< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
Mengerler Davutpasa da yasadigim bir garip olay!!!
![](/static/forum/img/downicon.png)
![](/static/forum/img/upicon.png)
![](/static/forum/img/close.png)
-
- Markaya yakışan yaklaşım sergilenir.
- Sadık müşteri portföyü genişler.
- Servis ismi "kaliteli ve ilgili" olarak anılır.
-
Garanti kapsamındaki araç yağ eksiltmeyecek diye birşey varmı?
Senet mi imzaladınız anlaşmamı yaptınız yağ eksiltemez eksiltse bile garantiden konulacak diye?
700 ml yağın 250 TL olmasına şaşırmadınız, garanti kapsamında yağ koymamalarına takıldınız... Süper.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Bence ortada yanlıs bir durum yok oldu olacak su eksiktiyor diye antifrizde iste
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: Cloud Nine
Garanti kapsamındaki araç yağ eksiltmeyecek diye birşey varmı?
Senet mi imzaladınız anlaşmamı yaptınız yağ eksiltemez eksiltse bile garantiden konulacak diye?
700 ml yağın 250 TL olmasına şaşırmadınız, garanti kapsamında yağ koymamalarına takıldınız... Süper.Daha sıfır kokusu üzerinde servis yüzü görmemiş arabanın bu kadar kısa sürede bu kadar yağ yakması sizce normal mi?
Bence aracım yağ yakıyor alın bunu garanti kapsamında tamir edin demeniz gerekirdi.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Garanti kapsamına girmez. Zaten kullanma klavuzunda şu kadar km'de şu kadar yağ eksiltmesi normaldir der.
-
"Yepyeni araba neden yağ eksiltir" diye soracaklarına konu sahibini haksız çıkartmaya çalışan bir sürü kişi...Bu tip olayları gördükçe başımıza gelenleri hak ettiğimizi düşünüyorum...
-
Aynen hocam, kendi başlarına gelse 20 paragraf yazı yazarlar, başkası olunca sallıyorlar.
Bir de bu kafa insanlar 200.000 - 300.000 km ikinci el alacağı zaman düşünsenize?
Sıfır kokusu olan araçta yağ eksiltmesine normal derler, 200 bin km'deki araca yağ yakıyor derler.
Empati sıfır, mantık sıfır.
Yaşasın ego.
-
Alınmayın, gücenmeyin; ama mesela İngiltere’de falan bir tanıdığınız varsa orada AMG nin neyi temsil ettiğini öğrenin. Ayrıca sorun bakalım: Sizin araç klasmanı Avrupa’da var mı, varsa nasıl karşılanıyor toplum tarafından?
Yaşınız kaç bilmiyorum ama 90’larda Boğaz’da ve caddede gördüğüm AMG ler 560SEC, 500 SEC falandı. Hadi şimdi C, E, Cila ve gila çıktı. E eskiden karbüratörlü değil, enjektörlü arabalara belirteç olarak konulurdu. 280 E gibi, ama bir 280 S değildi. Paspaslara AMG yazmayla Mercedes uçmuyor özetle.
Son olarak İstanbul’daki Mercedes servislerinin birinin müdürü benim mahalleden çocukluk arkadaşım. Benim en az 35 senelik arkadaşım yani. Kendisinin her zaman dediği, “Mercedes G klas araziler ve S’tir” diyor. Serviste de bunların açıkça kayırıldığını kendisi söyledi. Biraz da C işe yarar falan dedi. Chrysler ve Daimler-Benz ortakken, Detroit’te Dodge Viper’ın atmosferik 8.4 litrelik motorla, düz vites şanzıman üretiminde bulunduğunu biliyorum bu arkadaşımın, işinin piridir.
İçinizi karatmak istemezdim ama maalesef durum bu.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Benim anlatmak istedigimle ne alakasi var yazdiginizin anlamadim.Amg nin ne oldugunu biliyorum.Turkiye de amg paket ismi,kozmetik yani.
Ben aracim 500 beygir şöyle ucuyor şöyle kaciyor yazmadim...
