Şimdi Ara

MERCEDES W222 S-SERİSİ İZLENİMLERİ (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
117
Cevap
1
Favori
4.658
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Direksiyon da koltuk da en yukarıda zannedersem. Darlık hissi ondan da olabilir. Eski kasa S'in koltuğunu yukarı kaldırınca da dar hissettiriyordu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ultiMance


    quote:

    Orijinalden alıntı: emrebozkurt800

    Binmeden görmeden yazanlar da neyin kafasındalar anlamadım.

    Ha binersin 7 serisine, S serisine, a8'e, şu şundan şu disiplinde daha iyi dersin anlarız, ama dışarıdan bakarak yorum yapmak, ancak mahalle arasındaki çocukların arabanın penceresinden bakıp, aboo arabaya bak demesi gibi.




    Hicbirine de binmedim S serisi de A8 de 7 serisi de belli kaliteye ulasmis araclar bunun aksini iddia etmek komikliktir.

    Asıl komik olan araclari gormeden sallamaktir. Audi ye kimse kalitesiz demiyor, ancak S serisi her zaman otomobil teknolojisinin 10 sene sonra ne olacagini gosterir.

    Yani vorsprung durch techniq. Hem de harbisi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emrebozkurt800 -- 25 Şubat 2014; 14:19:32 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • İnceleme için teşekkürler.

    Bu tarz yaratıklar gördükçe Türkiye'de ki "rüya araba" kavramının nasılda değiştiğini görüyorum. İnsanımız hep daha azına hep bi level altına alıştırılıp benimsettiriliyor. Elin almanının rüyası Aventador ola dursun bizimki S Class a kadar gerilesin, mübarek Kartal'da 3 daire parası oda yeni bina yanlış anlaşılmasın

    10 mbps internet
    5 tl benzin
    %40 ötv
    %18 kdv
    Porsche ye değilde Pejoya binin.

    Kısacası lüks hayat sizin neyinize len kamiller çalışın it gibi cebimi doldurun gemi lazım oğlana.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Audi fanısın galiba. Kutu tasarım a1 den a8 e kadar aynı tasarım. Boş donanım s ile boş a8i kiyasla gorelim. Ayrica s classa begenmeyenin surdugu araci cok merak ettim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Adam gidiyor araba inceliyor video falan foruma ekleme zahmetinde bulunuyor gelen yorumlara bak herkesin fikri kendine yahu burda emek var ne yorumlar gelmiş komik.
    Eline sağlık üstat
  • Jaguar XJ gerisi yalan.Param olsa bu sınıfta koşa koşa gidip alacağım tek araç.Bu araçların sürücü koltuğunda gezilmez.Ama XJ.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emrebozkurt800

    quote:

    Orijinalden alıntı: ultiMance


    quote:

    Orijinalden alıntı: emrebozkurt800

    Binmeden görmeden yazanlar da neyin kafasındalar anlamadım.

    Ha binersin 7 serisine, S serisine, a8'e, şu şundan şu disiplinde daha iyi dersin anlarız, ama dışarıdan bakarak yorum yapmak, ancak mahalle arasındaki çocukların arabanın penceresinden bakıp, aboo arabaya bak demesi gibi.




    Hicbirine de binmedim S serisi de A8 de 7 serisi de belli kaliteye ulasmis araclar bunun aksini iddia etmek komikliktir.

    Asıl komik olan araclari gormeden sallamaktir. Audi ye kimse kalitesiz demiyor, ancak S serisi her zaman otomobil teknolojisinin 10 sene sonra ne olacagini gosterir.

    Yani vorsprung durch techniq. Hem de harbisi.

    Bana laf mı çarptınız anlamadım Binmeden sallamak değil olay. Hepsi de markaların en üst düzey araçlarından ve hepsi de kaliteli. S serisindeki teknolojiler çok mu gelişmiş yani bunu mu demek istiyosunuz Diğer markalara da bakmak lazım hepsinin kendine has üstün özellikleri var




  • ultiMance kullanıcısına yanıt
    S serisi teknolojik anlamda tum rakiplerinden ondedir bu tartismasizdir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kendi ülkesinde bu fiyata satmaya kalkışsalardı Karl Benzin'in kemikleri sızlardı.kısacası eski parayla 720.000.000.000 Liralık ÇÖP.
  • Sagolasin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: K.B.R.O

    Yorumları begenmeyebilirsiniz de seviyeyi düşürmeye gerek yok. Sonuçta arkadaş gitmiş , zaman harcamız , bizde burda oturdugumuz yerden icini dısını inceliyoruz.

