Şimdi Ara

Mercedes A 180 CDI Test Sürüşü ve İzlenimlerim (12. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
447
Cevap
7
Favori
130.802
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bianconera

    Alman sitesinde karşılaştırmayı koydum Volvo için edilmedik laf koyulmadı taraflı dediler şudur budur neyse.Doğrudur da belki de.
    Ama Ulen burda DH oto muavinlerinin yerin dibine soktuğu A-Class, Bmw 1'in önündeydi.Siz mi çok şey biliyorsunuz yoksa bu işi profosyonel olarak yapanlar mı..
    Arabanın göğsüne var gücüyle bastırıp burası çatırdıyor demek kalite göstergesi oldu.Yolda giderken o sesleri yaparsa o zaman eleştirirsin be adam .


    Ben zamanında Insignia için aynı tespiti yapıp video koyduğumda da aynı şekilde savunma yapıldı. Arabadaki sorun gözardı edilerek suç bana atılmaya çalışıldı. "bütün gücünle bastırırsan tabii ses gelir" dendi. Şimdi çoğu Insignia sahibi bu sorundan şikayetçi. Hafif bozyk bir zemşnde arabanın konsolundan çatır çutur sesler çıkıyor. Burada Görkem'in paylaştığı videoda çok az kuvvet uyguladığı açıkça belli.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • mercedes de konfor yok

    mercedes bmw den daha sert araç yapmış ilk defa o zaman.vay bee ne gunlere kaldık...
  • He işin rengi değişti.

    O zaman yıldızı yeter demek düşer bize abi.
  • Benim gibi eskiden beri Formula 1 izleyen ve Mclaren Mercedesi destekleyen birisi olsaydı arkadaş, bırak yıldızı yeter demeyi, az küfretmezdi patlayan çatlayan merso motorlarına.

    Daha unutmadık Mika Hakkinen'in Finish çizgisine metreler kala yaşadığı motor arızasını.

    Bu konuyla ilgili en büyük kapağı Fernando Alonso kapatmıştır Mercedes'e. "Daha güçlü ve hızlı olan Mercedes motorlarıyla nasıl başa çıkıyorsunuz" sorusuna, "Evet hem daha güçlüler hem de daha hızlılar ama maalesef yarışlar 10 - 20 ya da 30 tur değil" diye jeneriklik bir cevap vermişti.



    Merak ettim şimdi yeni A serisini. Gidip kendi gözlerimle bir göreyim bakalım bu aracı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: jay jay justified

    Bildiğim kadarıyla en ucuz Mercedes-Benz bu oluyor. E haliyle, her yerinden ucuzluk akıyor besbelli. Sonradan çıkma tabletimsi ekranın da hali ortada. Hiç olmasa daha iyiymiş.

    i30 Elite ya da Cee'd Premium gibi araçlar varken, üstelik de daha fazla performans ve konfor sunuyorlarken, şu araca o kadar parayı bayılmak için "MB olsun, çamurdan olsun" düşüncesine esir olmak lazım.

    Kalbimde en yakışıklı C sınıfı olarak yaşamaya devam edecek.

    +31

    i30 değil fakat ceed premium cidden çok başarılı..e serisi coupe'de unutmamak gerek..




  • Videodaki sesleri bende bugün bindiğim A 180'de duydum. Radyo bölümündeki piyano kaplamalara basınca ses duyuluyor. C serisinde ise böyle bir ses yok. Aracın dıştan görünüşü çok güzel. Ancak içi için aynı şeyi söyleyemeyeceğim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kubilay06 -- 12 Ekim 2012; 1:05:54 >
  • Merhaba arkadaşlar

    Eskişehir yolu hasmer de aynı dizel aracı ben de test ettim.Araç ile ilgili izlenimlerim aşağıdaki gibidir.
    Aracın iç dizaynı ve malzeme kalitesi oldukça üst seviyede.Yumuşak malzemeler seçilmiş.Ben 1.85 boyunda 85 kg biri olarak c serisinden daha konforlu buldum.Spor ön koltuklar hem çok rahat hem de çok şık.Showroom da beyaz olanını gördüm inanılmaz yakışıklı görünüyordu.