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi muratakyol008 -- 4 Temmuz 2021; 0:14:38 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Konu sahibi arkadaşa servis;
"Ücretsiz olarak 1 lt yağ ilave edilecek, aracın yağ seviyesi takip edilecek, dilerseniz 2-3 bin km sonra kendiniz kontrol edin dilerseniz servise uğrayın biz kontrol edelim, notumuzu alıyoruz ortalama 2-3 ay sonra size hatırlatma yapalım, belki fabrika çıkışı eksik dolum olmuş olabilir veya son kontrolden kaçmış olabilir, eksiltme var mı yok mu duruma göre aksiyon alırız"
şeklinde bir yaklaşımda bulunsa;
- Markaya yakışan yaklaşım sergilenir.
- Sadık müşteri portföyü genişler.
- Servis ismi "kaliteli ve ilgili" olarak anılır.
Halbuki çözüm odaklı değil problem odaklı yaklaşımları nedeniyle servis ismi şu an internet alemine kötü servis olarak kazındı.
Keşke servis duvarlarına yazılan süslü cümleleri biraz gerçek hayatta uygulasa insanlar.
-
Haklı dahi olsanız bir tamircide Şahin muamelesi göreceksiniz. Anlatmak istediğim bu.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Evet tam olarak musteri memnuniyeti ve musteriyi kazanmak icin yapilmasi gereken bu.
Yoksa verecegim 250 tl benden bisey eksitmez, onlarin alacagi 250 tl de onlara kazandirmaz.
Kurumsal firmaysaniz bu tur kucuk hesaplara girmemek gerekir, böyle bi esnaflik musteri ve sayginliginizi kaybetirir.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: muratakyol008
Benim anlatmak istedigimle ne alakasi var yazdiginizin anlamadim.Amg nin ne oldugunu biliyorum.Turkiye de amg paket ismi,kozmetik yani.
Ben aracim 500 beygir şöyle ucuyor şöyle kaciyor yazmadim...Anladigim kadari ile araciniz cla 45 amg olsaydi yag yakmazdi, yaksa da farkli davranirlardi demek istenmis yazilan paragrafta.
Ilk kilometrelerde yag yakmasi normal degilse "aracim yag yakiyor, garantiden degistirin ya da tamir edin" derdim yag parasi isteyen servise.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
biraz fazla eksiltmiş. markalar genellikle yağ eksiltme toleransını yüksek tutsa ve iki bakım arası yağ eklemek normaldir dese de (renault kullanım kılavuzunda böyle yazar) pratikte motorlar iki bakım arası takviye edilecek kadar yağ eksiltmez. rodaj döneminden sonra eksiltmenin azalması beklenir. 5000 km'de neredeyse 1 litre fazla eksiltme asıl sorun bu. bunun dışında servisin dediği doğru, yağ sar malzemesidir. şu an silecek lastiği bozulsa o da sarf malzemesi mesela. bunların ücretsiz değişimi-eklenmesi gibi hizmetler bedava verilmez ama müşteri memnuniyeti adına (araç yeni olduğu için) ekleyebilirlerdi. yani ben servis müdürü olsam bunu gözetirdim.
-
Insallah bir gun gercek Amg alirim, o zamn şahin muamelesi gormez aracım:)
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Tabiki anormallik var meşhur yağ yakan 1.4 Fiat motorunda bile kitapçıkta 400ml yag eksilir muhabbeti var açıkçası sizin aracın kitaba bakıp orada belirtilmiş mi ona bakın genelde sağlama almak için yazmış oluyorlar
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Benimde beklentim bu yöndeydi.Müsteri memnuniyeti acisindan yaklasip oyle bi tutum sergilemeleriydi.
Zaten dedigim gibi ustelemedim, disardan yagimi alip ilave ettim.
Bu kötü deneyim Mengerleri araç alim ve servis hizmetleri satin alma noktasinda, onlari tercih etmememe sebep olacak.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: El FuegoHaklı dahi olsanız bir tamircide Şahin muamelesi göreceksiniz. Anlatmak istediğim bu.
İnsana değer verene göre değil paraya tapanlara göre bakış açınız.
Böyle insanlarla muhatap olunmasa da olur.
Önceki mesajınız da etik değil, bu mesajınız da etik değil. Kişinin nasıl muamele göreceği düzgün bir ortamda arabasından değil insanlığından kaynaklanır.
