< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
Mengerler Davutpasa da yasadigim bir garip olay!!! (5. sayfa)
![](/static/forum/img/downicon.png)
![](/static/forum/img/upicon.png)
![](/static/forum/img/close.png)
-
-
Rodaj sürecinde yüksek hızlara çıkmak, motoru zorlamak, ani gazlamak genelde motor aşınması ve yağ yakma sorunu ile sonuçlanıyor ama sakin kullandığınızı söylediğinize göre o zaman sorun motorda. Sıfır bir motorun sanki 400 bin km'ye ulaşmış motor kadar yağ yakması normal değil. Gerekli yasal başvurularınızı yapın derim.
-
quote:
Orijinalden alıntı: Sheldon-Cooper
Fiat Ducato'nın kitapçığında yağ seviyesini kontrol edin eksildiğinde ekleyin gibi bir şey yazıyordu. Tam hatırlamıyorum yarın bakarım. Kitapçığa bakar mısınız var mı böyle bir şey? Klima kontrolü için götürmüştüm ve ekleme yapılmış. Ücrette talep etmediler. Yani bu yeni alınan araçlarda normal mi?Mutlaka yazıyordur.
Eski aracımın kitapçığında her araç mutlaka yağ eksiltir bu normaldir gibi bir cümle yazıyordu
-
quote:
Orijinalden alıntı: CihangirCanavarıBu mercedes adam silkelemenin yolunu bulmuş gerçekten.
Çalıştığım 3 aylık sıfır atego kamyonda 5.000 kilometre olunca "ön aks kontrolü" diye bir uyarı çıktı.
Haliyle götürdük yetkili servise, bu standart bir kontrol uyarısıymış meğer. Arıza uyarısı falan değil yani,
Araç ağır vasıta olduğundan 5000 kilometrede ön aks kontrol ediliyormuş üreticinin standart bir prosedürü.
İşlem 1-2 dakika sürdü güya vidaları sıktılar ben göremedim bile.
150 lira ücret aldılar. Bunu yetkilide yaptırmazsan araç garanti dışı kalıyormuş.
Hani senin araçtaki gibi bir yağ ekleme durumu da yok ortada. Kendi prosedürleri gereği yaptıkları kontole 150 lira ödedik. mantıklı bir açıklama bile yapmadılar.
O gün hiç günümde değildim kavga etmek için, kendi amirim de boş ver öde gitsin deyince hiç tartışmadan ödeyip çıktım.
120.000 kilometrede değişen yağ ve hava filtreleri geliştirmesi güzel ama, araba zırt pırt uyarı verip servise para vereceksek ne anladık bu işten.
Gerçi ona da çalışma saati olarak 80-90 bin gibi bakım uyarısı verir dedi. Araba çok akıllı ama aklını hep mercedesten yana kullanıyo bok yiyen.
Aynı durum İveco araçlarda var.
Ama iveco bunun için müşteriden para almıyor.
-
Benzer durum Volvo XC40 aracımızda meydana geldi. 5.000-6.000 km civarında iken.
Düşük yağ seviyesi uyarısı verdi ve servise gitmemizi istedi.
Serviste arabaya kontrollü bir şekilde bilgisayara bağlı olarak gerektiği kadar yağ eklendi, az az ekleyip bilgisayarın yağ seviyesini kontrol etmesini beklediler.
1 saat kadar süren bu işlem sonrasında da hiçbir ücret almadılar.
-
Evet normal sartlarda olmasi gereken bu, Mengerlerde ise müsteriden ne koparirsak kâr mantigi.Bu kadar düşmeleri üzücü...
İnsan utanir ya 700 ml yag eklicez 250 tl vericeksiniz demeye!!!
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: El Fuego
Alınmayın, gücenmeyin; ama mesela İngiltere’de falan bir tanıdığınız varsa orada AMG nin neyi temsil ettiğini öğrenin. Ayrıca sorun bakalım: Sizin araç klasmanı Avrupa’da var mı, varsa nasıl karşılanıyor toplum tarafından?