    Ancak bence de mercedes sınıfında hala liderdir orasi ayri. Ama bu modeline 720 lira asla verilmez. Bir kere bu sınıf arabayı alacaksan arabada Magic control muhakkak olacak.

    Bu sistem hakkında bilgi verir misiniz rica etsem? artıları nedur ve ne işe yarar?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: clb12


    quote:

    Orijinalden alıntı: K.B.R.O

    Yorumları begenmeyebilirsiniz de seviyeyi düşürmeye gerek yok. Sonuçta arkadaş gitmiş , zaman harcamız , bizde burda oturdugumuz yerden icini dısını inceliyoruz.

    Ancak bence de mercedes sınıfında hala liderdir orasi ayri. Ama bu modeline 720 lira asla verilmez. Bir kere bu sınıf arabayı alacaksan arabada Magic control muhakkak olacak.

    Bu sistem hakkında bilgi verir misiniz rica etsem? artıları nedur ve ne işe yarar?

    Kısacası tumsekten bile gecerken minimum sarsıntı. Hani Eski amerikanlar da tümsekten gecince kabin i sarsmaz. Bu sistem onun daha gelismis hali.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: K.B.R.O


    quote:

    Orijinalden alıntı: clb12


    quote:

    Orijinalden alıntı: K.B.R.O

    Yorumları begenmeyebilirsiniz de seviyeyi düşürmeye gerek yok. Sonuçta arkadaş gitmiş , zaman harcamız , bizde burda oturdugumuz yerden icini dısını inceliyoruz.

    Ancak bence de mercedes sınıfında hala liderdir orasi ayri. Ama bu modeline 720 lira asla verilmez. Bir kere bu sınıf arabayı alacaksan arabada Magic control muhakkak olacak.

    Bu sistem hakkında bilgi verir misiniz rica etsem? artıları nedur ve ne işe yarar?

    Kısacası tumsekten bile gecerken minimum sarsıntı. Hani Eski amerikanlar da tümsekten gecince kabin i sarsmaz. Bu sistem onun daha gelismis hali.

    Anladım hocam sağolasın.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • bagaj kapağı olayı yakışmadı mersoya
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haberelectro

    S serisi teknolojik anlamda tum rakiplerinden ondedir bu tartismasizdir.

    Yeni bir tartisma baslatmak istemiyorum ama S serisindeki teknolojiler ahim sahim seyler degil bana gore. Yani etkileyecek bir ozelligi yok sonucta kanatlanip ucmuyor bu araba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ingrid

    720 BİN TL Mİ ????

    Neredeyse yarı fiyatına bunu alırım daha iyi


    ha yastığının altından 30 milyon € çıkan adamlara koymaz tabi





    hocam yari fiyatina biraz zor olmaz mi?

    http://www.jaguarturkey.com/xj-fiyatlar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sheldon-Cooper

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ingrid

    720 BİN TL Mİ ????

    Neredeyse yarı fiyatına bunu alırım daha iyi


    ha yastığının altından 30 milyon € çıkan adamlara koymaz tabi





    hocam yari fiyatina biraz zor olmaz mi?

    http://www.jaguarturkey.com/xj-fiyatlar

    XJ 2.0 PORTFOLIO 140.000 EUR = 425.000 TRY


    Neredeyse yarısı demiştim zaten, artan parayla sıfır km BMW Z4 de alabiliyorsun




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ingrid

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sheldon-Cooper

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ingrid

    720 BİN TL Mİ ????

    Neredeyse yarı fiyatına bunu alırım daha iyi


    ha yastığının altından 30 milyon € çıkan adamlara koymaz tabi





    hocam yari fiyatina biraz zor olmaz mi?

    http://www.jaguarturkey.com/xj-fiyatlar

    XJ 2.0 PORTFOLIO 140.000 EUR = 425.000 TRY


    Neredeyse yarısı demiştim zaten, artan parayla sıfır km BMW Z4 de alabiliyorsun

    o resim 3.0D Supersport ondan soyledim.




  • He yok temsili koydum, en kaliteli resim oydu
  • Güzel bir inceleme olmuş ama konuyu katletmişler, yine de emeğiniz için teşekkürler.
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.