Şimdi Ara

Mercedes C 180 W205 Pişmanlığı - Çözülmeyen Sorunlar - Yetkisiz Servis - Yargı Süreci (21. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
564
Cevap
99
Favori
103.373
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
112 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1920212223
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Dava sonucunu merak ediyorum. Umarım hayırlısı olur.
  • Benimde bir arkadaşimin 2 yasindaki c 180 aracinin on ve arkasinfan ses geliyor. Servis arkadaki sesin kaynağini bulamadi ondekine de dedikleri körük yirtilmiş içine toz kaçmiş ve garantisi olan araç için 1400 tl de para istiyorlar. Servis arizayi benim anladigim yanlis tespit etmis ve deneme yanilma yoluyla bulmaya calisiyor, bu aradada musteriyi kaz gibi yolacaklar. Arkadaşim araci ozel olarak getittirdi ve belli bir sure bekledi arac için bir tomarda para ödedi, şimdi mutsuz uğraşiyor çözmek için.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Buradaki durum arızanın giderilmemesi değil. Ayıplı malın satılmış ve garanti kapsamında ayıbın giderilmemesi...

    Ayrıca servislerde iyi para alan iyi ustalar da mevcut; Çoğu usta dükkan açacak cesarete ve sermayeye sahip değil. Öyle ki;

    Serviste 3000 lira kazanan bir ustanın ayrı bir yer açtığında 3000 net eline kalması için kazanması gereken tutarı minimum değerlerden kabaca hesaplayalım.

    Kendi Maaşı 3000 sigortası vergisi bulur en az 5000
    dükkan kirası 2500
    elektrik, su ısınma vb. 500
    Çırak en az 1300 (maliyet 1700)
    KDV si, gelir vergisi, stopajı, yemesi içmesi daha yazmadığım her türlü gideri derken en az 20.000 kazanacak ki eline 3000 net kalsın... Kısaca bu işler öyle sözle olacak işler değil.
  • Okurken daraldım valla siz iyi dayanmışsınız helal olsun. son durum nedir? umarım düzelmiştir herşey.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TuzluSoğan

    Hocam, sanayideki iyi ustalar için 20 bin çerez parası. Çırağına veriyor zaten 3-4 bin. Burda mal ayıplı olabilir, direksiyondan ses geliyor sonuçta ama benim servislere güvenim sıfır aracı yapacaklarına olan inancım yok. Başıma gelse ya gerçekten USTA bir insana emanet ederdim arabamı ya da satardım. Yetkili servis daha sıkıntının hangi parçada olduğunu bulamamış aylardır, kafalarına göre parça değiştirip duruyorlar.

    Sanayideki ustaların %90ı işten anlamıyor.

    %10 luk kısmı da servisten sanayiye geçiyor zaten

    Öyle söylediğin gibi kolay basit değil işler

    Servisteki teknisyenler eğitimler alıyor,yurtdışında yurtiçinde, yeni çıkan araçların yeni eğitimleri yeni motorların eğitimleri.Sınavlara tabi tutuluyor.Öyle servis yapamıcak sanayideki usta yapıcak o işler öyle basit değil.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: graphys

    Dava 30 Mayıs'a ertelendi maalesef. Tüm tahkikat tamamlandı; bu duruşmada karar beklerken karşı tarafın avukatı değişti ve ona süre verildi.



    Er ya da geç adaletin yerini bulacağına olan inancımız tam.

    Sonuç?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam ayıptır söylemesi oruç tutuyorum. Bu gece sahur için domates, salatalık, gdo'lu mısır ve ton balıklı bir salata yapıp sizin konuyu açtım. Okudum, okumaktan sıkılmadan okudum. İştahım kalmadı yaşadıklarını sebebiyle. İnşallah davayı kazanırsınız. Sonrada dünyanın en sorunsuz araçları olan Kore/Japon bir araç alıp keyfinize bakın.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Paranla rezil olmanın terminolojik ifadesi resmen. Umarım sonuç istediğiniz gibi olur.

