmiyor biliyorum.
    Ama tork konvektörlü tam otomatikler için hem yakıt tüketimi daha fazla hem de vites geçişleri daha hissedilir deniyor. Ne ölçüde doğru bir söylem bilemiyorum.
    Kullanan var mı acaba 308 Dizel otomatik forumda?
    Bizlerle tecrübesini paylaşsalar keşke her açıdan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • excellence E kullanıcısına yanıt
    Gunpower-storm kullanıcısına yanıt
    Eat6 li 508 kullanan var buyur sor

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • excellence E kullanıcısına yanıt
    EAT6 geçiş olarak DSG'ye çok yakın bir geçişi var. Geçişler hızlı(tabikide çift kavramalı gibi 2 ms değilde 3.5 ms gibi) ve yakıt değerleri tabikide bir DSG değil
    Yakıt değerleri olarak şişli sabah iş trafiğinde 10 litreleri bulabiliyor(tabikide çoğu araçlarda böyle değerlere gelecektir, hız ortalaması neredeyse beşlere altılara düşüyor)
  • Başka bir konuda da yazmıştım ikinci el çift kavramalı şanzımana sahip bir aracı satın almak için ya parayı çok kolay kazanmak gerekiyor ya da yürek yemiş olmak lazım. Şikayetvar sitesinden edc sorunları diye aratırsanız ne demek istediğimi daha iyi anlarsınız.

    www.sikayetvar.com
    Edc - Şikayetvar
    https://www.sikayetvar.com/edc



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Acil Stop -- 2 Nisan 2019; 17:3:51 >




  • 2 km mesafe için neden yürumek değil de dizel otomatik

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CeyKalDa

    2 km mesafe için neden yürumek değil de dizel otomatik
    Küçük bir şehir olduğu için mesafe kısa geliyor olabilir.Ama sonuçta iyi kötü 35-40 dk sürer bu mesafeyi yürümek ve hergün işe gitmek için 35-40 dk erken evden çıkıp her akşamda 35-40 dk geç gitmek biraz yorucu olur.Ayrıca rampa yokuş çıkmakta cabası
  • Kullanıcı kişinin beklentisine göre seçim değişir.

    Hem otomatik hemde dizel olmasından dolayı megane gayet cazip. Büyük şehirde ve sıkışık trafikte kullanılıyorsa, yıllık da bol km yapılıyorsa elbette megane iki araç arasında en mantıklı olan seçenek.

    Eğer trafiğin olmadığı ufak bir ilçede kullanılıyorsa, yılda 10bin km altı yol yapılıyorsa, daha az mtv olması, tsi motorun sessizliği ve "tok kapı sesi" farkıyla golf tercih edilebilinir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen

    Tabiki megane

    Tsi 6 litre yakar diyenlere bakmayın. Tsı 6 litre yakıyorsa megane 4 litre yakacaktır...
    Zaten megane da 4-5 yakıyor 1.4 tsi highline manuel golf ile şehir içi 7 litre ile dolaşıyorduk 1.0 ile 6,8 civarı olur herhalde.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Touch alacaksanız megane almayın bi arkadaşınızın golfüne falan binerseniz kalite farkına ağlarsınız yani Highline manuel 1.4 tsi 122 lik 2015 golfümüz vardı 1 yıl önce gibi sattık şuan megane sedan touch 1.5 dci filo arabası kullanıyoruz gerçekten premiumdan inmişizcesine fark etmişti heleki o meganın touch paketindeki ekranı var ya bildiğin yandan bakınca pembe düz bakınca mor olan mp3 ekranı bu fransızlar bunu koyarken hiç mi utanmamış merak konusu.Golfteki premium hissinden ziyade filo arabası olduğunu bağırıyor yani.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen

    Tabi benzin manuel araç yerine dizel otomatik önermek fanboyluk

    Hadi kaliteyi geçtim, halı kaplı torpidoya fit olunmuş olabilir, konfor, sürüş olarak ne fark var acaba. Manuel araçla otomatik arasındaki konfor farkını da aşmış, ne golfmüş yav...

    Bir de fanboyluk diyorlar...
    Bu arada golfle karşılaştırdığınız araba yol tutmuyor yol korkudan 140 yapanıyoruz arabayla golf ile yerler ıslak 180 ile giderdik samsundan ankaraya megane savuruyor resmen 1.5 dci edc touch araba bilmem iconda bu durum nasıl şimdi dersenizki nasıl yol tutmuyor en yakın volkswagen bayiisine gitmenizi öneririm iki markayıda severim ama golf 1 serisinden,sondan bir önceki a serisinden vs daha kaliteli bir araba malzeme anlamında vs.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-041FF024C -- 3 Nisan 2019; 8:8:38 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.