Şimdi Ara

Mercedes C 180 W205 Pişmanlığı - Çözülmeyen Sorunlar - Yetkisiz Servis - Yargı Süreci (23. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
564
Cevap
99
Favori
103.370
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
112 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2122232425
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ogameci kullanıcısına yanıt
    Bi porsche vardı youtubeda, limon araba dedikleri her yeri bozuk, yağmurda bile içerisi göl oluyordu. İlk önce sahibine yardımcı olmadılar, sahibi araçla ilgili videoları youtube'a koymaya başlayınca üst modeliyle değiştirdiler diye hatırlıyorum. Hatta "Doug" bilmemneydi sahibinin ismi bilen bilir.
  • Vanity Fair kullanıcısına yanıt
    dostum, bu kullanıcıda epey sorun yaşamıştı porsche ile düzeltmiyorlar değiştirmiyorlar diye

    Porsche Networkyoutube
    More Problems Porsche 911 991
    https://www.youtube.com/watch?v=CL3IZXOs1iA




  • graphys G kullanıcısına yanıt
    peki araba nerde şuan ? kullanıyor musunuz ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arac degisimi olmazsa Tazminat davasi acma hakki dogar..Yillik Kiralik ucreti Mercedes'e odetilir yasal yollarla..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Vanity Fair

    Bi porsche vardı youtubeda, limon araba dedikleri her yeri bozuk, yağmurda bile içerisi göl oluyordu. İlk önce sahibine yardımcı olmadılar, sahibi araçla ilgili videoları youtube'a koymaya başlayınca üst modeliyle değiştirdiler diye hatırlıyorum. Hatta "Doug" bilmemneydi sahibinin ismi bilen bilir.

    Çok merak ettim aradım ama bulamadım hocam. Doug diye biri var ama porsche tanıtıyor hep.



    Acaba zahmet olmazsa link falan verebilir misiniz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arifomer kullanıcısına yanıt
    Yanlış hatırlamışım ismi doug değil nick murray'miş. Bu ilk şikayet videosu, sonraki videolarda müşteri memnuniyeti sağlanıyor diye hatırlıyorum. Link bu:

    Nick Murrayyoutube
    Porsche 911 991 issues: UPDATE: Porsche and I have reached a solution
    https://www.youtube.com/watch?v=-eXUnZrykDY


    Asıl önemli olan tabi, orada müşteriye karşı olan tutumun farklılığı.




  • Allah kolaylık ve sabır versin.Arkadaş karakter olarak sabırlı ve sakin bi yapıda allahtan yoksa bu firmalar insanı bir anlık sinirle katil de ederler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Herhangi bir sonuç var mı?
  • Hocam gelişme var mı ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba. Şu an itibariyle maalesef ekstra bir gelişme yok.



    Oldukça, bilgilendirmeye devam edeceğim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: graphys

    Merhaba. Şu an itibariyle maalesef ekstra bir gelişme yok.



    Oldukça, bilgilendirmeye devam edeceğim.

    Dava açılalı 2 yılı geçeli aylar olmuş. Yargı ölü durumda. İşte bu arkadaşın örneğinde de görüldüğü gibi sahtekar bayilerin pişkince neden ayıplı mal sattığı şimdi çok daha net anlaşılıyordur sanırım malesef.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • ben çözülmüştür diyordum ya, akıl işi değil.
  • W205 bakıyordum. Vazgeçtim resmen. Allah sabır versin ne diyeyim.



    Bizde honda civic'i beğenmiyoruz. Ben arabama güzel güzel bineyim en iyisi....

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam bi gelişme varmı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vay be işe bak!
    Olay 2015 de başlamış.Yıl olmuş 2018 dava henüz sonuçlanmamış.Neredeyse araç hurdaya çıkacak.
    Maalesef adalet sistemimizin işlemeyişinden oluyor bunlar.Firmalar da bunu bildikleri için diledikleri gibi at oynatıyorlar.
  • Olaya 2,5 sene sonra dahil oldum. Bilin bakalım neden 😃 c serisi araç hakkında bilgi almak için.