Yaşınız kaç bilmiyorum ama 90’larda Boğaz’da ve caddede gördüğüm AMG ler 560SEC, 500 SEC falandı. Hadi şimdi C, E, Cila ve gila çıktı. E eskiden karbüratörlü değil, enjektörlü arabalara belirteç olarak konulurdu. 280 E gibi, ama bir 280 S değildi. Paspaslara AMG yazmayla Mercedes uçmuyor özetle.
Son olarak İstanbul’daki Mercedes servislerinin birinin müdürü benim mahalleden çocukluk arkadaşım. Benim en az 35 senelik arkadaşım yani. Kendisinin her zaman dediği, “Mercedes G klas araziler ve S’tir” diyor. Serviste de bunların açıkça kayırıldığını kendisi söyledi. Biraz da C işe yarar falan dedi. Chrysler ve Daimler-Benz ortakken, Detroit’te Dodge Viper’ın atmosferik 8.4 litrelik motorla, düz vites şanzıman üretiminde bulunduğunu biliyorum bu arkadaşımın, işinin piridir.
İçinizi karatmak istemezdim ama maalesef durum bu.Konuyla bağlantısını bulana 5 TL
-
Şikayet edin
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Yorumlara bakıyorum gerçekten empati sıfır. Kendi başınıza gelse orayı yıkarsınız belki ama burda sırf muhalefet olmak için yazılan yorumlara bak.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: El Fuego
Alınmayın, gücenmeyin; ama mesela İngiltere’de falan bir tanıdığınız varsa orada AMG nin neyi temsil ettiğini öğrenin. Ayrıca sorun bakalım: Sizin araç klasmanı Avrupa’da var mı, varsa nasıl karşılanıyor toplum tarafından?
Yaşınız kaç bilmiyorum ama 90’larda Boğaz’da ve caddede gördüğüm AMG ler 560SEC, 500 SEC falandı. Hadi şimdi C, E, Cila ve gila çıktı. E eskiden karbüratörlü değil, enjektörlü arabalara belirteç olarak konulurdu. 280 E gibi, ama bir 280 S değildi. Paspaslara AMG yazmayla Mercedes uçmuyor özetle.
Son olarak İstanbul’daki Mercedes servislerinin birinin müdürü benim mahalleden çocukluk arkadaşım. Benim en az 35 senelik arkadaşım yani. Kendisinin her zaman dediği, “Mercedes G klas araziler ve S’tir” diyor. Serviste de bunların açıkça kayırıldığını kendisi söyledi. Biraz da C işe yarar falan dedi. Chrysler ve Daimler-Benz ortakken, Detroit’te Dodge Viper’ın atmosferik 8.4 litrelik motorla, düz vites şanzıman üretiminde bulunduğunu biliyorum bu arkadaşımın, işinin piridir.
İçinizi karatmak istemezdim ama maalesef durum bu.Yani kardeş ne ictiysen forum da paylas forum kafa görsün yahu.
Ne alakası var? Resmen "benim bir abim var" konulu çalışma olmuş.
Ne konuyla alakalı, ne ibret alinabilecek bir hikaye , tamamen vasat
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
El Fuego'nun mesajına tapki göstermişsiniz, şimdi El Fuego gidip kendi arkadaşına diyecek ki: "adamlara gerçeği söyledim, beni linç ettiler"
hayır El Fuego kardeşim sen gerçeği falan söylemedin, gerçeği söylemek şöyle olur: dersin ki hocam Mercedes modele göre muamele çekiyo, senin modeli düşük görüp çifte standart yapıyo dersin, böyle diyecek olsan kimse sana tepki vermez.
ama sen geldin, adamın arabayı ezdin ezdin ezdin, sonra çekip gittin. konuyla alakasını bile anlatmadın.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Bu arkadaşa niye bu kadar tepki gösterildi ki? Şimdi otomobil sektöründe aracın yağ eksilttiği zaman servis buna yağ eklediğinde ücret alabilir mi? Ben söyleyeyim alır, buna yasal olarak hakkı var. Ama ticarette müşteri ilişkileri önemlidir buna göre her işletme kendine göre düzenlemeler yapar.