    Sürüş izlenimlerime gelecek olur isek motor 1500 devirlere kadar çok cansız ancak 1500-3000 devir arası oldukça atak torku hissettiriyor.Hacettepe köprüsü dönüşünde ben de yol tutuşunu denedim ve çok başarılı ve güven verici buldum.Sanki esp ye gerek kalmamış.Hiç devreye girme ihtiyacı yokmuşcasına gidiyordu.

    Araç genel olarak ekonomik konforlu ve yakışıklı.Bir golfe 60.000 tl civarı verene kadar 74000 e bu aracı almak bence mantıklı bir hareket olur.

    Ne de olsa yıldızı var...

    Herkese selamlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Test etmedim ama epey dolu bir Amg paket inceledim bayide..
    Ön göğüslük çok dik ve yüksek.. Hiç hoşlaşamadım..
    Cam tavan arkaya açılamıyormuş? Sadece arkası 5-6 cm kalkıyor tıpkı Cc ve scirocco daki gibi..
    Ön koltukları beğeniyordum ama oturma kısmında ve sırt kısmındaki yan destekleri de çok yeterli görünmedi gözüme? Yanılıyor da olabilirim tabi..
    Sadece sırt kısmında ve havalı koltuk başlığı yapısı ile göz dolduruyor bence ama tam bir spor koltuk gibi değil sanki?
    Göstergeleri beğenmedim..
    Önden görünüş epey güzel ancak yandan bakıldığında epey küt ve dik bir burnu var,arka görüntüsüne halen alışamadım mercedes'e hiç benzemiyor arka stoplar..
    Ses,çıtırtı,tıkırtı kontrolü yapmadım ancak kapı döşemeleri ve göğüslük malzeme kalitesi de öyle ahım şahım değil..
    Kapı döşemelerindeki malzeme kalitesi larak Bmw 1 den farkını göremedim hatta bmw 1 göğüslük malzeme kalitesi bence çok daha iyi.. Görsellik olarak ise zaten daha önde..
    Ekran konusunda fazla söze gerek yok herkes gibi ben de emanet durduğunu söyleyeceğim ve kullanılan arayüzler de bana basit geldi,mesela radyo da.. Gerçi C serisinde de aynı arayüzler var sanırım..
    AMG body kit çok hoşuma gitti arkadaki çift egzos çıkışı da güzel..
    Müsait bir zamanda test sürüsünü de yapacağım

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Burda yazılanlarla uzaktan yakından alakası yok arkadaşlar arabayı ben bugün test ettim vede aldım kedi uzanamıyacağı ciğere mundarder araba 10 numara renault motoru değil renaultun üzerinde oynama yapılarak daha çok tasarruf daha çok çekiş gücü sağlanmış ayrıca arabaya ulaşmak için tüm türkiyedeki satış temsilciliklerine ulaştım yok en yakın 3 ay sonraya randevu veriyorlar bana tamamen tesadüf oldu.insan oğlu işte arabanın fiyatı 83.450 tl ama 150.000 tl olsaydı gıcırtı kesin gelmezdi :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: senseymensey

    Merhaba arkadaşlar

    Eskişehir yolu hasmer de aynı dizel aracı ben de test ettim.Araç ile ilgili izlenimlerim aşağıdaki gibidir.
    Aracın iç dizaynı ve malzeme kalitesi oldukça üst seviyede.Yumuşak malzemeler seçilmiş.Ben 1.85 boyunda 85 kg biri olarak c serisinden daha konforlu buldum.Spor ön koltuklar hem çok rahat hem de çok şık.Showroom da beyaz olanını gördüm inanılmaz yakışıklı görünüyordu.

    Sürüş izlenimlerime gelecek olur isek motor 1500 devirlere kadar çok cansız ancak 1500-3000 devir arası oldukça atak torku hissettiriyor.Hacettepe köprüsü dönüşünde ben de yol tutuşunu denedim ve çok başarılı ve güven verici buldum.Sanki esp ye gerek kalmamış.Hiç devreye girme ihtiyacı yokmuşcasına gidiyordu.

    Araç genel olarak ekonomik konforlu ve yakışıklı.Bir golfe 60.000 tl civarı verene kadar 74000 e bu aracı almak bence mantıklı bir hareket olur.

    Ne de olsa yıldızı var...

    Herkese selamlar.


    yıldızı yeter :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ridleyscott


    quote:

    Orijinalden alıntı: Utku

    Clio'nun içindeki kaplamalardan bile bu kadar çat çut sesi gelmiyor. Ses gelmiyor diyen yalan söyler.