    Bazıları servislerdeki teknik personelin eğitim aldığından, firmalar tarafından denetlendiğinden filan bahsetmiş. Hatırlatırım burası Türkiye. Servisler sıfır araba alanların kaz gibi yolunup katrana bulanıp tekrar tüye sokulduğu yerlerdir.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TuzluSoğan


    quote:

    Orijinalden alıntı: HoLY.oNE


    quote:

    Orijinalden alıntı: TuzluSoğan

    Hocam, sanayideki iyi ustalar için 20 bin çerez parası. Çırağına veriyor zaten 3-4 bin. Burda mal ayıplı olabilir, direksiyondan ses geliyor sonuçta ama benim servislere güvenim sıfır aracı yapacaklarına olan inancım yok. Başıma gelse ya gerçekten USTA bir insana emanet ederdim arabamı ya da satardım. Yetkili servis daha sıkıntının hangi parçada olduğunu bulamamış aylardır, kafalarına göre parça değiştirip duruyorlar.

    Sanayideki ustaların %90ı işten anlamıyor.

    %10 luk kısmı da servisten sanayiye geçiyor zaten

    Öyle söylediğin gibi kolay basit değil işler

    Servisteki teknisyenler eğitimler alıyor,yurtdışında yurtiçinde, yeni çıkan araçların yeni eğitimleri yeni motorların eğitimleri.Sınavlara tabi tutuluyor.Öyle servis yapamıcak sanayideki usta yapıcak o işler öyle basit değil.

    Hocam, eğitim alıyorlar da geçen patlayan xenon ampülümü takamadı, audi servisi. Adamlar ampül takmayı bile bilmiyor adama youtube'dan açıp gösterdim ya. El insaf illalah ettim artık. Bölge müdürüne şikayet ettim adamı hala işten atmamışlar. Servislerdeki adamlar tanıdıkla zartla zurtla yanına alınmış adamlar. İşi bilen usta sanayide özellikle lüks araçlardan anlıyorsa iyi ekmek yer. Zaten anlarsınız bir ustanın anlayıp anlamadığını şıp diye biraz araştırma yapıp giderseniz.

    Zaten bir süre sonra başarılı ustalar,servisi bırakıp sanayide kendi yerlerini açıyorlar.

    Dediğiniz gibi serviste başarısız işi bilmeyen kesimde var o konuda haklısınız

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: HoLY.oNE


    quote:

    Orijinalden alıntı: TuzluSoğan


    quote:

    Orijinalden alıntı: HoLY.oNE


    quote:

    Orijinalden alıntı: TuzluSoğan

    Hocam, sanayideki iyi ustalar için 20 bin çerez parası. Çırağına veriyor zaten 3-4 bin. Burda mal ayıplı olabilir, direksiyondan ses geliyor sonuçta ama benim servislere güvenim sıfır aracı yapacaklarına olan inancım yok. Başıma gelse ya gerçekten USTA bir insana emanet ederdim arabamı ya da satardım. Yetkili servis daha sıkıntının hangi parçada olduğunu bulamamış aylardır, kafalarına göre parça değiştirip duruyorlar.

    Sanayideki ustaların %90ı işten anlamıyor.

    %10 luk kısmı da servisten sanayiye geçiyor zaten

    Öyle söylediğin gibi kolay basit değil işler

    Servisteki teknisyenler eğitimler alıyor,yurtdışında yurtiçinde, yeni çıkan araçların yeni eğitimleri yeni motorların eğitimleri.Sınavlara tabi tutuluyor.Öyle servis yapamıcak sanayideki usta yapıcak o işler öyle basit değil.

    Hocam, eğitim alıyorlar da geçen patlayan xenon ampülümü takamadı, audi servisi. Adamlar ampül takmayı bile bilmiyor adama youtube'dan açıp gösterdim ya. El insaf illalah ettim artık. Bölge müdürüne şikayet ettim adamı hala işten atmamışlar. Servislerdeki adamlar tanıdıkla zartla zurtla yanına alınmış adamlar. İşi bilen usta sanayide özellikle lüks araçlardan anlıyorsa iyi ekmek yer. Zaten anlarsınız bir ustanın anlayıp anlamadığını şıp diye biraz araştırma yapıp giderseniz.