    Öncelikle size geçmiş olsun dileklerimi sunmak istiyorum. İnşallah dava sonucu istediğiniz gibi olur ve mb den gereken tahsilatınızı ( araç ve zaman kayıplarınız)

    Yaparsınız.

    Sizin konuyu okuduğumda yıllar önce başımdan geçen vw ile yaşadığım sorun aklıma geldi. Kısaca verdiğim sipariş üzerine gelen (3 ay bekleyerek) passat highline model aracın teslim almadan önce motor kaputunda oluşan 1 adet dolu gocuğu ve bunu benim bir şekilde öğrendiğimi öğrenen mus.tem.yetk satış şefi ile Bana aynı aracı almam için 4 adet ücretsiz bakım odemiş olduğum ek2 yıllık garanti ucretini geri ödeme ve ekranın bir üst ekran (sanırım rs530 gibi bir şeydi) değişimi teklif ettiler. Kaput ta ki bir adet gocuğu gozumun önünde vakumlama ile çozduler. Boya atması v.s. Olmadı. Herkes memnun. Bir gün sonra gelin aracı alın dediler.

    Bir sonra ki gün aracı almak için gittiğimde

    1-Araca boya koruma yapılırken yan kapılar da çizikler oluşmuş

    2-Kapı altlarının hepsinde ve alt alanda aşırı kirlilikler mevcut.

    3-Ekran değişirken on goğus deri bolumun yer yer deforme olmuş.

    4-Plaka ve ruhsatıda çıkarmışlar

    Ben ve eşim bu durumda aracı kabul edemeyeceğimizi ve değişimini istedik

    Merkezle call centerla uzun goruşmeler ancak ilerleme yok.

    Bir gün sonra sabır taştı gittim ve şube mudurunun kapısını çaldım daldım.

    Adamcağız toplantı valinde ama fevkelada beyfendi. Satış şefi ve müşteri tems.sorumlusda orda muhtemel benim konuyu konuşuyorlar.

    İsmimi söyleyerek 5dakika birebir görüşmek istediğimi ilettim.

    Tabi diyerek herkesi çıkarttı. Konuyu anlattım resimleri gösterdim. Bende satış sonrası hizmetler mudurluğu (başka bir sektorde) yaptığım için ayıplı mal konusundan girdim müşteri mennuniyetinden çıktım.

    Şube Müdürü de sizde ki olay gibi konuyu yüzeysel ve yanlış biliyor.

    Şaşırdı ve kendisine siz olsanız bu araç alırmısınız dedim.

    Kabul eder gibi ve mahcup bir edayla başını salladı ve satış şefi ile müşteri tems.sorumlusunu odaya çağırdı.Aracı geri alıyoruz ve yeni araç sipariş edilecek dedi ve o araç gelene kadar test araçları verilecek dedi. Kaos durum bir anda çozuldu. Araç gelene kadar araçsız bırakmadalar. Muhtemel bu mudur bey olmasaydı bende sizin gibi 3 sene uğraşacaktım.

    Allah insanı iyi insanlarla karşılaştırsın.