    Bu araba Mercedes'e yakışmamış.

    Bu gıcırtı konusunu biraz açıklığa kavuşturalım. A serisinden inip cls ye binin, ön konsolun plastiğine parmakla abanın onunda çatırdadığını göreceksiniz. Bunun olmaması için konsolun yekpare falan olması lazım ki bu da imkansız. Ben kendi bmw m de de konsolun klima ünitesine parmakla abanınca çatırdıyor. Cls de çatırdıyor, önemli olan araç giderken sürerken rahatsızlık vermemesi, sonuçta arabayı parmaklamıyoruz kullanırken.

    Ayrıca mercedes kalitesine yakışmamış derken adamlar üst segmentlerinde donanım satıyorlar bu fiyata. Donanım fiyatına araba yapmışlar. 80 bin liralık arabaya 40 binlik donanım ekleyin ortaya ne çıkacak hep birlikte bakalım. A serisinin bile ultra donanım listesi var.

    Belki bu rakamlar forumdaki birçok kişiye uygun gelmeyecek fakat c sınıfı ve a serisinden daha fazla donanım sunabilen başka bir marka bulunmuyor. Mercedes farkı burada.



    Audi'de exclusive donanım listesi var.İsterseniz arabanın fiyatı kadar donanım alabilirsiniz.Lüks deri döşeme ahşap kaplamalar Olufsen ses sistemi vs... İkisini karşılaştırmadım hangisi fazla değil ama zaten Audi marka imajında bu var.İsterseniz aracı bir A6 kadar çekici kılabiliyorsunuz ama A6 fiyatına..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ecay

    quote:

    Orijinalden alıntı: ridleyscott


    quote:

    Orijinalden alıntı: Utku

    Clio'nun içindeki kaplamalardan bile bu kadar çat çut sesi gelmiyor. Ses gelmiyor diyen yalan söyler.

    Bu araba Mercedes'e yakışmamış.

    Bu gıcırtı konusunu biraz açıklığa kavuşturalım. A serisinden inip cls ye binin, ön konsolun plastiğine parmakla abanın onunda çatırdadığını göreceksiniz. Bunun olmaması için konsolun yekpare falan olması lazım ki bu da imkansız. Ben kendi bmw m de de konsolun klima ünitesine parmakla abanınca çatırdıyor. Cls de çatırdıyor, önemli olan araç giderken sürerken rahatsızlık vermemesi, sonuçta arabayı parmaklamıyoruz kullanırken.

    Ayrıca mercedes kalitesine yakışmamış derken adamlar üst segmentlerinde donanım satıyorlar bu fiyata. Donanım fiyatına araba yapmışlar. 80 bin liralık arabaya 40 binlik donanım ekleyin ortaya ne çıkacak hep birlikte bakalım. A serisinin bile ultra donanım listesi var.

    Belki bu rakamlar forumdaki birçok kişiye uygun gelmeyecek fakat c sınıfı ve a serisinden daha fazla donanım sunabilen başka bir marka bulunmuyor. Mercedes farkı burada.



    Audi'de exclusive donanım listesi var.İsterseniz arabanın fiyatı kadar donanım alabilirsiniz.Lüks deri döşeme ahşap kaplamalar Olufsen ses sistemi vs... İkisini karşılaştırmadım hangisi fazla değil ama zaten Audi marka imajında bu var.İsterseniz aracı bir A6 kadar çekici kılabiliyorsunuz ama A6 fiyatına..

    benim mesajı yazarken anlatmak istediğim , 68 bin baz fiyatı olan aracın ağır bir şekilde eleştirilmesine dikkat çekmek. Donanım ile güzelleşen arabalar bunlar. audi de bu şekilde.

    Ayrıca A serisinde en baz donanıma dahi çarpışma önleme sistemi ( otomatik frenleme) , kör nokta kontrol gibi güvenlik donanımlarını dahil etmişler ki bu da güzel.


