< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
Opel'in suv'ları hakkında
![](/static/forum/img/downicon.png)
![](/static/forum/img/upicon.png)
![](/static/forum/img/close.png)
-
-
Nerde o eski opeller hem direksiyon hem süspansiyonları harikaydı
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mand1ra_Hekimi -- 14 Ocak 2025; 23:6:59 >
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Absürt bir örnek vereyim
Opel Insignia kullanıyorsunuz ( Opel üretimi )
Bir eliniz de telefon diğer elinizde atıyorum kahve var
bacağınızın direksiyonun alt kısmına gelen üst tarafı ile araca gayet rahat yön verebilirsiniz
Kısa süreli böyle bir durum oluştuğunda idare edersiniz yani
Fakat bunu yukarıda saydığınız araçların da altyapısını oluşturan Pejo kardeşin amiral gemisi 508 ile yapmaya kalkmayın
Hissiyatsız bu arkadaş zaten normal kullanımda yokları oynarken bu konuya değinmiyorum bile
İşte 508 üreten üretici Insignia'yı üreten üreticiyi yedi
-
Peugeot 308 1.6 benzin , Skoda Fabia , astra , Fluence ve bur çok araç kullandım , Crossland in yol tutusu inanilmaz iyi geliyor bana neden bilmiyorum ama çok rahat araç 6 aydır kullanıyorum satmayı da düşürmüyorum , şanzıman motor uyumu da iyi , şaşırdım :) leoncu arkadaş bindi geçen o da çok iyi ya diyor sürüsü keyifli diyor
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
opel ruhunu kaybetti psa grubuna geçince, sadece adı ve logosu kaldı.
azalarak tükenecek gibime geliyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Kesinlikle katılıyorum,molla yine yol tutuşu ile bir tık önde kalıyor lakin çoğu psa aracı SUV hissiyatı vermemekle birlikte konfordan yoksun. C5a yine bir nebze çift kademeli süspansiyonu ile bunu sağlasa da diğerleri (grandland,3008) içine bindikten kısa süre sonra SUV bir araca bindiğinizi unutuyorsunuz,ne sürüş zevki ne de sizi yüksek tutan yola hakim kılan pozisyonu var.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Evet direksiyon merkez düz gidiş civarındaki lastiksilik ve hissizlik gerçekten kötü, benim de dikkatimi çekmişti.. viraja giriş tutunma/stabilite gayet güzel, süspansiyonlar iyi ama biraz daha zorlasan ne olup olmayacağını anlama olayı yok. direksiyon doğrusal değil, bazen kırıyorsun çok fazla ve ani dönüyor, minik direksiyonu çevirme oranı ile aracın dönüş yaptığı açı tutarlı değil.
Mesela gaz gecikmesi falan da ilginç 180likte. aynı şekilde gaza basarken beklediğin gidiş ile aldığın arasında yine fark var.
Gerçek russelheim Opel bu işlerde ustaydı işte. arkadaş Opel Suv özelinde söylemiş ama bence hemen her marka bu şekilde artık. çoğu üretici biraz olsun sürücü arabası olabilme uğraşını bıraktı. o işi yapabilmek uzun mühendislik geliştirmeleri gerektiriyor ve çok pahalıya kaçıyor, çoğu müşteriden satış olarak bir geri dönüşü de yok. zaten kendi kendine gitsin araba otonom gitsin istiyor artık çoğunluk.
-
Son paragraf sadece Opel değil tüm otomobil dünyasının özeti aslında
Çin arabaları dayatması var
Çini geçtik avrupalı üreticiler de geri gidiyor
İstediğim kadar seveyim , fanatik denilsin ama yok Insignia da aldığım keyfi veren araba bulamıyorum emsaller de
Motoru ülkemiz özelin de kenara koyalım
Direksiyon tepkisi , koltukta kendini rahat hissetme , o kelimeye dökemediğimiz his yok
Ve insanlar burada garip garip arabaları öve öve bitiremiyor
Hiç binmedim ezbere konuşmayayım ama örneğin C4X diye bir araç var veya 408
Sürekli övülürken görüyorum denk geliyorum
Bu 2 aracı kullanmadım , ama 20 bin km 3.5 ay 508'e maruz kaldım
Bu 2 araç 508 den iyimi ? Mümkün mü ?
Benim kullandığım 508 o ise , millet bu 2 aracı nasıl beğeniyor ? ne kullanıyorsunuz ?
Insignia da evet sürüşü ile benim favorim ama netice de orta sınıf araba
Ama açıkçası allanan pullanan 508 deneyiminden sonra insigniaya resmen aşkım pekişti
-
PSA ya geçtikten sonra OPEL benim için bitmiştir.
Sadece tasarım olarak tercih edeceksem ederim, OPEL olduğu için değil.
TÜm araçlar ortak platform, aynı motor, aynı şanzuman, aynı motor yazılımı, içindeki döşemeler, menü tasarımı ve dış kabuk farklı sadece.
-
Neyse çok abartmaya gerek yok. Şuan her aracın direksiyonu hissiz. Opele ya da psa’ya has değil. Ben grandlandi 3008e kıyasla daha hisli bulmuştum.
B segment suvlardan hangisinin direksiyon hissiyatı afaki iyi de crosslandin olsun. Sizleri de anlamak güç sanırım ülkede servet ödediğimiz için beklentiler arşa çıkıyor.
Sizin elinizin ayarında sorun vardır stonic’ten bile his alıp opel mokkada alamamanız absürt olmuş :(
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Metufkcr -- 6 Şubat 2025; 11:21:35 >
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
opelin combosu, vivarosu alınır. başka da bir şey alınmaz opelden.
-
2021 yılında 0 km 1.2 benzinli otomatik Crosland aldım şuanda 35 bin km'de alırkan Skoda kamiq, Hyundai Bayon vs incelemiştim. Fiyat performans ve donanım olarak Opel çok mantıklı geldi. 42 yaşımdayım 18 yaşından beri araba kullanıyorum araçın yol tutuşu yerden yüksekligine göre çok iyi Afyon Köroğlu inisinde öğle bir indimki zorlayarak çogu sedan araba böyle rahat viraj alamaz. İçi çok ferah B-suvlar içerisinde, Bu yaz bir tanede Babama aldık
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Çoğu insan sürüşü iyi arabanın ne demek olduğunu bilmiyor. Süspansiyon, direksiyon biraz yumuşak olunca, yalıtım da iyiyse o araba çoğu insan için mükemmel bir araba oluyor. Bir de donanım var, bir kaç ekran, ambiyans aydınlatma, biraz da göze hitap eden tasarımla iş bitiyor.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cricet -- 8 Şubat 2025; 17:48:51 >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X