    Bu arada mbye baybay.
    Sizden özellikle iyi haberler bekliyorum.
    Herkese hayırlı suruşler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gezgin3453 -- 22 Mart 2018; 23:56:22 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Gezgin3453 G kullanıcısına yanıt
    Ne iyi müdürler var arkadaş. Helal olsun.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • graphys G kullanıcısına yanıt
    Nasıl bir gelişme yok bilirkişi raporu ortaya sunulmuş daha ne incelemesi yapılacak ? Sizin araç bayide peki ikame araç tarafınıza verildi mi ? Arabayı kullanamadığınız gün içinde manevi tazminat talep edilebilir mi ?
  • Çok geçmiş olsun bu olaydan bir sonuç çıkmaz kanunen diye tahmin ediyorum bu işin içinde olan birisi olup benzer vakalara şahit olma tecrübeme dayanarak diyorum umarım aksi olur bendede var almanyadan getirdiğim 2014 c63 gibi özel yapım daimler çıkışlı bendede yürümede engel var bundan öncedebmw 10 sene kullandım tek sorun yaşamadım bmwde hala bizde sorunsuz binilmekye. aracımı daha bir kere servise sokmadım şimdiki araçlarda gerek direksiyon hidrolikten hariç beyin kodlama sistemi ile sorunsuz çalışır yani (sizin direksiyon mekanikte sorun olmasa dahi adam gibi kodlanmassa işin ehlince direksiyon sorunlu çalışıp sürtünmeler kaçınılmaz olacak ayrıca mercedesi fabrikadan al artık mercedes gerek yetkili gerek özel servisi unutun kendi tamircinizi kullanın zaten araç araçtır uyarı verir bakım uyarısı her uyarı bişeler taktır demek değil direksiyon dan iptal et bakımı aynen devam motor yağı 15 bin deselerde 10 binde parteküllü yağ ve yağ fitresi hava fitresi ile değiş 30 binde bir vantilatör kayış değiş continantel alın kayışı arkası tıtırlı orjinal almayın sakın arka yüzeyi tıtırlı olunca kaçırma yapmaz direksyon devirdaim klima şarz dinemo hepsini granktan aldığı güçle o 40 tllik kayış besler önemlidir. 2 senede fren hidrolik değiş 20 binde bir fren balata değiş 2 senede bir antfiriz değiş mercedesde 68 bin milde ( 7 tronickte )şanzıman yağ yağ filtre kartel conta değiş 2 senede bi pasta cila yaptır güneşte yıkatma benzincide yıkatma özel cilalı şampoan ile yıkat benzinci ve yıkamacılarda kir çözücü jel çok çamaşırsu benzeri yaptırdığınız boya koruma pasta cila iki yıkamada çıkar gider çok acilae işiniz araç kirki ise sadece su ile yıkatın sabunsuz. yoksa aracı bunların haricinde silecek suyunu kendin doldur harici olacak motor zinciridir oda 68 bin milde değişir bunların haricinde ön takım vs rota girdiğinde arzalı parça çıkarsa değiştirilir ve bunlar harici yapacağınız para sokağa atmak direksiyon yağı dahi yeni araçta değişlmemekte bozulacağı varsa önüne geçilemicek parçalar dır ama size bakıyorum kaşınmışsınız siz beni parçalayın demişsiniz servise onlarda gerekeni yapıp sizi ayıklamışlar ayıklarkende şükür ALLAHA uyanmanizı sağlamış o arıza ile kople direksiyon set alaanız 2 bini geçmez o sorunda kökten kurtulurdunuz üzüldüm bari bundan sonra dediklerimi tamirci lafına bakmadan kendiniz standart yaptırın ve aracın başında bekleyin burdaki yapılan bakımların en zoru zincir değişimi onnunda değişimi 2 saattir başında bekleyin hepsinide aynı anda yaptırmayın 2 ayrı günde yaptırın aracı bırak demesinler bende böylesi sorun yok zaten tamirciyim tamircilik yapmasamda arkadaşlara tık tık yaptırırım ‭+90 (532) 391 67 84‬ mercedesci cihan bakın bu arkadaşa gidin madur olmazsınız ayrıca aracınız on numara yapılır mercedes duyenidir şayet İstanbulda iseniz işçilik şu işlerde zincir harici 150 tl gibi istenir ben 100 veririm bana fiyat sormazlar sizede geçmiş olsun ALLAH yardımcınız olsun sizin için üye oldum uğraştım yazdıminşallah fayda sağlar yazdıklarım.Not: Yazdıklarımı arabadan anlayan kişiler anlar mesela zincir dedim açıklamadım aracın sente motor zinciri diye gayet okunaklı ve anlamlı işten anlayana gazete okur gibi okuyan sorunu kendinde arasın 😏



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mustafa59488 -- 29 Nisan 2018; 11:57:27 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Birisi abimize nokta ve virgül atsın lütfen

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 2122232425
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.