    Zaten bir süre sonra başarılı ustalar,servisi bırakıp sanayide kendi yerlerini açıyorlar.

    Dediğiniz gibi serviste başarısız işi bilmeyen kesimde var o konuda haklısınız

    diğer markalar da çok yok ancak mercedes, bmw, volvo özel servislerinde genelde iyi ustalar mevcut. mesela volvo özel servisleri yetkili servisten daha iyi tamir yapar.




  • Konu; yetkili servis - usta - sanayi bermuda üçgenine girmiş. Tehlikeli sular bunlar :)

    30 mayıs duruşma sonucunu merakla bekliyoruz.
  • Bu konu sahibi arkadaşta da şöyle bir sıkıntı var; olay günü gelir mahkeme, inceleme herneyse. Olay olur, arkadaş foruma hergün girip çıkar ama konuya girip iki dakka ne olup bittiği yazmaz. Konu açıldığından beri bu böyle. Sorsan meşgul-yoğun. Sanarsınki holding başkanı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kısaca bilgilendirme yapayım;



    Elimden geldiğince her gelişmeyi foruma aktarmaya çalışıyorum. Bazen 2 gün sonra bazen 1 hafta sonra. Foruma sürekli girip çıktığım konusu da telefonda sürekli açık bu sayfa. Telefondan tarayıcıyı açtığım her an foruma girmiş gibi görünebiliyor ama takdir edersiniz ki sadece bunun için kullanmıyorum telefonu.



    Öncelikle sürecin en başından beri desteğini esirgemeyen arkadaşlara teşekkür ederim. Bu konuyu insanları bilgilendirme ve yaşananları aktarma amaçlı açtım umarım faydası dokunmuştur. Sonuçta buraya konu açmak bana yargı sürecinde ya da yaşadığım süreçte bir kazanım sağlamadı, sağlamayacaktı ki zaten böyle bir beklentim de yoktu. Bu sebepten dolayı bir üst mesajdaki gibi sitemleri çok anlamsız ve yersiz buluyorum. En nihayetinde buraya yazma, süreçten haberdar etme gibi bir zorunluluğum yok. Tekrarlamakta fayda görüyorum; konunun amacı sadece insanları bilgilendirmek. Bu gibi bir durum yaşayan kişilere en azından ne olup bittiği hakkında fikir vermek.



    Bu tip durumlar yaşayan insanların da gereksiz sitemlerde ve serzenişlerde bulunmadığı aşikar. Sırf merakından ötürü tutup manasızca şeyler yazanların nezlimde hiçbir bağlayıcılığı olmadıklarını bilmelerini isterim.



    Bu girizgahtan sonra;



    30 Mayıs duruşmasında karar çıktı. Mahkeme beni haklı buldu ve davayı kabul etti. Gerekçeli kararı bekliyoruz. Gelişmeler yaşandıkça aktarmaya devam edeceğim.



    Tekrardan desteğini esirgemeyen tüm arkadaşlara gönülden teşekkür ederim.



    Sağlıcakla kalın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi graphys -- 2 Haziran 2017; 20:35:38 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: graphys

    Kısaca bilgilendirme yapayım;



    Elimden geldiğince her gelişmeyi foruma aktarmaya çalışıyorum. Bazen 2 gün sonra bazen 1 hafta sonra. Foruma sürekli girip çıktığım konusu da telefonda sürekli açık bu sayfa. Telefondan tarayıcıyı açtığım her an foruma girmiş gibi görünebiliyor ama takdir edersiniz ki sadece bunun için kullanmıyorum telefonu.



