Şimdi Ara

MEGANE I EFSANESİ

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
38
Cevap
1
Favori
21.291
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar megane I almayı düşünüyorum bu arabanın artıları eksileri nelerdir neden almalıyım neden almamalıyım alırken nelere dikkat etmeliyim zamanla bu araba brodway gibi çok aranan bir araba olurmu yorumlarınızı bekliyorum



  • oldu bile, sahibinden.com'da ilanım vardı, tüp taktırıp binmeye karar verdik, ilanı pasif yaptığım gün 3, sonraki gün 4 kişi aradı, satılmadıysa almak istiyorum diye, adama piyasada fiyatlar çok düştü satmaktan vazgeçtik diyorum, olsun yaa siz düşündüğünüz fiyatı söyleyin diyorlar.

    galeriler de megané I'in temizi olsa elimde hemen 18-19'a satarım ama II'yi satamıyoruz dediler. Ayrıca Yetkili servis elemanlaı çok daha sorunsuz ve dengeli bir araç olduğunu söylemişler babama, yoksa ben çoktan II aldırırdım.

    "Efsane Corolla" gibi bişey oluyor ama hadi hayırlısı... Krizden etkilenmeyen tek model diyebilirim, II'den yüksek fiyata satılan I'ler de var ama genelde çok temiz olanları böyle gidiyor.
  • megane 1 ler taş gibi sağlam araçlardır bu yüzden kolay kolay arıza çıkarmazlar ben tam 5 sene kullanadım oradan biliyorum fakat megane 1,megane 2 gibi iyi konfora sahip değildir,araç yere yakın ve içeri çok ses alır ayrıca aracın debriyajı ve el freni çok sert bu yüzden konfor için megane 1 çok çok iyi değildir.Kısacası eğerki megane 1 alınacaksa 1.6 dnamique modelini tavsiye ederim.
  • Bence megane 1 alınabilir RXT modelini tavsiye ederim dayımda vardi bir aralar cok güzel arabaydi
  • Türkiye şartlarına göre iyidir.
    Bi ayağı köyde, bozuk yollara aşina, yakıtı performansı fena olmayan, çok konforu olmayan aynı zamnada buna eş değer masrafı da olmayan ortalama bir araçtır. paran varsa daha iyi araçlar vardır tabii...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: snıper92

    megane 1 ler taş gibi sağlam araçlardır bu yüzden kolay kolay arıza çıkarmazlar ben tam 5 sene kullanadım oradan biliyorum fakat megane 1,megane 2 gibi iyi konfora sahip değildir,araç yere yakın ve içeri çok ses alır ayrıca aracın debriyajı ve el freni çok sert bu yüzden konfor için megane 1 çok çok iyi değildir.Kısacası eğerki megane 1 alınacaksa 1.6 dnamique modelini tavsiye ederim.


    megané I mi yere yakın? yapma arkadaşım yaa sınıfının belki de en yüksek aracı, debriyajı, koltukları, sürüşü biraz sert ama el freni nasıl sert onu anlamadım? vw golf'ten veya opel astra'dan ne farkı var, hiç şahin el freni çekmedin galiba

    en donanımlı versiyonu 2002-2004'te dynamique öncesinde RXT olandır. Ancak bizde expression var, bana göre tek eksik yanı 4 hava yastığı yerine 2 tane olması. ikisinde de alüminyım alaşımlı jantlar mevcut ancak modelleri farklı, yarı deri döşemeye ise gerek yok derim ben çünkü koltuk ısıtma/soğutma olmadıkça yaz kış sorun oluyor.




  • megane ı lerin altı yere yakın dersen, besde sana: Yasen bu aracı bilmiyosun yoksada hurdasına biniyosun darim. sen vw, toyotaya binde altın enginligi nasıl olurmuş gör.
    içeri çok ses almaz eger alıyor ise senin lastik vede kapı fitillerinin de işi bitmiştir derim.
    debriyajını ayarlatabilirsin. El fireni sert demişin de ben bu işi hiiiç anlayamadım.
    demekki hocam benim 2003 alize megane I değil :)
    1.6 16 valfe olupta (atmosferik basınçlı) böyle seri ve az yakan bir araç görmedim. kimisi diyor araba hafif ondan hem az yakıyor hemde atik.
    açtık ruhsatlara baktık benim araba 1115 kg bora 1150 kg. yaww bu 35 kg nekadarda ağırmış dedim.
    1 ay önce tam 290 km yol yaptım. arabada kışlık (kar) lastigi vardı ortalama hızım 120-130 arası ve bu araç 300km dersek tamı tamına 16 lt benzin yaktı. yani 100 km de 5,3
    quote:

    Orjinalden alıntı: snıper92

    megane 1 ler taş gibi sağlam araçlardır bu yüzden kolay kolay arıza çıkarmazlar ben tam 5 sene kullanadım oradan biliyorum fakat megane 1,megane 2 gibi iyi konfora sahip değildir,araç yere yakın ve içeri çok ses alır ayrıca aracın debriyajı ve el freni çok sert bu yüzden konfor için megane 1 çok çok iyi değildir.Kısacası eğerki megane 1 alınacaksa 1.6 dnamique modelini tavsiye ederim.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Opel'in suv'ları hakkında
    6 gün önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • 6 sene boyunca Megane 1'e bindik. Araba banamısın demedi.
    Hiç büyük bir sorun çıkartmadı.
    60.000 KM'de satmıştık.
    Tertemizdi.
    Şu an yine satılık kaçıncı el oldu bilmiyorum ama 110.000 KM'deymiş ve 16.500 TL istiyormuş..
  • arkadaşlar şuan megane 2 kullandığım için megane 1 bana yere daha yakın geliyor bu normal değilmi sizce?ayrıca vw nin,toyota nın,opel in bazı modelerinin meganeden yere çok daha yakın olduğunu biliyorum hatta geçenlerde bi yakınım passat aldı ve yere çok yakın olmasından dolayı beğenmeyip tekrar sattı birde renaultun modelleri gerçekten debriyajı zor kavrıyor yani sertlik diye ona diyorum,el freni ise şimdi megane 2 nin el frenine çok alıştım çok rahat ancak megane 1 in el freni çok sert kolayca inmiyor,tabiki şunada hak vermek lazım o zamanın arabalarında çoğunluk el frenleri hep öyleydi zaten.
  • doğru tespit ve karar olur.
    quote:

    Orjinalden alıntı: dhci16

    Bence megane 1 alınabilir RXT modelini tavsiye ederim dayımda vardi bir aralar cok güzel arabaydi
  • quote:

    Orjinalden alıntı: snıper92

    arkadaşlar şuan megane 2 kullandığım için megane 1 bana yere daha yakın geliyor bu normal değilmi sizce?ayrıca vw nin,toyota nın,opel in bazı modelerinin meganeden yere çok daha yakın olduğunu biliyorum hatta geçenlerde bi yakınım passat aldı ve yere çok yakın olmasından dolayı beğenmeyip tekrar sattı birde renaultun modelleri gerçekten debriyajı zor kavrıyor yani sertlik diye ona diyorum,el freni ise şimdi megane 2 nin el frenine çok alıştım çok rahat ancak megane 1 in el freni çok sert kolayca inmiyor,tabiki şunada hak vermek lazım o zamanın arabalarında çoğunluk el frenleri hep öyleydi zaten.


    megané I, II'den daha yüksektir, megané II ve I'in el freni tutuş şekilleri farklı olduğundan zor geliyordur, ayrıca indirirken zorlanmak ne demek ki, el freni çekilirken sert olur indirirken hepsi aynıdır




  • valla dostum yükseklik konusunda sana katılmıyorum hiç olmassa megane 1 e 5 kişi binince araç yere öyle bir pısıyorki adeta amartisörleri alçaltılmış gibi oluyor ancak megane 2 de böyle bişey söz konusu değil,el freni konusunda haklı olabilirsin bende megane 2 nin rahatlığına alıştığım için megane 1 benim gözüme öyle geliyo olabilir,fakat yinede ben megane 1 i 5 yıl kullandığım için çoğu huyunu iyi bilirim
  • quote:

    Orjinalden alıntı: snıper92

    valla dostum yükseklik konusunda sana katılmıyorum hiç olmassa megane 1 e 5 kişi binince araç yere öyle bir pısıyorki adeta amartisörleri alçaltılmış gibi oluyor ancak megane 2 de böyle bişey söz konusu değil,el freni konusunda haklı olabilirsin bende megane 2 nin rahatlığına alıştığım için megane 1 benim gözüme öyle geliyo olabilir,fakat yinede ben megane 1 i 5 yıl kullandığım için çoğu huyunu iyi bilirim


    ben de 5 yıldır megané I'e, doğduğumdan bu yana da (22 yıldır) renault'a biniyorum, tüm araçları yerden oldukça yüksektir, türkiye'de çok fazla tutulmasınnı sebeplerinin de başında gelir, türkiye şartlarına uygun sert araçlardır, dağa bayıra tarlaya vurun bana mısın demezler, kız gibi hassas otoban arabaları yoktur renault'un her koşulda iş görürler




  • 4 sene Megane I kullanmış biri olarak ben de yorum yapayım ,

    2000'de makyajlı modelleri yeni çıktığında aldık.2004'de kaza yapıp arabayı pert ettik...

    Şunu söyliyeyim ki ,

    20 küsür yıldır Renault kullanan bir aile olarak , kullandığımız en sorunsuz araçtı.Aracı pert edip sattığımızda 100.000 km yi geçmişti.

    Tek sorun , uzun yolda motor biraz uğultu yapıyordu.Sebebi isr katalizörmüş.Katalizörü söküp atınca ne uğultu kaldı ne de performans kaybı

    Megane I kullanıcılarına önerim , bir egsozcuya gidin ve katalizör denen zımbırtıyı söktürün...
  • katalizör nedin ne iş yapar.
    madem gereksiz di neden bu adamlar bunu tuktılar.

    quote:

    Orjinalden alıntı: VGroove

    4 sene Megane I kullanmış biri olarak ben de yorum yapayım ,

    2000'de makyajlı modelleri yeni çıktığında aldık.2004'de kaza yapıp arabayı pert ettik...

    Şunu söyliyeyim ki ,

    20 küsür yıldır Renault kullanan bir aile olarak , kullandığımız en sorunsuz araçtı.Aracı pert edip sattığımızda 100.000 km yi geçmişti.

    Tek sorun , uzun yolda motor biraz uğultu yapıyordu.Sebebi isr katalizörmüş.Katalizörü söküp atınca ne uğultu kaldı ne de performans kaybı

    Megane I kullanıcılarına önerim , bir egsozcuya gidin ve katalizör denen zımbırtıyı söktürün...





  • egsoz emisyonu düşmesi için takarlar
  • quote:

    Orjinalden alıntı: VGroove

    4 sene Megane I kullanmış biri olarak ben de yorum yapayım ,

    2000'de makyajlı modelleri yeni çıktığında aldık.2004'de kaza yapıp arabayı pert ettik...

    Şunu söyliyeyim ki ,

    20 küsür yıldır Renault kullanan bir aile olarak , kullandığımız en sorunsuz araçtı.Aracı pert edip sattığımızda 100.000 km yi geçmişti.

    Tek sorun , uzun yolda motor biraz uğultu yapıyordu.Sebebi isr katalizörmüş.Katalizörü söküp atınca ne uğultu kaldı ne de performans kaybı

    Megane I kullanıcılarına önerim , bir egsozcuya gidin ve katalizör denen zımbırtıyı söktürün...



    Aynen katılıyorum. Ben de öyle yaptım. Saygılar...




  • bana tip olarak megane II den daha hoş geliyor

    sanki bu aralar yollarda daha sık görür oldum megane I leri


    ayrıca ben de alsam makyajsız olanı alırım daha çok hoşuma gidiyo

    tabi beğeni göreceli bir kavram
  • katalizörü söktürmek, motorun kendini sürekli fakir karışımda zannedip enjektörlerin fazla benzin pompalamasına sebebiyet verir. yakıt tüketimi artacağı gibi, yanlış hava-benzin karışımı oluşur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi blackcoupe -- 24 Mayıs 2009; 14:02:29 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: blackcoupe

    katalizörü söktürmek, motorun kendini sürekli fakir karışımda zannedip enjektörlerin fazla benzin pompalamasına sebebiyet verir. yakıt tüketimi artacağı gibi, yanlış hava-benzin karışımı oluşur.



    walla çok haklısınız,

    bizim millet ne kadar çabuk çözüm üretiyor, koskoca renault mühendisleri düşünemiyor katalizörü kapatmayı, biz hemen iptal edelim diyoruz, adamlar fazladan değil katalizör vida bile koymazken, böyle şeyler düşünmek yanlış bence
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.