    Yıldızı yeter olayı değil tabiiki ama 12 yaşındaki e200 aracın arka elektrikli perdesi bozulduğu için servise gittik, garantiden değiştirdi adamlar. Bunlar önemli detaylar, ve mercedes araba ile birlikte bu hizmeti de satın almış oluyorsunuz ki Türkiye standartlarının üzerinde olduğu bir gerçek.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ridleyscott

    quote:

    Orijinalden alıntı: ecay

    quote:

    Orijinalden alıntı: ridleyscott


    quote:

    Orijinalden alıntı: Utku

    Clio'nun içindeki kaplamalardan bile bu kadar çat çut sesi gelmiyor. Ses gelmiyor diyen yalan söyler.

    Bu araba Mercedes'e yakışmamış.

    Bu gıcırtı konusunu biraz açıklığa kavuşturalım. A serisinden inip cls ye binin, ön konsolun plastiğine parmakla abanın onunda çatırdadığını göreceksiniz. Bunun olmaması için konsolun yekpare falan olması lazım ki bu da imkansız. Ben kendi bmw m de de konsolun klima ünitesine parmakla abanınca çatırdıyor. Cls de çatırdıyor, önemli olan araç giderken sürerken rahatsızlık vermemesi, sonuçta arabayı parmaklamıyoruz kullanırken.

    Ayrıca mercedes kalitesine yakışmamış derken adamlar üst segmentlerinde donanım satıyorlar bu fiyata. Donanım fiyatına araba yapmışlar. 80 bin liralık arabaya 40 binlik donanım ekleyin ortaya ne çıkacak hep birlikte bakalım. A serisinin bile ultra donanım listesi var.

    Belki bu rakamlar forumdaki birçok kişiye uygun gelmeyecek fakat c sınıfı ve a serisinden daha fazla donanım sunabilen başka bir marka bulunmuyor. Mercedes farkı burada.



    Audi'de exclusive donanım listesi var.İsterseniz arabanın fiyatı kadar donanım alabilirsiniz.Lüks deri döşeme ahşap kaplamalar Olufsen ses sistemi vs... İkisini karşılaştırmadım hangisi fazla değil ama zaten Audi marka imajında bu var.İsterseniz aracı bir A6 kadar çekici kılabiliyorsunuz ama A6 fiyatına..

    benim mesajı yazarken anlatmak istediğim , 68 bin baz fiyatı olan aracın ağır bir şekilde eleştirilmesine dikkat çekmek. Donanım ile güzelleşen arabalar bunlar. audi de bu şekilde.

    Ayrıca A serisinde en baz donanıma dahi çarpışma önleme sistemi ( otomatik frenleme) , kör nokta kontrol gibi güvenlik donanımlarını dahil etmişler ki bu da güzel.


    Yıldızı yeter olayı değil tabiiki ama 12 yaşındaki e200 aracın arka elektrikli perdesi bozulduğu için servise gittik, garantiden değiştirdi adamlar. Bunlar önemli detaylar, ve mercedes araba ile birlikte bu hizmeti de satın almış oluyorsunuz ki Türkiye standartlarının üzerinde olduğu bir gerçek.

    Doğru söylüyorsun ne olursa olsun A serisi de bir Mercedes Benz'dir.Ancak o dediğini 80 liralık A serisi için de yaparlar mı bilemiyorum.Bu konuda iç mekan işçiliği için söylenen şeyler ve videoları Mercedes Benz'e hiç yakışmayan şeyler.İç mekan kalitesi bir Audi kıvamında olsaydı fiyatı daha yüksek olsa bile şu an herkesin hayalindeki araç olacaktı.Çoğumuz yine alamayacaktık orası ayrı.

    Her zaman söylerim 96 model yumurta kasa bir E serisi taksiye bindim.Araç 284bin km veya milde idi.Aracın işçiliği malzeme kalitesi o kadar mükemmeldi ki ağzım açık kaldı.Araçta tokluk hissiyatını bozacak en ufak bir şeyi yoktu.Kadran camı bile hiç çizilmemişti.Gel gelelim bu kalite şimdiki E serilerinde bile yok.

    Hep dediğim gibi Audi ortak platform motor şanzıman kullanıyor ancak marka kimliğindeki kalite algısını düşürecek bir şey yapmıyor.Ortak parça kullanmayan markalar gitigide Audi karşısında zayıf düşmeye başladılar.Audi buradan elde ettiği maliyet avantajını çok iyi değerlendiriyor şu anda.Sistemi öyle kurmuşlar ki A6'daki direksiyonun A6'daki lüks deri döşemelerin tıpa tıp aynı kalite ve işçilik ile alabiliyorsunuz.

