Şimdi Ara

Mercedes c200d pismanligi ve mercedes firmasina yakismayan tutum (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
131
Cevap
7
Favori
14.232
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Motorda yapılan rektifiye işlemi farklıdır, sadece 1 adet piston kolunun değişimi farklıdır. Rektifiye demek motorun silindirlerin yanma odalarının honlama çizgilerinin yeniden oluşturulması, bloğa gömlek çakılması yada pistonların 1 büyük boyut ölçüsünde olanla değiştirilmesi, silindir üst kapağının işlem görmesi gibi bir dolu işlemi ve yenilemeyi kapsar.
    Ancak konuyu açanın belirttiğine göre turbo arızası nedeniyle oluşan arıza neticesinde motorda sadece bir piston kolunda değişim yapılacağı söylenmiş. Bu işlemi rektifiye olarak değerlendirmek mümkün değildir. Bu kadar küçük bir motor arızası nedeniyle komple motor yenilenmez. Bir adet piston kolu değişimi motorun ilerideki ömrü açısından herhangi bir sıkıntıya neden olmaz.
    Ayrıca burada bazı forum kullanıcıları aracın ayıplı mal olarak değerlendirilebileceğini yazmış. Bu fikre katılmıyorum çünkü araç 21.000 km yol yapmış. Eğer sözü geçen arıza ilk 1000 bilemedin 2000 km civarında olmuş olsa ayıplı mal olarak değerlendirilebilir.
    Bir yığın farklı parçanın bir araya gelmesiyle çalışan bir otomobilde tüm parçaların ömrünün sonuna kadar sorunsuz şekilde çalışmasını bekleyemezsiniz. Zaten garanti kapsamı da bunun için vardır. Parçalardan herhangi biri ömrünü olması gerekenden daha kısa sürede tamamlaması yada arızalanması durumunda ilgili parça ücretsiz olarak değiştirilir yada tamir edilir.




  • Cevval bir avukatla bindiğiniz taksinin parasına kadar alırsınız.Hep aynı oyunlar önce yıldırmaya çalışıp iş uzatırlar diş gösterirseniz söke söke alırsınız.Biri daha var forumda motor arıza yapan Mercedes o da baya uğraşıyordu irtibata geçin
  • İstediğiniz avukatı tutun 2 sene böyle sürecek bir serüvene hoşgeldiniz.Malesef Türkiye'de hıçuku diye bir şey yok.En ufak bir dava bile erteleniyor 3 ay sonrasına atıyor.Bilirkişisi var yargıtayı var itirazı var.Var oğlu var.İnsanlar bunlara güvenerek dolandırıyor,hırsızlık yapıyor ya da böyle hak yiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Öncelikle geçmiş olsun hocam daha yeni satın aldıgınız otomobilde bu tür olayların olması can sıkıcı. Lakin bazı konulara deginmek istiyorum. Ben hep dizel araç kullandım ve dizel motorlar içerisinde en çok sevdigim premium markalar hariç TDI ve DCI oldu. Bu iki motorun tork egrisini yakıt tüketimini sorunsuzlugunu gerçekten begendim. Burada bir çok arkadaş otomobil alıp satıyor al satcı olmasa bile bir şekilde bu piyasanın içerisinde. Şuan ki bahsettigim konu Mercedes için degil çok genel bir konu. Bir araç alırken veya satarken o aracın degerini düşürecek iki unsur vardır kaporta ve yürüyen aksam. Yürüyen aksamdan kastım şasi. Eger aracın şaside bir hasar varsa asla yapılmış olsa bile asla fabrikadaki ince mühendisligi tutmaz. O aracın yürüyeni sıfırı gibi olmaz. Kaportada aynı şekilde hasar varsa eskisi gibi olmaz. O metal işlem görmüştür çünkü. Bu sebeplerden dolayı deger kaybı yaşamanız çok normal. Firma olarak bahsetmiyorum. Ama sizin sorununuz mekanik. İki parça cıkacak yerine fabrikadan gelen sıfır parça takılacak ve aracınızı sıfır km nasıl aldıysanız öyle olacak. Ben ömrüm boyunca motor ve şanzıman yüzünden deger kaybettigim veya deger kaybına ugrayan bir araç görmedim. Mekanik parça bu ya. Eskisi cıkar yenisi takılır olur biter. Bakın iki sene önce Volvo S60 ların bakımı için 120.000km de conta degişimi isteniyordu. Bu üst kapagın komple sökülüp taşlanması anlamına geliyor biliyor musunuz ? Kusura bakmayın ama konunun başlıgı tamamen marka karalamaya giriyor. Adamlar aracı servise almış onarım işlemi yapılacak hala deger kaybı diyorsunuz. Bentley bugatti felan mı satın aldınız hocam siz ? İşleyen prosedürü dogru buluyorum. Ha bakın bu arıza ışıgı yüzünden giden araçta sizin can tehlikeniz oluşmuşsa gidin hakkınızı savunun bütün millet arkanızda olur. Ama hiçbir araç turbosu degişti diye deger kaybına ugramaz. 1 TL bile ugramaz. Şanzımanda aynı şekilde. Bütün mekanik aksam aynı şekilde. Arabada esas olan şasi ve karoeserdir. Ötesi degişebilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Merso gibi markanın yaşadığı drama rezilliğe bakar mısınız ? Renault motoru kullanırsan sonuçlarına katlanırsan en önemliside muşterilerini kaybedersin.