    Öncelikle sürecin en başından beri desteğini esirgemeyen arkadaşlara teşekkür ederim. Bu konuyu insanları bilgilendirme ve yaşananları aktarma amaçlı açtım umarım faydası dokunmuştur. Sonuçta buraya konu açmak bana yargı sürecinde ya da yaşadığım süreçte bir kazanım sağlamadı, sağlamayacaktı ki zaten böyle bir beklentim de yoktu. Bu sebepten dolayı bir üst mesajdaki gibi sitemleri çok anlamsız ve yersiz buluyorum. En nihayetinde buraya yazma, süreçten haberdar etme gibi bir zorunluluğum yok. Tekrarlamakta fayda görüyorum; konunun amacı sadece insanları bilgilendirmek. Bu gibi bir durum yaşayan kişilere en azından ne olup bittiği hakkında fikir vermek.



    Bu tip durumlar yaşayan insanların da gereksiz sitemlerde ve serzenişlerde bulunmadığı aşikar. Sırf merakından ötürü tutup manasızca şeyler yazanların nezlimde hiçbir bağlayıcılığı olmadıklarını bilmelerini isterim.



    Bu girizgahtan sonra;



    30 Mayıs duruşmasında karar çıktı. Mahkeme beni haklı buldu ve davayı kabul etti. Gerekçeli kararı bekliyoruz. Gelişmeler yaşandıkça aktarmaya devam edeceğim.



    Tekrardan desteğini esirgemeyen tüm arkadaşlara gönülden teşekkür ederim.



    Sağlıcakla kalın.

    Bir süre daha sizi uğraştırır. Kararın kesinleşmesi zaman alacaktır ama sonuç olarak sizin lehine sonuçlanmış olması şahane

    Bu arada üst mesajda söylenenler hakkında verdiğiniz cevap biraz abartılı olmuş, buraya yazma zorunluğunuz yok ama C180 alma arefesindeyken konuya rastlayıp 3.20 bakmaya başlayan biri olarak konuyu takip etmek için foruma giriyorum.

    Neyse hakkınızda hayırlısı olsun artık konu takipten çıkarılabilinir.




  • graphys G kullanıcısına yanıt
    Hocam aradan o kadar zaman geçti ki konunun başını unuttum :) Dava sürecinde hangi aracı kullanıyoraunuz? Arızalı araç nerede ne durumda?



    Ayrıca yazdıklarınız kesinlikle faydasız değil, bizzat ben sizin bu uyarılarınıx sayesinde c180 almaktan vazgeçtim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tam Bmw'dan Mercedes W205'e geçmiştim ki konuyu gördüm ve üşenmeden tüm yazdıklarınızı okudum. Size kolay gelsin umarım uğraştığınıza değer. Bana müsade şimdi tekrar 418 GrandCoupe'ye geçiyorum

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dava ne oldu acaba, adli tatil sonrasına mı kaldı ki.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • graphys G kullanıcısına yanıt
    Konuyu ilk açtığınız günden bu yana takip ediyorum ve mesajlarımla size destek vermeye çalışıyorum. Fakat son mesajınız hiç nezih değil. Burada gelişmeleri bizimle paylaşıp lütfetmiyorsunuz, belki bu konu yargı aşamasında size artı sağlamaz ama sosyal medyanın gücüyle marka üzerinde baskı yarattı. Sadece bu konuda, size yapılan muamele yüzünden bu modeli almaktan vazgeçtiğini belirten 10'a yakın insan var ki konuyu ekşi platformuna da taşıdık zamanında. Vesselam sosyal medyayı başından yanınızda bir güç, sonrasında kambur görmeyin lütfen. Mesajlarından ayarsız cümleler kuranlar elbette olmuştur ama siz o seviyede bir insan olmadığınız için son mesajınızdan hoşlanmadım. Umarım sonunda davayı kazanıp bu markaya dersini verirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Uzunca bir süre uğraştınız, umarım hakkınızı fazlası ile alırsınız, bu konuyu aylar önce baştan sonra okumuştum, sizin adınzıa üzüldüm, inşallah hayırlısı ile hukuk mücadelesini kazanmış bir vaziyette, mağduriyetinizin giderilmesini isterim.
  • Arada bir aklıma gelir ne oldu acaba sonuç
  • 
Sayfa: önceki 1920212223
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.