50-60 bin TL'lik aracımla 300-400 bin TL'lik aracı olanlardan daha fazla ilgi ve "muamele" görüyorum gittiğim servisten.
Bu gözler "400 bin TL'lik adamların" kapıdan kovulduğunu da gördü.
Neden sonuç ilişkisini size bırakıyorum.
Haftaya 40 bin TL'lik arabamla milyonluk arabaların gittiği yere cam filmi yaptıracağım. Ön görüşme ve randevuda en ufak ilgisizlik ya da olumsuzluk yoktu.
Üslup önemli.
-
Garanti kapsamina girermi girmezmi arastirmak lazim, musteri memnuniyeti odakli bakmaları daha şık olurdu kanımca.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
"Yepyeni araba neden yağ eksiltir" diye soracaklarına konu sahibini haksız çıkartmaya çalışan bir sürü kişi...Bu tip olayları gördükçe başımıza gelenleri hak ettiğimizi düşünüyorum... |
Daha sıfır kokusu üzerinde servis yüzü görmemiş arabanın bu kadar kısa sürede bu kadar yağ yakması sizce normal mi? Bence aracım yağ yakıyor alın bunu garanti kapsamında tamir edin demeniz gerekirdi. |
Aynen hocam, kendi başlarına gelse 20 paragraf yazı yazarlar, başkası olunca sallıyorlar. Bir de bu kafa insanlar 200.000 - 300.000 km ikinci el alacağı zaman düşünsenize? Sıfır kokusu olan araçta yağ eksiltmesine normal derler, 200 bin km'deki araca yağ yakıyor derler. Empati sıfır, mantık sıfır. Yaşasın ego. |
Konu sahibi arkadaşa servis; "Ücretsiz olarak 1 lt yağ ilave edilecek, aracın yağ seviyesi takip edilecek, dilerseniz 2-3 bin km sonra kendiniz kontrol edin dilerseniz servise uğrayın biz kontrol edelim, notumuzu alıyoruz ortalama 2-3 ay sonra size hatırlatma yapalım, belki fabrika çıkışı eksik dolum olmuş olabilir veya son kontrolden kaçmış olabilir, eksiltme var mı yok mu duruma göre aksiyon alırız" şeklinde bir yaklaşımda bulunsa; Halbuki çözüm odaklı değil problem odaklı yaklaşımları nedeniyle servis ismi şu an internet alemine kötü servis olarak kazındı. Keşke servis duvarlarına yazılan süslü cümleleri biraz gerçek hayatta uygulasa insanlar. |
Ulan bu yazdıklarının konuyla ne alakası var ? |
Benim anlatmak istedigimle ne alakasi var yazdiginizin anlamadim.Amg nin ne oldugunu biliyorum.Turkiye de amg paket ismi,kozmetik yani.
Ben aracim 500 beygir şöyle ucuyor şöyle kaciyor yazmadim... |
Sağolun hocam E kasa aracım vardı bu yazınızı okuduktan sonra toros'la kafa kafaya takasa girdim servis müdürünün bir bildiği vardır.
|
Evet tam olarak musteri memnuniyeti ve musteriyi kazanmak icin yapilmasi gereken bu.
Yoksa verecegim 250 tl benden bisey eksitmez, onlarin alacagi 250 tl de onlara kazandirmaz. Kurumsal firmaysaniz bu tur kucuk hesaplara girmemek gerekir, böyle bi esnaflik musteri ve sayginliginizi kaybetirir. |
Sonra sen gidersin balataları dışarıda değiştirirsin, araç garantiden çıkar derler. Sen dersin sarf malzeme garantilim durumu olmaz, bizim kurallarımız böyle diye işin içinden çıkarlar. Bunların yatacak yeri yok cidden.
|
Benzer içerikler
- toyota corolla antifriz tavsiye
- plaka gizleme spreyi
- kışın lastik basıncı düşer mi
- ev alırken eft limiti
- pirelli sottozero 3 yorum
- huawei aito m9 türkiye fiyatı
- passat pro
- ami buggy
- 2023 model toyota corolla
- yeni cla
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X