    Kronik sorunu olan parçalar sistemler neden hala kullanır ki DSG şanzımanla DCI motorlar pehhh.

    Geçmiş olsun

    Aksini yazanlara pek takılmayın bu prosedurde ne uygulanır pek bilmiyoruz fakat değişim hakkınız varsa sonuna kadar arayın ve gidin yukarıda ki arkadaşlar bilgi vermiş az çok 200 Bine yakın para vereceksin ve kronik sorunla karşılaşacaksın o araba onarılsa bile insanın binesi gelmez.
  • C200d amg ye niyetlenirken bu başlığı gördüm..bu tip sıkıntılar genel mi yoksa münferit mi acaba ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • benim aracımda 2015 c200d, 118,000 km de iken yani 2 hafta önce birden motordan tak tak tak ses geldi (https://www.youtube.com/watch?v=TTkg40wdLhg )

    aracın garantisi biteli 2 ay olmuş.

    servis komple motor 127,000 TL dedi.

    Fakat %50 mercedes karşılıyor size 63,500 TL kaldı dedi.

    itiraz ettim 47,000 TL ye düştüler.

    Kabul etmiyorum motor nasıl arızalanır açıklayın dedim garantiniz bitmiş, motoru açıp bakmak lazım diyorlar.

    sorun üretici kaynaklı olsa dahi yine karşılamayacaklarmış çünkü garantisi bitmiş.

    benimde tıpkı sizin gibi dava sürecim başlıyor hakkımıza hayırlısı olsun.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mortal_Abas

    benim aracımda 2015 c200d, 118,000 km de iken yani 2 hafta önce birden motordan tak tak tak ses geldi (https://www.youtube.com/watch?v=TTkg40wdLhg )

    aracın garantisi biteli 2 ay olmuş.

    servis komple motor 127,000 TL dedi.

    Fakat %50 mercedes karşılıyor size 63,500 TL kaldı dedi.

    itiraz ettim 47,000 TL ye düştüler.

    Kabul etmiyorum motor nasıl arızalanır açıklayın dedim garantiniz bitmiş, motoru açıp bakmak lazım diyorlar.

    sorun üretici kaynaklı olsa dahi yine karşılamayacaklarmış çünkü garantisi bitmiş.

    benimde tıpkı sizin gibi dava sürecim başlıyor hakkımıza hayırlısı olsun.
    Yok artık

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mortal_Abas

    benim aracımda 2015 c200d, 118,000 km de iken yani 2 hafta önce birden motordan tak tak tak ses geldi (https://www.youtube.com/watch?v=TTkg40wdLhg )

    aracın garantisi biteli 2 ay olmuş.

    servis komple motor 127,000 TL dedi.

    Fakat %50 mercedes karşılıyor size 63,500 TL kaldı dedi.

    itiraz ettim 47,000 TL ye düştüler.

    Kabul etmiyorum motor nasıl arızalanır açıklayın dedim garantiniz bitmiş, motoru açıp bakmak lazım diyorlar.

    sorun üretici kaynaklı olsa dahi yine karşılamayacaklarmış çünkü garantisi bitmiş.

    benimde tıpkı sizin gibi dava sürecim başlıyor hakkımıza hayırlısı olsun.
    127 binde yeni motor ihtiyacı hiç normal değil...

    Bu arada konu sahibi arkadaşın davası nasıl sonuçlandı, bilen var mı?




  • davanın sonucunu merak ettim.
  • Video nun sonunu kesseydin keşke, ''yolda basmak zorunda kaldım'' kısmını. Nasıl ve ne şekilde bastığın mechul. Şimdi adam davada derki bu adam alt viteste (misal 3veya 4. viteste) 1 saat boyunca sürekli olarak redline gitmiştir o sebeple olmuştur diye duruşma aleyhine sonuçlanır.

    reno motorlu mercedes pişmanlıktır.
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.