    Maalesef o yıldızına hayran olduğumuz Mercedes Benz E serisinde bile artık hissedilemiyor.




  • Bu gün aracı Bağdat Caddesi / Göztepe'de test ettim.

    Öncelikle malzeme kalitesine özellikle dikkat ettim ancak kesinlikle bahsedilen sorunları görmedim. Malzeme kalitesi bir Mercedes'den beklediğiniz kadar iyi.

    Elbet bir E veya S serisi değil ama onlarında fiyatı malum.

    C sınıfında pek çok arabay bindim, buna Golf 6, Citroen C4 , Focus III, Focus II, Corolla, Audi A3 dahil, bu araç hepsini rahatlıkla ezer. Audi A3 ile aşağı yukarı aynı .

    Motor ve yol yalıtımını başarılı buldum gerçi caddede 3. vites ve 70-80'i pek geçemedim ama deviri 3000'in üstüne çekince dahi çok içeri ses gelmiyor.

    Araca ilk oturduğumda banada biraz böyle çukurdaymış hissi verdi ancak koltuğu biraz yukarı çekince ve 1-2 dakika sonra gayet de iyi alıştım. Aracın kullanımı çok rahat bence, içi geniş, ön konsol gayet iyi.

    Dış tasarımda oldukça iyi, aynı şekilde direksiyonun ve vitesin yumuşaklığıda çok hoşuma gitti.

    69.000 TL baz donanım için, fakat baz donanım öyle kesinlikle "baz" sayılmaz. Prime donanımda, Esp'den tutunda, Çarpışma engelleyici sisteme kadar hemen hemen tüm güvenlik donanımları standart.

    Baz donanımdaki yol bilgisayarıda oldukça detaylı ayrıca, araçta 8 hoparlörlü müzik sistemi vs. dahi bulunuyor.

    Yani baz donanımda bile bu araç gayet tatmin edici.

    Ha belki mesela C4 Exclusive'deki gibi masajlı koltuk yok, yada ne bileyim Hyundai i30'un full ündeki gibi otomatik park etme yok A180 'nin baz donanımında, ama dediğim gibi öyle diğer markaların baz donanımıyla kıyas kabul etmez. Bazıları şahin kadar boş felan demişte, yani Vw Golf'ün de boşunu iyi biliriz biz. Esp felan hiç yoktu. ( Golf'ü kötülemek değil hedefim, her ne kadar iyi bir arabada olsa Golf 6 felan bu araca göre çok eski, ben iyi olduğunu kesinlikle düşünmüyorum 2 aracada bindim )

    Bu araç boşta olsa alınır, araya tanıdık sokarsanız fiyatıda aşağı çekersiniz, tek sıkıntı Prime donanımda jant kapakları olması ama, trafikte bir sürü jant kapaklı araç var yahu, Mercedes'e biniyorsunuz sonuçta, Jantlarda kapak olsun, olmadı 2-3 ay sonra gidip kendinize güzel jant lastik alırsınız satıp.

    Motor kasayı iyi çekiyor. Zaten 1.16 olsun, 3.16 olsun, Golf Hitler motor olsun bunlar performans için değilde araçta bir elitlik arayanlar için tasarlanmış.

    Ekonomik ama prestijli bir araba. Performans isteyen A200 Amg alabilir, yada araca yazılım felanda atılabilir gerçi garanti uçuyor o zaman ama, dediğim gibi zaten piyasadaki çoğu 1.5-1.6 dizel ile aşağı yukarı aynı performansta.

    Golf'ün 1.6 Tdi'ı da 105 Ps , Focus'un 115 , Fiat'ın 120 vs. vs. Mercedes o konudada geri kalmamış.

    Zaten adamlar 2013'de direk 1.6 Dci 130'u getirecekler ama tabi o zaman fiyatlara epey zam gelir. 1.6 Dci 130'luk A serisini bu paraya zor alırsınız.

    Tekrar söylediğim gibi ben aracı kullandım, memnun kaldım , gidin bakın size zaten zorla satmıyorlar ama Amg paketli olmayan versiyonunun bile görüntüsü gerçekte gayet tatmin edici.

    Benim test ettiğim araç Prime ile Style arasında bir yerdeydi , düz vites , park sensörü yoktu mesela sadece geri kamerası vardı ve çelik jantlıydı ve görüntüsü gayet tatmin ediciydi.