Bu arkadaşta diyor ki üst segment Mercedes aracınız yoksa size özel bir muamele yapmazlar ki zaten yapmamışlarda, ücreti ne ise alırlar. Üst segment müşterisi ile daha alt segment müşteri ayrımı vardır. Şimdi bunun neresi konu ile alakasız ki? Arkadaş ücret alınmamasını beklemiş lakin Mercedes ücret talep etmiş. Sebebi de bu arkadaş açıklamış.
İster bunu alt segment aracı ezerek söyle ister nazik kurumsal cümleler ile " şirket politikamız gereği vs vs " sonuç aynı yere çıkıyor. Para istediler mi istediler.
Aslında üst segmentten de alıyorlar ayrı konu, örneğin giriş seviyesi modellerin bakım ücretleri X lira ise lüks segmentin 2X hatta 3X liradır.
-
Konuyla alakasız ama o mengerler aynı zamanda bosch car servisi ve prins lpg serviside var. 6 ay önce lpg ayarı için gidip mecburi 450 tl para ödedik. Bir lpg ayarına 450 tl.. Ve daha güvenlik kapısından çıkarken motor arıza lambamız yandı.. Öyle ilginç biyer. Mercoyla gelen reislerden para ala ala biraz fazla abartmışlar olayı sanırım.. Aklı olan uğramasın..
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Mercedes marka olarak komple lüks araç satıyor, adamların olayı bu. Giriş seviyesi A'nın bile diğer markaların Executive segment araçlarıyla yaklaşık fiyatlarda olması da bundan. O yüzden böyle şeyleri normalleştirmeye çalışmayın. Halk birbirine saygı duymazsa paragöz yetkili servisler saygı duymaz. Ayrıca "Mercedes G ve S'den başlar" kibarca söyliyim saçma sapan bir laf
-
Ben normalleştirmesem ne olacak normalleştirsem ne olacak? Sanki bana soran var. Herşey ortada, almazsın olur. Alırsan da yağa da para verirsin bir bakıma 5 bin tl de daha fazlası da.
Ayrıca Mercedes komple standart lüks filan satmıyor, öyle olsa idi modeller arasında bakım gibi standart işlerde bu kadar fark çıkmazdı. Anladığım kadarıyla maddi durumunuz iyi bir A serisi bir de E serisi alıp sonra kullanıcı yorumlarınızı yazın. S ve G serisi demedim bile, orası apayrı bir dünya zaten.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Dolaylı yoldan soran var aslında normalde de onu ayırt edebilmek için başınıza gelmesi lazım demek ki Yorumundan bahsettiğin arkadaşın yazdığını söyledim G ve S serisiyle alakalı. Kendisi E serisini adamdan saymamış sen de yorumunu normal karşılaşmışsın. Bizim ülkede adam tokatlayan berber, azarlayan çiğ köfteciye para kazandıran bir millet olduğumuz için yetkili servis de tokatlar. Uzatmadan müstehak diyip geçiyim ben bir yere varabileceğimizi sanmıyorum.
-
Doğru diyorsun da elden birşey gelmiyor. Arkadaş ikinci el VX100 aldı, herkesin davranışı bile değişti tabi yıkamaya verdiğin para bile. İkinci eli 250 bin tl gibi rakam bu arada pahalı da değil araç ama gösterişli işte.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Servis müdürü olan çocukluk arkadaşınız modelleri kayırma konusunda fenomen E Class'ı atlayıp C Class'a geçmiş direkt ifadenize bakılırsa
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Problemin kaynağı belirlendi mi hocam veya şu an eksiltme devam ediyor mu XC40'da? Sizde bir de XC60 vardı galiba yakın zamanda?
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Volvo
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X