|
Mercedes, Almanya'da 95 km/s hıza kadar otonom sürüş için onay aldı
-
-
sürünün kitap okuması....
ve bizim trafikte yorumsuz.
-
Teslanın elektronik donanım otonom sistemler mühendiside zaten Mercedes-Benz in mühendisiydi.
Sensörler dahil herşey Mercedes-Benz den alındı, geliştirildi yazılım konusunda daha iyi yerlere getirildi.
Hatırlanırsa iflastan kurtaranda Mercedes Benz oldu ve ilk Model S lerde silecek kollarından cam açma
butonlarına kadar Daimler Benz malzemeleri kullanıldı.
https://x.com/eozpeynirci/status/1659785857132294144
-
Almanlar yazılım işini Amerikalılar kadar hızlı ve etkin olarak beceremez. Beceremedikleri için de elektrikli işinde çuvallıyorlar. Almanların bir yazılım geliştirmesi asırlar sürüyor çünkü Avrupada çalışma iklimi ve mentalitesi yazılım geliştirmeye uygun değil. Alman yazılımcılar çok fazla toplantı yapmaktan, çok fazla geri besleme vermekten ve inisiyatif yoksunluğundan asla zamanında terminlere bağlı kod üretemezler. Bu yüzden VW modelleri habire erteleniyor çünkü VW yanlış bir iş yaparak kendi yazılım firmasında Alman yazılımcıları ve Alman yöneticileri çalıştırıyor. Mekanik mühendisliğinde çok iyiler ama yazılım işinin doğası ve dinamiklari farklı. BMW de o yüzden geri kalıyor elektrikli işinde. MB tahminimce AB dışı bir yazılım firmasıyla işbirliği yapıyor, yoksa onlar da beceremezdi.
-
Edit: Evet, yanılmamışım. MB otonom sürüş için Nvidia ile ortak şirket kurmuş. MB'nin otonom sürüşünün arkasında da yine Amerikalılar var. NVidia olmasa MB ancak 5 yıl sonra otonom sürüş3'de bu düzeye gelebilirdi.
Amerika yazılımda tüm dünyadan hayli önde.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Torlak Kemal -- 18 Aralık 2024; 1:6:28 > -
Turkuaz renkli aydınlatma olayı güzelmiş. Çin liler bunu beğendi.
-
Lidarsız bir araçta otonom kullanmam Mercedes 35 sensör ile beni kazandı.
Tesla'da sadece kameraya güvenerek beni kaybetti.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
En Beğenilen Yanıtlar
Tüm Yanıtları Genişlet
Almanlar yazılım işini Amerikalılar kadar hızlı ve etkin olarak beceremez. Beceremedikleri için de elektrikli işinde çuvallıyorlar. Almanların bir yazılım geliştirmesi asırlar sürüyor çünkü Avrupada çalışma iklimi ve mentalitesi yazılım geliştirmeye uygun değil. Alman yazılımcılar çok fazla toplantı yapmaktan, çok fazla geri besleme vermekten ve inisiyatif yoksunluğundan asla zamanında terminlere bağlı kod üretemezler. Bu yüzden VW modelleri habire erteleniyor çünkü VW yanlış bir iş yaparak kendi yazılım firmasında Alman yazılımcıları ve Alman yöneticileri çalıştırıyor. Mekanik mühendisliğinde çok iyiler ama yazılım işinin doğası ve dinamiklari farklı. BMW de o yüzden geri kalıyor elektrikli işinde. MB tahminimce AB dışı bir yazılım firmasıyla işbirliği yapıyor, yoksa onlar da beceremezdi. |
Teslanın elektronik donanım otonom sistemler mühendiside zaten Mercedes-Benz in mühendisiydi. Sensörler dahil herşey Mercedes-Benz den alındı, geliştirildi yazılım konusunda daha iyi yerlere getirildi. Hatırlanırsa iflastan kurtaranda Mercedes Benz oldu ve ilk Model S lerde silecek kollarından cam açma butonlarına kadar Daimler Benz malzemeleri kullanıldı. https://x.com/eozpeynirci/status/1659785857132294144 |
Turkuaz renkli aydınlatma olayı güzelmiş. Çin liler bunu beğendi. |
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X