    Tekrar ediyorum o tıkırtıların hiç birini görmedim. Ayrıca araç yumuşak zaten, sertlik ve üstün yol tutuş isteyen 1 serisi alır, ama onunda arkası dar şaft tüneli yüzünden. Ama bu araçta sınıf standartlarının kesinlikle gerisinde değil.




  • Bu arada, Mercedes kendi motor geliştirse daha iyi olurdu belki ama şöyle bir şeyde var , Audi A4 bile 1.6 102 Ps'lik motoru kullandı yıllarca. O motorda Seat'da hatta Skoda'da felan bile vardı . Ki burada bahsedilen A serisi sonuçta , Audi A4 bir üst sınıftı ama buna rağmen o motoru kullandılar ve sattılar.

    Evet belki 30-40 sene önce çok çok çok az kişide Mercedes vardı ve eskiden daha prestijliydi ancak şimdi tüm markalar pazardan pay kapma yarışı içerisine girdiler.

    Çünkü sonuçta bu mallar her ne kadar kapitalist sınıfın hava atma aracı isede, genede kendileride birer kapitalist ürünler ve kapitalist çarkın ilerlemesi için sürekli büyüyen pazarlara ihtiyaç var.

    Sonuçta C sınıfı bir Premium bu, Renault'dan dizel almasını ben pek yadırgamadım. Zaten Logan'da ve Symbol'de kullanılan 1.5 Dci ile her ne kadar aynı motor bloğuda olsa, bir defa teknolojisi daha yüksek sonuçta değişken geometrili turbo var, aynı zamanda Logan'da kullanılan 65 Ps'lik motorda, değişken geometriyi geçtim, intercooler dahi yok yani adamlar kalkıpta direk Logan'daki motoru almamış, Renault'un en üst seviye, 1.5 Dci 110 Ps motorunu almışlar. Ayrıca Renault'da 110 Ps 240 Nm olan motor, burada gene 110 Ps ancak 260 Nm tork üretiyor, getirebilecekleri en üst seviyeye getirmişler.

    Hem sonra Renault motoru olsa ne olacak ki? Bende Nisan'dan beri 65 Ps'lik Symbol kullanıyorum şirket arabası, bir yerimde eksilmedi. Bu gün o arabayı kullanarak Mercedes bayisine gittim, Bağdat Caddesinde de hemen hemen bütün yaz takıldım, ne oldu bir yerim mi eksildi? Girdiğim ortamda Ferrari'si olan arkadaşım dahi var ve ben o tip adamlarıda bu arabaya bindirdim bir yerlere gittik yedik içtik vs. vs.

    Onun için dediğim gibi Renault motorunu felan takmayın. Kaputun altını kim açıpta bakıcak zaten Dci felan ibaresi yoktur büyük ihtimalle yerine Cdi yazıyordur, arabadan anlamayan birisinin anlamasına imkan yok altında Renault motoru olduğuna.




  • Bana göre bu aracın en büyük artısı renault motoru.

    Ustası-parçası-anlayanı bol ucuz yaygın. Ayrıca bu sınıftaki motorların arasında en ekonomiği.

    Bu hacimdeki motorun alıcısının da bunların dışında önemseyeceği bir şey olmamalı zaten.
  • Benzinliside az yakıyor aslında oda tercih edilebilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: newmonarch

    Benzinliside az yakıyor aslında oda tercih edilebilir.

    Aynen. Benzinliler eskisi gibi değil. ben alacak olsam A180 urban benzinli otomatik alırdım.
    Ama motor, şanzıman, sürüş dinamikleri ve bagaj hacmi daha iyi olduğundan 1.16 i alıcam inşallah. 1.16 ed nin otomatiği yok. neden dizellerde böyle yapıyolar onu ada anlayabilmiş değilim.
  • Bu gün benzinli 122 Ps ve 7 Dct'yi de test ettim.

    E5'e çıkıp epey bastım fakat öyle bahsedildiği gibi bir yalıtım sorunu yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: newmonarch

    Bu gün benzinli 122 Ps ve 7 Dct'yi de test ettim.

    E5'e çıkıp epey bastım fakat öyle bahsedildiği gibi bir yalıtım sorunu yok.


    Yıldızı yetebildi yani.
  • 
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.